Vet inte vad jag ska göra..

Har verkligen inget sug på att skriva.. 

Har varit på klassresa sen onsdag till 1 timme sen och är helt slut..

Slutar skolan den 10 juni och betygen sätts den 3:dje så det börjar gå mot sitt slut.. 
Har inte kunnat skriva då jag inte haft datan med mig eller internet och är as ledsen för det..

Funderar på att ta en paus tills jag slutat skolan..
Lägga ut nästa kapitell typ den 11 juni eller något. 
Har jätte mycket att göra dem kommande dagarna och jag blir jätte stressad lätt som ni kanske vet. 

Hoppas ni inte blir sura.
Men har ni tur kanske jag lägger upp något tidigare.
Det beror på hur mina dagar blir..

Älskar er sjukt mycket & är jätte glad att ni stannar kvar även fast jag suger på att uppdatera!! 

Kram på er!

Kommentarer
Ylva

Du äger! Älskar dig! Jag väntar hur länge som helst😻🔫



2014-05-30 @ 23:42:07
Anonym

Åh känns som om du kommer sluta skriva helt :( Hoppas kapitlet kommer upp snart, ta din tid du e grym



2014-05-31 @ 00:17:21
Anonym

Seriöst! Du har jätte mycket att göra? Om betygen sätts på onsdag alltså den 3dje har du inte mycket att göra. Vad ska du göra då? Du kommer och säger att du har massa att göra hela tiden. För tre veckor sen sa du att ett till kapitel skulle komma upp men det har det inte gjort! Säg då inte att det ska göra det. Jag älskar din blogg men blir irriterad på detta

Svar: Ja men saker har dykt upp lilla vän. -.-
Maya Lindberg



2014-05-31 @ 00:36:35
😔

Gråter.



2014-06-01 @ 22:16:50
NO ONE KNOWS :)

Jag hittade din blogg nyligen och jag ÄLSKAR den!! Den är så bra! Jag tycker att du är så begåvad på att skriva! Jag är ganska petig med stavfel och sånt så jag läser helst inte sånt här, men den här går inte att avstå från.

Och anonym där uppe, va glad att hon ens skriver. Om du nu blir så irriterad kan du väl starta en egen blogg så får vi se hur det går. Du fattar väl att hon också har ett liv. Det hjälper inte direkt att du klagar på henne. Am I right or wrong?

Hursomhelst ville jag bara säga att du är riktigt duktig på att skriva. :* <3 Fortsätt precis som du gör och skit i alla som klagar på dig. Ta bara åt dig när någon skriver något fint.
Pöss :*



2014-06-10 @ 00:09:51
Emilia:)

Jag älskar din novell ovarsamt när den kommer, man måste ju ha något att längta efter!❤️❤️



2014-06-13 @ 15:50:12
V

Men Gud. Har ni ett liv? Då vet ni att ni själva inte skulle vilja sitta hela er lediga tid och skriva noveller. Många lärare ger mycket arbete/prov i slutet. Sen har hon ett liv utanför skolan där det kan hända saker.
Maya, ta din tid, jag tror att de flesta av dina läsare vill att du ska skriva när du vill och för att du vill, inte när vi vill och för att vi vill. Det blir mycket bättre kapitel när skrivaren själv känner för att skriva eller om det är "påtvingat". Det är absolut värt väntan, även om det inte kommer när du säger att det ska komma.



2014-06-14 @ 23:45:09
Anonym

Jag håller helt med anonyma personen!
Den 11 juni har redan gått!
Jag fattar att du inte kan sitta inne hela sommaren och skriva men du kan iallafall skriva ett litet inlägg och säga hur det ligger till!



2014-06-23 @ 22:16:22
Emily

Gud bry dig inte om de otåliga människorna.. Ugh, de måste väl förstå att du har ett liv utanför bloggen? Ta den tid du behöver, kommer alltid vara här! :)



2014-06-24 @ 22:21:00
Anonym

Asså ni där uppe som inte tycker det tagit lång tid. Asså seriöst! Jag vet att ni tycker lika dant som mig där uppe. Ni tycker att det tagit för lång tid. Jag sa aldrig hon måste skriva snabbare men hon kan uppdatera oftare om att detta inte kommer gå eller varför det inte kommit upp och vet ni alla tycker samma. Jag vet hon har ett liv utanför bloggenmen hon har en blogg med fans! Och vill hon såra sina fans med att svara otrevligt på en sån här kommentar? Ja det är hennes val men hon kan förlora vissa pga av det. Jag kommer fortfarande stanna kvar för jag älskar din blogg men duger ändå hålla den uppe. Har snart gått två månader nu.



2014-06-26 @ 10:48:45
Anonym

Asså ni där uppe som inte tycker det tagit lång tid. Asså seriöst! Jag vet att ni tycker lika dant som mig där uppe. Ni tycker att det tagit för lång tid. Jag sa aldrig hon måste skriva snabbare men hon kan uppdatera oftare om att detta inte kommer gå eller varför det inte kommit upp och vet ni alla tycker samma. Jag vet hon har ett liv utanför bloggenmen hon har en blogg med fans! Och vill hon såra sina fans med att svara otrevligt på en sån här kommentar? Ja det är hennes val men hon kan förlora vissa pga av det. Jag kommer fortfarande stanna kvar för jag älskar din blogg men duger ändå hålla den uppe. Har snart gått två månader nu.



2014-06-26 @ 10:48:57
Anonym

Åhh vill inte att du ska sluta skriva!!:(



2014-06-27 @ 13:17:40
Anonym

När kommer nästa? Vi kanske inte borde tjata men det gör vi för att du inte ens uppdaterar om hur de går. Det känns precis som om du inte bryr dig, att du inte orkar bry dig. Men vi älskar din novell och du kan inte ens svara på kommentarer eller på kik. Nu har det snart gått två månader och snart em månad sen du ens uppdatera något på bloggen. Så vi börjar ju undra om du ens bryr dig. Du kan ju i alla fall svara, det är bättre att säga att du inte har så mycket tid men försöker än att inte säga något



2014-06-28 @ 13:47:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback