Episode 45 - Im so nervous!

Jag drog min ena hand igenom hans silkeslena, men smutsiga hår, och denna gång va det han som stönade.
Ett nöjt flin spreds på mina läppar innan jagkände hur han rullade runt och hamnade över mig.
Hans läppar lämnade mina och började träva ner längs mitt käkben mot min hals.
Gud jag hade verkligen saknat det här.
Jag avslutade den heta hångelstunden och mötte hans blick.
'' Jag älskar dig!''. 
Gud det kändes så underbar att säga det och mena det till 110%. 
'' Jag älskar dig med!''. sade han och ett leende spreds på våra läppar.
Nu var det uträtt, nu är det bara det ikväll som återstår.
Oboy, det kommer inte sluta bra. 
 

 
 
Hela dagen låg jag och Justin och myste i min säng.
Vi sa knappt ett ord till varandra.
Vi bara stirrade in i varandras ögon och höll om varandra. Det var annorlunda men jag gillade det.
Runt fem tiden hade Justin sagt att han var tvungen att gå för ''nånting kom upp''.
Jag visste att han inte skulle berätta så jag hade inte ifråga satt det. 
Han hade gett mig en kyss innan han tog sin bil och drog.
Just nu sitter jag i soffan och äter lite sallad och glor på tv:n.
Klockan är snart halv sex och runt sju halv sju skulle Bruce hämta upp mig.
Jenna hade tagit ett extra skift och jobbade natten ut. Tack och lov.
Då slapp hon fråga mig vart jag varit.
Jag hade tagit på mig ett svarta tighta jeans, en lite mörkgrå långärmad tröja sen min skinjacka.
Även fast det är snö och kallt ute kommer jag ha skinjackan.
Den är smidigast. 
Jag var nervös, riktigt nervös. Inte för att jag kanske skulle bli skadad, men för Justins reaktion när han ser mgi inne i huset.
Jag visste att jag alltid skulle ha någon vid min sida, det hade Bruce lovat. 
Dem skulle inte lämna mig ur sikte. 
Vilket jag hoppades på att dem inte skulle. JAg vet inte om jag skulle klara mig själv med kriminella killar som gjort det här i flera år.
Sen kommer Cain vara där. Den jäveln ska få betala.
Jag hörde hur det plingade på dörren, vilket fick mig hoppa över soffans ryggstöd och springa mot dörren.
Jag öppnade dörren, och precis som jag tortt stog Bruce där med sitt typsika '' Bruce leende'' på läpparna.
'' Hej!''. sade jag och log.
'' Tja, redo för lite action?''. 
Ett stort leende spreds på mina läppar innan jag nickade.'' Aa faktist, men är lite nervös över Justins reaktion!''.
Bruce nickade och gick in. 
Jag stängde dörren efter honom och gå hur han tog av sig sina skor.
'' Ska vi inte åka?''.
'' Jo, men vi ska inte möta grabbarna förns 20.00!''. 
'' Aha..''. sade jag.
Varför kom han så tidigt?
Klockan var inte ens 19.00?
Vi gick och slog oss ner i soffan och lät blickarna vila på tv:n.
'' Jag hörde om det där med Justin..''. sade han.
Jag nickade ohc bet mig i läppen. '' Jo..''.
'' Jag är så ledsen, han är så jävla pissed off på mig nu. ÄVen fast vi bara somnade. Han är arg för jag ens kom dit.. Och han ville veta varför och jag sa inget, viklet fick honom få utbrott..''.
'' Låter som typsikt Justin!''.
Bruce skrattade. '' Precis. Är du okej efter de som hände?''. 
'' Alltså.. Han skrämde mig.. Jag har aldrig sett honom så arg.. och så så.. förkorssad. OCh det som skrämmer mig är att han inte kom ihåg nånting, han sa att han raggade på nån tjej, vem vet om det hände nånting?''. sade jag.
'' Jag vet faktsit inte vad Justin gjorde, jag vet lika lite som du. Men han säger att han inte kommer ihåg nånting, och jag tror inte han skulle göra så mot dig. Även om vi legat.''.sade han.
Jag nickade nervöst och tittade ner i mitt knä.
'' Hey!''. sade han och drog upp mitt huvud med sin hand. '' Lita på mig, Justin gjorde inget.''.
'' Är du säker?''.
Han nickade.'' Han älskar dig Cass, jag känner honom och han skulle inte göra något mot dig!''. 
'' Bra..''. sade jag och log nervöst.
'' Så, du kommer ihåg allt jag berättat om planen?''.
Jag nickade hastigt. Jag kom ihåg varenda liten detalj.
Vilken väg jag skulle in på, hur personerna såg ut och vad dem hette. Allt. 
'' Du tror inte att..jag kommer bli.. ehm.. skadad?''.
'' Efter det jag sett på dig, tvekar jag direkt!''. sade han och log snett.
Ett leende spreds på mina läppar. '' Bra, jag menar. Jag vet inte hur jag skulle kunna förklara det för Jenna..''. 
'' Äsch, du kommer klara dig fint!''. 
Jag nickade och tog upp min mobil och tittade på klockan.var strax efter 19.00. 
'' När ska vi åka?''.
'' Vi skulle ju möta killarna klockan 8 nån mil ifrån huset, sen går vi dit! Så kanske om 10 min!''.
Jag nickade återigen.
 
Skog. Skog. Skog. Det var det ända jag såg. Vägen var bara av grus och det började bli mörkt.
Lite läskigt faktist.
Bruce svängde av in på en väg som man knappt inte såg, in några 100 meter innan jag såg runt tre bilar samt gänget och ett par människor som stog med ryggen mot oss.
Nervositeten steg - om nu möjligt - ännu mer. 
Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Intalade jag mig själv. 
Bruce parkerade bilen och tittade på mig.
Min blick gick runt över den lilla grusplätten vi stog på. 
Min blick stannade på Justin som stog och snacka med två tjejer.
Vänta. Två tjejer? Ingen hade sagt något om att nån mer än jag skulle vara med?
'' Ehm.. Bruce! Vilka är dem där två tjejerna?''. sade jag och kände hur svartsjukan steg inom mig.
'' Noelle och Ella! ''. sade Bruce.
'' Vilka är de?''.
Ett skratt lämnade Bruce strupe. '' Ta det lugnt. Noelle är Justins kusin, Ella är Nick's ex..''. 
En lättnad skölde över mig. '' Ah.. Bra..'' .
'' Avundsjuk?''.
'' Nej!''. ljög jag.
'' Jaja, kom nu!''.
'' Jag tänker inte lämna din sida, vill inte bli ihjäl slagen!''. mumlade jag.
Bruce skrattade innan vi båda öppnade dörren och klev ur.
Blickarna gled på oss och jag kände ända hit hur Justin började spänna sina muskler av ilska.
Jag skyndade mig fram och ställde mig brevid Bruce eftersom han inte skulle låta Justin skada mig.
Inte för jag skulle tro det. Men ifall.
Innan jag visste ordet av stog Justin framför Bruce och skrek.
'' VAFAN GÖR HON HÄR?''. skrek han med full hals.
'' Hon ska slåss..''. sade Bruce. Han var inte rädd.
Jag skulle skakat av rädlsa om Justin skrek så på mig.
'' Fan eller! SKa hon inte!''. röt Justin och tänkte precis ta tag i min arm då jag backade bak.
'' Ska jag visst. Du kan inte stoppa mig.''. sade jag och bet mig i läppen.
Han spände hårt sina knytnävar.
'' Vems ide var de att hon skulle med..''. spottade han fram.
Jag var rädd. Justin var verkligen arg. 
Jag tog djupa andetag för att rädlsan skulle försvinna, Justin kommer inte röra mig.
Det är jag säker på.
'' Jag!''. sade Bruce.
Justin tänkte precis slå till honom då Nick och nån annan kille med mörkt kort hår med gröna ögon dök upp och tog tag om hans armar.
'' Justin, lugna dig!''. sade killen som jag inte hade någon anning om vem det var.
'' Fan eller! Cass ska fan inte slåss! Hon kommer förfan bli mördad!''.röt Justin.
Hans ögon var inte längre dem där vackra hazellbruna ögonen, dem var svarta.
Kolsvarta.
'' Justin, din tjej har talang. Hon är riktigt duktig på att slåss. Det vet du också!''. sade Roy som dök upp vid min sida.
Justin tog djupa andetag och lugnade ner sig.
'' Hon ska inte slåss! Fattar ni? Hon ska INTE Slåss!''.
'' Ska jag visst, du bestämmer inte över mig Justin! Jag vill ta ner Cain en gång för alla!''. fräste jag.
Han skulle fan inte bestämma över mig.
Justin tog ett kliv fram och tittade djupt in i mina ögon.
Jag backade bakåt och möttes av bilens motorhuv, där tog det stopp.
Men olyckligtvis tog Justin ytterligare ett steg så han stog med sin kropp tryckt mot min.
'' Fuck Cass. Du får inte! Jag kommer inte klara av att förlora dig!''. mumlade han.
Jag suckade och la mina händer om hans nacke.
'' Du kommer inte förlora mig, jag kan det här, jag har tränat med Roy..''. sade jag.
'' Va?''. sade han och jag såg hur han var påväg att bli förbannad igen.
'' Shh, lugna ner dig! Jag kommer inte göra illa mig! Jag lovar!''. sade jag och drog mig närmre honom.
Han slickade sig stressad om sina läppar.
'' Då ska du vara vid min sida och aldrig lämna den, förstår du?''. 
Jag nickade. '' Jag lovar!''.
Han tröck sina läppar mjukt mot mina och direkt drog min kropp ännu närmre sin.
Hans händer fattade min rumpa och bar upp mig och placerade mig på motorhuven.
Min tunga gled in i hans mun och hans i min. 
'' Ey, get a room!''. skrek Alex några meter ifrån oss.
Ett skratt lämnade mina läppar innan jag avslutad ekyssen.
'' Jag älskar dig!''. sad ejag.
'' Jag älskar dig med, förlåt om jag blev så arg. Vill bara inte att du ska bli sakadad..''.
Jag log. '' Det är lugnt, du är min kille. Du ska skydda mig!''.
'' Men jag lyckas inte så bra! Du lyssnar iinte på mig.''.
'' Inte när det gäller de här!''. 
Han himlade med ögonen och kysste mig mjukt en snabb gång.
'' Kom jag ska presentera dig för mina polare!''. sade Justin coh började dra mig mot människorna jag aldrig sett förut.
'' Cass, träffa min kusin, Noelle!''. sade Justin och pekade på en tjej med blondt kort hår.
Hennes hy var perfekt, hennes blåa ögon glänsde mot snön som låg som ett täcke på marken.
Hennes skinjacka satt tight om hennes smala tunklädda kropp.
Shit, hon var verkligen vacker.
'' Hej!''. sade jag och sträckte fram min hand. '' Cassandra!''.
Hon sken upp i ett leende. '' Noelle!''. 
'' Träffa Ella!''. sade Justin och jag vände blicken till tjejen brevid.
Hon hade lite brunt/guldigt hår som var lockigt till det hade hon också en skinjacka och ett par skinny jeans.
Hon hade blåa vackra ögon och ett vackert stort leende.
'' Hej, Ella!''. sade hon.
JAg blev riktigt chockad över hennes röst. Den var rät mörk.
'' Cassandra!''. 
'' Justin brud va?''. sade hon och tuggade på sitt tuggumi.
Jag nickade. '' Precis!''. 
'' Nice..''.
Jag gav henne ett leende innan jag kände hur Justin drog mig mot dem 4 killarna som stog en bi tbort lutad mot en svart Rang Rover.
'' Här är, Chris, Joe, Matthew och Daniel! Och håll er borta från min brud!'' .
Killarna skrattade. 
En kille med blondt lockigt hår kom fram och sträckte fram handen.
Min blick gled upp och mötte hans vackra bruna ögon. 
'' Tja, Chris!''. 
'' Cassandra!''. 
'' Fint namn för en fin tjej!''. sade han.
'' Fuck you bro!''. spottade Justin men skrattade sedan.
'' Bara ärlig!''.
Jag hälsade sedan på Joe som var killen som höll bak Justin, sedan Matthew med lite brun/orangt hår och vackra isblåa ögon, sedan Daniel med sitt bruna hår med lite blodna slingor i samt ett par vackra gröna ögon och lite fräknar.
Ärligt talat såg alla killarna riktigt bra ut. Vilket jag njöt av.
Lite ögongodis skulle ju inte skada.
Jag kände hur Jusitn böjde sig tätt intill mitt öra.
'' Varför spanar du in grabbarna?''. viskade han med hes sexig röst vilket orsakade att jag rös.
'' Det gör jag inte!''. ljög jag.
'' Du. Jag är inte blind!''. 
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag vände mig mot Justin och la mina armar om hans nacke.
Jag vet inte men jag gillade att ha mina armar där. 
Dem hörde hemma där.
'' Hey, sluta! Visst jag kanske spana in dem för dem såg bra ut, men du ser mycket bättre ut!''. sade jag.
Hans ögonbryn höjdes. '' Jasså?''.
'' Ja, du är jätte söt!''. mumlade jag och tittade in i hans ögon.
'' Söt?''. sade Justin och hans ögon bryn åkte ihop.
'' Okej okej! Sexig då!''.
'' Bättre!''. 
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag gav honom en lätt puss.
'' Okej ,hörrni! Vi måste förbereda oss. Det börjar bli mörkt.''. skrek Bruce.
Vi alla gick till honom och samlades i en ring.
'' Okej, ni vet vilka ingångar ni kör, Cass du går med mig!''.
'' Pfft! Glöm, hon går med mig!''. sade Justin som stog med händerna om min midja och hakan lutad mot min axel.
Han hade inte blivit så arg som jag trott, och itne reagerat som jag trott.
Kontigt nog.
'' Aha okej, då går Roy med mig då!''. sade Bruce.
Roy nickade.
'' Alla har sina vapen?''. sade Bruce.
Alla tittade vid sina midjor och nickade. Alla utom jag. 
'' Ehm.. Inte jag!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Vänta babe, jag har köpt en åt dig!''. sade Justin och gick in till sin bil och kom ut med ett rosa fodral som var formad som en pistol.
'' Rosa? Really Justin?''. sade jag och höjde på ögonbrynen.
'' Du kommer älska den!''. sade han med ett snett leende på läpparna.
Jag tog ut pistolen som var inuti fodralet och skådade den.
Den var rosa med massa diamanter på handtaget.
Var han seriös?.
'' Allvarligt Justin?''. sade jag och höll upp pistolen.
Alla började skratta. 
'' En rosa pistol?''. sade jag sedan.
Han nickade. '' Tyckte den passa dig!''.
Jag himlade med ögonen. '' Du är så omogen!''.
Han gick fram och la sina händer om min midja igen.
'' Jag vet att du gillar de babe!''.
'' Jaja!'' .sade jag och skådade pisotlen.
Ärligt talat var det rätt coolt, det är inte alla som har en Rosa/Diamant pistol.
Eller snarare, det är inte alla som har en pistol.
'' Här!''. sade Justin och gav mig en kniv. '' Stoppa den i strumpan!''. 
Jag nickade och körde ner den i strumpan. 
Det var rätt obekvämt men efter ett tag kände jag inte av den.
Jag stoppade pistolen bak vid min svanskota innan jag drog händerna mot varandra.
Det var vekrligen kallt.
Sen ska vi gå några hundra meter också till huset där dem är.
Jag bara rös av tanken.
Vi alla stog och gick igenom planen en gång till.
Jag visste inte om jag ville göra det här. Nervositeten tog över.
Hela jag började skaka.
Tänk så blir jag skjuten och förblöder? 
Jag kunde inte göra så mot Jenna. Absolut inte. Hon skulle vara helt ensam, utan någon.
'' Babe?''. sade Justin och ställde sig framför mig.
'' Är du okej?''. sadde han. 
Jag gav honom en hastig nickning innan jag tittade bort.
'' Cass.. Prata  med mig!''. mumlade han och höjde upp mitt ansikte.
''Vad ska jag säga Justin?Vad händer om jag blir skjuten och dör? Jag kan inte bara lämna Jenna..''. sade jag och slog ut med armarna.
'' Babe, du kommer klara dig fint. Jag vet att du klarar det här!''. sade han och tittade in i mina ögon.
'' Säker?''. 
Han nickade. ''Sen är jag vid din sida, ingen kommer röra dig!''. 
Ett leende spreds på mina läppar. Jag skulle klara det här med Justin vid min sida. 
Tänkte jag och kramade om honom hårt.
Ett underbart skratt lämnade hans strupe. ' Vad var de där för?''.
Jag kunde inte undgå att le ännu mer.'' För jag älskar dig!'.
Hans armar drog tigtare om min kropp. '' Jag älskar dig med!''.
 
Vi kramades ett tag innan det var dags att börja gå.
Tack och lov hade Noelle ett par extra fluffiga vantar som jag fick låna.
Det var ju inte direkt varmt om jag säger så. Sen ska vi gå i hög snö också.
Vi började gå genom den tjocka snön, jag och Justin gick tättintill varandra med händerna ihop flätade.
Seth och Roy började helt plötsligt sjunga och det lät förjävligt. 
Då kom jag och tänkte på den gången Justin var full och sjöng. Undra om han vet att han sjunger bra?
'' Justin?''. sade jag.
Justin tittade upp och mötte min blick.. '' Aa?''.
'' När du var full.. sjöng du välldigt mycket. Vet du om att du är bra på att sjunga?''. sade jag.
Ett högt skratt lämnade Justins strupe. '' Absolut inte, jag sjunger inte seriöst när jag är full!''. flinade han.
Mina ögonbryn höjdes. '' Jasså? Så o du sjunger bra när du är oseriös måste du vara gudomligt bra på att sjunga seriöst!''. sade jag.
Justin skakade på huvudet. '' Nu slutar vi prata om de!''. mumlade han och började snacka med Joe.
Jag suckade. Varför kunde han bara inte förstå att han var riktigt duktig på att sjunga?
Han tror aldrig på mig. 
Chris dök upp vid min sida och med ett brett leende på läpparna.
'' tja!''. flinade han.
'' Hej!''. sade jag och gav han ett varmt leende.
'' Så, är du nervös?''. 
Jag nickade. '' Mm. Är du?''.
Han skakade genast på huvudet.'' Nej, är van vid sånt här. Antar att det är din första gång?''.
'' Precis..''. nickade jag.
'' Jag var också nervös första gången, men det kommer gå bra. Justin kommer inte släppa dig ur sikte! Inte jag heller för den delen!''. sade han och blinkade med ena ögat.
En liten röd nyans spreds på mina kinder. '' Bra.Tror inte jag skulle klara mig själv..''. 
Han nickade. '' Du kommer inte bli själv, men om du blir de. Få inte panik, spring eller kämpa emot!''.
Jag tog in orden, ' få inte panik, spring eller kämpa emot '. 
'' Tack!''. 
'' Hjälper bara en nybörjare!''. flinade han.
Han gick brevid mig och vi snackade lite medans Justin och Joe snackade för fullt. 
'' Ey Chris!''. hojtade Matthew bakom oss.
Chris vände sig om. '' Aa?''.
Matthew drog huvudet bakåt vilket visade att han skulle komma.
'' Lycka till!'. sade han.
'' DEsamma!''. sade jag innan han försvann bak till Matthew.
Jag gick lite för mig själv med huvudet fult med tankar.
Jag tänkte igenom alla stegen och knepen Justin och Roy lärt mig. Sedan planen om och om igen.
Om jag gör fel kommer jag sabba allt. Jag får absolut inte sabba det här.
Tankarna for runt och runt innan jag såg ett par hundra meter framför skymten av ett hus.
'' Hey! Jag ser huset!''. hojtade jag.
Allas blickar fördes framåt och genast blev alla tysta.
'' Okej, alla va tysta och smyg.''. sade Justin.
Han dok upp vid min sida och tog tag om min hand, hårt. Han ville verkligen inte släppa mig.
Alla gick nästan i ett led fram till huset.
Det var upplyst och riktigt stort och läskigt.
Det var precis som ett hus i en skräckfilm. Mörkt, det snöade, och huset var en stor gammal herrgård och var också typiskt svart.
Rädlsan spred inom mig, det var som allt i mitt huvud raderades. 
Planen, knepen, allt. 
Rädlsan tog över.
'' Det kommer gå bra babe, ingen kommer röra dig!''. sade Justin och kramade min hand hårdare.
Jag nickade nervöst.
Vi alla gick och ställde oss vid skogskanten.
'' Alla vet vart dem ska. Då kör vi!''. sade Bruce och rädlsan steg - om nu möjligt - ännu mer inom mig. 

 
Ni kanske trodde att fighten skulle komma i det här kapitlet?;)
Men nej, skrev det här kapitlet längre och drog ut det lite. 
Tänkte ta fighten i nästa :)

Älskar er! 
Kram
 
 

Kommentarer
klara

är helt kär i alla kapitel! gud jag har typ sträck läst alla, du borde bli författare eller något för denna storyn är typ helt sjukt bra ! sitter nästan och svär så bra den är! synd bara att det inte kommer upp varje dag för då skulle jag suttit och läst hela tiden!



Blogg: http://klarajohnsens.blogg.se
2013-01-17 @ 17:17:47
Celebnovell (Romina)

Så himla bra. jag höll på att skaka på slutet för att det var så spännande! ♥♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-01-17 @ 17:56:03
Anonym

Så sjukt bra, asså kan knappt vänta på nästa kapitel jag hoppas verkligen att den kommer snart!♥



2013-01-17 @ 18:51:19
Sandra

Kommer allvarligt döööööööö, fatta hur jävla späännande det blev och sen helt plötsligt avslutar du kapitlet... HUR KAN DUUUUUU? :(:(:(:( haha..nejmen, DU ÄR SÅ GRYYYMT BRAAAAAA! ÄLSKAR NOVELLEN OCH HELA BLOGGEN! FORTSÄTT SÅHÄR, LOOOVEEE!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR NUUUUU!!!



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-01-17 @ 18:56:05
Anonym

Men kom igen du kan inte sluta där när det är så spännande!!!
Mer mer mer kapitlet måste komma ut i morgon annars kommer jag dö



2013-01-17 @ 19:35:41
aya

mmeerrr innan jag dörr snäälla!! <3



2013-01-17 @ 19:46:40
Anonym

riktigt bra! o kan du nt skriva oftare? elr iaf skriva viken tid dom ungefär kmr för jag kollaar typ hella tiden!



2013-01-17 @ 19:47:00
Filippa

super bra! fortsätt så :)



2013-01-17 @ 20:07:51
Belieber here bitchesssss

OMG OMG OMG längtar såååååååå



2013-01-17 @ 20:20:38
Emelie

Sjukt bra! <3



Blogg: http://Http://bieberrstorys.blogg.se
2013-01-17 @ 21:05:41
Lovisa

AS BRA!!!!!



2013-01-17 @ 21:18:05
MARIE

GYHGJFKCOIUY8HEFJKDSOIU89FY7HR OMB SJUKT BRAAA!!! va du tvugen att avsluta den där? :D :* :* :*



2013-01-17 @ 21:29:06
Isabella Kouzalian

Riktigt bra verkligen!



2013-01-17 @ 21:43:43
Isabella Kouzalian

Riktigt bra verkligen!



2013-01-17 @ 21:43:44
Anonym

Herregud vilken talang du har! Sjukt bra!



2013-01-17 @ 23:22:35
Lisa

OMG! Så bra! 😲❤



2013-01-17 @ 23:47:43
Anonym

Jätte bra ! Har dock tyckt att andra har vart bättre men detta kapitel var ändå as bra! Fortsätt så!<3



2013-01-18 @ 07:29:17
roza97

Älskar din novell så jävla mycket men blev lite besviken när kapitelt slutade precis vid huset... Ville läsa om fighten men får helt enkelt vänta tills nästa kapitel... Men kan du snälla lägga upp nästa kapitel ikväll?!?! ;)<3



2013-01-18 @ 14:04:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback