Svar på tal!

Felicia dutra karstrand om Episode 22 - SleepOver !:
Heeej! Din novell är awesome så lägg in ner den! Föresten vart i sverige bor du? Och har du många "belieber" vänner? :)
Sv: Jag bor i Enköping :D ja runt kanske 10+ :))

mayima om Episode 23 - It was only just a dream.:
tycker den e bra man ler när man läser dina men vissa grejer. Verkar overkligt överdrivet eller smått mobbad men annars älskar jag dina noveller <3
Sv: vill ju inte direkt att min novell ska vara overkligt eller sånt, vad gör de det så jag kan ändra?:)


Btw, tycker ni min novell är overkligt och sånt?:o 

Kommentera vad ni tycker EXAKT :* 

Då kanske ni får nästa redan ikväll ;)

Puss nu drar jag till skolan :* <3

Kommentarer
sandra

Jag tycker inte den är overklig, jag menar..allt du skriver kan ju faktiskt hända i verkligheten också? :) ändra ingenting tkr jag. Du är bra son du är!



2012-04-16 @ 09:07:34
madicken

bejnejnej!! ingenting är overkligt eller något sådant du ägeer !:)<3



2012-04-16 @ 15:30:51
Amina

Om jag ska vara helt ÄRLIG så tycker jag att det INTE är nåt problem med novellerna! Jag tycker att dom är ASBRAA! Hoppas VERKLIGEN att du kommer skriva en till ikväll :)<3 xoxo



2012-04-16 @ 17:22:23
Smurfen

Den (novellen och de du skriver) e bäst!!!



2012-04-16 @ 19:44:43
Anonym

Jag tycker att den är jättebra och nej du borde inte ändra något, tycker bara att du ska skriva från ditt hjärta



2012-04-16 @ 20:58:47
Felicia

Tycker din novell är jättebra finns inget att ändra! Kan vi få ett till kapitel? :D



2012-04-16 @ 21:59:33
johanna

SNÄLLA MEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!!! IDAAAAAAAAAAAG JAG BER DIG IDAAAAAAAAAAGGGGGGGGGG!!!1 DU ÄR BARA SÅ BRAAAAAAAAA!! OCH NEJ DU BEHÖVER ABSOLUT INTE ÄNDRA PÅ NÅT!!!!!!!!!!!!!!1!!! MEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR SSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLAAAAAA!



2012-04-16 @ 22:06:15
Emilija med J

Du skriver jättebra, men ibland så är bokstäverna i olika ordning i orden, Skulle du kanske kunna leta igenom texten efter stavfel innan det publiceras? :)

Men som du skriver borde du fortsätta med :)



Blogg: http://rromaites.blogg.se/
2012-04-17 @ 15:37:53
Emilija med J

Du skriver jättebra, men ibland så är bokstäverna i olika ordning i orden, Skulle du kanske kunna leta igenom texten efter stavfel innan det publiceras? :)

Men som du skriver borde du fortsätta med :)



Blogg: http://rromaites.blogg.se/
2012-04-17 @ 20:13:40
Anonym

när kommer nästa kapitel ? :)



2012-04-17 @ 21:15:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback