Episode 22 - SleepOver !

'' En speciel tjej.. ''. viskade han.
'' Om hon är speciel måste hon verkligen vara värd dig..''. log jag och han log.
'' Det är det jag är orolig för.. om hon är värd mig..''.
Han reste sig upp och gick fram till vattnet.
Jag reste mig upp och och gick efter honom.
Han flätade samman båda mina händer i sina och tittade på mig gulligt.
Sedan la han våra pannor emot varandra sedan näsorna.
Om jag rörde mig några cm kunde jag kyssa honom.
Okej, tänk inte så Tiffany. Du har precis fått en löftes ring. Andas! tänkte jag och log lite smått.
'' jag älskar dig justy!''.
'' älskar dig med barbie!''.
Jag fnissade lite lätt och tittade honom djupt i ögonen!
( hon mörkhåriga är Camille)

Nån timme senare gick jag och Justin tillbaka till bilen.
Det ända som var i mina tankar var Justins ' speciella tjej '. Jag hade ingen anning om vem det var?
Cailtinn? Kanske Selena han vart på G med innan vi träffades?
Jag hade många alternativ, men var itne säker.
Vi satte oss tillbaka i limmon och knäppte på oss bältena.
'' Vill du sova hos mig? vill inte vara själv inatt.. Vill inte gråta till sömns på min födelsedag..''. mumlade jag.
'' Om du vill?''. log han.
'' Ja!''. log jag.
Han nickade glatt.
'' Till Tiffanys hus!''. sade han sedan till chaffören och han nickade och började köra.
Vi satt i tystnad på väg hem till mig, man hörde bara chaffören sitta och mumla med i låtarna på radion.
'' Tack Justin.. För att du finns här när jag mår som sämst..''. sade jag och log mot honom.
'' Du är min bästavän? Inte sant? och bästavänner ska finnas här för varandra!''. log han och jag kramade om honom hårt.
Limmon sagtade av och vi var hemma vid mig, och Justin då som bodde några hus bort.
Vi klev ut och gick in mot mig.
Jag öppnade dörren och skrek att jag var hemma. Familjen satt antagligen i soffan.
När jag kom in satt alla där utom Nath.
'' Hey!''. log jag.
'' Hej!'' svarade dom och leendet blev större när dom såg Justin.
'' Skulle inte du vara med Jordan idag?''. log Mamma.
Där bröts mitt hjärta i tusen bitar igen.
Justin tittade oroligt på mig och la armen runt mig ifall jag inte skulle orka stå.
'' eh.. nej! vi.. har gjort... slut!''. stammade jag och tvingade fram ett leende.
'' Jaha.. Förlåt.. ''. sade mamma och jag fakeade ett leende igen.
'' Vart är Nathaniel ?''. log jag.
'' Han är på sitt rum med Camillie!''. log mamma.
'' Vem är de? jaha är det hon som han var tillsammans med i mellan stadiet?''. skrattade jag.
'' Ja!''. log mamma coh jag sprang snabbt upp till hans rum.
Jag smällde upp dörren och fick se Nath och Camillee sitta och hångla i sängen.
Nath tittade argt på mig.
'' Har du inte lärt dig att knacka?''. fräste han.
Men det sket jag i.
JAg mötte Camilles blick och hon log, sedan jag.
'' TIFFANY!''. skrek hon och sprang fram till mig coh kramade mig hårt.
Camillie var som en storesyster för mig. Hon ficade mig alltid till en prinsessa när jag var liten och hjälpte mig med allting.
'' CAMILLE!''. skrek jag och karmade henne hårt.
'' Gud va jag har saknat dig!''. sade hon.
'' Desamma! sååå är ni tillsammans igen?''. log jag.
'' Ja! '' log hon busigt.
Justin stog som ett frågetecken bakom mig.
Sedan presenterade jag dom för varandra.
'' Men godnatt turtorduvor!''. lgo jag och stängde snabbt dörren för att inte få en kudde på mig av Nath.
Sedang ick jag och Justin in till mitt rum.
" ska jag fråga Nath om en t-shirt?". Sade jag när jag tvättat av mig mitt smink
Justin nickade lätt och skådade mig.
Jag hade ett tight kort linne och ett par trosor. Mitt hår var i en slarvig knut och allt smink borta.
Rodnade steg ett snepp sedan gick jag ut ur mitt rum.
Jag öppnade Naths dörr utan att knacka och där kom en syn jag inte ville se.
Nath ch Camille ligga under täcket, antagligen nakna.
" okej det där var äckligt!". Sade jag och höll för ögonen.
" TIFFANY!". röt Nath och jag och Cam började garva.
" förlät!! Men jag behöver en t-shirt till Justin!". skratade jag och öppnade hans snuskiga stökiga garderob.
Jag tog en hyffsad snygg tröja och sprang sedan ut och stängde igen dörren.
När jag stängt min dörr efter mig vände jag mig om och fick se Justin stå i kallingar mitt framför mig.
Så nära så våra bröst nuddades.
" eh oj!". log jg och tittade ner.
" nähmen hej!". log han snett.
Min blick fastnade på hans underbara mage.
" eh.. Här..är.. Tröjan!". sade jag och slängde den i hans famn.
Sen sprang jag fram till min säng och tog upp datan.
Jag loggade in på facebook och såg alla gratulationer i min logg.
Det var över 1,000 st. Samma på twitter, de var till och med TT.
Justin la sig brevid mig och hävade sig upp på sin ena arm.
" vi tar lite kort och lägger upp!". sade jag.
" jaa!". skrattade han och vi började ta massa skämt kort.
" här!!". Skrattade jag och la armen om honom och pussade han på kinden.
" hahahaha kolla min min!!!". tjöt justin och vi började skratta sä tårarna rann.
Vi kollade igenom alla säkert 100 bilder och garvade åt nästan alla.
" okej Justy nu tar vi några seriösa som jag kan ha som profilbild på fb och twitter!". Log jag och tårkade mina tårar.
" okej barbie!". sade hab och vi började ta normala bilder.
Några puss på kinden bilder och kram bilder, några bästavän bilder.
" ta den!". pekade Justin på en av bilderna vi tog.
Den var lätt finast. De var en bild när jag och Justin satt nära varandra och kinderna mot varandra.
" lätt!". log jag och satte den som profil bild på fb.
Under bilden skrev jag " Thanxs Justin that u always will be here for me.. I love u xx ".
Sedan postade vi massa roligs och normala bilder i en mapp på fb.
Vi hade också tagit massa bilder och lagt dom i ett så det blev ett hjärta. Riktigt coolt.
Gillningarna strömmade in på bilderna och det blev över 100 på alla.
'' Ska vi sätta på en film?''. sade Justin coh jag nickade.
Han satte i någon film och jag stängde ner datan och kröp ner i sängen.
Sedan kom Justin och kröp ner brevid mig.
Extra sängen var i Naths rum för mamma coh pappa var dumma nog att tro att dom skulle sova i olika sängar.
Och ingen av mig eller Justin orkade hämta den, haha!
Eller.. Ingen kanske villle? vi kanske ville sova brevid varandra.
Det visade sig vara '' The NoteBook '', bådas favorit film.
'' jag förstog att du skulle sätta på den här!''. log jag.
'' misstolk!''. skrattade Justin.
'' nej det är du som gör det till de!''. skrattade jag och han la armen runt mig.
Jag la mig på hans arm och ena anden på hans mage.
Jag hörde hans andetag och hjärtslag. Så gulligt.
'' Jag hör dina andetag och hjärtslag!''. fnissade jag.
'' Nehe? Du ligger ju precis där på bröstet!''. småskrattade han.
'' Men sluta mobba mig! Jag är inte bra på kroppsdelar och sånt!''. sade jag och borrade in mitt ansikte i hans bröst.
Han skrattade och började dra handen över min rygg, vilket fick mig rysaa lite smått.
Jag försökte koncentrera mig på filmen men gick inge bra när Justin smekte min rygg, huvud, kind, allt möjligt.
Det fick mig tappa alll kontroll för filmen.
'' Okej kan du sluta?''. skrattade jag och satte mig upp.
'' Med vadå?''. log han snett.
Jag suckade.
'' du vet vad jag menar, får mig att inte kunna koncentrera mig på filmen!''.
'' ahaaaa! men det visste jag inte!''. sade han och spelade oskyldig.
'' sluta!!''. tjöt jag och tog en kudde och satte mig över honom med benen på var sin sida om hans mage.
Sedan började jag slå honom löst i ansiktet med kudden.
'' TIFFANY SLUTA!!''. skrek han och började skrattta.
'' När du slutar mobba mig!!''. tjöt jag och fortsatte.
Han vände sig åt ena sidan så jag flög av honom. Då satte han sig på mig och tog kudden ifrån mig och gjorde samma sak på mig.
'' JUUUSTIN!''. skrek jag skrattandes och försökte putta bort honom.
Men såklart misslyckades jag. istället tog jag tog i hans axlar och drog honom ner mot mig.
För då skulle han inte kunna slå mig.
Jag öppnade mina ögon då jag märkt att han var nån cm ifrån mig.
Han tittade djupt i mina ögon. Man dog seriöst när man fick hans ögonkontakt. Hans underbara ekorrögon kunde ta kål på en.
Justin närmade sig mig. Och hungern steg. Jag ville kyssa honom. Men det skulle förstöra våran bästavän relation.
Kanske jag ville vara mer? Kanske jag inte ville vara bästavänneR?
Men vad ville han?
Våra läppar snuddades pytte lite då någon slog upp dörren.
Justin flög snabbt av mig och la sig på sidan om mig.
Jag tittademot dörren där stog Nath och Cam och log busigt.
'' UUUT!!''. skrek jag och kunde inte låta bli att le.
'' Vill ni ha extra sängen? Det ser ut att gå lite hett till! ''. skrattade Nath och jag gav honom 'blicken'.
'' NEJ GÅ!''. skrattade jag och tittade på Justin som låg och as garvade inåt mot en kudde.
'' Och ni som ska vara bästavänner!''. log Cam och blinkade med ena ögat.
'' Det hände inget okey? Vi är bara bästavänner!''. sade jag och tittade på Justin som tagit bort kudden ur sitt ansikte.
'' bara vänner!''. log han och jag log.
'' hmm.. vad var det ni såg? Tiff.. DU har inte förlorat oskulden än så ta det lugnt, vänta tills den rätta!''. sade Nath.
Men man såg att han ångrade sig. Han dorg oroligt på munnen. Han hade lovat att inte säga något om det där.
Och nej, jag hade aldrig legat med någon. Men jag har ljugit om det. ATt jag legat med nån hela tiden.
Det var bara Nath, Cam och Bri som visste sanningen, och nu Justin.
Nu skulle jag skämmas.
'' Okej.. Nath.. Nu kan du fan bara gå!''. sade jag argt och besviket.
'' Tiff.. Förlåt! jag..''. sade han och tittade ledset på mig.
'' Gå bara okej? ''. sade jag och dom nickade och gick ut coh stängde dörren efter sig.
Jag la mig ner under täcket och vände mig med ryggen mot Justin.
Jag skämdes, välldigt mycket. Justin har säkert legat med tuuusen andra tjejer. Cailtinn? Selena till exempel.
'' Ey.. Tiffany!''.sade Justin och la sig sked bakom mig och böjde sig ner över mig och mötte min blick.
Han var så söt.
'' mm?..''. mumlade jag och suckade.
'' Du behöver inte skämmas över det där okej?''. sade han och jag svarade inte.
Jag tittade in i hans underbara ögon och log lite.
'' Så le! Det är inget att skämmas för!''. log han.
'' Jo.. ''. sade jag sen.
'' Känns det bättre om jag också säger att jag inte legat med nån?''. log han och jag spärrade upp ögonen.
'' Va? är du seriös?''. sade jag chockat.
'' Japp! Har inte legat med någon! Och jag skämms inte! Jag väntar tills den rätta !''. log han och jag kunde itne låta bli att le.
Han hade inte heller legat med nån, det känndes tusen gånger bättre.
'' Oj.. Trodde du legat med Selena eller nån?''. sade jag och han skakade på huvuvdet.
'' Nope, ingen! Gör som jag, vänta tills du känner att du verkligen älskar den personen och den älskar dig lika mycket! ''.
Jag nickade och vände mig om för att krama honom. Men jag hade ingen anning om varför.
'' Du är så gullig! Vet du de?''. log jag.
'' Du med barbie!''. log han och pussade min kind och sedan la vi oss ner för att spola tillbaka filmeen tills dit vi var.
Jag la mig på Justins bröst och drog täcket närmade oss.
'' Ifall jag somnar, så godnatt!''. fnissade jag.
'' Godnatt!''. fnissade han tillbaka och pussade mitt huvud.
En liten rodnad steg över mina kinder och jag kämpade för att dämpa den.
'' föresten hur vart din födelsedag om man bortser från allt dåligt?''. sade Justin.
'' Underbar! Tack för middagen och presenterna!''. sade jag och log mot hasns bröst.
'' Det gör inget, du gav mig dyra saker du med!''. sade han och jag log.
Han hade faktist rätt, hans armband var riktigt dyrt, men det var det värt!
Fick ju hjälp av Pattie och Scooter så!
Jag var ju inte så jätte trött så jag tog upp min mobil och loggade in på facebook.
* In bed with my buddy @justinbieber watching the notebook, good movie!:* *
Sedan checkade jag in i min säng. Allt det där kunde misstolkas, men dem jag har på facebook vet att jag och Jsutin bara är vänner.
Tror jag?
Jag gjorde sedan samma sak på tiwtter, men checkade inte in då.
Sedan såg jag att Justin också twittrat, för 18 sekunder sedan att han låg i sängen med mig coh kollade på film.
Jag skrattade lite och loggade sedan ur och tittade på Justin som höll på med sin mobil.
Nån sekund senare loggade han också ur och la sig bekvämare.
Jag slöt mina ögon och kröp några snepp närmare Justin och somnade sedan.


KOMMENTERA BABES!

Hur tror ni det går för dom? Kommer dom klara att vara bästavänner?:)

Fick inte så jätte många på förra, mina läsare har sjunkit?:((

gillar inte ni min novell eller? :(
Om den blir under 10 som den varit förut för några dagar sen igen så kanske jag lägger ner.
Det är inte kul att när man hade öve r100 så försvann alla helt plötsligt.. :(
Då känns det menings löst..

Eller vill nån göra länkbyten?
Och om ni är söta kan ni väl skicka bloggen till andra?

Tack älskar er! <3

(lägger upp bild när jag kommer hem ikväll)

Kommentarer
Sandra

Vi kan göra länkbyte om du vill.

Men snälla, lägg inte ner. :) Jag läser :D Novellen är heeeel grym!



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se/
2012-04-15 @ 12:57:51
maddie

grymt kapitel meeeeeer !!!:)



2012-04-15 @ 12:59:15
Sandra

Sv: Lagt till dig nu:)



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se/
2012-04-15 @ 14:55:31
Emilija med J

Supergrymt !



Blogg: http://rromaites.blogg.se/
2012-04-15 @ 15:49:44
Amina

Neeej! Lägg inte ner, du har mig :D<3 Bästaa novellen! Meeeeer =)<3



2012-04-15 @ 16:54:07
Felicia dutra karstrand

Heeej! Din novell är awesome så lägg in ner den! Föresten vart i sverige bor du? Och har du många "belieber" vänner? :)



2012-04-15 @ 23:15:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback