KARAKTÄRERNA!

Gör en liten uppdatering i era hjärnor för alla karaktärer! 
Så ni inte glömmer bort hur dom ser ut! ;) 

CASSANDRA: 

(66) Tumblr
 
JUSTIN:
 
fuck it. | via Tumblr
 
BRUCE:
 
Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de http://media.tumblr.com/tumblr_lw2kp4HoNR1qblplg.gif
 
ALEX:
 
A Tumblr roleplayer's best friend.
 
ROY:
 
Tyler Lockwood
 
SETH:
 
:) <3 | via Tumblr
 
NICK:
 
Douglas Booth | follow me, tessites! :)
 
NOLAN: 
 
tumblr_lz2x25XOf31r2iwsjo1_500.gif (500×239)
 
VERONICA:
 
The Baddest Fashion
 
LIAM: 
 
♥¡¡¡oMG!!! my f*cking feels♥
 
MARCUS:
 
 
KIMBERLY:

Untitled
 
RONNIE:
 
imgfave - amazing and inspiring images

REGGIE:
 
hooble.
 
KARAKTÄRER SOM INTE VARIT MED SÅ MYCKET ÄNNU: 
 
BONNIE: 
 
I'm a witch
 
KATELYN:
 
All around gifs, Candice Accola gifs pt 5 | via Tumblr
 
JOHN SLYDER:
(Bossen i Slyder gänget)
 
He's Like "mmm Dat Ass"
 
CAIN:
(Slyders 'gäng medlem' som misshandlade Cassandra)
 
taylor lautner gifs | Tumblr
 
DEX:
(Slyders 'gäng medlem')
 
HIS EYES THO
 
LIAM 2: 
(Den nya killen som umgicks med Cassandra ett tag)
 
http://innocently-pure.tumblr.com/
 
ERIC:
(Cassandras & Bonnies vän i början)
 
nornas.tumblr.com
 
JESSICA:
(bitchen på skolan)
 
perfection | via Tumblr
 



 
Dem i slutet var ju i första delen av Criminal Love, vissa som ni kanske glömt bort! :)
Tänkte bara ifall dom nämns i novellen att ni kommer ihåg vilka det var! :D

Älskar er!
 
 
 
 

Kommentarer
OHHHHHH

När man har en novell kan man välja vilka namn man vill. Varför väljer du då samma på två person? Ganska dåligt av dig

Svar: Öh vafan spelar det för roll? Du säger inte åt mig vad jag ska göra, den ena personen är inte ens med i novellen längre så vafan spelar de för roll?
Maya Lindberg



2014-01-07 @ 22:45:31
anonym

jag undrar bara hur veronica ser ut, det vore bra att ha en person som spelade henne så blir det lättare att göra en bild av varenda händelse för du skriver så att det verkar vara verkligt:)

Svar: fortfarande, hon är med -.-
Maya Lindberg



2014-01-08 @ 17:48:53
anonym

hej, jag bara älskar din novell men när kommer nästa episode? :) älskar verkligen din novell! <3



2014-01-09 @ 18:19:43
Anonym

Dsm längtar tills nästa



2014-01-09 @ 21:38:04
amanda

Hej,har du en mejl till bloggen eller ngt annat där man kan kontakta dig? För jag har en fråga :)
Kram!

Svar: Jag har tyvärr ingen melj till bloggen, men det går att kontakta mig på facebook Maya Lindberg! :)
Maya Lindberg



2014-01-10 @ 21:01:07
Anonym

oj, jag såg henne inte, föreställde mig hne som blond. Men jag bara undrar, brukar du alltid vara så negativ och störa dig på typ allt? All kritk, kan du inte ändra det istället för att bli så arg och sedan göra ett helt inlägg av en liten kommentar som bara försöker hjälpa dig. Jag menar verkligen inget illa, men kan du inte bete dig lite mer moget?:)För jag har följt din blogg länge och har förstått att du aldrig lär dig något från kritik, utan säger typ bara att du kmr sluta om någon skriver så igen och att du är sjukt förbannad. Ofc blir du kanske förbannad om någon säger rakt ut att din novell är dålig, men who cares? Personen som säger det blir nog road av att du påverkas så mycket. Allt jag säger är att du borde bita ihop och istället vara glad att du har några trogna fans istället för att belasta allting åt din ilska

Svar: Jag stör mig inte på allt. Jag stör mig bara på folk som rättar mig och försöker trycka ner mig.
Maya Lindberg



2014-01-11 @ 16:11:23
Fanny

Tack så hemskt mycke! Kändes som att det där verkligen behövdes, hade typ glömt bort hur alla såg ut.
Och bry dig inte om dem som är taskiga, de är inte värda din tid + att du skriver otroligt bra och dem skulle säker inte klara av att ha en novell!
Man märker på dina kapitlen att du lägger ner mycket tid på att dem ska bli bra så jag kan tänkta mig att det inte är så kul att få höra taskiga saker!



2014-01-11 @ 23:27:51
Anonym

Älskar din blogg, du är verkligen jätte duktig på att skriva! En fråga bara när kommer nästa? Längtar verkligen jätte mycket. Hade varit kul om det kom idag :) men ta den tid du behöver för att dina kapitel är långa jämfört med andra noveller så jag förstår att det tar tid att skriva episoderna :)



2014-01-12 @ 12:02:10
Anonym

Nuuu ser jag henne hAHA omg känner mig blid 😵😂



2014-01-12 @ 12:09:51
Cawii

Omg va söta de var!!!! 😍❤️ vill oxo hahha omg jag avgudar din novell!❤️❤️❤️



2014-01-15 @ 18:01:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback