Episode 33 - Unexpected!

'' Oavsett vad han gjort så behöver du bara ignorera honom.. Jag vet inte exakt vad ni sa till varandra men han är en kille som är som han är. Han har förendrats och det vi alla. Du behöver inte prata med honom eller något liknande, jag vet att det är svårt att bo i samma hus som han men du är stark och klarar det..''. 
Jag suckade och nickade.
Det blev tyst ett tag och jag måste erkänna att det var otroligt skönt..
'' Jag kan fortfarande inte fatta att han inte dumpade henne efter det hon gjorde mot mig..''. mumlade jag efter ett tag.
Kimberly tittade förvånande på mig.
'' Åh shit! Justin dumpade Veronica samma kväll som hon drogade dig, berättade inte jag det för dig?!''. sade Kimberly och hela jag frös till is. 

 

'' VA?!'' skrek jag. 
Kimberly tittade på mig med ett nervöst leende och undvek min blick. 
'' Jag trodde jag hade sagt det till dig!''. 
Jag tittade förvånat på henne och skakade på huvudet. 
'' Nej tydligen inte!! Vafan Kimberly!''. skrek jag frustrerat. 
'' Fölåt!! Det var absolut inte med mening!!''. 
Frustrerat drog jag handen genom mitt hår och tittade runt i rummet i ren panik.
Nu hade jag betett mig som en idiot mot Justin utan en anledning!
Hur dum kan man vara. 
Det var tyst ett tag.
Ett bra tag faktist och jag såg hur nervös Kimberly var.
'' Nu har jag betett mig som en idiot..''. andades jag ut.
'' Förlåt Cassandra! Jag trodde jag berättat det, förlåt så himla mycket!''. tjöt hon och bet sig hårt i läppen.
Jag släppte ut en stor suck och slickade mig om läpparna.
'' Det är okej, jag vet de nu iallafall..''. mumlade jag. 
Vad skulle jag göra nu?
Skulle jag gå ner och ignorera Justin eller be om ursäkt? 
'' Nu glömmer vi det här och går ner. Jag är hungrig.''. sade jag och reste mig upp. 
Kimberly följde nervöst efter mig och gick ner till köket med mig.
När vi kom ner till nedervåningen stog alla grabbar i hallen fullt på klädda med väskor i handen. 
Alla förutom Justin. 
JAg rynkade genast på ögonbrynen och tittade frågandes på dom.
'' Vart är ni på väg?''. frågade jag.
'' Vi har fått en grej vi måste fixa så fort som möjligt..''. sade Roy.
'' Kim du följer med, jag har packat en väska åt dig!''. sa Marcus.
Kimberly gick frågandes ner och tog väskan och tittade sedan på mig.
Hon var lika förvirrad som jag.
'' Vänta Vänta Vänta lite nu!! Varför har ni inte sagt något till mig?!''. tjöt jag.
'' Därför att du inte ska lämna huset med tanke på vad som hände!''. sade Alex.
En frustrerad suck lämnade min strupe. 
" Så ni lämnar mig här själv? De var ju bättre!" Fnös jag.
" Justin kommer vara din barnvakt!" Flinade Roy.
Genast himlade jag med ögonen och skakade på huvudet.
" Jag behöver ingen barnvakt och ni kunde faktist tagit med mig!" Mumlade jag surt.
" Vi vill inte riskera att du skadar dig, du måste vila Cassandra!" Sade Alex.
Jag skulle precis öppna munnen men blev genat avbruten.
" Kom nu, vi vill inte bli sena!" Sade Nolan och öppnade dörren och gick ut.
Alla började genast vinka lite lätt och log mot mig innan dom stängde dörren efter sig.
Med en suck vände jag blicken till platsen Justin stog på men fann den tom.
Jag hörde sedan skåp ifrån köket öppnas och visste direkt att han var där.
Och såklart var de här ett bra tillfälle att prata med honom, även fast jag inte ville.
Jag gick med tunga steg in till köket och fann Justin stå lurad mot köksbänken med ett glas mjölk i handen med blicken på mig.
" Så..." Började jag nervöst. " Hur länge kommer dom vara borta?" Sade jag lite smått obehagligt.
Justin ryckte genast på axlarna.
" Det kan vara allt från 2 dagar till 1 vecka! Svårt att säga.." Sade han med en hes röst som gjorde mig helt svag i benen.
Jag nickade genast och tittade nervöst ner i golvet.
" Ehm.. Jag går upp till rummet.." Mumlade jag och vände mig om och började gå ut från köket.
Jag hörde hur Justin tog ett djupt andetag bakom mig och precis innan jag lämnat köket ropade han efter mig.
" Cassandra vänta.." Sade han.
Nervöst vände jag mig om och mötte hans blick.
" Aa?" Sade jag med en ljus röst.
" Eh.. Jag.. Jag beställer hem Kina mat lite senare!" Sade han och vågade inte möta min blick.
Genast förstog jag att de va inte de han skulle säga, men jag betalt att inte säga något.
" Okej, de blir bra! " sade jag och log smått och lämnade fort köket och skyndade mig upp till rummet och stängde dörren om mig.
 
Det plingade till på nedervåningen och jag förstog direkt att de var Kina maten.
Jag hade varit upp på rummet i ca 3 timmar varav 1 timme spenderades i ett varmt bad.
På kroppen hade jag en stor t-shirt samt ett par mjukis shorts.
Snabbt drog jag på mig mina tofflor och sprang ner till nedervåningen.
När jag kom ner stängde Justin precis ytterdörren & huset fylldes direkt med lukten av Kina mat.
Jag log stort och skyndade mig ner för sista biten av trappan.
" Ska vi äta i vardagsrummet?" Frågade jag.
" Visst!" Sade Justin och log milt.
Medans han gick in till vardagsrummet med maten hämtade jag tallrikar och bestick.
Dricka samt glas var redan placerat på bordet och tvn var i gång.
" Vad vill du kolla på?" Frågade Justin och bet sig i läppen.
Det var fortfarande obehagligt mellan oss och de avskydde jag.
" Du väljer, helst action!" Flinade jag.
Jag såg hur Justins läppar ryckte uppåt innan han slog igång en film som precis börjat.
Vi började smått äta i tystnad med blickarna på tvn.
Men fokusen var på varandra.
Jag la de sista dom var kvar av min mat på bordet och lutade mig bak i soffan.
" Tror min mage kommer spricka!" Pustade jag ut.
Justin skrattade till och lutade sig bakåt som jag så våra armar och ben nuddades.
Genast föll de leende jag hade på läpparna och blicken föll ner på de ställen som våra kroppar möttes.
" Är du okej?" Frågade Justin och kliade sig nervöst i nacken.
" Vad skulle din flickvän säga om att du rörde mig?" Sade jag och tvingade fram ett leende.
Jag ville se hur han reagerade och jag visste att jag var duktig på att spela dum.
Han stirrade på mig med minnen öppen.
" Du kommer fånga flugor om du inte drar ihop käften.." Mumlade kag.
Han stängde genast sin mun men på något sett såg han fortfarande mållös ut.
" Vad pratar du om?" frågade han mållöst och tittade på mig.
Jag rullade genast med ögonen.
Jag svarade inte och efter någon sekund klickade de till i Justins hjärna.
Han började skratta och genast tittade jag på honom med höja ögonbryn.
"Är du svartsjuk?" frågade han, flinandes samtidigt som mina ögon blev som golfbollar.
"V-va? Nej." sade jag förvånat över hans  fråga.
Visst fanns de en liten del inom mig som var svartsjuk men de skulle han inte få veta.
Han stirrade på mig med ett snett leende och hans blick pendlade mellan min mun och ögon.
Den blicken var allt för bekant.
Jag höll bak mitt flin och lutade mig fram mot honom så våra läppar nästan rördes. 
Han vart på något sett chockad men var precis på väg att krascha sina läppar mot mina då jag drog bort och hoppade ifrån honom.
" I dina drömmar Justin!" Flinade jag.
Han stirrade chockat på mig.
Förvirrad och på något sett sårad.
" Du kan inte bara försöka kyssa mig när du har flickvän, Justin!" Muttrade jag och försökte hålla en sur min. 
Han rynkade genast på pannan och vet sig i läppen.
" Jävla helvete Cassandra! Jag dumpade Veronica kvällen när hon drogade dig?!" Tjöt Justin frustrerat.
Jag höjde mina ögonbryn förvånat och flinade. 
" Jag vet!" Sade jag.
Justin tittade frgpandes på mig och bearbetade de jag sa.
" Vänta va?! Du visste?!" 
Jag nickade och slickade mig om läpparna.
" Jag ville se hur du reagerade!" 
Justi pustade genast ut och tittade menande på mig.
" Vafan Cassandra.." Mumlade han lättnad.
" Så vad säger du? Ta ett dopp i bubbelpoolen på baksidan?" Flinade jag.
Hans ögon vidgades när mina ord sjunkit in i hans hjärna.
" Eh.. Va?".
Var de ända han fick fram.
" Bra jag möter dig där ute om 10 minuter!" Flinade jag och reste mig upp och lämnade vardagsrummet.
Jag skyndade mig sedan upp på rummet och stängde dörren bakom mig.
Då började allt sagta gå igenom mitt huvud.
Vad hade jag just gjort?!
 
Efter ca 5 minuters panik och svordomar drog jag på mig min röda bikini som var den ända som såg hyfsad ut efter branden.
Bara för att retas drog jag på mina shorts och t-shirten igen och tog ett djupt andetag.
Sedan lämnade jag rummet och gick nervöst ner för trappan ut på baksidan.
När jag äntligen kom fram till rummet bubbelpoolen var i gick jag fort in och stängde dörren efter mig.
Justin satt redan i den super stora bubbelpoolen och satte på bubblorna.
Jag gick fram till Justin och såg hur han vände blicken till mig.
Jag såg hur hans ögon borrade sig in mot min hus och gled längs min kropp.
Det pirrade genast till i magen och hela jag blev ännu mer nervös, jag hade inte tagit av mig kläderna än.
Snabbt vände jag blicken mot honom och drog så fort jag kunde av kläderna.
Det här var en av de mest obehagliga men ändå mest spännande saker jag gjort.
Jag vände mig om och började gå mot bubbelpoolen.
Justins blick gled ifrån min ner över mina bröst.
" Blicken här uppe!" Sade jag och fnissade till.
Han grymtade till som svar precis som jag nådde bubbelpoolen.
Jag placerade en hand på kanten och klev långsamt i de varma vattnet.
Jag suckade högt och satte mig bekvämare och lutade bak huvudet och lät mina muskler slappna av.
Känslan var otrolig, de var som jag varit stel i musklerna länge, och det skulle inte förvåna mig om jag varit de.
Efter några minuter av tystnad och avslappning kunde jag höra vattnet runt omkring mig låta och röra på sig.
Efter några sekunder kände jag en hand på mitt lår otroligt nära min nedre region. 
Jag flämtade till och mina ögon for direkt upp. 
Justin hade hoppat närmre mig från där han hade suttit på den motsatta sidan av bubbelpoolen.
Jag kände nerverna knutas ihop i min mage och hur jag än ville kunde jag inte driva bort hans hand.
Hans hand gled allt närmare min nedre region och hastigt drog jag efter andan när han släpade ett finger över mina bikini trosor.
Mitt hjärta började genast dunka fortare och jag bet mig hårt i läppen.
"Vad gör du?".
Lyckades jag uttala och han bara skrattade åt mitt svar.
"Vad både du och jag har drömt om, babe." mumlade han och började röra sitt finger.
Mitt huvud rullade tillbaka samtidigt som härligt men farlig känsla sköts igenom min kropp.
'' Justin!''. stande jag fram vilket orsakade honom att grymta till och röra sina fingrar snabbare mot mig.
"Vad är det babe?" stönade han fram tätt intill mitt öra och bet försiktigt på min örsnibb.
Jag svarade inte honom utan klättrade upp i hans knä så mina ben var på varsin sida om hans midja.
Tydligen kunde jag känna en bula under mig vilket gjorde mig ännu mer pirrig.
Jag drog min nedre region mot honom och genast fattade hans händer min midja i ett hårt grepp samtidigt som han drog efter andan.
Jag lutade min panna emot hans och lyssnade på våra djupa andetag.
Jag ville så gärna kyssa honom.
Men innan jag hann tänka längre insåg jag vad jag höll på med.
Jag satt gränsle över den person som jag inte skulle göra de med.
Jag höll på att kyssa den person jag menat ge igen på.
Genast flyttade jag bak Mitt huvud ifrån hans och bet mig hårt i läppen.
Han tittade genast upp på mig och suckade.
" Cass.." Viskade han fram.
Jag kände hur andan for ur mig.
De var första gången han kallat mig Cass sen vi var i ett förhållande.
Mitt hjärta började genast dunka fortare och ögonen började svida.
Hans hand fattade min kind och våra blickar möttes.
" Gråt inte..".fortsatte han och tittade menande på mig.
" Du kallade mig Cass.." Viskade jag fram och jag kunde se att han också blev förvånad att han sagt de.
Ett hest skratt lämnade hans strupe.
" Antar att jag gjorde de!" Sade han med ett leende.
Jag höll in tårarna som vill ut, jag ville inte gråta mer. 
" Jag vet inte om de här är bra... " sade jag och suckade.. 
Justin suckade också och slickade sig om läpparna.
" Sen när tänker vi igenom något vi ska göra?" Flinade han.
Ett leende spreds på mina läppar och jag tittade på honom.
" Seriöst Justin, jag vill inte bli sårad något mer!".
" De kommer du inte bli.." 
" Jo, de har hänt förut och jag vet att de kan hända igen. Men jag vet inte om jag skulle klara de, inte eft-..".
Jag blev genast avbruten av att Justin pressade sina läppar mot mina i en mjuk kyss som chockad mig otroligt mycket.
Jag svarade omedelbart utan att tänka mig för och kysste tillbaka.
Och jisses, det kändes bra.
Nästan för bra!
 

 
HEJ MINA KÄRA LÄSARE!!!
 
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag tar sån tid på att uppdatera.
Men har börjat skriva i mobilen så de går så mycket bättre & är smidigare.
 
Hoppas ni tyckte om den här episoden, lite grejer hände ju!;)
Vill ni att det där ska räcka eller vill ni att dom ska gå längre?;)

Kraaam
 

Kommentarer
Anonym

Åhh äntligen :D



2014-08-27 @ 21:48:09
ebba

Såå himla värt att vänta!!!! Jag vill att de ska gå längre, justin & cass romans:))



2014-08-27 @ 21:53:48
Anonym

Åhh så bra, jag vill att de ska gå längre



2014-08-28 @ 01:45:45
Anonym

OMG GUD VA JAG SAKNAR ATT LÄSA DINA KAPITEL HADE NÄSTAN GLÖMT AV HUR GRYMT BEGÅVAD DU ÄR!!! Bäst är du, har saknat känslan man får när man läser dina kapitel så grymt mycket!



2014-08-28 @ 16:58:58
Anonym

Jag vill de ska bli ihop och inte gå länge för jag vill de ska vara romantiskt när de har "det" inte bara i en bubbelpool. Eller så kan de ha "det" och sen bli tsm och sen har de "det" igen fast ROMANTISKT!



2014-08-28 @ 21:29:56
Ylva

As braaaaaa



2014-08-29 @ 22:52:28
Emelie

as bra!! :)



2014-08-30 @ 10:37:11
Anonym

ÅH SÅ BRA!! LÄNGRE! JASSANDRA



2014-08-30 @ 13:32:08
Amanda

GUD VAD BRA DU ÄR!! GOOO JASSANDRA (tror det är deras ship namn)!!!



2014-08-31 @ 09:21:20
Anonym

Omg såååå fucking braa ja döör



2014-08-31 @ 18:38:41
Fanny

Åh jätte bra, hade nästan glömt bort hur otroligt bra du skriver;)



2014-09-03 @ 21:25:36
Anonym

Lika bra som alltid! :D
Jag hoppas att hon blir tillsammans med Bruce faktiskt, tycker dom skulle vara ett riktigt fint par av någon anledning



2014-09-06 @ 09:19:23
Anonym

Kan du snälla uppdatera lite oftare:///



2014-09-09 @ 21:29:54




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback