Men gud!!!

Ber så himla mycket om ursäkt över att jag inte uppdaterat!

Helt ärligt har jag jätte mycket som pågår i mitt liv och har helt glömt bort inte bara bloggen med massa mer. 
Min kontakfamilj ska flytta till Kopparberg utanför Örebro så det är mycket som behövs göra.
Har nämnligen varit där från fredag tills idag.

Och har inte haft internet eller någon data.
Hade inte tänkt stanna så här länge men det bara blev så. 
Är sjukt ledsen över att jag inte uppdaterat, gud känner mig så himla dum.. 
 
Varit på SOC och BUP idag så har haft fullt upp, ikväll ska jag till pappa och käka också.
Imorgon ska jag träffa min udnerbara vän Amanda, på fredag träffa min kompis Emelie från Göteborg och lördag till min moster och käka.

Så himla mycket, och på allt det här har jag en uppsats att skriva till samhällskunskapen + en svenska bok redo grej...
Gud är så himla stressad så det skriker om det. 


Sedan såg jag en kommentar om att jag kommenterat text från jbff? 
Vet inte ens vad jbff är??
Har inte kopierat något, dock får jag text snuttar & ideer av en tjej via mejl så isåfall har hon gjort det.
Har själv inte kopierat något så det ska du ha klart för dig. 

Skulle aldrig göra det då jag vet hur irriterande det är. 

Ska försöka få upp ett kapitell så fort som möjligt. 
Återigen, jag är så himla ledsen! 

Kram 

Kommentarer
Ylva

❤️



2014-04-16 @ 17:46:04
Moa

Ta den tid du behövde, det finns viktigare saker<3



2014-04-18 @ 00:43:56
Moa

Ta den tid du behövde, det finns viktigare saker<3



2014-04-18 @ 00:44:05
Cawi

Oj du har verkligen fullt upp! Men det ordnar sig nog!❤️❤️😊😊



2014-04-18 @ 11:04:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback