LURAD.

Fick ett medelande på kik av en läsare som skickade en länk till mig till någon novell om Justin. 
Läste lite av den och såg att det var delar av den som jag skrivit. 

Vart jätte förvånad och såg att det var samma text snuttar som den tjejen mailat till migKänner mig sjukt lurad och besviken över henne. 
Trodde aldrig hon hade kopierat från någon då hon själv svor på sitt liv att hon inte gjort de. 

Är riktigt arg på henne och har sagt upp kontakten. 
Ber om ursäkt om vissa av er märkt att det varit lika men jag har inte märkt något då jag inte läser andra noveller.
Hade ingen aning om att det var från en annan novell hon fick de ifrån.
Trodde hon hade en stor fantasi.

Men vad som är gjort är gjort, ska skriva utan hennes ideer nu och köra mitt eget race.. 

Ska om jag hinner och har tid ändra lite av det och så. 
Men säger dock till isåfall så ni kan checka det.

Kram
Trackback