ÄR SÅ LEDSEN!

Jag vet att jag skriver fel namn..
Har en andledning också..

Har börjat skriva en till novell som jag inte publiserat någon stans.. 

Och jag hade inte tänkt berätta de för er eller någon för jag är inte säker på om ni kommer gilla den.
Dock kommer jag publisera den KANSKE efter Criminal love part ll! 
Vi får se!
 
Har suttit fast i den här novellen ett tag och bara började skriva lite sådär random på en annan för att få igång min hjärna och så lite..
Hoppas ni fattar haha! 
Kan vara lite jobbigt att få igång hjärnan när det står helt still!

Och där är huvudpersonen en tjej vid namn Kendall och hennes bror Liam..
Och den kommer vara i stortsett tvärt imot Criminal Love, om det blir som jag tänkt! 

Vart knasigt när jag skrev den här delen för jag hade precis skrivit lite på den andra, haha!
Förlåt! :P 

älskar er!
 
 

Kommentarer
Nelly

Okej, men criminall love part ll måste komma för vi alla älskar sena novellen! Det får gärna komma en criminall love part lll och llll och lllll och så vidare för vi älskar den! Kan nästa komma snart? Jag har ett tips, gör så cass och justin blir tsm igen!



2013-09-02 @ 19:16:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback