Episode 90 - THE END!

Jag naffsade till lite då och då vilket jag visste gjorde hene galen.
Hon gjorde samma mot mig, började suga på min hals coh släpade sin tunga i ett mönster över min hud vilket orsakar mig stöna hest. 
Hon började kyssa mig ner över bröstet och stannade precis vid botten av min navel.
Snabbt grep jag tag om hennes ansikte och drog henne upp tll mig och kysste henne med all kraft. 
Ett löjligt leende spreds över mina läppar. 
Cassandras blcik gick ner till mitt leende och det smittade genast av sig på henne.
'' Jag älskar dig!''. sade jag och la mig ner och drog hennes kropp intill min.
'' Jag älskar dig också!''. sade hon och kysste mitt bröst innan hon la sitt huvud och slöt sina ögon..



kort kapitell.. 
 
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
 
''JUSTIN!!''. 
Jag hörde mitt namn skrikas men det var så långt bort.
Så långt bort att jag inte brydde mig.
''JUSTIN!!!''. 
Där var det igen.
Men denna gång lät det mycket högre.
Frustrerat försökte jag få bort ljudet men det var omöjligt.
Någon började skaka på min kropp och skrika mitt namn ett flertal gånger.
Irriterat slog jag upp mina ögon och såg Alex stå framför mig med ett oroligt ansiktsutryck.
'' För i helvete Alex dra här ifrån!''. sade jag och vände mig om och skulle precis lägga armen om Cass när jag märkte att hon inte var där.
'' Justin, det har hä-...''.
''-.. Alex vart är Cass?''. frågade jag chockat.
'' Hon ä-..''. 
''-.. När gick hon? Sa hon något?''.
'' Justin hon har aldrig kommit hit!''. tjöt Alex frustrerat.
Jag såg på honom att han ville säga något men jag ville veta vart Cass var just nu.
'' Vadå hon har aldrig kommit? Hon var förfan här aldeles nyss?''. fräste jag irriterat.
Antagligen var han hög eller något, för hon var här!.
'' Förfan Justin, hon var aldrig här hon har inte varit här sen innan hon blev skjuten!!''. skrek Alex .
Jag hörde ilskan och frustrationen i hans röst. 
Men jag for in i mina tankar direkt.
'' Fuck..''. sa jag för mig själv.
Det var en dröm, det var en fucking dröm!
Ett litet frustrerat skrik lämnade min strupe och jag satte mig upp i sängen och drog handen igenom håret.
'' Justin du måste lyssn-..''. 
Jag blev så irriterad på han och på mig själv.
Hur fan kunde jag drömma något sånt?
Och hur kunde de kännas så riktigt?
'' Bara dra Alex! NU!''. röt jag fram.
Det var nästan så jag skrek på honom.
Han gav ifrån sig ett högt frustrerat skrik.
Vafan var de för fel på honom?
Jag reste mig upp ur sängen och beslöt att gå själv. 
Det verkade som att Alex inte tänkte gå någonstans!
Snabbt drog jag på mig en t-shirt och ett par mjukis innan jag skyndade mig ner.
Irriterad som jag var sneglade jag in i vardagsrummet och fann det tomt. 
Vart var alla? 
Jag röck på axlarna och gick in till köket där jag tog fram ett glas juice.
Min blick gick ut genom köksfönstret och såg hur våra 2 rangerover körde i full fart upp på tomten.
Mina ögonbryn åkte ihop av förvirrning.
I nästa sekund såg jag hur Bruce samt resten av gängen kom utrusandes från bilarna och mot huset.
Jag ställde ner mitt glas på bänken och gick till hallen.
 
Untitled
 
I samma sekund som Bruce och dom rusade in genom ytterdörren kom Alex joggandes ner för trappan.
'' Vafan håller ni på med?''. skrek jag irriterat.
'' H-hon..''. stammade Bruce andfått stam.
'' Hon?''. frågade jag och tittade frågande på alla andfådda idioter framför mig.
'' Hon är borta..''. sade Bruce och tog djupa andetag.
'' Vem är borta?''.
Jag började undra vad grabbarna igentligen hade tagit just nu. 
'' Cassandra är borta!''. 
Mina ögonbryn åkte upp.
'' Vafan snackar ni om? Hon låg i koma?''. 
Bruce skakade på huvudet. '' Tydligen vaknade hon upp igår, och imorse när läkarna skulle titta till henne var hon borta, ingen hade sett vart hon försvann!''. 
Jag kände hur mitt hjärta genast dunkade fortare och andetagen blev tyngre.
'' V-va?''. 
Var det ända jag fick fram. 
'' Vi har kollat över allt Justin, vi har ringt varenda människa, vi har kollat varenda jävla gata, försökt spåra hennes mobil,..''. sade han.
Han tittade upp och mötte min blick.
'' Hon är spårlöst försvunnen Justin.. Hon finns ingen stanns..''. sade Bruce och precis den sekunden kände jag hur hela min värld rasade samman. 
'' Vad snackar ni om? Hon kan inte bara försvinna?''. skrek jag med all röst jag hade.
Hela gänget nickade och tittade sorgset på mig.
'' Hon är borta Justin och j-jag.. jag tror inte hon kommer tillbaka..''. 


 
 
DUN DUN DUUUUN!   

NU ÄR CRIMINAL LOVE PART l OFFICIELLT SLUT!! 

DET DÄR TRODDE NI INTE SKULLE HÄNDA VAA?!?! :DD 

Jag lurade er riktigt rejält! ;)) 

Det var bara en dröm ju! ;) 

Men vad tror ni hänt med Cassandra då? :oo
Kidnappad? Mördad? 

Förlåt att det var kort, men jag tyckte det inte behövde vara längre..

Som jag sa, det kommer en Del 2 på den här novellen. 
Men jag vet inte hur länge det kommer ta. 
Ska börja med att skriva runt 5 episoder men inte publisera dom. 
Sedan när jag tycker det passar tänker jag publicera det första kapitlet!  :)

Hoppas ni gillar den ideén, älskar er! :*
 
 
 

Kommentarer
Lola

OMG du lurade mig tooootalt! Sååå himla bra



2013-10-02 @ 19:41:03
Ellen

Ungefär när kommer part 2 ut?



2013-10-02 @ 20:26:35
astrid

wow.. du är verkligen bra!
nu taggar vi nästaaaaaaaaaaaaaaa!!!!



2013-10-02 @ 21:01:09
Anonym

OMG 😭



2013-10-02 @ 21:28:38
Celebnovell

Bra! :)



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-10-02 @ 21:47:13
Anonym

Asso VAAAA behöver mer, så lurad här, tänk om cass inte var någon alls utan bara fanns i folks huven? :P lol men läängtar till part II



2013-10-03 @ 00:37:53
Tilde

gråter. denna novellen har varit mitt liv, seriöst. fy fan vad bra. jag var så jävla lycklig när de blev tilsammans igen och nu var de en dröm. omg. love y,



Blogg: http://justinbdrew.blogg.se
2013-10-03 @ 08:33:05
Anonym

Jätte bra!



2013-10-03 @ 16:11:59
anonym

jag tror att det inte var en dröm, utan att cass var med honom på riktigt, men kanske hände det henne ngt efteråt? :)



2013-10-03 @ 18:20:00
Aya

OMG!!! DU KAN INTE BARA AVSLUTA ETT KAPITEL SÅDÄR JU!! tror inte att det va en dröm. Tror att hon skulle säga "hejdå" till justin. Uppleva allt en sista gång. Sen kanske hon rymde till en annan stad för hon kanske kände att hon inte var tillräckligt för honom eller så offrade hon sig själv så de skulle låta justin va❤️



2013-10-05 @ 22:45:18
Nelly

Kommer det en handling till criminal love part ll?

Svar: Vad menar du med en handling?
Maya Lindberg



2013-10-09 @ 17:52:52
Vanja

O m g. Criminal love var uunderbar. Typ den bästa novellen jag läser! Längtar till part 2! Undrar bara, tror du stt det dröjer några dagar eller några veckor/månader?



2013-10-11 @ 08:25:03
Zelma

Med handling menar hon att du ska göra ett inlägg om vad novellen handlar om

Svar: Det e en fortsättning på den jag skrev nyss?:s
Maya Lindberg



Blogg: http://twosoulsoneheart.blogg.se
2013-10-11 @ 16:02:32
Maria :*

Sjukt bra!!



2013-10-13 @ 00:41:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback