Kommer göra er besvikna..

Dem kommande kapitlerna till slutet kommer vara ungefär tvärt emot vad ni vill ska hända.
Och jag vill inte ha massa hat kommentarer för de.
 
För ni vet inte vad jag planerat till Criminal Love Part ll, vilket kommer bli epic men annorlunda.
Min vänner har hjälpt mig med den och gett mig ideer så den kommer bli helt awesome.
Och jag vet att ni kommer tveka i början, men ni måste fortsätta läsa.
Det kommer bli drama och spännande. Tro mig. 

Så jag vill inte att ni kommenterar massa som tex '' Justin & Cass måste bli tillsammans annars är novellen sämst!''. 
Eller massa kommentarer om Bruce och Cass.

Tack i förhand..

Kollar just nu på teen wolf, skriver, packar och äter jordgubbar på samma gång.
Så stressa mig inte mer med nästa kapitell, haha! :) 

Älskar er.

Kommentarer
Thilda

inget hat! kommer novellen inte handla om cass och justin längre eller kommer den bara vara typ annorlunda ett tag? asså när det kommer till cass och justin? btw: kommer inte sluta läsa din novell även om det är så att Justin och cass inte kommer vara tillsammans ett tag! :) hur många kapitel är det kvar tills du ska börja på Criminal Love Part ll ?

Svar: Cassandra och Justin kommer vara i Criminal Part ll samt några av dem nurvarande karaktärerna + några nya. Det kommer handla om dom fast på ett annorlunda sett! Vet faktsit inte, tror nästan den kommer gå till 100, haha! :) Sen kommer jag ta en paus på några dagar innan jag börjar på Criminal Love Part ll ! :)
Maya Lindberg



2013-07-03 @ 14:22:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback