Episode 54 - '' Shower with me?''.

' Eh.. Hittade inte en grej..''.
Justin nickade.
Bruce vände sig om och sneglade ner på mina kläder innan hans ögonbryn åkte ihop.
Jag tittade själv ner och insåg att mina jeans hade blod på sig, min gråa t-shirt hade blod på sig.
Fan! Jag gav han ett osäkert leende innan jag drog koftan tätare om min kropp för att skymma allting.
Han vände sig frågandes framåt och startade bilen och lämnade gatan.
Det ända jag tänkte på var hur Justin skulle reagara när han såg det här. MEn kanske skulle jag hinna springa in på toan och byta om.
Då kanske han inte skulle märka något.

 
 


Med koftan tight om min kropp gick vi längs stengången mot Justins och grabbarnas hus.
Bruce's blick brände mot min kind vilket den gjort hela resan.
Det var tyst och väldigt pinsamt så jag skyndade mig på så jag fick komma in så fort som möjligt.
När vi äntligen kom in tog jag min väska och gick mot trappan.
'' Hej grabbar!''. ropade jag mot vardagsrummet.
'' Hej!''. hörde jag dem ropa tillbaka.
Jag såg Jusitn komma bakom mig så jag skyndade på mig ltie extra.
Trots smärtan i höften.
Han fick absolut inte se mig så här.
När jag kom in till Justins rum skyndade jag mig in i badrummet.
Snabbt drog jag på mig ett par svarta mjukis byxor och ett linne.
DEm blodiga kläderna la jag längst ner i väskan så Justin inte skulle hitta dem.
SEdan tvättade jag ansiktet och där jag hade blodfläckar på kroppen.
När jag såg hyffsat bra ut gick jag ut och såg Justin stå mitt i rummet i bara kallingar.
'' Jag ska duscha, vill du göra mig sällskap?'. flinade han.
'' Nej jag duschar i morgon bitti!''.
Justin nickade och gick fram och gav mig en mjuk kyss innan han gick in på toan.
Jag la mig försiktigt ner i sängen och tog Justins mobil och började spela ' Temple Run '.
Det knackade till på dörren och jag ropade ett lätt  ' kom in'.
Dörren öppnades försiktigt och där stog Bruce.
En suck lämnade min strupe. '' Vad Bruce?''.
Han tänkte säga nånting men vart tyst tills duschen slogs igång.
'' Varför hade du blod på dig?''.
'' För jag skar mig..''.
Hans ögonbryn höjdes. '' Skar dig? Du skullle hämta kläder?''.
'' Åh! Kan vi bara släppa de?''. muttrade jag.
Han skakade på huvudet och satte sig i sängen.
'' Det kan vi inte! Varför hade du blod på dig? OCh vet Justin om de?''.
'' För någon hade skrivit ' Killer ' på min badrums spegel, okej?  Och jag har inte berättat för Justin för jag vill inte att han ska oroa sig. Han har bilvit skjuten och måste ta det lugnt utan besvär!''.
'' Vet du vem det kan ha varit?'.
'' Slyder? Jag vet inte..''. mumlade jag.
'' Slyder... FUCK!''. röt han.
'' Vad? Han har väl lämnat stan?''.
'' Vi vet inte!!! Okej? Vi har ingen anning! Och han kommer säkert starta ett nytt gäng! Vem fan vet!''. röt Bruce förbannat.
Jag kröp närmre honom och la min hand på hans axel.
'' Lugna dig.. Jag kan skydda mig själv!''.
'' Han är tusen gånger bättre än dig Cass? VI kan inte skydda dig hela tiden!''. sade han frustrerat.
'' Ta det lugnt Bruce! Han kommer inte komma nära mig om Justin är vid min sida..''.
Bruce nickade.
'' Men lova att inte säga nån om allt blod och de.. SNälla? Jag vill inte att dem ska oroa sig..''.sade jag.
Bruce nickade åter igen.
'' Jag lovar..''. mumlade han.
Sedan reste han sig upp och lämnade rummet.
Duschen var fortfarande på. Jag kände mig väldigt äcklig.
Så jag öppnade dörren in till badrummet, osm tur var märkte Justin inget.
Jag drog försiktigt av mig kläderna och underkläderna innan jag öppnade glasdörren och klev in i duschen.
'' Nämen ser man på vem som ändrats sig!''. flinade Justin.
Hans hår var genom blött och det varma vattnet rann längs hans sexiga kropp.
Bara det gjorde så fjärilarna i magen vaknade till liv.
Ett litet fnitter lämnade min strupe innan jag ställde mig tätt intill Justins kropp så vattnet träfffade mig.
Jag tittade upp på Justins ansikte och såg hans blick glida upp och ner för min kropp.
Han märkte strax efter att jag sett att han spanat in mig och slickade sig om läpparna.
'' Perv!''. flinade jag.
'' Jag vet att du gillar de!''. flinade Justin.
Jag himlade med ögonen och vände mig med ryggen mot honom och tog lite två och började smörja in kroppen.

(VARNING: sexscene. läs inte om du tycker det är obehagligt.)
 Medans jag sköldje av tvålen från min kropp började jag små sjunga.
Jag visste att Justin hatade musik och att reta honom var det roligaste som fanns.
'' 'Cause I knew you were trouble when you walked in.. SO SHAME ON ME NOW!'. sjöng jag.
'' Ursäkta men du är inte ensam här inne..'' muttrade Justin bakom mig.
Jag visste att han var irriterad. Så jag fortsatte.
'' Flew me to places I'd never been.. Til you put me down, OOOH! I knew you were trouble wh-..''.
Jag blev avbruten av att Justin tröck mig upp mot väggen med handen över min mun.
Ett litet leende spreds på mina läppar.
Det var också då jag märkte hur nära vi var varandra.
'' Sluta.. Snälla..''. mumlade han.
'' Tvinga mig!''. retades jag.
Utan tvekan pressade han sina läppar mot mina.
Jag drog hastigt efter andan och la mina händer om hans mjuka blöta kinder.
Våra läppar började sagta röra sig mot varandra och gnistor, fyverkerier, allt flög omkring oss. 
Hans händer gled ner till min rumpa och gav den en lätt klämning som orsakade att ett stön lämnad emina läppar.
Han tog då chansen att glida in sin varma tunga in i min mun, vilket jag glatt accepterade och drog mina händer från hans kinder till hans nacke för att då dra honom närmre mig.
Han stönade tyst och drog mig - om nu möjligt - ännu närmre sig som våran heta kyss bara blev hetare och hetare.
Jag kände hur han började växa mot mitt lår vilket gjorde mig bara mer och mer upphetsad.
Han greppade tag om min rumpa och drog den närmre sitt skrev.
Vilket jag då tog i akt att dra mig mot hans skrev vilket orsakade att han blev galen.
Hans läppar lämnade min för en sekund då hans ansikte vändes neråt tillsammans med hans blick.
Det var då jag insåg hur stor han verkligen var.
´Han bet sig hårt i läppen och ett leende spreds på mina läppar.
'' Jag vill ha dig!''. sade han nästan i en viskning.
'' Ta mig då!''. sade jag och slickade mig om mina blöta läppar.
Vattnet fortsatte rinna ner för våra kroppar vilket gjorde allt ännu mer upphetsande.
Plötsligt var mina ben om hans midja och han läppar kysste min hals.
Lätta stön lämnade min strupe då han fann min svaga punkt nästan direkt.
Den här killen kommer bli min död.
Jag drog min nederdel mot hans vilket gjorde så vi båda stönade till av upphetsning.
Smärtan i min höft var det sista jag tänkte på just nu.
Det ända jag kunde tänka på var Justin och hans underbara läppar mot min hals.
Hans lediga hand gled upp för mit lår vilket gjorde att en rysning for genom ryggraden.
Han visste verkligen vad jag ville ha.
Ett flin spreds över hans läppar då han märkte hur upphetsad jag blev.
Strax efter kände jag två fingrar inom mig vilket orsakade att ett högt oväntat stön lämnad emin strupe.
'' fuck.. du är så våt!''. mumlade han mot min hals vilket orsakade att små vibrationer studsade mot min hud.
'' bara för dig..''. sade jag innan jag ens han tänka mig för.
Jag blev nästan rädd över orden som lämnade min strupe. Så här har jag aldrig varit tidigare.
 Han masserade mig med två fingrar i en cirkelrörelse som gjorde att båda min ögonlock stängdes och ett stön smet ut genom mina läppar.
Ändå försökte jag med all min energi att hålla dem inne.
Justin började sagta suga på min svaga punkt och dra fingrarna snabbare inom mig.
Hela jag vart galen.
Jag vill ha honom nu. Jag behöver honom nu.
Min ena hand gled ner över hans mage och sedan upp till hans nacke. Sagta.
Ett svagt stön lämnade hans strupe.
Vilket gjorde att ett lätt flin spreds på mina läppar.
Jag drog min ena hand genom hans blöta ruffsiga hår vilket orsakade att han stönade återigen.
'' baby..'. andades han ut.
'' aa...''. svarade jag andlöst.
'' fuck.. jag behöver dig så jävla mycket..''. stönade han mot min hals.
'' ta mig.. snälla..''. 
Han stönade till och drog ut sina fingrar ur mig och tröck mig hårdare mot  väggen innan han placerade sig själv vid min 'öppning'.
Han mötte min blick som ' är du redo ', vilket jag var så jag nickade hastigt.
Strax efter kände jag hur han tryckte sig sagta in i mig vilket orsakade att vi båda stönade till av njutning.
Det var ett tag sen vi hade gjort det här, och ärligt talat var jag lite nervös.
Jag ville inte känna smärtan som jag kännt igen.
Hastigt knep jag ihop ögonen coh väntade på smärtan, men den kom aldrig.
Istället kom en våg av njutningar.
Jag öppnade chockat mina ögon och mötte Justins blick.
Det gjorde inte ont.
En lättnad sköldje över mig och jag drog mina armar om Justins nacke och tröck hans kropp närmre min.
Justin drog sig sagta in och ut ur mig och flera stön lämnade våra läppar.
'' Justin...''. stönade jag. '' S-snabbare..''. 
Han gav mig en lätt nickning innan han ökade takten och stönen som lämande våra läppar blev högre och högre.
'' Fuck..''. svor han tyst innan han ökade takten ännu mer.
Känslan var obeskrivlig. Trots smärtan i höften tog njutningarna över.
Dock var det inte precis det här vi skulle göra enligt doktorn.
Helt plötsligt drog han sig ut ur mig vilket gjorde så jag förvirrat mötte hans blick.
'' Vänd dig om..''. befallde han med hes sexig röst.
Jag gjorde precis som han sa och vände mig om med brösten mot den kalla kakelväggen.
Han satte båda sina händer om min höft, han var noga med att inte ta i för hårt tack vare smärtan jag hade.
Strax efter kände jag hur hans längd fyllde mig bakifrån.
Det var riktigt annorlunda, men på något sett gillade jag det.
Ett högt stön lämnade Justins strupe innan han ökade takten och jag började svanka mig så han kom längre in i mig.
'' oh shit..''. stönade jag.
'' gör det ont?''. frågade Justin och drog sina händer fram till mina bröst.
Jag skakade på huvudet och vände huvudet så våra läppar möttes i en hastig kyss.
Jag tryckte mig själv mot den kalla kakel väggen för att göra så Justin fick mer plats inom mig.
Stön efter stön lämnade min strupe och efter varje stön ökade Justin takten.
Han bytte ställning och drog upp mitt högra ben och gled in i mig ännu en gång.
Mina händer drogs bak till hans nacke och mitt huvud lutade jag mot hans axel.
'' ååh..baby..''. stönade Justin och kyssste mina läppar.
Jag kysste genast tillbaka trotts stönen som lämnade min strupe.
DEt var så annorlunda, men så perfekt. Han var perfekt. Eller ska jag säga vi var perfekta tillsammans.
 Jag började smått kyssa han på halsen och jag visste direkt vart hans svaga punkt var.
'' Åh nej baby.. ''. stönade han.
JAg började försiktigt suga på hans svaga punkt medans han gled ut och in i mig. 
Hans lediga hand placerades på mitt bröst och han började genast massera den.
Jag kände hur orgasmen byggdes inom mig.
Och Justin slutade inte, han fortsatte glida ut och in ur mig.
'' Jag är snart där..''. stönade jag fram.
'' JAg med baby..''. stönade han.
Jag blev mer och mer upphetsad av smeknamnen han gav mig, berörningarna.
Gud det var otroligt.
Stönen blev om nu möjligt ännu högre från bådas munnar och mina ben började sagta skaka innan jag kände hur en våg av njutningar sköldje över mig.
'' fuck!''. stönade Justin innan jag kände hur han fyllde hela mig.
Han gled därefter ut ur mig och vände mig om så våra kroppar var emot varandra.
Vi båda var i chock över vad som just hänt.
Det som vi gjorde var det vi inte fick göra.
Och jag visste redan nu att jag skulle ligga i sängen hela dagen i morgon.
Justins händer smekte sagta min kind innan han log.
'' Jag älskar dig..''. mumlade han.
Ett stort leende spreds på mina läppar.
'' Jag älskar dig med..''.
 
(Sexscene över)
Vi båda tvättade av oss och tog varsin handuk och klev ut ur duschen.
Jag öppnade dörren till Justins rum och gick fram till min väska för att sätta på mig ett par svarta spetstrosor och ta en av Justins svarta t.shirtar på mig.
Strax efter kom Justin ut efter mig med en handuk runt midjan och sitt hår ruffsigt.
Jag bet mig snabbt i läppen innan jag vände mig om och tog på mig lite parfym.
Jag kände två händer om min midja vilket orsakade att ett leende spreds på mina läppar.
'' Det där måste vi göra om.. Väldigt snart..''. mumlade Justin tätt intill mitt öra.
Ett litet fnitter lämnade min strupe.
'' Vi bröt mot doktorns regler.. Jag kommer inte kunna gå imorgon..''.
'' Ey! Du bad mig göra hårdare och snabbare..''. sade Justin och höll upp händerna i försvar.
Jag himlade med ögonen. '' Jag snackar om min höft..''.
'' Aha.. Baby jag tar hand om dig!''.
'' Det hoppas jag!''. flinade jag.
Han himlade med ögonen innan han gick in till sin WIC och böt om.
Jag tycker det är rätt gulligt att Justin har en WIC, lixom han, så mycket kläder?
 Svårt att tro.
Justin kom ut från sin WÍC med ett par gråa mjukis och en vit-t-shirt på sig.
'' Ska vi gå ner?''. sade han.
'' Visst!''. sade jag och tog en av mina kryckor som stöd.
Han flätade in sin hand i min medans vi båda öppnade dörren och gick ner.
Röster hördes från vardagsrummet, antagligen satt alla där.
Vi gick hand i hand intill vardagsrummet och slog oss ner i den stora soffan bland dem andra.
'' Hej!''. mumlade jag och lutade mig mot Justins bröst.
Blickarna vändes mot oss och strax efter växte äckliga flin på allas läppar.
'' Så.. Vad gjorde ni?''. flinade Roy.
'' Inte mycket.. Pratade..''. sade Justin.
Jag vände blicken till Alex och Nick som satt illröda i ansiktet och höll sig för skratt.
'' Jasså? Pratade?''. sade Roy och höll sig för skratt.
'' OKEJ! Vi knullade är ni nöjda?''. tjöt jag irriterat.
Där brast det för alla. Alla började gapskratta vilket gjorde att jag blev helt röd i ansiktet och gömde mig i Justins famn.
Justin började också skratta vilket gjorde så jag rodnade ännu mer.
'' Haha babe.. Kolla på mig!'. sade Justin och skrattade.
Jag skakade på huvudet och tog en filt och la den över mitt ansikte.
Varför ska dem alltid skämma ut mig. Eller snarare, varför ska jag alltid skämma ut mig.
'' Cass.. Skäms du?''. hörde jag Seth ropa.
Jag svarade inte utan kämpade med att få bort rodnaden från mina kinder.
Justin tog filten och la den över sitt huvud så våra blickar möttes.
'' Tja tomaten!''. flinade han och skrattade till.
Hastigt slog jag till honom på armen vilket orsakade att han skrattade ännu mer.
Jag reste mig upp ur soffan och gick ut fårn vardagsrummet med killarna skrikandes efter mig.
Jag var irriterad och skämdes.
Jag hatar när dem håller på sådär.
Snabbt gick jag till toan och låste in mig själv.
Här skulle jag iallefall få vara ifred.
JAg ställde mig framför spegeln och såg att jag fortfarande var röd, som vanligt.
Snabbt tog jag iskallt vatten och skvätte i ansiktet förhoppningsvis kommer det hjälpa lite.
'' Babe.. Öppna dörren..''. ropade Justin utanför och drog i handtaget.
Jag svarade inte utan satte mig på toalettstolen.
'' Cass.. Snälla. Öppna..''. ropade Justin och började banka på dörren.
'' Nej!''. mumlade jag bestämt.
'' Kom igen! Dem skojade bara..''.
'' Och? Jag vill inte komma ut..''.
En frustrerad suck hördes utanför dörren innan man hörde fotsteg som gick längre bort.
Nu fick jag iallefall vara ensam..
Nån sekund senare sparkades toalett dörren upp och där stog Justin med ett retligt flin på läpparna.
Mina ögon for upp. '' Vafan gör du?''.
Han skrattade. '' Du är så jävla bestämd, så kom inte du ut, så kommer jag in!''.
Han gick sedan ram till mig och drog mig in till hans famn.
'' Jag älskar dig, det vet du va?''.
Jag nickade.
'' Jag älskar dig med..''.
'' Men en sak..''. sade han.
Jag tittade upp på honom och mötte hans blick. '' Aa?''.
'' Sluta bli så grinig och bestämd hela tiden!''.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag gav honom en mjuk kyss.

 
Heh.. Ja...
 
JAG VILL INTE HA TASKIGA KOMMENTARER OM SEXSCENEN.
VISSA AV ER VILLE HA EN. VISSA INTE.

Men jag vet inte vilka åldrar som läser min blogg så jag varnade för sexscenen och när den tog slut.
För er som inte tycker om att läsa dem! :)
Så skriv inte att ni inte vill ha sexscener för jag tvingar inte er att läsa dem delarna! :)

Kram, älskar er!
 
 

Kommentarer
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-02-21 @ 14:51:46
marie

hhahaha asså du e såå skän haha "(VARNING: sexscene. läs inte om du tycker det är obehagligt.)" hahah du e bara bääst!! bästa kapitlet ever :** meer du e bäst baby buu <3 <3



2013-02-21 @ 15:57:45
Anonym

Hahah man känner sig som värsta pervot som tycker sexscenerna äger.. Så sluta inte med dom! Grymt kapitel!!



2013-02-21 @ 17:13:14
Anonym

Omfg!! Fan va bra du är! Och jag älska sexscenen!! Jävligt bra!!! Blir typ våt själv hahhahahahah. Men men de e sånt sex är till för så det betyder bara att du skriver bra! Massa massa massa sexscener tycker jag att det ska vara!! Love it!! Haha



2013-02-21 @ 17:27:45
Olivia

Omg, det var as bra!!! Håller med, man känner sig som ett pervo när man tycker sexscenerna är bra.. Men det är dem ju!! x) Gör fler såna.. <3 <3 <3 <3



2013-02-21 @ 17:51:32
Anonym

sjuukt bra!



2013-02-21 @ 18:04:28
Sandra

Haha, jag är iaf 15 och ska fylla 16, så det gör absolut ingenting att du gör sexscener ;) haha, AS BRA MEEER NUU! Du är gryyymt bra, du är en av dom bästa novellerna jag läser och tro mig..det är gaaanska många :)



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-02-21 @ 19:05:49
Celebnovell

Hahha så gulligt det slutet var ♥♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-02-21 @ 19:50:16
maria paria

När åker de till Atlanta?

Svar: På måndagen!
Maya Lindberg



2013-02-21 @ 20:03:10
Elin bieber

Åh! Bästa kapitlet !❤



2013-02-21 @ 22:24:24
Anonym

Det är säkert en bebis som är den nya medlemmen eftersom att dem gjorde 'det'
Tänk justin som pappa och casa som mamma.
Snälla skriv snart och sluta inte med sex scenerna. Dem är bra. Snälla skriv snart igen' fortsätt som du gör



2013-02-21 @ 22:50:24
Anonym

Känner mig som ett perv men jag älskar sexscenerna och om man inte gillar det så kan man ju hoppa över dem eller hur ?;) fortsätt skriva älskar novellen!!



2013-02-21 @ 23:34:23
Sonja

Ååååh!!!:o sååå jävla bra ju!!:o de va bra att du varnade liksom istället för att ta bort!:) själv älskar man sexscenerna^^ men en fråga?:) du skriver dom grymt bra så man nästan tror att du gjort allting?:) och är inte du bara 14 år?:) GRYYYMT ÄR DE JAG FÅR FRAM!!!:D längtar tills nästa!!^^ sluta aldrig att skriva noveller här!! Jag kommer läsa VARENDA novell du gör här!!:D du äger!

Svar: Jo jag är 14 år. Man kan säga att jag har haft ett par pojkvänner! ;)
Maya Lindberg



2013-02-21 @ 23:50:48
Elin

LÄNGTAR TILL NÄSTAAA!!!!<3

Svar:
Maya Lindberg



2013-02-23 @ 18:23:31
Matilda

Jag bara undra en sak, dom verkar ju aldrig ha kondom när fom har sex, blir hon gravid eller äter hon typ p-piller? Sjuuuukans bra btw!! Läser om det asa massa!! Längtar tills nästa!! Och älska sexscenen btw oxå!! Haha aja kraaaaaaam

Svar: Hon äter p-piller. Har för mig att jag skrivit det. Eller så har jag glömt skriva det.Men ska skriva det så alla förstår! :)
kram
Maya Lindberg



2013-02-25 @ 23:18:19
Isabella Kouzalian

Det var bra med sex scener!



Blogg: http://biebers.blogg.se
2013-02-26 @ 07:48:32

Så du är inte oskuld👆

Svar:
Maya Lindberg



2013-02-27 @ 15:50:31
Anonym

Är du oskuld?



2013-03-06 @ 22:16:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback