Kan. Inte. Andas. Normalt.

Mitt hjärta dunkar och tårarna forsade.

JAG TRÄFFADE JUSTIN BIEBER IGÅR! 

Jag kan fortfarande inte inse det.. DET ÄR SJUK! 
 
Okej fick en fråga av en läsare att jag skulle berätta vad som hände.
Så här kommer det! :) 


Det började i söndags, jag och min kompis stog utanför Justins hotell i flera timmar.
Flera film team kom coh fottade och filmade oss.
Dock hade vi inte turen att träffa Justin för han kom aldrig.
Men igår på morgonen åkte jag och min kompis till Grand Hotell där Justin bodde.
Dem hade nämligen sagt att Jusitn skulle komma när som helst.
Vi stog där och Justins buss kom. Den parkerade framför entren och jag stog vid framsidan av bussen.
Så jag stog och vinkade och så mot Justins chafför.
Iallefall sen kom Justin, tillsammans med sin vakt och några till.
Det vart kaos. Poliserna puttade oss ner på marken lätt oss ligga där.
Alla skrek och grät.

Jag fick honom lite på film och fick panik.
Men jag kunde inte gråta. Tårarna kom inte. 
Därefter när Jusitn gått in till hotellet drog jag och min kompis till globen.
Där var vi från 13.00 till 16.45 då check in för M&G öppnade.
Vi stog i en lång kö tillsammans med massa andra.
Jag blev då vän med ett oar underbara tjejer som kommer nämnas många gånger.

Iallefall...

Vi fick komma in, bara dem som köpt sin biljet.
Sen fanns det folk som vunnit dem, dem fick gå i en annan kö.
Vi fick ett par band och fick sätta oss ner på ett par stolar i ett stort rum. 
Framför oss var det ett svart tält där M&G skulle hållas.
Vi satt i det där rummet i 3 timmar.

Tydligen var Justin försenad. 
Men det var en Engelsk kille där som hette Ryan som berättade saker för oss och så.
Han var våran ''värd'' kan man säga.

Jag och Emelie en tjej som jag träffade där satt och var helt hysteriska. 
Sen berättar Ryan regler och sånt.. 
Sen sist han ba '' Oh right! IF someone from Justins crew comes in, PLEASE STAY IN YOUR SEATS!''. 
Och några sekunder senare kom KENNY in i rummet! 
Alla började skrika och fick panik.
Han skrattade och var glad som vanligt.
Jag började gråta. OCH DET VAR BARA KENNY!

Haha han frågade efter nån person sedan gick han igen.
Alla var helt hysteriska, hahaha! 

Jaja vi väntade i 3 timmar innan Ryan sa att Justin var i byggnaden.
I det tältet där man skulle fottas i stog det någon.
Och jag vinkade, och den vinkade tillbaka.
Dock har jag ingen anning om vem det var.
Det var inte Justin iallefall! :P 
Sen sträckte nån ut en hand och jag tror de var Justin. 
Då skrek alla som galningar ! XD

Sedan ställde vi oss i en lång kö. Det var bara typ 20 personer som fick ta en ENSAM bild med Justin.
Resten fick ta i grupp typ! 
Jag stog och skrek hela tiden ' I love you Jusitn!'' 
Och han HÖRDE mig, han måste gjort det för han var i båset och jag stog precis utanför! 

Jaja, Jag och Emelie stog typ på 5 plats och eftersom Justin var försenad gick allt så fort.
Helt plötsligt var jag i det där tältet och såg Justin ta kort med dem tjejerna före mig.
Allt svartnade.
Jag minns hur Jusitns vakt tog mig om midjan och placerade mig om Justin.

Sen hur Justins hand la sig på min rygg, jag log och bilden togs.
Sen skulle jag gå men jag stannade och ba.
'' I love you!''. 
Så vände han sig mot mig coh mötte min blick och GAV MIG ETT AS SEXIGT LEENDE!
Och ba
'' Love you too!''. 
Det där leendet har jag aldrig sett Justin ge till någon.
Det var ett '' I-want-you-in-my-bed'' blick! ALLVARLIGT!
Sen hans leende var snett och milt och jag log tillbaka.
Sedan blev jag puttad ut från tältet och tå kom tårarna.
Jag fick inte stopp på dem.
Jag började skrika och gråta osm en IDIOT!

Sen kom Emelie ut och vi kramades och grät som idioter.
Sen kom Amina hennes andra kompis ut och vi alla grät som idioter..

Därefter fick vi gå in till Globen och ner till Golden Circle.
Eftersom Justin var sen så var alla platser vid scenen tagna.
Så vi stog längst bak.
Men det slutade med att jag och Emelie var längst fram.

JAG FICK ÖGON KONTAKT MED JUSTIN OCH DAN KANTER!!! 

SHOWEN VAR UNDERBAR, JAG BERÄTTAR INGET IFALL NI SKA SE HONOM!
NI KOMMER ÄLSKA DET!!!!!!
JAG VAR SÅ NÄRA ATT JAG SÅG HANS SVETT PÅ HANS BARA MAGE!!!
 
KRAAAAAAAAAAM!
 

Kommentarer
Jessica

Fy vad avundsjuk jag är på dig nu!! Dör!!! Men jag är glad för din skull :).



2013-04-23 @ 15:02:27
Anonym

Sitter typ och gråter... Jag fick inte åka för det är för långt till Stockholm med tanke på att jag bor i Skåne... :'( jag har suttit och gråtit hela helgen och igår.. :'(
Men är glad för din skull!



2013-04-23 @ 15:14:43
Zelma

Gav du honom brevet? :)



Blogg: http://swaggiebiebz.blogg.se
2013-04-23 @ 15:21:13
Michelle

OMG hahah Jag älskar när du skrev '' I-want-you-in-my-bed'' blick! Haha Jag vill också ha att Justin ger mig den blicken! Men grattis :)



2013-04-23 @ 16:06:56
Olivia

Jag var också där igår! Det var helt underbart! När jag kom in i M&G "tältet" och ställde mig bredvid honom så la han en arm om mig och sa "Hi sweetie!" Och log. Jag kommer inte riktigt ihåg allt så bra, det kändes som en dröm. Men jag tror att jag sa Hi! Eller nått, sen blev jag ut knuffad ur rummet..



2013-04-23 @ 20:00:58
Anonym

Omg vill också!!!! Men snälla en episode idag!



2013-04-23 @ 20:08:35
Anonym

Fan vad avundsjuk jag blir!! Men e glad för din skull!!! När kommer nästa kapitel?



2013-04-24 @ 11:04:13
Anonym

66 nu tack!!!!



2013-04-24 @ 17:54:09
Anonym

Ommmgg, snälla berätta, är han lång, är han så brun som han ser ut, är han varn osv :D



2013-04-24 @ 20:00:05
Anonym

Han är 170 cm lång!



2013-04-25 @ 06:51:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback