Kanske dålig uppdatering! :(

Helloooj!
Tänkte bara säga att ni kan sluta klaga på att jag härmar nån JSSMN blogg!
LÄSER IGEN ANNAN NOVELL BLOGG!

Utom, biebertime och bieberfanfictions.blogg.se!  Det är dem ända!

Bara ås löjligt att anklaga mig för något, kanske vi har haft samma ideer? 
Men who cares? Jag kollade på hennes novell, visst vi skrev lika men hade ingen anning om det!

Bara så jävla tråkigt att ni ska klaga hela tiden! Folk kan ha samma ideer vet ni..
 
Jaja tillbaka till verkligheten!

Ikväll efter skolan ska jag åka till min kontaktfamilj på landet, som jag gjort några gånger!
kommer ta med min nya data såklart, men är inte säkert att jag får internet, + det är dålig mottagning! :)


Fick en kommentar här för ett tag sen som jag märkte nu, att ni knappt hade någon anning om hur jag ser ut!
Så jag slänger upp en bild :) 

Älskar er!
 
 
I

Kommentarer
Linda

Nej lägg inte ner den!
den är ju jätte bra



2012-10-26 @ 09:13:01
Anonym

Skit i vad alla säger. Du kommer med dina idéer så ingen kan säga att du härmar hennes, jag säger inte att någon av her härmat men vem vet tänk om det är hon som härmat dig? Aja, ha det så bra <3 längta till nästa kapitel :D



2012-10-26 @ 13:48:11
Ewweh

Lol, Alla noveller har något likt, så de betyder att alla härmar alla isådana fall, De är många som skriver om justin badass nu för tiden, Vad jag sätt iallafall..
Tycker du är jätte bra som du är, Bara för någon idiot bara inte tänker rätt, Du skriver jätte bra<3



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se
2012-10-26 @ 14:59:42
Sandra

Ååh, så fin du är! Beautiful :)



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-10-26 @ 16:25:57
helena

gud vad snygg du e, jag letar typ hela tiden efter bra noveller,hittar inga men aja. om det skulle vara en som denna så MÅÅÅÅÅÅSTEEEEE ni säga t mig! besatt av denna novellen. tipsilidips till andra jbnoveller? eller one direction noveller. din novell e så annorlunda jämfört med alla andra noveller,kan du göra ett sånt där inlägg där det står några noveller om justin? skulle bli så glad ;)



2012-10-26 @ 19:22:46
helena

+ vill du byta utseende?



2012-10-26 @ 19:23:57
Nadin

OMB du är jättevacker <3 <3



Blogg: http://igotbieberfever.blogg.se
2012-10-27 @ 19:35:15
emma

längtarlängtarlängtar till nästa del! din novell e typ helt olik alla andras? snygg!



2012-10-27 @ 23:12:04
MARIE

när kommer nästa kapitel jag längtar så jävla mycket



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-10-28 @ 19:27:16
sophie

längtar jävligt mkt! kollar typ varje timme om det finns ett nytt inlägg,helt enkelt besatt av dina noveller. 7kt vacker



2012-10-28 @ 20:41:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback