Episode 9 - '' Thank you.''.

'' Försent baby!''. var det ända han sa innan han tryckte sina äckliga läppar mot mina.
Jag skakade på huvudet, kämpade med att få bort honom.
Dock höll inte Cain med och fortsatte med att smeka mina bröst samtidigt som ha letade efter mina läppar.
Tårarna började falla svagt när jag drog mitt huvud till vänster och höger sida för att slippa möta hans läppar.
När han slutligen drog sig undan var jag nästan lättnad tills han började dra i min tröja.
Han slet i linnet så det gick sönder i två delar vilket fick mina ögon spärras up.
'' Stopp!''. skrek jag. '' Gär inte det här snälla!''. Jag grät. '' Snälla Cain!''.
 
Han gjorde inget utan fortsatte kyssa min hals och göra små bitmärken. 
Jag gav upp mitt försökand att få honom av mig, det var omöljigt
 
Att komma här ifrån var just nu omöjligt.

 
 
'' Snälla!''.  Jag grät, tårarna strömmade. Jag började röra mig, åt sidorna, åt alla möjliga håll! 
Cain satte handen för min mun medans han smekte min mage.
'' Snälla..''. tjöt jag ännu en gång men denna gång mot hans hand, men det kom bara ut som en dovt bunt ord.
Jag började flytta den nedre halvan av min kropp och leta efter någon stans att knäa honom där det skulle göra så pass ont att han kanske kliver av mig.
Kanske till och med vinna mig lite tid att rymma.
'' Jävla fitta, sluta rör dig!''. Han stönade högt innan han tryckte sig hårdare mot min smala kropp.
Jag började skrika ännu högre i hans hand, men det kom bara ut som en viskning. 
Ett äckligt leende spreds på Cains ansikte och han skakade på huvudet.
'' Du lär dig inte va?''. Han hånflinade åt mig. '' Jag skulle knulla dig så hårt och det finns inget du kan göra åt det lilla gumman!''. 
Han blinkade till med ena sitt öga innan han lutade sig ner och började kyssa min hals.. igen..
Jag börjar gnälla och snyfta, jag ville inte! Vad skulle jag göra?
Ligga här och låta han göra vad han vill. 
Jag öppnade munnen för att säga något då dörren kom upp flygandes i full fart.
Min kalla kropp börajde skaka, rädd för vem som kunde stå vid dörren.
Kanske ännu en kille. 
'' Du har ungefär tre sekunder på dig att gå av henne innan jag skjuter ditt hvuud i bitar.!''. sade en röst alltför bekant för mina öron, gåshud reste sig på alla möjliga ställen. 
Cain tog bort sina läppar från min hals och morrade till.
'' Vem fan sa att du kuned avbryta? Du kan för i helvete få din chans med henne senare.''.
Den som var vid dörren skrockade högt. '' Jag tror inte du förstår.. Cain..''.
'' Jag tror inte att du förstår. ''. spottade Cain fram. '' Jag är upptagen idiot!''.
Sekunden senare avlåssades en pistol några centimeter ifrån där mitt huvud låg.
Jag hoppade till och såg hur Cains ögon spärrades upp.
'' Vad i helvete?''. röt han coh satte sig upp från mig och tittade mot dörren.
Jag vände blicken från Cain till dörren där jag fick se Justin stå med ren hat i ansiktet. 
En våg av lättnad och sköljde över mig som tårar slukade mina ögon.
'' Nästa gång ska det vara bröstet jag satte en kula i..''. Justin hånade och höll en pistol stadigt i handen.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

'' Bieber!''. sade Cain med uppspärrade ögon. '' Vad fan gör du här?''. 
'' Tror du inte jag fattade vart ni var?''. Jag skrattade och skakade på huvudet. '' Hur dum tror ni att jag är?''. 
Cain öppnade munnen när jag genast avbröt honom.
'' Du är en jävla idiot om du trodde att jag inte skulle hitta dig! Stort misstag från din sida men eftersom om du var smart skulle du inte gjort vad du gjorde.''. Jag spände mina ögon i honom och sjunker min röst till en kall ton.
'' Det tog ett bra tag Bieber!''. Cain skrattade. '' Ja menar, det har gått..''. Cain låtsades titta på klockan på sin handled. '' En timme? Kanske till och med två? Trodde du var proffs på det här.''. 
Ett läskigt flin spreds på mina läppar. ''. Du vet..''. Jag stannade och höll upp min pistol med blicken på den.
'' Jag är ett proffs på att döda.''. 
Han rynkade på ögonbrynen. '' Ska jag vara rädd för dig?''. 
Jag log roat. Vad var det för fråga? Någon i hans ställnin skulle skita ner byxorna just nu.
'' Du borde vara Cain.''. Var allt jag sa innan jag slog till ena sidan av hans ansikte med min knytväge, som fick honom flyga ner på marken.
Jag gick fram till honom och slog flera gånger på hans ansikte, orsakade honom skrika högt av smärta.
 
 
Medans han låg på stengolvet blödandes skyndade jag mig över till Cassandra som låg fast bunden på sängen.
Snabbt knät jag bort repen från hennes händer och fötter, innan jag föll med all kraft till marken med en knytnäve som slår mot min näsa.
Jag hörde hur något knäcktes till, nasan var nu bruten!
Cain tog övertaget och kastade flera slag på min käke och kind innan jag knuffade bort honom från mig och satte mig över honom.
Jag slog honom i ansiktet flera gånger så hans läpp sprack och blåmärken började synas på kinderna.
Cain gav ifrån sig en stor suck av smärta som nu visade att han hade ont.
Vänta bara tills jag var klar med honom.
Jag klev av honom och tog tag om hans nacke och kastade honom mot väggen med ansiktet först.
'' du hade jävligt mycket mod att sätta händerna på min tjej, vet du det?''. sade jag och spottade honom i ansiktet.
Han kämpade med att försöka få bort mig från honom, men jag höll hans ansikte tryckt mot väggen.
Ett flin spreds på hans läppar. '' Hon har en kropp att döda Bieber!''. Han slickade sig om läpparna. '' Och stora bröst!''. Han gjorde en paus och försökte hålla sig till att andas. '' Inte undra på att du har henne!''. 
Jag drog honom bort från väggen och knuffade honom till baka mot den med all min kraft.
'' Jag skulle kontrollera min mun om jag var du!'' .fräste jag och grep tag om hans käke och ställde mig bakom honom och drog upp hans ansikte mot min.
'' eller vad?''. skrattade han.
Jag flinade snett. '' Jag skulle döda dig.''. Jag tappade min röst till en viskning precis när han var på väg att slå tillbaka mot mitt ansikte.
Jag tog brutalt honom runt nacken som gjorde honom kämpa under mitt grepp. 
Han försökte på bort mig då jag skakad epå huvudet och slog han hårt i magen vilket orsakade att han började hosta.
Jag rätadeu pp honom en gång, och slog han hårt över kinden, det hårdaste jag kunde.
Jag kunde bara föreställa mgi vad han gjort och tänkte göra mott Cass.
Det gjorde mig bara mer och mer argare och vilja döda den jävlen här och nu.
Jag tog tag om hans skjorta och slängde honom över rummet. 
En flämtning hördes, jag sneglade mto ena hörnet i rummet där Cass satt i hop kurad och skakade.
Mina ögon mjuknade för nån sekund innan jag såg alla blåmärken coh sår hon hade i ansiktet. 
Hela jag exploderade. Jag svär på att jag såg ut som en tomat.
Jag tog ett djupt andetag och sneglad epå Cain som låg näst intill medvetslös på golvet innan jag gick fram till henne.
Snabbt tog jag av mig min jacka och räckte den över till henne.
'' Här, ta den..''. viskade jag lugnt. Jag vet hur rädd hon var just nu.
Hon bet sig hårt i läppen, som hon funderade på vad honskulle göra.
Jag placerade min hand försiktigt på hennes axel då hon med ett ryck drog sig undan och vände huvudet bort från mig.
Sorg tog över mig, hon var rädd. 
'' Jag kommer itne göra dig illa.''. Jag mumlade. '' Bara sätt på dig jackan Cass.''. 
Hon nickade svagt och sträckte fram sin skakande arm coh tog emot jackan och höll den nära sitt bröst.
 
Just nu ville jag bara hålla om henne och lova att allt skulle bli bra.
Vänta, vänta, vänta. Vad håller jag på med? Varför tänker jag så om henne? Förvirrning tog över mig. 
Men jag ville bara se till att hon var okej och ingen mer rör henne.
Det var tyst, för tyst.
Jag sneglad eöver rummet, Cain var borta.
Med en frustrerad suck började jag gå mot dörren då jag hörde en röst ropa på mig.
Sekunden senare kände jag hur någon slog mig hårt i bakhuvudet.
Jag föll mot marken i smarta och stönade högt.
När jag tittat upp såg jag Cain stå med en pistol i handen riktad mot mig.
Jag insåg nu att min också var borta. Fan. 
Jag försökte sätta mig upp då jag tvingades ner igen av Cains fot.
'' Tror du att du bara kan göra allt det här och få det överstökat?''. Han skakade på huvudet med ett roat leende på läpparna.
'' Du underskattar vad jag kunde göra mot din lilla slampa, Bieber!''.
'' Kalla henne itne slampa !''. fräste jag fram vilket fick honom skratta.
'' Inte den tonen Bieber, jag säger vafan jag vill! Eller du kanske vill dö?''. 
Jag spände min käke hårt och sneglade mot hörnet där Cassandra  suttit. Men det var tomt.
Paniken steg, vart var hon? 
Cain rynkade på ögonbrynen och sneglade mot hörnet desamma. Sedan spärrades hans ögon upp.
Han tittad eåt höger och vänster, men inget syn av henne.
'' Fuck, slampan är borta!''. fräste han.
'' Synd att göra dig besviken..''. sade en skakig ljusröst och man hörde hur en pistol laddades.
Jag hävlade mig upp på armarna och lutade mig åt sidan och fick se Cassandra stå där med min pistol i handen riktad mot Cain.
Cain vände sig sagta om med stora ögon.
'' va?''. sade han chockat och tittade på Cass.
Hastigt ställde jag mig upp och tittade chockat på cass.
Hon såg livrädd ut, hela hon skakade, vilket resulterade att pistolen skakade.
Hon var nervös, som om hon inte visste om hon skulle skjuta eller inte.
'' du vågar inte göra det baby.''. sade Cain.
Ett skakigt leende spreds på hennes läppar. '' Inte?''. sade hon med kall röst.
'' Nope, du skulle bara våga!''. 
'' Åh jag vågar!''. sade hon och sekunden senare hördes ett högt pistolskott och Cain föll mot marken.
Det var som att allt gick i slowmotion, hur skottet flög mot Cain och träffade honom rakt i axeln vilket fick honom flyga mot marken.
När han nådde marken med en hög smäll. 
Cassandra såg likad chockad ut som mig om inte mer.
Jag skyndade mig fram till henne och la mina händer om hennes.
Hela hon skakade. 
'' släpp pistolen!'' .viskade jag och hon höll om den hårdare riktad mot Cain som låg och stönade på marken.
'' n-nej..''.stammade hon chockerat fram.
'' cassandra, släpp pistolen..''. viskade jag lugnt fram.
Hon låssade greppet om pistolen coh jag tog den ur hennes händer och la den i min baksida av jeansen.
Sedan drog jag in henne i min famn och kramade om henne hårt.
Jag hörde hur hon började snyfta och hur min t-shirt blev blöt. Men just nu sket jag i det.
'' j-jag är-r s-så räd-d J-justi-in..''. stammade hon fram mellan snyftningarna.
Jag drog min hand lugnande över hennes rygg.. ''' Shh, jag är här! Du är säker hos mig! Jag skyddar dig!''. viskade jag och kramade om henne hårdare. 
 
Tumblr_m42ldlzum91rq7u7fo1_250_largeTumblr_m42ldlzum91rq7u7fo2_250_large
 
'' Du kom..''. viskade hon med hes röst.
Jag sneglad ener mot Cain som fortfarande låg på marken och tjöt av smärta från sin axel.
'' Såklart jag gjorde..''. viskade jag. 
'' Tack..''. viskade hon och dorg huvudet mot min axel och lät tårarna flöda.
'' Ska vi dra här ifrån?''. 
Cassandra nickade lätt innan hon sneglade äcklat ner på Cain.
'' skjut honom en sista gång..'' .sade hon med hat i rösten.
Jag gjorde som hon sa och tog upp pistolen och sköt honom i benet så han skrek högt.
'' Karma is a bitch! !''. spottade jag fram. 
Jag la min arm om Cassandra innan jag började gå ut mot dörren.
Hennes ben var skakiga, och hela hon ramlade fram.
'' Ska jag bära dig?''. sade jag.
Hon skakade på huvudet. '' Nej jag klarar mig!''. sade hon och halkade till. 
Jag log milt. '' Jag tror inte det..''. mumlade jag och bar upp henne i min famn.
Hon skådade mitt ansikte noga och smekte sidan min kind över det säkert jätte stora blåmärket.
Hon bet sig löst i läppen, såg jag så illa ut?
Jag gick upp för trappan och igenom dem tomma rummen mot utgången.
'' vart är John och Dex?''. viskade Cassandra.
'' Jag sköt John i magen, och ströp Dex så han svimmade, sedan låste jag in honom fastbunden i en liten städskrubb..''. sade jag och öppnade dörren och kände den kalla luften träffa min hud.
'' vart är John?''. 
'' Han smet, men jag lovar att dem ska få betala nästa gång dem rör dig..''. sade jag och hon nickade. 
Jag gick fram till min bil och öppnade passagerar dörren och satte ner henne i sätet.
Hon tittade på mig med tårögda ögon, jag kan inte förstå vad hon går igenom just nu.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
 
När Justin satt sig i förar sätet och startat bilen kände jag mig lättat. Han hade kommit och räddat mig.
Mig. 
Det var helt otroligt, jag kunde knappt tro det.
Det var tyst, ingen sa något. Vad skulle man säga?
'' Tack..''. fick jag fram likt en viskning.
Justin sneglade över på mig, antagligen måste han hört. En liten rynka uppstod mellan hans ögon bryn.
''.. för att du kom.. att.. du räddade.. mig..''. sade jag och mötte hans vackra ögon.
'' Jag vet inte vad det är, men det är något med dig som får mig vilja skydda dig, få mig vilja lära känna dig, hjälpa dig! och så fort jag ser dig med nån annan, blir jag så förbannad, jag vet itne vad det är..''. mumlade Justin frustrerat och kliade sig i nacken.
Ett litet leende spreds på mina läppar. '' Det kallas avundsjuka..''. sade jag hest.
'' Kanske de..Men den kommer, och jag kan inte rå för det..''' .sade han och tog min hand.
Jag röck till men insåg sedan att det bara var Justin, inte Cain, inte någon annan. Det var bara Justin.
Jag slappnade av och kramade om hans hand och kände hur det pirrade till i magen.
Min flög ner i mitt knä, på mina nakna ben, det var iskallt och hela benen skakade.
Jag såg hur Justin sneglade på mig inann han skruvade upp varmen, jag log milt som tack och kände hur hela jag värmdes upp.
Justin trampade hårdare på gaspedalen så bilen körde fortare. Det var då jag insåg att jag inte satt i den batmanliknande bilen, jag satt i en blå mustang. 
Wow, var killen rik? Ja, definitift.
 '' Vill du åka hem eller.. vill du sova hos mig?'' .sade Justin nervöst.
Jag tittad eupp och mötte hans blick. 
Vad skulle Jenna säga om hon såg mig så här? Sår i ansiktet, blåmärken över hela kroppen.
Jag skakade på huvudet.'' jenna får inte se mig så här..''. mumlade jag.
'' Eh.. vill du sova hos mig?''. 
'' Om jag får?''. sade jag lik en viskning.
Han nickade. '' Självklart!''. 
Jag log milt innan jag tittade ut genom fönstret. 
Det var mörkt ute, vad var klockan igentligen?
Jag sneglade på klockan i bilen. 05.25! Mina ögon spärrades upp. Oj, har jag varit borta så länge?
Justin körde in på ett kvarter och fortsatte köra bort tillslutet av gatan.
Han körde upp på en uppfart till ett stort lyxigt hus. Han måste vara rik.
Mina ögon blev stora som bowling klot, wow huset var hur snyggt som helst.
Jag kände sedan hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, jag stängde av bilen coh sneglade på mig som säkert halvsov.
Jag hörde hur Justin klev ut ur bilen och sedan öppnades min dörr.
Han varma armar drog sig om min kropp och drog upp mig i sin famn.
Att han kunde vara så varm i bara t-shirt! 
Jag kände hur han började gå, jag kämpade med att ha mina ögon lock öppna, men det var nästan omöjligt.
Han öpnpade ytterdörren och gick in i varmen. 
En tv var i gång och killröster hördes. 
Justin började gå upp för en trappa, killrösterna hördes mindre och mindre. Han öppnade en dörr och gick in.
Minuten seanre kände jag hur han la ner mig i något mjukt.
Mina ögon öppnades, jag var antagligen i hans rum och låg i hans säng.
Jag kände mig genast piggare, äntligen kunde jag hålla min ögon öppna.
Justin stängde sin dörr till sitt rum ochn lämnade oss ensamma.
Hela min kropp värte, och mitt huvud dunkade nå så oändligt.
Jag kunde inte fatta att allt det här hände mig, men jag vvar så sjukt glad att Justin kom.
Allt jag ville var att ta en dushc, och glömma allt för nån sekund. 
Justin kom fram till mig coh satte sig på sängkanten. '' Vill du ta en dusch?''. hörde jag han mumla tyst.
Det var precis som han läst mina tankar.
Jag tittade på honom och nickade. '' Ja, tack!''. 
Han reste sig igen och bar upp mig i sin famn för andra gången ochgick in till badrummet.
Justin satte mig på badrumsbänken och började spola i badvatten i det stora badkaret. 
 
Jag bet mig i läppen när jag såg hur han kände temperaturen med hans fingertoppar, han var så underbar.
Vänta, vad sa jag nyss? Underbar?.
Jag skakade på mitt hvuud för mig själv och knep ihop med ögonen. Vad gör killen med mig?
När badkaret var fyllt gick Justin tillbaka till mig. '' Okej, nu är det fyllt. Klarar du själv eller vill du ha hjälp?''. sade han och slickade sig om sina fylliga läppar och stirrade in i mina ögon.
Jag vet inte vad det var, men det var något med hur han tittade på mig som gjorde så fjärilarna vaknade till livi min mage.
'' Nej, jag klarar mig!''. Han nickade. '' Jag finns här ute om det är något, okej?''. 
Jag nickade och stoppade en hårslinga bakom örat. '' Okej tack..''.
Han böjde sig ner och tryckte sina läppar mot min panna innan han lämnade mig själv i badrummet.
Jag satt som förstenad, han hade just kysst mig på pannan.
Ett litet leende spreds p åmina läppar innan jag hoppade försiktigt ner från bänken coh drog av mig mitt linne.
Jag skådade min kropp, jag hade blåmärken på axlarna, magen, benen, och ett par på ryggen. 
Handelderna var uppsvulda och sved, mina två sår på kinden  och halsen sved och jag hade tårkad mascara ränder längs mina kinder.
Jag såg förfärlig ut. Snabbt drog jag av mig mina trosor och bh ochklev i det varma vattnet.
Genast började jag skrubba hela min kropp flera gånger, tvätta bort all smuts. 
 Jag gnuggade coh gnuggade över hela min hud, jag ville inget hellre än att glömma bort Cain och hans äcklgia berörningar och äckliga läppar.
Det var inet förrän jag tvättat mitt hår och var tilllbaka att tvätta min kropp ännu en gång kände jag mig renare, men alla blåmärken och märken gjorde så känslorna bubblade upp.
Tårarna börjader rinna och allt som hänt ikväll spelades upp om och om igen framför mig.
Jag bet mig hårt i läppen för att inte göra några ljud. Det sista jag ville var att någon skulle komma in och se mig naken i ett badkar.
 
 Snyftande svalde jag hårt och skakade på huvudet. Jag var tvungen att bli av med dessa tankar.
Jag var tvungen att glömma bort allt som hänt ikväll. 
Jag var tvungen!

 
Guuud, det var hur svårt so helst att skriva det här, men fick hjälp av mina killkompisar och ett par filmer :) 
Kapittlet kom ju upp riktigt fort ju, KOMMENTERA PÅ NU!:D
 
Älskar er!:*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Parya

wow.... Det finns inga ord att förklara hur grym kapitlet är!! Du skriver som en ängel!! Det finns inga fel med det här kapitlet!!!(förutom lite stavfel) men annars är det helt PERFEKT:)



2012-10-13 @ 19:27:21
JB

MERRRRRRRR



2012-10-13 @ 19:58:06
Nadin

OMG DUE AWESOOMEEE, MEEEEEERRRRRR!!!! btw jag har tagit Jbieberstoriez som min novellblogg, bli inte sur men jag kom inte på något annat, och denhär novellen e min favorit <3 <3 :D



Blogg: http://Jbieberstoriez.blogg.se
2012-10-13 @ 21:17:17
MARIE

omg sjukt braaaa mer mer mer merrrrrrrrrr



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-10-13 @ 21:25:13
Anonym

Såååå grymmmm duuuu ärrrrrr. Finns inga ord att beskriva hur bra du o din novell är!!!!!!!!



2012-10-13 @ 22:33:00
parya

Har läst om kapitlet 5gånger nu!!! Du skriver grymt bra!!:)



2012-10-14 @ 12:33:28
Anonym

Awsoooome!!!



2012-10-14 @ 12:53:30
Linda

Fyfan va bra :ooo

Shit :oo Wow asså, när kommer nästa hihihi?;?



2012-10-14 @ 12:55:28
Julia

OMG!! Amazing!! Har läst den typ 200000 gånger! Kan inte Sluta läsa! Lägg upp ett nytt kapitel snart! Snälla!?! <333



2012-10-14 @ 13:58:56
Zelma

Bäst asså!



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-10-14 @ 15:23:05
Felicia

Jättebra! Ååh, nästa kapitel ska inte vara typ imorgon( i berättelsen) det ska vara från där det är nuu!! Det kommer bli as braaaa!! Och kan det inte komma inte idag??



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-10-14 @ 18:59:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback