Episode 8 - Kidnapped!

 
'' Vad säger ni grabbar, ska vi ha lite kul?''. skrattade John.
'' Om vi ska!''. sade Cain och Dex nickade. Dem båda tog  tag i mina armar och började dra mig mot en svart bil.
'' SLÄPP MIG!''. skrek jag och sprattlade.
DEm tog ett hårdare grepp om mig och John öppnade baklukan.
Dem slängde ner mig i bakluckan  och jag började skrika och sprattla av ren panik.
'' HJÄLP!''. skrek jag och Cain höll handen för min mun.
'' Vafan ska vi  göra? Hon håller inte käft och sprattlar som jag vette fan vad!''. röt Dex.
John böjde sig ner och tog upp något.
Jag tittade på honom och såg hur han höll i en hård sten.
'' Så här gör man killar!''. skrattade han och slog den hårt mot mitt huvud.
I nästa sekund blev allting svart.
 
 
 
 
JUSTINS PERSPEKTIV: 
 
Fucking John.Dem ska förfan alltid förstöra för mig!
Att se hur rädd Cassandra var, se hur hela hennes kropp skakade av rädlsa fick hela mig bli orolig.
Hon hade precis fått en pistol riktad mot sig, blivit hotad, nästan slagen.
Jag kan verkligen fatta att hon är i chock, det var jag den första gången det hände mig!
Hon satt nu brevid mig på bänken i omklädningsrummet helt förstenad.
'' Cass..förlåt..''. sade jag och försökte få hennes ögon kontakt.
Men den var klitsrad i golvet.
'' J-jag måst-te gå h-hem..''.stammade hon fram och joggade mot utgången.
'' Fan! CASSANDRA!'. skrek jag efter henne.
Jag sprang efter henne tills jag såg hur hon försvann bland folkmassorna, fan.
Med en suck gick jag frustrerad in till omklädningsrummet och tog en snabb dusch innan jag tog på mig mina kläder.
 
 
När Bruce äntligen körde in på vår gata och upp på våran uppfart hoppade jag snabbt ur bilen.
Jag hade berättat om för dom om Slyder incidenten, men dem vet alla att Slyder inte vågar göra något mot mig, dem vet vad jag kan göra!
Det ser inte bra ut eller, han har fått varningar flera gånger! Rör han Cassandra får han ingen mer varning.
Okej, nu ska jag förklara Bruce är inte min pappa, och Roy och Seth är inte mina bröder, vi är ett gäng!
Bruce är ledaren, han är 24, Roy och Seth är båda 17, ett år yngre än mig.
Vi alla bodde tillsammans i ett stort hus i ett vanligt kvarter. 
När vi kom hem satt Alex och Nick i soffan och glodde på hockey.
Alex var 16, yngst av oss, Nick är 20 och hur ska ma säga, tränar upp Alex.
Dem två var bröder, deras föreldrar lämnade dem båda förra året, då dem kom till oss.
Vi alla är som en liten familj ungefär,även fast vi är i mycket trubbel stöttar vi alltid varandra.
'' Tja bröder!''. ropade Nick rån vardagsrummet.
'' Hur mycket har du druckig Nick?''. ropade Roy.
'' Ett par ööööl!''. skrek han.
Ett litet skratt lämnade mina läppar, dem här grabbarna var inte direk normala om jag säger så.
Jag skakade på huvudet och gick in i köket för att hämta en öl.
Jag slog mig ner brevid Alex i den stora soffan och strax efter satt vi alla och glodde på hockey.
Killarna skrek varje gång det blev mål, precis som vanligt.
Min mobil började ringa. Såklart började alla skrika att jag skulle lämna rummet eller skita i att svara.
Med en suck gick jag ut till köket där jag fick svara.
'' Justin?''. sade jag.
'' Hej Justin!''. sade en bekant rösst.
'' John..''. suckade jag. '' Vafan vill du?''.
'' Prata lite, du vet! Din tjej har jävligt sexig kropp, smala långa ben, stora bröst..'' .sade han.
Jag rynkade på ögonbrynen. '' Vad menar du?''. sade jag.
Bruce kom ut till köket och såg mitt förvirrade ansktsutryck.
'' Att jag ska ha lite kul med henne..!''. skrattade han.
' Du rör henne inte!! Fattar du? Rör du henne skjuter jag skallen av dig John!! ''. röt jag.
''Hon är inte din, remember? Det betyder att jag kan göra vad jag vill med henne. Eller hur.. Cassandra? Var det ditt namn?''. 
Mina ögon spärrades upp då jag hörde en ljus röst. '' Rör mig inte!''.
Mina ögon spärrades upp och mina knytnävar spändes.
'' John!! Rör henne för fan inte!!''. röt jag argt.
Bruce spärrade upp ögonen och förstog vad som hände.
Han tog upp sin data och började spåra Johns nummer.
'' Jag kommer ha sååå kul med henne, tack Justin för att du presenterade oss!''. sade John och la på.
Ett högt skrik lämnade min mun.
Den jäveln.
'' Vart är han?''. sade jag till Bruce osm spårad eupp samtalet.
'' På Wellington road, 30! ''. sade han.
'' De jävlen ska fucking dö!''. röt jag och rusade upp till mitt rum för att stoppa min pistol vid min rygg och sedan lägga en fickkniv i sidan av min sko ifall att.

Jag tryckte ner gaspedalen hårdare och bilen körde genom Stratford’s mörka och ensamna gator snabbare för varje sekund som passerade. Hur kunde hon vara så dum att gå själv, den här tiden på dygnet? Nej, stryk det. Hur kunde jag vara så dum att låta henne gå efter vad som just hade hänt?
Jag suckade frustrerat och en anin irriterat och min blick letade desperat efter någon byggnad eller liknande.
I slutet av grusvägen var det en stor övergiven byggnad. Det såg ut som att den skulla fall ihop vilken sekund som helst.
Utanför stog det en svart bil, atnagligen John's. I ett par rum lös det, dem var här!
Jag tog upp min pistol och laddade den för att sedan stiga ut ur bilen och gå mot byggnaden.
Let the game begin!

CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
 
Sagta men säkert kände jag hur jag började vakna till. Ett stön lämnade mina läppar, jag kommer inte i håg att jag somnade? 
Mina öon fladdrade upp, jag vart tvungen att blinka ett par gånger för att få tillbaka skärpan på allt framför mig.
Det var inte förrän jag hade helt vakat som jag insåg att jag inte visste vart jag var.!
 
Genast tog paniken över mig och jag började titta run, jag försökte vrida och vände på mig för att se hela rummet men jag kunde inte precis flytta mig eftersom jag var bunden till en stol.
Mina ögon vidgades och hjärtat började slå fortare.
Repen satt så hårt, det var omöjligt att komma låss!

Men den nda frågan som snurrade i mitt huvud, vart fan var jag?

Jag försökte minnas det sista som hände, det var mitt och Justins lilla bråk, hur jag gick själv på en främmande väg.
Det var då det slog mig.

Slyder.. John. Han låg bakom allt det här. Den jäveln. Jag släppte ut ett lågt skrik av smärta och en del irritation.
Det måste finnas en väg ut härifrån. Det måste det.
Jag var tvungen att ta mig hem, gud vet vilka dessa människor var eller vad det ska göra med mig.
Jag såg mig om kring och försökte hitta något som kunde hjälpa mig att få bort repen fårn mina handleder och vrister då dörren som ledde in till det här rummet smälldes upp.
 
Jag tittade upp och såg 3 människor stå i ingången tll rummet.
'' Men, men, men! Är de tinte Bieber's slampa?''. En alltför välbekant röst talade, jag visste genast att det var John!
Jag fnös. '' Jag är ingens 'slampa' John!''. 
 
Jag vet att jag inte borde prata till en grupp killar som jag inte vet eller knappt visste vad det var kapabla till. 
Men jag var knd för att ha en stor mun, och inget i världen fick mig vara snäll mot dem här idioterna.
Ett skratt hördes. Men från Cain.
'' Det finns ingen andledning att ljuga Cassandra! Vi vet alla att du är bunden till Bieber!''. 
'' Jag vet inte vafan du pratar om!''. spottade jag fram. Min attityd gick inte att tämja.
Jag var arg, att dem tog mig coh inte Justin! Och att dem tror att jag är hans jävla slampa!

''  Du vet..''. Han lade huvudet på sne. '' Jag tolererar inte lögnare.''. Han tog ett par steg fram och ställde sig framför mig. Paniken steg. jag försökte röra mig men det gjorde bara ont.
'' Jag ljuger inte..''. sade jag och mötte hans blick.
Han sköt upp ögonbrynen. '' Vem försöker du lura bitch?''. 
Från ögonvrån såg jag hur John och Dex stog med armarna i kors med varsitt flin på läpparna.
'' Jag tar över Cain!''. sade John och gick fram till mig medans Cain ställde sig mot väggen med Dex.
 
Jag himlade med ögonen och tittade åt sidan för att ignorera John. 
Jag kände ett skarp slag mot min kind, mitt ansikte flög hastigt till ena sidan av ren smärta!
'' Vad i helvete?''. spottade jag fram och kände hur hela kinden började brännas.
Hade han precis slagit mig?
'' OM det är något jag föraktar annat än lögnare, är det när folk ignorerar mig!'. sade John coh tig mitt ansikte mellan sin tumme och pekfinger. '' Du är helt jävla galen.''. röt jag argt. '' Att du ens slår en tjej!''. 
Idiot.
'' Det är ganska lätt babe. Allt du behöver göra är, du drar din hand tillbaka och svingar den över dens kind, så här!''. sad eJohn och skrattade lågt innan han slog mig igen.
Jag bet mig hårt i läppen för att inte skrika. Vad hade jag gjort dem?
Jag tittade ner på mina ben, det var då jag insåg att mina jeans var borta. Dem hade tagit av mig mina byxor och lät mig sitta i ett linne i ett iskallt rum. 
Troligen en källare.
Han hukade sig framför mig coh smekte mitt lår uppåt. '' Rör mig inte!''. fräste jag och såg hur ett flin växte på hans läppar.
'' Jag kan göra vad fan jag vill med dig och det finns inget du kan göra åt det.''. 
'' Om jag inte var bunden till den här stolen skulle jag göra något åt det äckel!''. fräste jag och kände smärta i handlederna då jag böjde mig framåt. 
Just nu ville jag att någon skulle komma, komma och rädda mig innan dem här gör något jag inte vill ska hända.
 
'' Om det inte var för den här stolen, skulle jag inte gjort vad jag gjorde. I själva verket skulle jag ha gjort så mycket mer än bara slagit dg!'. sade John och smekte min kind där han slagit. 
Jag tittad bort. Han äcklar mig, dme äcklar mig! Jag var säkert inte den första tjejen här.
'' Du vet..''. Han gjorde en paus för att gå runt stolen jag satt i. '' För en ung tjej som du, är du väldigt påfrestande..''. 
Han flinade och lutade sig ner öer min axel och viskad i mitt öra.
'' Jag är säker på att du är bra i sängen!''. 
 
 
'' Du är äcklig John! Vet du det? Så jävla äcklig, att du ens lever idiot!''. röt jag och såg hur hans ögon skiftade från blå till svarta.
'' Är det ditt nya favort ord eller något? Äckel?.''. Han tryckte sina händer på vardera sida om mig. '' För om så är fallet, kanske du vill vänja dig att säga mitt namn istället!''. 
Hans äckliga leende växte. Jag förstog precis vad han snackade om.
'' Jag ska ha så kul med dig! Men först ska vi ringa din pojkvän!''. 
 
Jag rynkade på ögonbrynen, pojkvän? Vilken pojkvän? 
Han slog någons nummer och tryckte sedan mobilen mot örat.
Jag fokuserade på en flykt väg, hur jag kunde komma här i från.
Det fanns inte ett ända fönster, det var kallt och låg en smutsig förstörd säng i ena hörnet! 
Sedan ett par stolar och bord som var fulla med flera lager damm.
 
Ett skratt lämnade Johns läppar. '' Hon är inte din, remember?  Det betyder att jag kan göra vad jag vill med henne. Eller hur, Cassandra? Var det ditt namn?''. sade John och smekte min kind. 
'' Rör mig inte!''. fräste jag och han skrattade ännu en gång tillsammans med resten av hans kompisar.
'' JAg kommer ha sååå kul med henne, tack Justin för att du presenterade oss!''. sade John och tryckte sedan bort samtalet.
 
Det var då det slog mig, Jusitn. Han ringde Jusitn! Han var mitt ända hopp, jag bad till gud att han skulle hitta mig och slå ihjäl dem här idioterna!
Vad tänker jag med. Varför skulle Jusitn komma? Och rädda mig lixom? 
Jag såg från ögonvrån hur John gick över till dörren, han började viska saker till Dex och Cain innan han och Dex lämnade rummet och lämnade Cain ensam med mig.
 
Jag bet mig i tungan för att inte säga något, min blick for ner till marken. Jag ville inte ens se på honom.
Jag visste inte ens att han hade gått hela vägen över till mig tills jag kände hans närvaro.
Ett blankt metallföremål glänste i det mörka rummet, på grund av ljuset som kom från den lilla glödlampan som hängde ner i någon tråd från det smutsiga taket.
 
Jag höll mig från att flämta högt, då jag kände spetsen av kniven pressas vid idan av mittt ansikte.
Automatiskt med jag mig hårt i kinden för att inte säga något jag senare skulle ångra.
Paniken steg, vad skulle han göra?
 
'' Det skulle vara så synd att förstöra ett så vackert ansikte, eller hur?''. Hans röst kom som rysningar som sprang upp och ner för min ryggrad.
Den här killen var mycket läskigare än John. John var inte läskig på samma sett som Cain.
Cain gav en mer rysningar 
Jag klämde ihop mina öogn och drog in läpparna i munnen för att ta djupa andetag.
'' Synd att jag skulle behöva göra det!''. Han viskade innan han tryckte bladet hårdare mot min hud och förde den sedan längs sidan av min kind, skära mitt kött öppet vilket orsakade mig skrika ut av obeskrivlig smärta.
 
Tårarna ville komma, jag kämpade och kämpade för att hålla dem inne. Var stark nu, intalade jag mig själv.
 
'' Du borde inte gå ensm på okänd mark, baby!''. Cain viskade i mitt öra som smärtan på min kind ögade medans han körde kniven längs sidan av min nacke.
Vilket fick mig skrika ögt
'' Du skulle inte kommit till matchen från första början!''. 
Han slickade min hud bakom mitt öra. '' Antar att det här är strafet?''.
Han skrattade mörkt innan han backade från mig för att sedan gå ut från rummet.
För att lämna mig själv i det äckliga kalla rummmet.
 
 
Jag glömde nästan att jag var bunden till en stol när jag försökte sträcka min rygg. Det va rinte förran jag tittade ner på mig själv att jag insåg att jag inte längre var på en stol.
Istället blev jag förvånad över att finna mig själv fastbunden i en säng.
Antagligen måste jag somnat eftersom jag kom ihåg hur trött jag var.
 
Men hur i helvete hamnade jag här? Borde jag inte vaknat då dem flyttat mig!
 
Jag låg som ett kryss i sängen, med händerna och fötterna bundna till hörnen av sängen. Ett stön lämnade min mun, måste dem knyta repen så hårt.
Jag vill inget hellre än att komma bort här ifrån. 
 
Jag känd emagne sjunka till marken och oron började äta mig levande. Skulle jag någonsin komma här ifrån?
Skulle jag dö? Kommer jag kunna se Jenna igen? 
Kommer jag någonsin få se Bonnie, Eric och kasnke till och med Justin igen?
 
Fan, Jenna! Jag kunde föreställa mgi hur orolig hon var när jag inte svarade i min mobil.
Men hon kanske ringer polisen? Så dem söker upp mig?
Kanske räddar mig?
 
Tårarna återuppstod när jag tänkte på att jag kanske aldrig mer kommer här ifrån. Jag kanske dör här.
Misshandlas till dötts.
Jag kände hur min kind och hals brände, och hur det var långa ränder av tårkat blod. 
Jag lugnade ner mig, att få panik hjälper ingen. Dörren öppnades och in kom Cain, Dex och John.
Alla med varsitt peddosmile på läpparna. 
'' titta vem som är vaken grabbar!''. Jag har hört samma irriterande röst tala Samma röst som tillhörde killen som satte mig här i första hand.
John.
Den som svor att han skulle göra ad han ville med mig.
 
 
 

Jag bestämde mig själv för att hålla käft, inte säga något! 
'' Verkar som Bieber's tjej här är redo för lite kul! Vad tycker ni? Tror ni att hon är redo?''. sade John och smekte min kind.
'' Verkligen..''. sade Cain med mörk sträv röst.
 
Ett par fotsteg hördes från övervåningen, vilket fick dem att dra upp sina pistoler på nån sekund.
'' Cain, stanna här!'''. sade John och tog med sig Dex ut från rummet.
Sedan blev det tyst. Fan. 
 
Cain kom fram till mig och satte sig på sidan av sängen. Jag flämtade till när jag kände en knytnäve som slogs hårt mot min ena kind.
En tår slan ner för min kind och det sved till då den träffade mitt sår. 
Kunde han bara inte sluta.
Han tog tag i mitt ansikte och tvingade mig titta på honom, '' Du har en jävla stor mun. Du borde göra något åt den, fattar du?''. fräste han fram och grävde in sina fingrar i mitt sår.
Ett lågt skrik lämnad emin strupe och smärtan tog över min kropp.
Att bygga upp all styrka jag hade kvar, såg jag honom rätt i ögonen, jag tittade avskyvärt på honom och samlade ihop lite spott i mun mun för att sedan spotta honom rakt i ansiktet.
'' DIN BITCH!''. skrke han och tårkade bort spottet från hans ansikte med baksidan av hadnen.
Sekunden senare var hans händer om min strupe och tog bort allt mitt syre.
 
Jag kippade efter luft, mina ögon går brett som jag försökte desperat få syre. Det var nästan omöjlgt att andas eller säga något.
Men tills lut fick jag fram ett ord.
'' s-slut-ta!''. Hans flin blev bredare och greppet blev en aning hårdare.
Tårarna började rinna. Jag ville här ifrån, NU!
 
 
'' Du kommer att betala för det där din äckliga hora!''. sade han ochs läppte taget om min hals och tryckte ner hela min kropp i madrassen.
Jag kippade efter luft, hostade våldsamt för att återfå min normala andning. Vilket var nästintill omöjligt.
 
Hans bröst hävde upp och ner och ansiktet var rött av ilska. Cain fortsatte le äckligt medans han drog av sig sin t-shirt och slängde den på det äckliga golvet.
Jag känd emitt hjärta stoppas och min maga vridas flera var när jag såg att Cain börjad elägga sig över mig.
Han la all sin tyng på mig, vilket gjorde väldigt ont.
'' Det finns ingen ide att du kämpar nu, hora!'. Han blängde, flyttade huvudet ner till min hals där han började kyssa och suga på min hud.
'' Nej, sluta!''. Jag mumlade, flyttade mig, försökte få bort honom från mig! '' Snälla.''. badjg och lät tårarna rinna.
Jag ville bort, paniken steg mer och mer. Desamma gjorde rädlsan.
Hatade Gud mig så här mycket? 
Det här skulle inte sluta bra. J
ag kände tårarna rinna mer och mer, jag ville bara att det skulls sluta.
'' Snälla, gör inte det här, snälla!''. viskade jag i panik.
 
'' Försent baby!''. var det ända han sa innan han tryckte sina äckliga läppar mot mina.
Jag skakade på huvudet, kämpade med att få bort honom.
Dock höll inte Cain med och fortsatte med att smeka mina bröst samtidigt som ha letade efter mina läppar.
Tårarna började falla svagt när jag drog mitt huvud till vänster och höger sida för att slippa möta hans läppar.
När han slutligen drog sig undan var jag nästan lättnad tills han började dra i min tröja.
Han slet i linnet så det gick sönder i två delar vilket fick mina ögon spärras up.
'' Stopp!''. skrek jag. '' Gär inte det här snälla!''. Jag grät. '' Snälla Cain!''.
 
Han gjorde inget utan fortsatte kyssa min hals och göra små bitmärken. 
Jag gav upp mitt försökand att få honom av mig, det var omöljigt
 
Att komma här ifrån var just nu omöjligt.

 


 

 

Fick ut det nu, jag kämpade verkligen för att få det så bra som möjligt.
Är rätt dålig på att skriva badass misshandel grejer, men jag försöker!:)

Hoppas ni inte är sura på mig, puuuuss!


 
Föresten, skrev lite ur Justins perspektiv, riktigt svårt! Men jag kommer bli bättre och bättre.
Datan jag har nu hos min pappa är seg, som bara den.
Därför det tar ett tag att göra bilder, men nu är ett uppE!
Lite kommentarer förtjänar jag väl? :)

LOVE!
 
 

Kommentarer
Marriz

Älskar verkligen den här novellen!!!!
Det var värt att vänta!



2012-10-11 @ 21:21:07
helena

skit braaaaaaaaaaaaaa! :D



2012-10-11 @ 21:38:00
Nadin

OMGGGG °!!! DU MÅSTE SKRIVE KAPITEL 9 SÅ FOORT SOM MÖJLIGT!!! OMGGGG



Blogg: http://Nadinooss.blogg.se
2012-10-11 @ 21:38:35
MARIE

omg skut braa dööööööööör



2012-10-11 @ 21:58:36
Felicia

As bra, sjukt spännande faktiskt!



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-10-11 @ 23:14:58
Anonym

Grym är du tjejen :D mer



2012-10-11 @ 23:47:23
Mickan - / My Life In My Words

Hej!
Nej tyvärr, efter att ha gjort 52 gratis designer så satte jag pris på dem. Då jag även har blivit mer avancerad osv, men mina priser är även längre än alla andras som ligger i min klass av design :)
Tråkigt att du vart hackad, och tråkigt att hon inte svarar =/
Jag vet tyvärr ingen, då jag har fullt upp med att hålla koll på mig själv :)
Hoppas att du hittar någon, annars så vet du vart jag finns :)

Kram



Blogg: http://miickzz.blogg.se
2012-10-12 @ 12:06:14




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback