Episode 7 - Boxing!

Han avbröt sig själv med att spärra upp ögonen.
'' Eric?''. sade jag och rynkad epå pannan.
Hans blick lämnade inte ringen.
Jag suckade. Sedan började jag skaka på honom. Hans blick lämnade inte ringen.
'' Vad är det?''. sade jag.
Hans blick lämnade äntligen ringen och mötte min.
'' Inget, vi kan gå om du vil.. öh det här är nog inte något för dig..''. sade han nervöst.
Jag rynkade på pannan. '' Vad är det? Varför vart du plötsligt nervös?''. sade jag.
Han tvingade fram ett leende, jag visste direkta tt det inte var äkta.
Jag slängde en blick mot ringen där hans blick varit fastklistrad.
'' Eric.. Allvarligt vad ä-..''. 
Jag avbröt mig själv när jag såg vem som stog i ringen. Det kunde inte vara sant!
 

 Tumblr_mat0c5kdyq1rbcuo5o1_500_large
 
'' Justin..''. viskade jag och mötte dem vackra hazzelbruna ögonen. 
Hans ögon spärrades upp och hans mun föll vidöppen.
Vad gjorde Justin här? Varför skulle han boxas? 
Tusen frågor for upp i huvudet medans våra ögon fortfarande hade kontakt. Mina ögon var som klistrade i hans.
'' Cass! ''. sade Eric. 
Han hade märkt att jag hade sett Justin.
'' Varför sa du inte att Jusitn skulle spela?''. sade jag och avbört blicken med Justin för att rikta den mot Eric.
'' Jag visste inte okej? Jack sa bara att han skulle möta nån snubbe..''. sade han.
'' Jag tänker inte gå nu iallefall..''. mumlade jag och satte mig ner.
Han suckade och slog sig ner brevid mig.
'' Du behöver inte..''. mumlade han.
'' Jag vill..''. sade ja goch riktad eblicken på Justin som stog vi sin ända av ringen med nån svarthårig kille, som kanske var 25 kanske tillochmed över. 
Bakom mannen stog Roy och Seth med seriösa miner.
Justin tog ett par klunkar av sitt vatten innan han satte in en skena för tänderna.
Den mörkhåriga mannen vid Jusitn satte på honom två röda boxnings hansdskar och gav honom sedan en typsikt '' kill-kram''.
Justin vände blicken mot Jack och gjorde en lätt vinkning med huvudet.
Jack gjorde det samma tillbaka.
Jag ville verkligen inte se det här, men jag kunde inte gå nu. Jag kunde bara inte.
Det var något som fick mig vilja stnana och se på! Se vem som vinner.
'' Okej grabbar! Här är ett par regler! Skriver eran motståndare STOPP, måste ni sluta slå honom! Oavsett konsikvenserna! Det gäller er båda!''. 
Justin och Jack nickade och tittade spänt på varandra.
'' Jack the black är du redo?''. 
Jack nickade hastigt och hade fortfarande blicken i Justins.
'' The B, redo?''.
Justin nickade och hoppade lite på sin plats.
Helt pltöstligt börjad een klocka ringa och matchen var igång.
Justin attackerade direkt Jack, åh jag ville inte se det här. Men blicken var ändå kvar.
 
Justin tog honom om om halsen och började sparka med sin fot i Jacks mage.
Man kunde direkt se att Jack hade ont, och ville attackera tillbaka. Men han kunde inte!
Justin knuffade ner honom mot golvet med sina ben om hans överkropp.
Justin började slå honom hårt i ansiktet så blodet bara sprutade. Det var inte trevligt att se.
Men det var spännande.
Man hörde röster skrika deras namn och bu:a åt Jack som inte hade någon chans.
Justin fortsatte slå vilket fick mig flämta till och titta bort. Allas ansiktsutryck ändrades.
Snabbt var min blick tillbaka på Justin och Jack. Denna gång var Jack över Justin.
Justin gillade inte det så klart så han slog till honom hårt över kinden så Jack föll mot marken och stönade till.
Det var ett perfekt tillfälle för Justin att attackera tillbaka.
Han reste sig snabbt upp och började knäa honom och sparka honom i ansiktet.
'' Fan! Kom igen nu Jack!!''. ropade Eric rädd.
Jag visste att Jack inte skulle klara det. Jag visste att Justin skulle vinna. Justin hade musklerna, tekniken, allt.
Jack hade ingen chans.
Helt plötsligt hördes ett högt ' Stopp ' från Jacks mun och Justin slutade sedan slå honom och backade nån meter.
Jack var helt blodig, hela golvet var blodigt. 
Justin blödde från läppen, ögonbrynet och kinden. Sedan lite blåmärken.
Jack var helt förstörd. Det var ås synd om honom.
Jag sneglad epå Eric som satt med huvudet i händerna.
'' Fan, jag trodde han skulle klara det..''. grymtade han.
Jag kunde faktist inte fatta att någon som Justin boxar på en boxnings klubb och vinner ja flera tusen.
Han förstör sitt liv. Jag antar att han tränar varenda dag. 
Jag blev arg, riktigt arg. Varför förstör han sitt liv för? 
'' VINNAREN ÄR THE B! Ja, varför blir vi förvånade? Ingen har klarat att vinna över honom!''. ropade dommaren och alla skrek och ljublade.
Justin log svagt och mötte sedan Roy ochSeth och lämnade ringen.
Två män kom och bar ner Jack till golvet för att börja plåstra om honom.
'' Jag går ner till Jack, hänger du med?''. 
Jag skakade på huvudet.'' Jag ska.. öh.. på toa!''. ljög jag.
Han nickad eoch joggade ner till Jack.
Jag reste mig upp och gick ner från läktaren och bort mot dem två dörrarna Justin och dem gått ut från.
Det var en korridor. På vänster sida var det en stor röd dörr där det var en kille på dörren. 
Antagligen omklädnings rum.
På högersidan var det en stor glasvägg med ett stort gym där massor med muskelösa killar tränade för fullt.
Jag slog upp dörren till killarnas omklädnings rum och gick rätt in.
Det var flera röda skåp för och längst in i rummet satt Justin svettig på en bänk tillsammans med Seth, Roy och den märkhåriga killen.
'' Cassandra?''. sade Justin chockat och mötte min blick.
'' Kan jag få snacka med dig!''. röt jag. 
'' Ey Bruce, hämta pengarna och dra till bilen jag kommer sne!''. sade den mörkhåriga killen som hette tydligen Bruce.
Han mötte min blick, hans ögon var verkligen isblåa, han gick förbi mig tillsammans med Roy och Seth och lämnade omklädnings rummet.
'' Vafan håller du på med?''.sade jag argt.
'' Vafan snackar du om?''. sade han och reste sig upp för att hämta sin vatten flaksa.
Det var då jag insåg att han stog utan tröja i bara sina röda shorts.
'' Hur fan kan du förstöra ditt liv genom att boxas och förstöra dig själv?''. röt jag argt.
'' Babe.. Mitt liv förstördes för en väldigt lång tid sen..'' .sade han och tog ett par klunkar av vattnet.
Jag rynkade åt ordet babe, vart fick han det ifrån? Kalla mig babe? 
'' Det är förfan inte svårt att sluta göra det värre! Men för i helvete Justin! SLUTA!''. denna gång höjde jag rösten.
Jag vet inte varför jag la mig i Justins liv, det var hans eget val att boxa s,men något i mig sa att jag skulle hälpa honom. Få honom sluta.
'' Höj förfan inte rösten åt mig!''. röt han och tog ett kliv närmre mig.
Jag svalde rädlsan, han var inte farlig. Och han skulle inte göra illa mig.
'' Jag gör vafan jag vill!''. röt jag argt.Nu var det jag som tog ett kliv framåt så vi stog riktigt nära varandra.
'' Inte runt mig! det är förfan mitt liv, jag bestämmer vad jag gör av det!''. sade han och jag himlade med ögonen.
 
Tumblr_m9r1iydh9h1qdoecso1_500_large
 
'' Himla förfan inte ögonen mot mig, fattar du?''. 
Han tog tag i min haka med sitt pekfinger och tumme och tvingade mig möta hans blick.
'' Du säger inte åt mig vad jag ska göra! Du bestämmer inte över mig! Fine, förstör ditt liv! Hoppas förfan att det kommer någon som är bättre än dig och slår ihjäl dig!''. röt jag och vände mig om.
Jag kände hur han tog tag i min handled och drog mig tillbaka.
I nästa sekund var jag upptryckt mot ett av skåpen.
'' Vafan är du så jävla bitter mot mig för? Vafan har jag gjort dig?''. spottade han fram.
Våra näsor nuddades, vi var väldigt nära.
'' Jag vill inte se dig förstöra dig själv!!''. sade jag argt.
'' Och vafan spelar det för roll? Du känner inte mig, och du vet inte vad jag valt för val i mitt,liv, det här var ett av dem!''. 
'' För jag BRYR mig Justin, vet du vad det är? Att någon bryr sig om någon! Precis det jag gör om dig!''. sade jag. 
Denna gång hade jag lugnat ner mig.
'' Du bryr dig om mig? Och varför det?'. mumlade han.
'' Ja Justin! Det gör jag! Jag antar att ditt liv inte är enkelt, och du tar ut det på andra.. Men jag bryr mig iallefall, eller får jag inte det heller?''. muttrade jag och vände huvudet åt sidan för att titta ner på stengolvet.
Han lutade sig tillbaka och kelv några kliv tillbaka och slog sig ner på bänken.
Jag suckade. Sedan slog jag mig ner breivd honom.
'' Du får det.. om du vill.. Men åh!!''. sade han och slog hårt i skåpet.
Jag röck till och flyttade mig automatiskt tillbaka ett snäpp.
'' Vafan gör du med mig?''. röt han.
'' Va?''. sade jag förvirrat.
'' Du får mig bli lugn, bli annorlunda! Du får mig glömma allt jag gjort i mitt liv.. Du får mig vilja sluta med allt jag håller på med!!''. sade han frustrerat!
'' Är inte det bra?''. sade jag nervöst.
'' Nej!! Det är det inte! För ingen kan förändra mig!! Jag är den jag är, och jag tänker fan inte ändra mig!''.
'' Förlåt för jag bryr mig då Justin! Jag tycker bara synd om dig, men fine! Jag ska låta dig vara! Ha ett jävla bra liv nu!''. röt jag och skulle precis lämna omklädnings rummet då tre män kom in i rummet.
Den första killen som kom ut hade ljusbrunt hår, hans kropp vara bara byggd på muskler, dem andra två bakom var nästan lika biffiga som honom men andra hårfärger.
 
 
(Taylor Lautner = Cain, Channing tatum = John, Zayn Malik = Dex)
 
'' John.. Cain.. Dex..''. mumlade Justin och jag rynkade på ögonbrynen.
'' Nähmen hej Justin!'. sade den första killen vid namn John
'' Vafan gör du här John?''. spottade Justin fram.
John tog några steg framåt med ett läskigt flin på läpparna. Han var inte att bråka med kan jag säga.
'' Jag vill prata med dig Bieber!''. sade han och nu tog två av hans vänner ett par steg fram.
'' Synd för jag vill inte prata med dig!''. röt han argt.
Jag backade ett steg och kom nu precis brevid Justin.
'' Du vet.. Jag och mina killar kan döda dig på nån sekund, samt din sexiga tjej här!''. sade han och dem alla tog upp varsin pistol ur fickan.
Hela jag stelnade till. '' Jag är inte hans tjej!''. fräste jag.
'' Oj, hon har attityd också!''. sade John och skrattade falskt.
'' Har du något problem med det eller??''. röt jag och skulle precis ta ett steg framåt då Justin ställde sig framför mig.
'' Hon har inget med det här att göra..''. spottade han fram.
'' Jasså? Är hon bara en av dina horor då eller?''. flinade John. Hans två vänner skrattade lågt. Vilket fick mig titta ner i marken.
'' Nej, hon är värken min tjej eller nån av mina horor! Hon är ingen!''. röt Justin.
'' Eh.. Jag måste gå!''. sade jag och gick förbi Justin.
'' Det tror jag inte du ska!''. sade John och puttade tillbaka mig på min plats.
'' Låt henne gå John! Som jag sa hon har inget med det här att göra!''.
Jag blev förvånad hur  Justin försvarade mig, och också skyddade mig.
Han kunde bara bett dem skjuta mig här och nu.
'' Hm..''. sad John och tog ett par steg fram mot mig och smekte min kind. '' Hon är ju jävligt sexig!''. sade han och drog handen längs min kropp.
Jag tittade äcklat på honom och hans äckliga leende. '' Om hon inte är någon, kan väl jag ta henne?''. sade han och klämde lätt på min rumpa.
'' Rör mig inte äckel!''. fräste jag och knäade honom i magen. Jag såg hur han tittade argt upp på mig.
Oboy. Han skulle precis resa sig upp och slå till mig då Justin kom emellan och tog emot hans hand innan den nuddade hans kind.
'' Du rör henne inte, fattar du?''. röt han argt och puttade honom ett snäpp bakot.
Jag svlade hårt och tittade sedan ner i marken, hoppas han inte skjuter.
'' Och vad ska du göra Bieber? Du är ju helt ensam nu`? sade en kille jag tror hette Dex.
'' Förfan John! Kan vi inte ta det här någon anna gång?''. sade Justin.
'' Är lilla Justin lite rädd?''. sade John.
Justin skakad epå huvudet. '' Nej men jag vill inte att hon ska se det här, vi tar det här imorgon på fabriken klockan 8?'' sade Justin.
'' Jaja, för den här gången då. Kom grabbar!''. sade John och dem gick  mot utgången.
Han stannade till och vände blicken bak mot oss.
'' Nästa gång blir det inte fler gånger..''.sade han med ett läskigt flin och lämnade omklädningsrummet.
Justin vände sig om mot mig. Jag började lätt skaka. Jag hade precis nästan blivit skjuten.
'' Fan förlåt..''. mumlade han och kliade sig i nacken.
Jag kunde inte säga något, jag kunde knappt andas.
Justin tog mig och satte mig försiktigt ner på en av bänkarna.
'' Cass.. Förlåt!''. sade han och försökte möta min blick. Men jag kunde inte röra mig.
Jag kunde inte göra något.
'' J-jag måst-te gå h-hem..''. stammade jag och reste mig upp och skyndade mig ut från omklädnings rummet.
Jag hörde hur han skrek efter mig.
Jag skyndade mig fram till Jack och Eric som satt och snackade vid läktaren.
'' Jag går hem nu.. Du kan ta bilen!''. sade jag.
'' Säkert?''.
Jag nickade. '' Bara om du lämnar den imorgon!''.
Han nickade glatt.
Jag gav han en lätt kram innan jag började gå genom folkmassorna mot entrén.
När jag väl kom ut från huset kände jag den kalla luften träffa min hud.
Vid en av bilarna stog Roy Seth, och Bruce och snackade.
Jag kunde inte sluta skaka. Dem alla tre kollade fundersamt på mig.
Min blick var fastklistrad i marken, jag orkade inte med att prata med någon just nu!
Nu vill jag bara vara ensam.
Jag hade precis nästna blivit dödad, jag sket i hur långt det var hem.
Då fick jag ändå tid att tänka.
Dem började små viska men jag hörde inte vad.
Jag började gå längs vägen vi kommit ifrån och sneglade på den stora övergivna fabriken på högersidan om mig.
Den var helt ned släckt, väldigt läskigt om ni frågar mig.
Jag vågade inte ens kolla på den.
När jag kommit en bit på vägen började jag se skyltar som pekade in mot stan, antagligen skulle jag följa dem.
Det var bara hus, fabriker, lokaler här, och alla var övergivna och ned släckta.
Det fanns väldigt många gränder med människor i, jag kunde hur lätt som helst bli våldtagen.
 
Tumblr_mau9tx3rx11qc9o1wo1_500_large
 
När jag gått en bit såg jag tre gestalter stå lutade mot en tegel vägg, alla tre med varsin cigg i munnen.
Dem viskade något och gick sedan mot mig.
'' Nähmen, är de inte Biebers tjej?''. sade en bekant röst.
Ljsuet från dem få gatulyktorna lyste precis på hans ansikte. John.
Bakom honom kom Cain och Dex. Fan fan fan!
'' låt mig vara..''. mumlade jag coh fortsatte gå.
Men med dem efter mig.
'' Nej det tror jag inte vi ska eller hur killar?'. sade john med små läskig röst. 
Rädlsan spreds, nu var inte Justin här. Vad skulle dem göra med mig?
Han tog tag i min handled och drog mig mot honom.
'' rör mig inte!''. röt jag argt och försökte få bort honom från mig.
'' Vad säger ni grabbar, ska vi ha lite kul?''. skrattade John.
'' Om vi ska!''. sade Cain och Dex nickade. Dem båda tog  tag i mina armar och började dra mig mot en svart bil.
'' SLÄPP MIG!''. skrek jag och brjad sprattlade så gott jag kunde.
DEm tog ett hårdare grepp om mig och John öppnade baklukan.
Dem slängde ner mig i bakluckan  och jag började skrika och sprattla av ren panik.
'' HJÄLP!''. skrek jag och Cain höll handen för min mun.
'' Vafan ska vi  göra? Hon håller inte käft och sprattlar som jag vette fan vad!''. röt Dex.
John böjde sig ner och tog upp något.
Jag tittade på honom och såg hur han höll i en hård sten.
'' Så här gör man killar!''. skrattade han coh slog den hårt mot mitt huvud.
I nästa sekund blev allting svart.
 
 
KOMMENTERA!:D
 
VAD TYCKER NI OM NOVELLEN, VAD TROR NI HÄNDER NÄST?:)
 
love u !
 
 

Kommentarer
Felle

Du är jätte bra och denna novellen är den bästa någonsin du är såååååbähig;))<3 fortsätt skriv:))<3



2012-10-06 @ 23:41:01
Sonja

Oherregud!! Meeeer?!!!!



2012-10-07 @ 00:08:24
Anonym

Ueah. Bäst helt klart meraaaaaaaaa



2012-10-07 @ 01:12:19
valentina JB

mer please



2012-10-07 @ 09:41:01
mermermermermermermermermermermermermermermermermermermermermer!

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!



2012-10-07 @ 10:45:44
elena

super bra



2012-10-07 @ 11:50:16
Nadin

OMG!! skriv en ny SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!



Blogg: http://Nadinooss.blogg.se
2012-10-07 @ 12:07:56
MARIE

omg sjukt bra omg jag dööör mer mer mer



2012-10-07 @ 13:05:32
Hanna Hoflin

riktigt bra!



Blogg: http://iwnfy.blogg.se
2012-10-07 @ 13:21:45
Nia

Grymt! Längtar till nästa ! <3



Blogg: http://jdbieberstories.blogg.se
2012-10-07 @ 16:23:41
anastasia

DINANOVELLERÄGEROCHDUÄRBÄSTJAGÄLSKARDINANOVELLER.BLOGG.SE (den sidan finns inte men sant som fan!<33)



2012-10-07 @ 18:42:50
Felicia

Grymt! När kommer nästa?



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-10-07 @ 21:30:09
angelina

jag brukar inte kommentera,men älskar din novell! Speciellt denna! Men snölllaaaaaa,när kommer nästaaaa!Hittar inga som är bra,eller typ möjliga,bara överdrifter i andra noveller,men din,asså omg! Kan verkligent inte vänta längre,snällllllaaaaaa lägg ut två idag eller treee! :D Love froom angelina!:)



2012-10-08 @ 17:06:53
MARIE

när blir det ett till kap jag längtar så länge <3



2012-10-08 @ 20:56:27
Ebby

Ovanlig novell du skriver! men jag gillar den eller rättare sakt jag älskar den.För den är inte lika som dom andra novellerna om JB och det är det som gör den ovanlig och att jag gillar den mer en dom andra!:) så skriv meeeeer...:)



2012-10-09 @ 15:40:47
emma

det var två dagar sedan du skrev en sist... ;c tycker att du borde lägga upp typ två st om dagen,åtminstone en! :)



2012-10-09 @ 18:35:28
Mee

Ska hon bli våldtagen? Fan va bra novell asså älskar den!



2012-10-09 @ 20:57:14
anonym

Hallluu! Hittar ingen annan som är lika bra som denna,några som kan ge mig lite tips? Går ju lite trögt här :)



2012-10-10 @ 12:51:30
Anonym

Vad händer??
Så här lång tid har det typ aldrig tagit :/



2012-10-10 @ 18:57:35
Parya

Gud,va bra



2012-10-10 @ 19:30:19
MAYALINDBERGFANET!!!;)

Asso omfg du är jö förfan bässst!!!! När gör du en ny fö jag har typ väntat i 3 dgr. Men aja älskarejj maya



2012-10-10 @ 20:46:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback