Episode 16 - You used me!

'' Vem är.. hon?''.sade jag.
'' Ehm.. Ingen!''. sade Justin och suckade.
Jag rynkade på ögonbrynen, var Jazmyn Justins ex? Varför kunde dem inte säga?
'' Jag tror att jag måste hem.''. mumlade jag sedan.
Justin tittade upp och mötte min blick.
'' Vill du ha skjus`?''. 
Jag nickade .'' Jag kommer snart ska bara byta om..''. 
Sedan skyndade jag mig till omklädnings rummet.
Tack och lov var det tomt när jag kom in, jag skyndade mig in till badrummet och lutade mig över handfatet.
Hastigt tvättade jag mitt ansikte med kallt vatten, men en sak kunde inte släppa mina tankar.
Vem var Jazmyn?


(INGA VANLIGA BILDER NU)
 
Det var tyst. Pinsamt tyst. Jag sneglade på Justin om sidan om mig som hade blicken fokuserad på vägen.
Vi hade inte pratat om något sedan incidenten med Eric.
Dem hade föresten dragit direkt efter vi bett dem lämna stället. Tack och lov. 
Så det inte blev något mer bråk.
Justin stannade bilen på den vanliga platsen ett par hus ifrån mitt.
Han stängde av bilen och tittade sedan på mig.
'' Förlåt..''. började han. '' Jag vet inte vad som flög ur mig, ilskan tog över och jag bara slängde mig på honom där inne..''. 
Ett litet leende spreds på mina läppar. '' Var inte orolig okej? Jag bryr mig inte, det var bara.. gulligt.. att du skyddade mig..''. 
Denna gång var det Jusitn som log.
'' Vad ska man göra för en vacker tjej som du?''. flinade han.
Såklart började jag rodna, jag kände mig som en tomat just nu.
Snabbt snegalde jag på klockan. 20.17! 
'' Jag borde.. Jenna väntar på mig..''. sade jag lite smått generat.
'' Typiskt du, försöker fly så fort du rodnar!''. skrattade Justin.
'' Nej!''. sade jag bestämt och mötte hans lbick.
'' Du är ju rödare än en tomat!'. sade han.
JAg satte händerna för mitt ansikte och ett skratt lämnad emina läppar.
Han skulle alltid retas.
'' Eyy!''. sade han och tog bort mina händer.
Jag insåg då hur nära vi var varandra.
'' Jag skojade.. Du är som vackrast med den söta röda tonen om kinderna!''. sade han likt en viskning.
Hela jag var nära på att svimma. Han gjorde mig mållös, knäsvag, allt möjligt.
Han kunde bara döda mig med blicken.
Jag tittade in i hans vackra ögon, och log gulligt.
 
Tumblr_m7etr80wib1qln1ypo2_500_large
 
Min blick gled sedan ner på hans fylliga läppar.
Automatiskt närmade jag mig dem och skulle precis möta dem då jag kände hur min mobil började vibrera i bakfickan.
En suck lämnade min mun innan jag tog upp min mobil och svarade.
'' Cassandra här!''.
'' Hey, vart är du?''. sade en beknat röst. Jenna.
'' Ehm.. Snart hemma! Oroa dig inte!''. sade jag.
'' Okej ,ses snart kram!''.
Jag suckade och la på. Sedan mötte jag Justins blick.
'' Jag måste gå..''. 
'' Jag med. Måste hem och duscha och lte så..''.
'' Nu ser vi till att inte träfas något mer, det blir bara pinsamt!''.sade jag och fnissade.
' Vadå vil du inte träffa mig?''. sade han och gjorde 'puppyface'.
'' Joo, men.. det blir bara pinsamt. Efter allt..''. mumlade jag.
'' jag skojade bara, jag förstår dig. Men.. vi ses!''.sade han och drog in mig i en kram.
Jag kramade tillbaka och gav honom ett sött leende innan jag skyndade mig hem.
Hela jag var srprallig av lycka. 
Han gjorde mig på något sett lycklig.
När jag kom hem tog jag en dusch och tog på mig min onepiece sedan satt jag i soffan tillsammans med Jenna i nån timme.
Imorgon var det söndag, slapp söndag.
Den dagen jag låg i sängen och hade Pretty Little Liars maratoon. 
Ärligt talat längtade jag dit, det var en favorit dag.
 
2 DAGAR SENARE(måndag): 

Alarmet slogs igång. Jag satte mig trött upp i sängen och slängde klockan hårt i golvet.
Jag orkade verkligen inte med skolan.
Men jag skippade 3 dagar förra veckan, inga mer på nån vecka nu antar jag.
Jag klev ur sängen och gick in till badrummet. Jag skådade mig själv, man såg en skymt av ärret det gjorde man, men jag kunde sminka över det.
Jag tvättade mitt ansikte och gjorde det jag behövde innan jag gick in till min WIC och tog fram ett par skinny jeans i mörk färg, samt en lila pösig topp.
Jag drog på mig det och satte mig vid sminkbordet och lockade mitt hår, sedan sminkade jag mig med fondation, mascara och lite eyeliner som vanligt.
När jag var klar tog jag min väska och mobil och gick ner.
Igår pluggade jag lite Fysik och Geografi eftersom jag ligger lite bakom, sen gjorde jag några tal i matten.
När jag kom ner satt Jenna vid köksbordet och drack kaffe.
''' Godmorgon!''. log jag.
'' Värst vad du är glad!''. flinade hon.
Jag röck på axlarna, ärligt talat längtade jag efter att få träffa Justin igen. På något sett saknade jag honom.
Jag har träffat honom varje dag san i onsdags.
Jenna hade ställt fram en skål och tillbehör till flingor som jag tog. Sedan slog jag med ner vid henne och började äta.
'' Så, har du några läxor?''. sade hon.
'' Nope, eller jag tror inte det!''. 
Hon höjde ögonbrynen.'' Du får kolla upp det Cass! Du måste sköta dina betyg!''. mumlade Jenna surt.
'' Ja jag vet! Men jag har glömt bort det. Jag lovar att jag gör det idag..''.
'' Bra! Jag åker till Jobbet nu!''. sade hon och reste sig upp.
Jag nickade bara till svars och tog upp min mobil.
Snabbt slog jag in Bonnies nummer och ringde upp.
'' Bonnie!''. sade hon i andra änden.
'' Hej, Cass här!''.
'' Hej!''. utbrast hon.
'' Kan inte du hämta mig innan skolan? Jag orkar inte gå och bilen är iskall!''. 
'' Ja visst, när ska jag komma?''. 
JAg tittade på klockan. '' Om 15 min!''. 
'' Okej, bra! Hejdå!'.
Vi båda la på och jag skuttade in på toan för att borsta tänderna. Sedan gick jag ut till hallen för att checka så allt var med i väskan. 
Tiden gick så fort så om några minuter skulle hon vara här. 
Jag drog på mig jacka och skor för att sedan gå ut och låsa efter mig.
Bonnie var inte här än så jag slog mig ner på trappen utanför mig.
Tack och lov var det inte kallt, även fast hösten började rulla in.
Minuterna gick och hon hade inte kommit. Jag som hatar att vänta.
Efter ett par minuter till körde Bonnies bil upp på uppfarten, äntligen.
Jag skyndade mig in i bilen och slog mig ner brevid henne.
'' Hej!''. 
'' Hej hur mår du?''. log hon.
'' Bra, du?''.
'' Jätte bra!''. sade hon.
Hon lämnade min uppfart och började köra mot skolan.
Även fast det itne var så långt men. 
'' Så jag hörde att du var och tränade med Eric igår?''. 
Min kropp stelnade till. '' Eh. Aa!''.
'' Vart tränade ni?''.
'' Ingen anning, nått gym inne.. i stan!''. sade jag och log nervöst!
Hon nickade. Snabbt slog jag på radion för att försöka få henne sluta fråga frågor.
Hon fick verklien inte veta att jag och Justin.. Kysstes eller ens sov hos honom.
 
När hon äntligen parkerat bilen på skolans parkering skyndade jag mig ut.
'' Så.. Du har engelska va?''. 
'' Japp, vi träffades ju en måndag, satt tillsammans på en engelska lektio..remember?''.
Ett leende spreds på hennes läppar. '' Hur kunde jag glömma!''.
Ett skratt lämnade mina läppar innan vi gick över den stora skolgården.
'' Åh där är Eric!''. utbrast Bonnie och vinkade till Eric som stog vid Josh Max och ett par till.
Han tittade hit och log mot Bonnie.
Han tittade inte ens på mig.
Bonnie vinkade såklart hit honom till oss strax efter.
Direkt börajde han gå mot oss med Josh och Max efter sig. Ärligt talat var jag rädd. Jag såg hur arg han blivit mot Justin, han var inte ens rädd för honom.
'' Hey bonnie!'. sade Eric och dem båda la armarna om varandra.
'' Hey!!'.' utbrast hon glatt.
Eric sneglade på mig över hennes axel, han var inte direkt glad.
'' Vad har hänt med ditt ansikte''. sade hon sedan. 
'' Tränade imorse med killarna, man kan säga.. att det gick lite för tufft!'. sade han.
Jag skådade den blå fläcken hade runt ögat, som Justin gjort.
Bonnie sneglade på mig, sedan Eric, sedan mig igen.
'' Ska ni inte hälsa?''. sade hon.
'' Jo, hej Eric!''. sade jag och tvingade ffram ett leende.
'' Tja CAss hur mår du!'. sade han och jag la motvilligt mina armar om hans.
'' Jätte bra, du?''.
'' Nja sådär!''. sade han och klämde åt hårt om min kropp.
Jag släppte honom hastigt och tog ett kliv bak.
Jag nickade sedan och riktade blicken över skolgården.
Min blick stannade på Justin, Roy, Seth sen såklart Jessica med hennes två kompisar som satt på ett par bänkar lite längre ifrån.
Justin blick vilade på mig medans han hade en cigg i munnen.
Hastigt bröt jag blicken och tittade ner i marken.
Klockan ringde in, tack och lov.
Snabbt tog jag tag i Bonnies arm och drog henne in till korridorerna.
'' Vad är de?''. sade hon.
'' Inget ville bara komma in från kylan!''. ljög jag.
Ärligt talat ville jag bort fårn Justin, bort från Eric! Bonnie gick till sitt skåp medans jag gick till mitt.
Jag öppnade skåpet och slängde in väskan och tog engelska böckerna.
Justins skåp öppnades och där stog såklart Justin.
'' och varför kramade du Eric?''. fräste han i en viskning.
'' jag var fucking tvungen! bonnie skulle fatta annars!''. fräste jag.
'' Okej, håll dig borta från honom. Han är problem!''. 
'' Okej!''. sade jag och vi båda stängde våra skåp samtidigt och gick sedan åt varsitt håll.
Jag skyndade mig fram till Bonnie och vi gick tillsammans till Engelska salen.
 
 
Lunchen var äntligen här, ni anar inte hur jag har längtat. Lektionerna har gått så himla segt.
Tack och lov har jag bara haft 2 lektioner med Justin, då satt han tillsammans med Jessica i andra änden av klassrummet.
Hon klängde och klängde på honom, ärligt talat ville jag bara gå dit och slå till henne.
Men sån är inte jag, eller?.
Jag och Bonnie lämnade nyss Kemi salen och gick till våra skåp.
Korridorerna var nästan proppfulla med elever, mann kunde knappt komma fram.
Men alla ville ha mat så dem flesta försvan ganska fort.
Jag gick fram till mitt skåp, lämnade böckerna och vände mig om där Bonnie stog.
'' Jag ska bara på toa, hänger du med?''.
Jag sneglade åt sidan och fick se Justin stå där ensam lutad mot skåpen.
Snabbt skakade jag på huvudet. '' Nej, jag väntar här!''.
Hon nickade och försvan iväg mot tjejtoan.
Jag skulle precis börja gå mot Justin då Jessica kom fram springandes och slängde sig runt hans hals.
Men det jag inte var beredd på var att hon tryckte sina läppar mot honom.
'' Jag fick A+ på Historia provet!!''. tjöt hon och tryckte sina läppar mot hans ännu en gång.
Allt stannade, något inom mig gjorde så ont. 
Jag hade inte märkt att jag började släppt tårar förns min syn vart helt suddig.
Varför grät jag? Varför kunde jag inte sluta?
 
 
Ett leende spreds på Justins läppar innan han kramade om henne.
Hans blick gick runt över korridoren men stannade när den mötte min.
Hans ögon blev som bowlingklot och hans mun föll vid öppen.
Jag skakade på huvudet och sprang genom korridoren.
Jag måste härifrån. Snabbt sköt jag upp toalettdörren och sprang in.
Tårarna rann, jag hade haft rätt. Han playade mig bara. Varför kunde jag vara så dum att tro att han faktist var seriös.
Jag lutade mig över handfatet och lät tårarna rinna. 
Toalett dörren öppnades. Snabbt tårkade jag tårarna och tittade upp. Där stog Justin.
'' Gå!''. fräste jag.
'' Cass.. Förlåt..''. sadehan och klev fram ett steg.
Jag skakade på huvudet och backade bak.
'' Låt mig vara!''. tjöt jag och tårkade varenda tår som fallit.
Jag ska inte gråta över honom.
'' Cass.. Snälla lyssna på mig..''. 
'' Varför ska jag lyssna Justin? VARFÖR? du kysste Jessica!!''. skrek jag med full hals.
'' HON kysste mig!''. sade han och kom närmre mig.
Jag backade och backade tills jag nådde väggen. Fan.
'' Jag såg hur du kysste tillbaka! Du utnyttjade mig va? Du lekte med mina känslor och dissade mig sen eller hur?''. skrke jag och tårarna forsade.
'' Nej! Cassandra! Absolut inte!''. 
Han stog nu nån meter ifrån mig, jag kunde inte gå nån stans. Jag var fast.
 '' Jo! Sluta ljug! jag vet att du utnyttjade mig! Precis som du gjorde med dem andra tjejerna!''. skrek jag.
Min röst skar sig men jag sket i det just nu.
'' Du räddade mig från Cain och dem, tog mig hem till dig, lät mig sova över där och vi KYSSTES i en provhytt Justin! GÖR DU SÅ MED ALLA TJEJER ELLER?''. snyftade jag fram.
'' Lyssna på mig!''. sade Justin och la händerna om mina kinder.
Jag skakade hastigt på huvudet och tittade ner i golvet.
Han drog försiktigt upp mitt ansikte och lät min blick möta hans. 
'' Jag kysste henne inte tillbaka, jag var i chock. Okej? Jag vet inte vad som hände, vad skulle jag gjort? Puttat bort henne inför massor med folk?''. sade han i en viskning.
Jag skakade på huvudet. 
'' Så vad skulle jag gjort?''. mumlade han i lugn ton.
'' j-jag vet.. inte.'. mumlade jag och tittade ner.
 Han smekte min kind och log milt. 
Nu kände jag mig så dum.
Ena dörren till toalett båset slogs upp.
Jag puttade bort Justin från mig och mötte personens blick. Bonnie.
'' Bonnie ja-..''.
'' Var du med honom?''. fräste hon.
'' Bonnie jag kan förklara!''. sade jag och gick fram till henne.
'' Nej! Svara på min fråga, var du hos honom när du sa att du var sjuk?''. 
Jag nickade. '' ja det var jag!''.
'' Tack det var det ända jag behövde veta!''. sade hon och skulle precis gå ut fårn toan då jag stoppade henne.
'' Jag var där för jag blev kidnappad, misshandlad och nästan våldtagen!''. sade jag.
Hastigt vände hon sig om. 
'' Va?''.
Jag nickade.
SEdan tittade jag bak på Justin som kom fram och la en arm om min midja.
'' Det är sant, ett par av mina 'fiender' kidnappade henne i ondags, jag hittade henne..''. sade Justin.
'' Varför sa du inget?''. sade Bonnie.
'' För.. jag.. vet inte..''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Cass.. Varför.. Du kunde stanna hos mig..''. mumlade hon.
'' förlåt!''. sade jag. 
'' Det är lugnt! Men.. kysstes.. ni?''.
Jag tittade upp på Justin och nickade sedan.
'' Japp, i en provhytt på Victoria Secret!''. sade Justin.
'' Okej skippa detaljerna!''. 
Ett skratt lämnade mina läppar.
'' Bonnie jag vet att jag skulle sagt något.''.
'' Det är lugnt.. Men jag har anat lite att du träffat någon men inte han!''.
'' Han är inte så som du tror, han är riktigt snäll B!''.sade jag.
Hon höjde ögonbrynen.
'' Jasså?''. 
Jag nickade.
'' Ja.! Han RÄDDADE mig bonnie, och tog hand om mig i 3 dagar..''. 
Hon bet sig i läppen.
Sedan sneglade hon på klockan. 
'' Jag går och äter, följer du med?''.
Jag sneglade på Jusitn. Han nickade.
'' Ja det gör jag!''.
Jag skulle precis gå ut från toaletten då Justin tog tag i min hand, drog in mig i sin famn och tröck sina läppar mot mina.
'' Typiskt du!''. mumlade jag mot hans läppar.
'' Typiskt jag!''. flinade han.
JAg kysste honom mjukt.
MEn jag kunde inte undgå att tänka på atthan nyss haft Jessicas läppar mot sina.
'' Du kysste inte henne med tungan va?'. mumlade jag.
Han skakade på huvudet.
Ett leende spreds på mina läppar då jag stack in min tunga i hans mun.
Genast välkomnade han den och våra tungor möttes.
Jag drog min hand genom hans hår och ett stön lämnade hans läppar.
'' jag måste gå.'. sade jag.
Han avslutade kyssen. '' Jag med!''.
Jag kunde inte undgå att le. Fan vad gör han med mig! 
Jag skyndade mig ut till Bonnie som tog lutad mot ett av skåpen.
'' Så!''. sade jag.
Hon nickade till innan vi båda gick under tystnad till matsalen.
 
Hela dagen har det varit pinsamt mellan mig och Bonnie. Hon är inte riktigt okej me datt jag umgås med Justin.
Eller överhuvud taget pratar med honom.
Det kan jag förstå. Han är inte direkt säker att vara med, men bara för det tänker jag inte dissa honom.
Vi hade precis slutat och jag var tvungen att ta med alla möjliga böcker hem och plugga igen.
Typiskt.
Bonnie hade gått med på att följa med till mig så jag kunde förklara allt mellan mig och Jusitn.
Om det ens var något mellan oss?
Vi hade stannat kvar 1 timme efter skolan på läxhjälps timmen för att plugga lite till provet som är på torsdag.
Det var ett provtest på Nationella proven som kommer senare i år.
Vilket jag verkligen längtade till, eller inte.
Skolan var nu helt tom och vi stog vid skåpen för att hämta våra grejer.
'' Kommer du?''. ropade Bonnie.
Jag nickade och tog snabbt min väska och vi gick mot entrén.
'' Men gillar du Justin?''. frågade hon medans vi gick längs korridoren.
'' Lite.. Kanske..''. sade jag och tittade ner.
'' Aw va gulligt! Men som jag sa Cass, AKTA DIG!''.
Ett skratt lämnade mina läppar. '' Ja det ska jag!''.lfinade jag.
Vi gick ut genom entre dörren och över skolgården.
Bonnie knäade mig i sidan av midjan väldigt hårt helt plöstligt.
'' Aj! Bonnie!''. tjöt jag.
'' Kolla..''. sade hon och jag följde hennes blick.
Jag kände hur ilskan kokade inom mig, det kunde inte vara sant!

DAM DAM DAAM!

haha nerrå, men kom ut ett, men inte med några 'bra' bilder, för jag 'bor' ute hos min kontaktfamilj nu på lovet!
Så dem har inte programmet jag använder, sen får jag knappt ha datan!:)


MEN DET KOM ETT :D

Så kommetnera älsklingar!
 

Kommentarer
emma

fatta inte direkt det sista,nog för att jag e trög eller något längtarlängtarlängtar till nästa :')



2012-10-30 @ 21:25:56
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer



2012-10-30 @ 21:34:12
Parya

FAN VA GRYMT!!! Du skriver som en gudinna:)



2012-10-31 @ 00:50:16
Anonym

Grymt tjejen mer!!!



2012-10-31 @ 01:05:50
Amanda Bieber<3

Haha, min mamma tjatar och tjatar på mig att jag ska lägga mig men jag måste ju bara läsa dina noveller! <33 Så jävla grym, du uttrycker såbra! Hur gammal e du?? <3 :)



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-10-31 @ 02:02:07
Amanda Bieber<3

nästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3333333333333



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-10-31 @ 20:00:54
Michaela

give me more!!!!



Blogg: http://michaelaan.blogg.se
2012-11-01 @ 15:19:15
Anonym

Åh den är så braaaaaaaa!❤ Vad heter du på kik? Längtar till nästa kapitel som sjutton!!! Gud den är så annorlunda fast jag undrar är inte Justin en kändis i den här berättelsen? Då menar jag sångare? För det verkar som om han bara är en vanlig pojke! Jaja grym novell! Fortsätt så som du gö❤❤❤❤

Svar: Nej han är inte känd! Har aldrig skrivit en novell med en icke känd Justin så jag kände fr det :) Jag heter '' mayalindberg'' på KIK ! kram
Maya Lindberg



2012-11-01 @ 17:23:55
Amanda Bieber<3

HAHAH e uppe mitt i natten för o kolla om du har skrivit.. XD (typical me)



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-11-02 @ 00:47:38
Parya

Haaahahaha jag med Amanda Bieber:)hahaha



2012-11-02 @ 12:25:42
sara

KOOOOM IGEEEN SKRIIIIIIIV!! SÅ J*VLAA BRAAA!!



2012-11-02 @ 17:51:31
farin

Fortsääääääääätt



2012-11-07 @ 01:07:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback