Episode 15 - Its alot you don't know about me!

Vid tyngdlyfterna stog Seth och Roy och hjälptes åt. Alex gjorde några armhävningar och Nick gjorde lite allt möjligt.
'' Tja killar!''. sade jag och dem alla tittade förvånat upp.
'' Tja Justin, vart har du varit hela dagen?'. sade Roy.
'' 'shoppat' med Jess!''. sade jag.
'' Åh den bitchen, gud.. Hennes pipiga röst!''. mumlade Seth.
Ett skratt lämnademina läppar. Ingen av killarna här gillade henne. Tack vare hennes pipiga röst och bitchig het.
'' Roy ska inte du köra kl 20?''. sade jag.
Roy nickade. ''Jo, mot nån kille från Ottawa!''.
Jag nickade. Jag tittade runt i gymmet och såg en bekant person gå innan för dörrarna.
Du måste skämta med mig!

 
 
 
CASSANDRA'S PERSPEKTIV:
 
Direkt när jag kommit hem med flera mat kassar med varor i började jag laga mat.
Det blev fiskppinnar och potatismos.
Jenna kom hem ungefär 15 min efter mig och hjälpte mig packa upp varorna och duka.
Vi hjälptes alltid åt, oavsett om vi bråkade.
Det är det ända sett vi kan överleva på!
Jag satt nu i mitt rum och kollade på tv, Jenna låg nere i soffan och satt vid datan.
Min mobil började ringa, jag svarade direkt utan att kolla vem det var.
'' Hallå?''.
'' Hey, Eric här!''. sade han.
Ett leende spreds på mina läppar. '' Hej!''. 
'' Jo jag tänkte åka till gymmet, har du lust att följa med!?''. 
'' Ehm!''. Jag sneglade på klockan. '' Visst!''.
'' Bra, jag åker nu, så gör dig redo!''. 
'' Okey!''. sade jag och la på.
Snabbt tog jag en väska och slängde ner lite tränings kläder innan jag skuttade ner.
'' Jenn! Jag åker med Eric och gymmar!''.
'' Men du behöver väl inte gymma?'. sade hon förvånt.
'' NJa, men vill komma i bra form!''. 
'' Jaja okej! Jag är hemma tills 10 sen åker jag och jobbar!''. 
Jag nickade och gick in tilll köket och tog en vatten flaska och fyllde den med vatten.
Jag hörde hur nån tutade till utanför, antagligen Eric.
Snabbt skyndade jag mig ut och hoppade in i bilen.
'' Hej!''. ubtrast jag och kramade honom. '' Igen!''.
Ett gulligt skratt lämnade hans läppar. '' Hej på dig med! ''. sade han.
'' Jo jag tänkte bara säga att Josh och Max kommer vara på gymmet också, om det är okej?''.
'' Ja visst!''. nickade jag.
Han gav mig ett leende innan han körde iväg från min gata.
 
När han svängde av från motorvägen tyckte jag att jag kände igen mig.
Dem gamla byggnaderna, den förstörda vägen.
Det var då det slog mig.
'' Ehm, vilket gym var de?''. sade jag.
'' The box gymet!''.
'' Alltså det vid boxnings matchstället?''.
Han nickade. '' Japp!''.
Jag bet mig hårt i läppen och såg hur han parkerade utanför det bekanta stället.
Tänk så var Cain och dem här ? John? Vad skulle jag göra då?
Ringa Justin? Nej.!
Han stängde av bilen och log mot mig. Jag klistrade på ett leende innan jag hoppade nervös ut ur bilen.
Just nu ville jag här ifrån.
Två killar kom emot oss, två bekanta, jag kände igen dem från skolan!
'' Eric!''. utbrast dem och dem gjorde varist handslag.
'' Tja grabbar!''. flinade Eric.
'' Sååå, vem är de här?'. sade den ena killen som var Josh.
'' Cassandra!''. sade jag och ett snett leende spreds  på deras läppar.
'' hon den nya tjejen från skolan?''.
Jag nickade nonchalant. '' Ja det är jag!''.
'' Trevligt att träffas, Josh! Det här är Max!''. sade han coh jag skakade hand med dem båda.
'' Ska vi gå in?''. sade Eric.
Jag nickade hastigt och började gå mot ingången.
När vi kom in til korridoren jag tidigare sprungit i, gick jag in tiill damomklädnings rummet, och kilalrna till deras.
Jag sköt upp dörren och gick in.
På en bänk satt en rödhårig tjeje samt en svarthårig och drog på sig sina kläder.
Dem kollade rätt chockat på mig innan dem tittade ner på sina saker.
Jag öppnade ett skåp och tog ffram mina kläder.
Jag böt om till en sport bh och ett par shorts, min kropp var rätt vältränad så jag skämdes inte.
Sedan tog jag på mig lite deoderant. Jag la in min väska i skåpet och satte upp mitthår i en snabb toffs innan jag gick ut.
Precis när jag kom ut stog Eric, Josh och Max och väntade på mig.
Dem alla riktade blicken mot mig och för att seda spärra upp sina ögon.
Erics blick gick upp och ner för min kropp.
'' Killar sluta glo. Jag kan byta om om ni vill?'. sade jag med ett snett leende.
Dem alla skakade på huvudet utan att säga något.
'' Dåsa! Kom så gymmar vi!''. flinade jag.
Dem nickade hastigt och öppnade en dörr in till gymmet, jag smet in efter dem och insåg att det är gymmet var faktist riktigt fräsht.
Trodde verkligen inte det.
Jag tittade upp för att kolla vilka som var här, det var två tjejer med muskelösa kroppar tillsammans med en biffig kille som stog och höll på med tyngder.
På andra sidan stog Roy, Seth, Bruce och Justin. Vänta lite nu.
Mina ögon spärrades upp då jag mötte Justins blick.
Man såg hur hans mun vart ett ''oh''. Min haka föll verkligen till golvet, vad gjorde han här?
Justins blick gled ner över min kropp och upp till mina ögon. Sedan spreds ett sexigt flin på hans läppar.
Perv.
'' Kommer du Cass?''. sade Josh.
Jag ryktes ut ur mina tankar och såg på Josh som stog tillsammans med Eric och Max vid springbanden.
Jag nickade och skyndade mig dit, tack och lov var det på andra sidan av Justin.
Snabbt ställde jag mig på ett springband och startade det.
Nu ville jag bara glömma bort att Justin är i rummet.
Jag började genast springa, genast kände jag mig lättad. Jag sprang alltid när jag bodde i Atlanta, det hjälpte mig rensa tankarna.
Jag såg ur ögonvrån hur någon ställde sig på springbandet brevid.
'' Visste inte att du tränade!''. sade en bekant röst.
En suck lämnade min strupe. '' Det är mycket du inte vet om mig Justin!''.
'' Jasså? Berätta lite då!''.
'' In your dreams!''. sade jag.
Jag ökade tacken på bandet och såg att Justin höjde desamma.
Skulle killen tävla om allt?
Jag höjde mina ögonbryn och höjde ännu mer. Ett hest skratt lämnade hans läppar innan an höjde också.
Vi båda höjde och höjde tills det gick otroligt fort. Man såg att Justin var på väg att stänga av.
Men den här takten var inget mot vad jag brukade springa.
'' Fuck hur snabbt kan du springa?''. flåsade Justin.
'' Snabbt! Som sagt, de är mycekt du inte vet om mig Bieber!''. sade jag och insåg att jag knappt var andfådd..
 Han tröck hastigt på 'avstäng' knappen och lutade sig över maskinen och andades högt.
Ett skratt lämnnade mina läppar innan jag stängde av min coh gick till tyngerna.
Jag tog min vattenflaska och tog några klunkar innan jag tog upp en stång och satte på lite vikter innan jag la den på mina axlar.
Jag såg hur Justin satte sig mittemot mig och tog två små och tränade sina armmuskler.
'' Ska du lyfta det där? Är det inte lite tungt för dig prinsessan?''. sade Justin coh log snett.
Vilket fick mig nästan tappa vikterna jag hade på axlarna, måste han vara så snygg.
'' Tungt? Det här är bara början!''. sade jag och lyfte upp den med mina raka armar.
Man såg hur hans ögon vart ett snäpp större.
'' Snyggt! ''. sade han coh jag log milt.
Sedan sneglade jag på Josh, Eric och Max som stog och slog mot varandra med boxningshanskar.
Antar att Josh och Max var boxare.
Jag såg hur Justins blick gled ner på mina bröst. Eftersom min sportbh var lite liten så var mina bröst upp pushade, vilket inte jag hade märkt.
'' Ta en bild det ärcker längre!''. skojade jag.
'' Ha-ha!''. sade han coh jag flinade.
Sedan lyfta jag mina vikter lite innan jag såg hur Justin tränade sina vältränade armar.
Shit, han var så snygg.
Justins blick va rpå min kropp, på min smala mage, mina smala ben, snygg midja. På ett sett vart jag glad att han tittade på min kropp, men på ett annat sätt vart det konstigt.
Han kollade på mig på samma sätt som han kollat på mig i provhytten. Hungrigt.
En rödnyans spreds på mina kinder, hur kunde jag glömma kyssen? Den har varit i mina tankar hela tiden tills nu när jag träffade Justin.
Hastigt la jag ner vikterna och gick bort till ett par bänkar där jag kunde stretcha lite.
Jag la upp mitt ben på bänken coh böjde ner kroppen över.
Min kropp var rätt vig, när jag var runt 13 år gick jag i dans och gymnastik.
Men jag har inte prövat på att gå ne ri spilt och sånt sen mammas olycka.
Det var hon som fått mig dansa och börja i gymnastik, för hon hade gjort desamma i min ålder.
När hon dog vart allt hon gjort med mig glömt, jag kunde inte göra det. Det gjorde för ont.
Jag började strecha då Justin satte sig ner på bänken.
Vad ville han mig? Skämdes inte han nu över att vi kysst? Det gjorde jag, väldigt mycket.
'' Varför går du ifrån mig?''. sade han och spelade ledsen.
Jag tittade menande på honom. '' Va tror du?''.
'' Ahaa, är det för ky-..''. Hastigt slängde jag mig över honom och tröck min hand för hans mun.
'' Sshhh!''. fräste jag och han skrattade mot min hand.
Jag insåg nu att jag låg ÖVER honom längs bänken. En liten ljusrosa nyans spreds på mina läppar innan jag satte mig upp.
'' Va sa vi om det där?''. visk-fräste jag!.
'' Förlåt babe! Jag glömde!''. sade han och jag skakade på huvudet.
'' Ursäkta? Kallade du just henne 'babe'?''. sade en bekant röst.
JAg såg hur Justin spände käken.
 
 

När jag vände mig om stog Eric, Josh och Max där.
'' Eric.. ''. sade jag och han spände sina knytnävar.
'' Kallade han dig 'babe'?''. sade han argt.
'' Eric.. SLuta!''. sade jag.
Justin dök upp på min sida. '' Har du något problem med det eller?''. fräste han.
'' Ja! Ja det har jag! För du ska fan inte kalla henne babe, hon är inte din och du ger fan i henne! Hon ska inte behöva bli fucking utnyttjad som alla andra dina tjejer blivit!''. röt Eric.
Nu stog dem båda med brösten mot varandra.
'' Sluta..''. sade jag. Men ingen lyssnade.
Bruce och resten av Justins gäng kom fram och ställde sig bakom Justin.
'' Du bestämmer inte över henne Vandersen! Jag kallar henne vafan jag vill, uppfattat? Har du inte lärt dig att inte kaxa mot mig? Vill du sluta som alla andra jag slått ner?''. fräste Justin.
'' Jag bryr mig om henne, jag vet att hon kommer bli sårad i slut ändan! Så rör henne inte!!''.
Man såg hur Justin kokade inombords, det här skulle verkligen inte sluta bra.
Jag tittade på Bruce efter hjälp, men hans blick tydde '' det-är-försent''.
'' Vem fan har sagt något om att jag knullar henne va? Du borde inte bråka med mig, du vet väl vad jag är kapabel till Eric!''. sade Justin och tog ett steg fram.
'' Jag tror jag vet, Bieber! Du rör itne henne, fattar du?''. sade Eric och puttade Justin på bröstet.
Justin spände hårt sina knytnävar och skulle precis höja handen då jag dök emellan och puttade iväg Eric.
'' Gå!''. fräste jag mot honom.
Eric's anskte visade inga som helst känslor, precis som Justin.
'' Jävla hora!''. mumlade Eric i en viskning.
Men jag hörde och Justin verkade höra för han sprang fram och tröck upp Eric mot väggen.
'' VAFAN KALLADE DU HENNE?''. skrek han.
Man såh hur rädlsan tog över Erics kropp.
'' Inget!'. sade han med skakig röst.
'' KALLADE DU NYSS HENNE HORA?''.
Jag har aldrig sett Justin så här, jag vart rädd men på nått sett inte.
Mina ögon spärrades upp och jag tittade bak på Bruce, Roy, Seth och Nick som stog lika chockade.
'' Nick vad ska jag göra?''. sade jag livrädd.
'' Fan! Bruce, vafan är det med Justin?''. sade Nick.
Bruce skakade på huvudet. '' Ingen anning, jag har aldrig sett honom så här någonsin!''. sade han.
Min kropp började smått skaka.
Justin stog och skrek Eric i ansiktet, Josh coh Max rörde sig inte ur fläcken.
'' Släpp mig!''. sade Eric.
'' Du tror att jag släpper dig va? Men då tror du fel!''. röt Justin och slog honom hår ti ansiktet så han föll mot marken.
Justin sparkade två hårda sparkar i Erics mage och blod började komma ur hans mun.
'' Justin.. Sluta! Du kommer döda honom!''. ropade Roy.
Justin hade ungefär stängt av sina ögon han slutade inte.
Bruce gick fram till honom coh frösökte få bort honom men han bara puttade hårt bort honom.
Man såg verkligen hur Eric led, han var inte värd det här. Även om han kallat mig hora. JAg var tvungen att göra något innan det var försent.
'' JUSTIN SLUTA!''. skrek jag livrädd och sprang fram till honom.
Jag tog tag i hans arm och drog han bak några meter.
Han mötte min blick, hans ögon var näst intill svarta. Men när han såg mig, vart dem den där vackra hazelbruna färgen igen!
'' Lugna dig..''. sade jag i lugn ton.
Man såg hur han tog djupa andetag och slappnade till sist av.
'' Ta ut han!''. fräste Bruce åt Josh och Max.
Dem nickade livrädda och hjälpte Eric upp och drog han ut ur gymmet.
'' Justin..''. sade jag och la mina händer om hans ansikte.
Jag smekte hans angsikte och drog inte min blick från hans.
'' Förlåt..''. mumlade han.
'' Sh! Det är lugnt!''. sade ja och smekte hans kind.
Bruce och resten av killarna dök upp bako mig. Justin tittade över min axel och bet sig hårt i läppen.
Jag gick undan fårn honom och lät Bruce och Nick komma fram.
'' Damn Biebs.. Va hände?''. sade Nick lite små skakig.
'' J-jag.. vet inte.. Allt bara svartnade!''. sade Justin och slickade sig om sina fylliga läppar.
'' Men han förtjänade det där, ingen kallar någon hora!''. fortsatte Nick.
JAg bet mig i läppen då Jusitn kallat mig hora tidigare.
Justin märkte såklart det och la armen om min midja.
'' Förlåt igen..''.
'' D-det är lugnt..''. sade jag lite smått rädd av vad som nyss hänt.
'' Nej det är inte lugnt Cass! Jag kunde fucking dödat honom, vafan är det för fel på mig?''. sade han frustrerat och satte sig ner på en bänk precis bakom.
'' Inget är fel på dig, tror massor av killar skulle blivit arga om någon kallat någon hora!'.
Han skakade på huvudet. '' Men dem skulle inte dödat honom, jag var nära på att inte sluta ! Det var bara du som kunde stoppa mig!'. tjöt han.  
Jag suckade och slog mig ner brevid honom. '' Jag vet inte.. vad jag ska säga.. Men.. Du gjorde delvis rätt, Eric är en idiot och han förtjänade det där, men du var lite hård på honom..''. 
Jag hade absolut ingen anning vad man säger i såna här tillfällen! Det var första gången.
'' Jag vart bara arg, ingen brukar kunna kontrolera mig, men du.. Du kunde.. ''. sade Justin, han lät väldigt chockad.
Jag tittade frågnades på Nick och Bruce som var kvar, Roy och Seth stog borta vid springbanden och pratade.
Dem slog sig ner brevid oss och tittade på mig.
'' Justin har rätt.. Ingen brukar kunna kontrollera honom när han blir förbannad, ingen av oss killar kan! Det är omöjligt. Men du kunde det, DU!''. sade Nick.
Jag fattade ingenting. Vad är det för stort med det? Att jag lugnade Justin.
'' Vad.. vad är det för specielt med..det?''. sade jag frågandes.
'' Vi alla här har försökt stoppat Justin fårn att göra misstag och slå ihjäl folk, men det är ingen ide för då blir vi slagna, men när du tog mod och gick fram, lugnade han sig. Han slutade! Du förstår inte hur stort det här är, INGEN då menar jag INGEN kan få Jusitn lugn när han får sånt där utbrott.. Utom Jazmyn..''. sade Bruce.
Justin tittade upp och mötte Bruce blick. 
Bruce ögon spärrades upp. '' Förlåt Justin..''. sade han.
'' Nämn inte hennes namn! Vafan har jag sagt om det?''. röt han.
'' Ey bro, förlåt! Det var inte meningen!''. 
Justin nickade och tittade sedan ner.
'' Vem är.. hon?''.sade jag.
'' Ehm.. Ingen!''. sade Justin och suckade.
Jag rynkade på ögonbrynen, var Jazmyn Justins ex? Varför kunde dem inte säga?
'' Jag tror att jag måste hem.''. mumlade jag sedan.
Justin tittade upp och mötte min blick.
'' Vill du ha skjus`?''. 
Jag nickade .'' Jag kommer snart ska bara byta om..''. 
Sedan skyndade jag mig till omklädnings rummet.
Tack och lov var det tomt när jag kom in, jag skyndade mig in till badrummet och lutade mig över handfatet.
Hastigt tvättade jag mitt ansikte med kallt vatten, men en sak kunde inte släppa mina tankar.
Vem var Jazmyn?

 
 
Sorry för att kapittlett tog sån lång tid, sååå ledsen!
 
men tack och lov har jag lov den här veckan så jag kan skriva lite extra, hih ^^ 

Men nu tkr jag iallefall att ni ska kommentera, puuuuss!
 
 
 

Kommentarer
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



2012-10-28 @ 21:33:10
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



2012-10-28 @ 21:33:11
Anonym

Asså du är BÄST



2012-10-28 @ 21:45:25
Anonym

Älska dig o din novell <3



2012-10-28 @ 21:45:36
emma

wohooooooooo,du äger ju på att skriva,bäst e du! längtar som faaan!



2012-10-28 @ 22:05:39
Emilie

jag skulle vilja tro att Jazmyn är lillasystern till justin i novellen



2012-10-28 @ 23:05:15
Selma

MER!
jätte bre



2012-10-29 @ 09:07:50
Anonym

Asså så sjuuukt bra! Det gör min dag varje gång det kommer upp ett nytt kapitel! Och jag menar det, jag blir verkligen skit glad! Hoppas det är justins lillasyster! Jätte bra!! Längtar sjukt mycke till nästa kapitel, går in typ varje timme och kollar om det kommit upp ett nytt kapitel..^^ du äger iallafall! Meeer <3



2012-10-29 @ 09:48:40
Julia

Meeeer! När kommer nästa? ❤



2012-10-30 @ 16:20:34
Wilma

Hej! Gör du länkbyten? Har precis gjort en blogg där jag skriver vanliga berättelser, men har också haft flera stycken fanfics. Vill gärna få flera läsare och det skulle vara jättekul om du ville göra länkbyte med mig :)
Älskar din fanfic btw! Sjukt bra! x



Blogg: http://ourloveisforever.webblogg.se
2012-10-30 @ 18:42:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback