Episode 13 - Home sweet Home!

Vart ju riktigt bra faktist.
Jag gick fram till säng bordet och tog min mobi, den skulle dö vilken sekund som helst. 
Jag gick fram till fotöljen snettbrevid spegeln i Justins rum och tog mitt förstörada linne.
När jag ställde mig upp såg jag Justin stå vid dörrens öppning med en handuk runt midjan.
Hans hår var fortfarande blött så vattendroppar droppade ner på hans bara mage.
Den där killen dödade mig. Verkligen.
Ett snett leende spreds på hans läppar, min blick gick inte att få bort.
Just nu ville jag bara springa fram till honom och kyssa honom, mer än något annat.
 
 
 
'' Babe..''. sade Justin som nu stog precis farmför mig.
Jag vaknat de tiill och kände hur mina kinder blossade upp.
'' Förlåt jag bara..''. mumlade jag.
'' Ey..''. sade Jusitn och mötte min blick. '' Ta en bild så räcker den längre nästa gång!''. 
JAg brast ut i skratt. '' Snacka om att förstöra stunden!''. skrattade jag.
'' Vilken stund?'.'sade han med ett snett leende.
Jag kände hur pinsamt det blev,så hela mitt ansikte blev illrött.
'' Jag går ner och vätnar, klä på dig nu!''. mumlade jag och gick ut ur hans rum.
Det var då jag insåg att jag glömt min mobil.
En frustrerad suck lämnade min strupe.
Jag öppnade dörren och klev in. Det var då jag såg Justin stå framför mig, naken. 
Mina och Justins ögon spärrades båda upp och jag satte handen för ögonen direkt.
'' Fan förlåt!'' .
'' Ville du se den var det bara att fråga!''. sade Justin.
Jag kunde föreställa mig ett snett flin på hans läppar. '' Kan du ge mig min mobil!''. mumlade jag med handen för ögonen.
Sedan höll jag fram min hand och kände genast hur Justin la min mobil där.
'' Tack!''. sade jag och lämnade hans rum.
Sedan skyndade jag mig ner. Gud va jag skämmer ut mig själv.
När jag kom ner i vardagsrummet satt Nick och Roy i soffan.
'' Hey, vart är dem andra?''.
'' Jobbar!''. sade Nick.
Jag rynkade på ögonbrynen och slog mig  ner i soffan.
'' Jobb?''.
Dem tittade på varandra sedan återigen på mig. '' Ja Jobb..''.
'' Vad för jobb?''.
'' Jobb!''. svarade Roy. En frustrerad suck lämnade min strupe, måste jag vara s¨å förbannat nyfiken?
'' Asså att skjuta och slå ihjäl folk eller?''.
Dem nickade. '' Typ!''. sade dem sedan i kör.
Jag suckade återigen, varför kunde dem inte bara säga?
Vi kollade lite på tv:n innan Justin kom ner, MED KLÄDER PÅ!
'' Ska vi dra?''. sade han.
Jag nickade lätt ''' Hejdå killar!''.
'' Hejdå cass, ses i skolan!''. sade Roy.
Jag nickade .'' Ses väl, nästa gång nån kidnappar dig!''. skojade Nick.
'' Skit kul!''. sade jag och skrattade sakastiskt.
'' jag skoanjade bara Cass! Men jag hoppas vi ses igen!''. 
Jag gav han ett leende innan jag följde med Justin ut från huset.
Den kalla friska luften träffade min hud, jag har inte varit ute på länge. Jag drog in ett djupt andetag och kände mina lungor fyllas med ny fräsh luft!
Vi hoppade in i Justins batman liknande bil och dirket såg jag hur Justin stoppade en cigg i munnen och tänded en.
En suck lämnade min mun, kunde han inte tänka på mig?
Han startade bilen och drog ner fönsterrutan och tog ett djupt andetag och andades ut rök.
Jag vände huvudet mot min fösnterruta och såg hur Justin lämnade isn uppfart och körde iväg ut på motorvägen.
Det var tyst hela vägen hem till mig, men inte pinsamt tyst. Det var som vi båda tänkte på massa och ingen ville prata.
Han stannade några hus ifrån mig och sneglade på mig.
'' Jag hade faktist riktigt kul.''. sade jag och ett leende spreds på hans läppar
'' Jag med!''. 
Denna gång var det jag som log.
'' Men jag antar att vi ses på måndag?'. sade jag.
Han nickade. '' Det gör vi..''.
Jag öppnade dörren och klev ur. Han vinkade lätt med ett leende innan han körde iväg. 
Jag tog ett djupt andetag och gick mot mitt hus. Hoppas inte Jenna kommit på mig.
När jag öppnat dörren och klev in hörde jag att tv:n var på.
'' Hallå?''.skrek jag.
'' Vardagsrummet!''. svarade hon.
Jag tog av mig min jacka och skor och gick nervös in till vardagsrummet.
'' Hey!''. sade jag och slog mig ner i soffan.
'' Hur har du haft det?''. sade hon och log .
'' Bra!''. log jag och hon nickade.
'' Har du rökt?''. sade hon sedan och lukatde på mig.
Mina ögon spärrades upp, fan Justin! ''. Nej jag såg ett par killar som stog nere på gatan som rökte!''. ljög jag.
Hon log svagt innan hon nickade.
Jag kände mig s¨taskig att jag ljugit, eller snarare ljuger för henne.
Jag kunde inte säga ba '' Jag blev kidnappad, misshandlad och bott i ett hus fullt med killar ?''. 
Nej jag tror inte det. 
 
DAGEN EFTER:

Jag vaknade av att någon iaktog mig. Mina ögonlock fladdrade hastigt upp då jag hörde andetag.
Hastigt satte jag mig upp och såg någon sitta i min fotölj i hörnet av mitt rum. Den ända tanken som for upp i min hjärna var att det kanske var Cain som tänkte våldta mig ännu en gång!
Ett lågt skrik lämnade mina läppar. 
Jag blinkade några gånger för att få en bild av personen.
En frustrerad suck lämnade min strupe när Justin satt där med ett snett flin. 
'' Fan dig Justin! Du skrämde skiten ur mig!''. röt jag argt.
Ett gulligt skratt lämnade hans läppar. 
' Hey på dig med! Eller snarere godmorgon!''. flinade han.
Hela jag blev förvirrad. '' Hur fan kom du in?''.
'' Har ud inte lärt dig att låsa fönstrerna på kvällarna?''. 
Det var då det slog mig, jag hade haft det öppet igår kväll för det var så fruktansvärt varmt.
'' Aha.. Men vad gör du här?''. sade jag trött.
'' Tänkte bara titta till dig!''. 
'' Titta till mig? Jag är inte ett barn Justin!'. mumlade jag trött och lutade mig motväggen.
'' Men med tanke på vad som hänt.. Så har jag varit den som tagit hand om dig!''. flinade han.
Vänta lite, Jenna!
'' Vart är Jenna?''.
'' Ta det lugn, hon åkte iväg och handlade för 10minuter sedan, du vet klockan är snart 12!''. 
Fan jag skulle ju träffa Bonnie coh Eric på fiket inne i stan klockan 13.00. 
'' FAN!''. röt jag och reste mig upp från sängen och rusade in till min garderob.
JAg började kasta runt allt och tog på mig ett par mörka jeans, lila linne och en kofta.
Det fick duga.
'' Vart ska du?''. sade Justin osm nu låg i min säng.
'' Jag ska till stan och träffa Eric och Bonnie!''.s ade jag stressat och började kamma igenom mitt hår.
'' Klockan?''.
'' 1!''. sade jag och sminkade mig snabbt med mascara. 
'' Kom!''. sade jag och lämnade mitt rum.
Sedan rusade jag ner för trappan och in i köket.
Där tog jag fram en skål och flingor med tillbehör.
Snabbt skickade jag iväg ett sms till Bonnie. '' Jag kanske kommer lite sent, vaknade nu! xx!''. skrev jag och slängde mobilen på bordet.
Justin satte sig med ett retligt flin på läpparna vid köksbordet och skådade mig när jag slängde i mig flingorna framför honom.
'' Ta det lugnt, inte bra att äta fort!''. 
'' Ha-ha kul! Min fucking buss går om 5 fucking minuter!''. fräste jag och slängde skålen i diskkon.
Sedan rusade jag ut till hallen.
Jag sneglade på klockan 12.31. Bussen in till stan gick 12.35! 
'' Ey.. Cass!''. sade Justin oc jag tittade upp.
'' Vad?''. sade jag.
'' Ta det lugnt, jag kan skjusa dig!''. flinade han.
'' Åh!! Tack!''. tjöt jag lättad och slängde mig automatiskt runt hans hals.
Jag kramade hårt om honom. '' Du räddade seriöst min dag..''. sade jag.
'' Jag vet, men det var riktigt roligt att se dig stressad!''.
Jag avslutade kramen och slog han löst på magen.
'' Skit kul, men kom nu!''. flinade jag och drog på mig skorna.
 
 
Ett skratt lämnade hans läppar innan vi gick tillsammans ut till hans bil som stog på min uppfart.
Vi hoppade in i bilen och Justin körde fort ut från tomten.
Jag gillade att åka med Justin, han kör fort, mycket högre än vad ma ska! Man får sån här adrenalinkick, och blir helt pirrig i kroppen.
'' Vilket fik?''.sade Justin. 
'' Öh aha Starbucks!''. sade jag och tittade ner.
Han nickade. Han gasade lite fortare innan han körde in vid sidan av vägen.
'' Tack för skjusen!''. log jag.
'' Var så lite!''. sade han och log milt.
'' Öhm.. Vi ses på måndag?''.
Han nickade.
Jag kramade snabbt om honom innan jag klev ur bilen och gick in till fiket.
Snabbt bet jag mig i läppen och rensade min tankar innan jag såg Bonnie coh Eric sitta och prata vid ett bord i hörnet av fiket.
Jag log stort innan jag skyndade mig fram och satte mig brevid Eric.
'' Heey!!''. utbrast han och la armarna om mig!
Ett skratt lämanade mina läppar. '' Du kväver mig!''. 
'' Oj"''. sade han och släppte mig.
'' Gud hur mår du?''. utbrast Bonnie och kramad emig.
'' Bra, verkligen!''. sade jag och log snett.
Jag sneglade ut genom fönstret och såg att Justins bil stog kvar på samma plats, jag mötte hans vackra ögon i nån sekund innan han tröck ner gaspedalen och körde iväg från fiket.
Jag tog ett djupt andetag och bet mig hårt i läppen, på nått sett kändes det konstigt att Justin bara kom hem till mig på morgonen, hur han tittat på mig när jag sov.
Men ändå var det något inom mig som pirrade till så fort jag tänkte på honom, något som jag inte kunde förstå vad det var.
'' Såååå, hur har det varit i skolan?''. sade jag och försökte rensa tankarna ifrån Justin.
'' Tråkigt.. Rebecka och gnällt efter Justin, han har också varit borta!'. sade Bonnie.
Ett litet leende spreds på mina läppar innan jag nickade. '' Vadå vad har hon sagt?''.
'' Typ ba: ' ååh vad jag saknar Justin!/ Har nån sett min älskling?/ Jag vill ha Justin här just nu!''. sade Eric med pipig röst. Precis som hon hade.
Ett litet skratt lämnad emina läppar. '' Okej, vart har han varit?''. sade jag.
Dem båda röck på axlarna. '' Ingen av hans kompisar har inte heller varit i skolan, så jag har ingen anning! Ingne vet något..''. sade Eric.
Jag gav dem en lätt nickning innan en servitris kom fram till oss.
'' Vill ni beställa något?''. 
Jag nickade.'' Jag tar en kaffe latte med mycket socker och lite mjölk!''. flinade jag.
'' Jag tar en varmoboy, samt en toast!''. sade Bonnie.
'' Bara en latte för mig, bara socker!''. svarade Eric.
Hon skrev ner allting innan hon försvan bakom disken.
'' Vad har ud gjort då?''. 
'' Öh.. Inte mycket, legat i sängen! Sovit!''. sade jag och försökte se så ärlig ut som möjligt.
'' Hah kul!''. flinade Eric.
'' Inte ett dugg!''.
Vi började prata om allt fårn himmel och jord och ärligt talat hade vi riktigt kul tillsammans.
Det var såna här vänner jag ville ha, såna som bryr sig om en, får en skratta. 
Vi fick våra beställningar och började prata ännu mer, om hur bitchig Rebecka varit utan Jusitn, hur hon gnällt.
Jag hoppas inte hon fortfarande tror att Justin är hennes. För det är han inte, han är min, ingens!. 
Efter fiket beslöt vi att gå till gallerian som inte låg så långt här i från.
Jag behövde faktist köpa lite nya kläder, sen har jag fått min månads peng av pappa, 2,000 kr! 
Sen har jag ett par tusen kvar som jag sparat.
'' Så, jag behöver verkligen shoppa, ni får ge mig råd, BÅDA!''. sade jag när vi klivit in i gallerian.
'' Ja visst!''. sade dem båda och jag drog in dem till Forever 21.
Jag köpte två par jeans, 3 toppar och lite smycken. Dem båda fick hjälpa mig, jag gillade inte så värst mycket att shoppa. Men nu var det verkligen panik.
Jag gick i mitten av Bonnie och Eric i det stora köpcentret.
'' Eric kan in-..''.Jag avbröt mig själv när jag såg ett bekant ansikte stå brevid en blond hårig tjej.
Ilskan kokade inom mig.
 
 
 
'' Cassandra?'. sade Eric och följde min blick. 
Han rynkade på ögonbrynen och tittade på mig sedan på Justin och Rebecka.
'' Ey ta det lugnt, hela du skakar!''. sade Eric och la armen om mina axlar.
Jag tog ett djupt andetag och såg hur Rebecka skrattade högt med Jusitn brevid som stog och log.
Jag hade precis tänkt rätt, han hade bara utnyttjat mig.
'' Ehm.. Cass?''. sade Bonnie och skakd epå mig. 
Min uppmärksam het riktades mot henne och jag kkände hur jag genast började slappna av då jag mötte hennes bruna vackra ögon.
'' Mm?''.
'' Vad är de? Varför blir du så arg över Justin och Rebecka? Dem har alltid varit så med varandra?''. sade Bonnie.
'' Jag vet inte.. Vill inte att hon ska vara tillsammans med Justin, Justin är för snygg för henne..!''. mumlade jag.
Ett skratt hördes från Justins läppar som tog min uppmärksamhet.
Jag snäste till vilket Justin värkade höra som stog 10-15 meter ifrån mig.
Hans blick gled på mig sedan bort, sedan chockat på mig.
Justins bruna ögon spärrades upp och jag skakade surt på huvudet. Han var precis som jag trott.
'' Kom Eric! Vi köper lite snyggak läder till dig!''. sade jag och drog in Eric till en killaffär precis brevid oss.
'' Jag behöver inga!''. sade han.
'' Men jag betalar!''. fliande jag.
Han suckade.
Jag och Bonnie började ta massor med kläder och gav det till honom så han skulle prova.
Vi hade verkligen smak, och han såg riktigt snygg ut också.
Efter kanske 20 eller 30minuter kom vi ut med två fulla kassar med kläder till honom. 
Han såg så överlycklig ut, just nu sket jag faktist i hur mycket allt kostade.
Justin och Rebecka stog med varsin glass i handen och pratade, Rebecka skrattade medans Justin tittade sig om kring.
'' Åh! Vem vill ha glass mer än mig?''. utbrast Bonnie.
'' Jag vill!''. sade Eric. 
Ett skratt lämnad emina läppar då jag såg hur barnsligt dem betedde sig.
'' Jag står över, jag går in på Victoria Secret medans ni äter!''. 
Dem båda nickade. Jag gav dem mina kassar och gicks edan in till Victoria Secret som var några affärer ifrån dem.
Jag gick in till underklädes avdelningen och letade efter några snygga underkläder.
Min blick fastnade på en vit bh med lite spetspå, till dem ett par snygga string med en liten vit rosett på.
Skulle jag köpa eller inte?
Innan jag visste ordet av kände jag ett par armar om min midja som drog mig intill sig.
JAg röck smått till innan jag kände igen parfymen.
Justin.
'' Du borde testa dem där..''. mumlade han sexigt nära mitt öra.
'' Jasså? Det tycker du?''. sade jag med lite attityd!
'' M-h-m!''. sade han i en viskning nära mitt öra.
Hela jag rös av välbehag, vad gör killen med mig.
'' Då gör jag väl det!''. sade jag och tog min storlek och gick in i provrummet.
Jag stängde dörren men strax efter öppnade Justin dörren och kom in.
'' Jag tänker inte pröva dem om du står och kollar på!''. sade jag med fortfarande attityd.
Jag hade fortfarande itne förlåtit honom för att utnyttja mig.
'' Inte? Vad spelar det för roll? Inom en snar framtid kommer jag ändå se dig naken!''. sade han hest.
Jag bet mig hårt i läppen och insåg sedan hur trångt det var inne i provhytten.
'' Ut nu!''. mumlade jag och puttade ut hnnom från provhytten.
Sedan höll jag för dörren medans jag tog på mig bh:n. Men trosorna visste jag att jag kunde ha så dem prövade jag inte.
Jag klev bort från dörren och närmre spegeln och skådade mig själv.
Ett litet leende spreds på mina läppar då jag insåg att mina blåmärken var borta, mina ärr också. 
Men dem var ju täckta med smink i försig.
Jag hade blivit några snäpp smalare, kanske för jag inte ätit så mycket. Har inte haft någon apptit.
Provhytt's dörren flög upp men stängdes lika snabbt igen.
'' Ut Justin!''. sade jag och höll för mina bröst, även om min bh täckte dem.
'' Oooh daaaamn!''. sade han och skådade min över kropp.
'' Justin!''. tjöt jag och han skrattade hest.
'' Shit va sexigt..''. sade han i en viskning.
Det kändes som provhytten blev mindre och mindre då våra kroppas drogs magnetiskt emot varandra.
Han lutade sin panna mot min och hans vackra ögon flög ner över min kropp.
 
Tumblr_m01k8kxnti1r2sreoo1_500_large
 
Sagta tog han bort min arm och bet sig hårt i läppen.
Jag kunde inte streta emot, jag var som paralyzerad. Jag lät han kolla, varför gjorde jag det?
Hans hand smekte ner om min sida till min midja och stannade där.
Sedan drog han min kropp närmre sin.
'' Så sexig..''. mumlade han mot mina läppar. 
Jag tittade på hans fylliga saftiga läppar, jag ville ha dem mot mina. Snabbt drog jag bort tanken och tittade upp och mötte hans blick.
Ett litet leende spreds på båda våra läppar, gud va han var snygg.
Man såg konturerna av hans magmuskler utan på hans vita tigta t-shirt. 
Jag bet mig hårt i läppen och kände hur mina andetag blev tyngre och tyngre, desamma med Justins.
Han flyttade sitt ansikte närmre mitt, närmre och närmre.
Hjärtat dunkade fortare och fortare, jag vet inte hur fort det dunkade men det dunkade fort.
Jag mötte hans blick en sista gång innan jag kände hur han placerade sina fylliga läppar mot mina. 

 
 HAN KYSSTE HENNE, OOOMMMBB!! :O ;) 
 
Och NEJ, dem kommer inte bli tillsammans efter det här, inte på några kapittel! ;) 

Så tro inte det nu, älskar er!
 
KOMMENTERA!
 

Kommentarer
Zelma

Nu borde hon direkt berätta allt för Bonnie och Eric!



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-10-24 @ 14:15:36
Bella

ASSÅ GUD!!
jätte jätte BRA
asså gud nu längtar jag änne mer tills nästa
jätte jätte jätte bra



2012-10-24 @ 14:48:25
Frida

MER MER MER MER MER MER MER
JÄTTE BRA



2012-10-24 @ 14:49:09
Sonja

Fyfan va bra!!! Snälla!!:) meeeeera!!:D snälla? Ett till?:D



2012-10-24 @ 15:34:11
MARIE

omb sjukt braa men hoppas inte eric och Bonnie ser dom för att då blir det kaosss!!!! men sjukt bra lägtar tills nästa <3



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-10-24 @ 17:10:57
Hanna

Måste du säga vad som kommer hända och inte? Men det va bra



2012-10-24 @ 17:18:04
Anonym

Ohhhh damnnnnn xD mera nu nu nu jag dör *.*



2012-10-24 @ 17:53:57
Anonym

Shit va braaa!



2012-10-24 @ 17:54:52
elena

super bra



2012-10-24 @ 18:19:54
tilda

haha,sån kaos det blir om rebecka ser de då!!! jävliggtttt braa fan! ;D



2012-10-24 @ 20:30:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback