Episode 12 - Scared!

Med en suck reste jag mig upp och smög ut fårn Justins rum. I hans svarta t-shirt.
Nu vad jag till gud att ingen skulle vara här.
Det knarrade tyst i trappan när jag gick ner, men det var riktigt tyst så ingen var antagligen vaken.
Jag gick in till köket, tyst som en mus på tå och öppnade kylen för att kolla om dem hade något att dricka.
Tack och lov hade dem juice. 
Jag tog ett glas och hällde upp ett glas jucie. Det var väldigt mörkt i huset, jag kunde inte direkt tända en lampa för då skulle säkert alla höra mig och komma enr och se mig med ruffsigt hår, blodsprängda ögon och i en av Justins t-shirtar.
Jag vände mig om och lutade mig mot bänken innan jag tittade upp.
'' Vad gör du vaken klockan 3 på natten?''. sade en rapsig mörk röst vilket fick juicen i halsen fastna och jag började hosta hysteriskt.
 

 
 
'' Hej Bruce!''. sade jag när jag äntligen slutat hosta. 
'' Hej!''. sade han med hes röst.
Jag ställde glaset i diskkon och slog mig ner mitt emot honom vid köksbordet.
'' Och ditt svar på frågan, jag kunde inte sova..''. mumlade jag sedan och drog mitt hår bakåt.
'' Hörde från killarna att du och Biebs skrikit på varandra?''. 
En suck lämnade min strupe sedan nickade jag. '' Mm.. Ungefär..''. 
'' Fick han ett av sina utbrott?''. flinade Bruce.
Ett litet leende spreds på mina läppar, jag hade ingen anning om varför.
'' Man kan säga att vi fick ett utbrott på varandra..". sade jag.
'' Woow!.''. skrattade han.
Ett ljust skratt lämnade min strupe innan jag nickade. '' Han är lite bipolär, ena sekunden glad, andra arg som bara den..''. 
Bruce nickade. '' Det har han nästan alltid varit. Han är den bipolära killen av oss!''. 
'' Men varför är han så?..''. mumlade jag.
'' Har han inte berättat?''. 
Jag skakade på huvudet. '' Vi pratar inte om sånt, vi är inte direkt tillsammans, vi är bara.. ungefär vänner..''. 
Bruce nickade. '' Men jag tror han får berätta själv..''. 
Jag tog ett djupt andetag och insåg att klockan var mycket, jag skulle inte orka lämna sängen imorgon.
'' Okej..''. sade jag. 
Bruce nickade. '' Du är faktist rätt speciell, killarna sa att du skrikit tillbaka på Justin, ingen tjej har någonsin gjort det! Det var antagligen därför han bara stack! sade Bruce med ett snett flin.
Hans isblåa ögon lyste i mörkret och hans svarta hår låg perfekt på huvudet.
Ärligt talat såg han inte så dålig ut.
'' På ett bra eller dåligt sätt?''. fnissade jag.
'' Lite av varje!''. sade han och flörtade.
Jag himlade med ögonen och mötte hans blick. '' Så, vad har du gjort hela dag?''. 
Han log. '' Nja inte mycket, vart med en tjej ett par timmar, skötte lite jobb..''.
Jag förstog genast vad han menade med ' vart med en tjej ett par timmar'. Ett flin placerades på mina läppar.
'' Euw..''. 
Ett högt skratt lämnade hans läppar, han brydde sig inte direkt om dem andra som sov.
'' Du frågade, jag svarade bara!''. 
'' Jo.. Men förväntade mig något i ' jag var bara med ett par polare' stilen!''.
Ännu ett skratt lämnade hans läppar. '' Jag var bara ärlig, och jag vet att vi fått en dålig början. Men jag är inte van med att ha en tjej i huset mer än 1 dag..''.
'' Och vad menas med det?''.
'' Dem flesta tjejerna Justin haft har gått på morgonen dagen efter men du stannade. Antar att jag var tvungen att ta in det. Det är inte varje dag Bieber har en tjej hemma hos sig en hel dag..''.
'' Jag var tvungen, vart skulle jag tagit vägen? Du ser ju hur jag ser ut.. Helt förstörd..''. mumlade jag och smekte min kind. 
Såret sved lite, det höll antagligen på att läka.
'' Jo.. Vad hände igentligen?''. 
Jag bet mig hårt i läppen. Jag kan inte bara undvika att prata om det. '' Men John och dem misshandlade mig.. och.. han Cain var nära på att våldta mig om inte Justin kommit..''. mumlade jag.
'' Oh..Visste inte att det var så.. farligt..''. 
Jag nickade och drog på munnen. Jag kände hur tröttheten tog över.
'' Jag ska inte hålla dig vaken gå upp och lägg dig. !''. 
Med ett flin reste jag mig upp och hällde upp lite vatten i glaset jag druckit ur tidigare och skulle precis gå ut från köket då Bruce röst stoppade mig.
'' Kom ihåg.. Justin kan bli väldigt arg, så akta dig..''. 
Jag lutade glaset mot min kind och tittade på honom.
 
 Tumblr_m8p9xszjpc1qgawlzo1_500_large
 
'' Så du menar att det jag såg idag var inget mot vad han kan bli?''. 
Det skrämde mig, skulle han säga Ja vet jag inte om jag skulle våga prata med Justin igen utan att göra honom arg.
'' Ja.. Han är mycket värre..''. 
Mina ögon spärrades upp. '' Men! Han skulle aldrig slå en tjej.. Specielt inte dig!''. 
Jag nickade. '' Tack Bruce!''. 
Han log snett innan jag lämnade honom bakom mig och gick upp till Justins rum. 
När jag kom in kände jag hur kallt det var, hastigt stände jag dörren bakom mig ochs tängde igen fönstret som var öppet.
Sedan la jag mig ner på golvet återigen och drog lakarnet tätare om min kropp.
Hans mening ekade  i mitt huvud ' specielt inte dig'. 
Vad menade han med det?
 
 JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Jag hoppade in i min bil och startade den med nyckeln. Sedan körde jag ut från clubens parkering.
Synen var rätt suddig, men jag har kört full massor med gånger tidigare.
Jag körde på kvarters vägarna istället för på motorvägen där poliserna säkert står.
När jag närmade mig min gata gasade jag i lite extra. Nu vill jag bara lägga mig i min säng och sova.
När jag ätnligen kört upp på min uppfart drog jag ur nyckeln och klev vingilt ur bilen.
Jag tittade mig i sidospegeln och fixade till mitt hår. Sedan tog jag fram hemnycklarna och gick upp mot ytterdörren.
Hela huset var släckt, okej klockan var snart 04.30 på morgonen! 
Jag låste upp och slog av alarmet, låste, slog på det igen och tog av mig skorna + jackan.
Sedan gick jag in till köket och tog ett par glas vatten för att försöka få bort alocohlen.
Sen gick jag upp för trappan och öppnade dörren till mitt rum.
Det var då det slog mig, Cassandra.
Hon hade gjort precis som jag sa, lägga sig på golvet! En suck älmnade min strupe, jag hade bara skojat!
Jag gick fram till henne och bar upp henne i min famn, hennes smala lilla kropp var helt iskall.
Hon sov som en ängel, försiktigt la jag ner henne i sängen och la duntäcket över henne.
Sedan smög jag in på toan och gjorde det jag behövde och borstade tänderna sedan gick jag ut.
Jag drog av mig mina kläder och kröp ner under täcket brevid henne i endast kallsonger.
Jag ångrade så stort att jag kallat henne hora, det var hon verkligen! 
Har hon ens legat med någon?
'' Justin?''. viskade hon hest. 
Jag vände huvudet mot henne och mötte hennes blick. Hon var så trött.
'' Det är jag..''. viskade jag.
Hon suckade tyst och vände sig om. Jag kände hur hela hon började skaka, hon frös.
'' Cass..''. sade jag och la mig bakom henne med en arm om henne.
'' låt mig vara..''. fräste hon tyst.
'' Förlåt.. ''.sade jag tyst. 
Jag kände hur hon röck chockat till, jag vart också väldigt chockad. 
Hade jag precis bett om förlåtelse? Jag? Vafan gör tjejen med mig?
Hon vände sig om och mötte min blick.
'' ber du om förlåtelse?''. flinade hon.
En suck lämnade min mun. '' Ja, jag menade inte det jag sa.. jag bara.. var arg.. Då kommer allt möjligt ut..''. mumlade jag.
Hon log socker sött mot mig innan hon fnissade till. 
'' Jag tar emot den..''.
Ett löjligt leende spreds på mina läppar, jag kunde inte hjälpa det.
'' Kom, du fryser!''. sade jag och la mig ner och drog ut mina armar.
Hon kröp närmre mig och la sitt huvud på mitt bröst. Jag la mina armar om henne och drog täcket närmre oss.
'' vart var du?''. sade hon.
Jag bet mgi löst i läppen, jag kunde inte ljuga. '' JAg var på en clubb..''. 
'' och gjorde?''. 
'' jag.. behövde rensa tankarna..''. mumlade jag och stirrade upp i taket.
Hon la sin haka på mitt bröst och tittade på mig. 
'' var du med nån tjej?''. 
Hur visste hon?. 
Det var precis som hon läst mina tankar. '' Du luktar Britney Spears parfym nämligen..''.
En suck lämnade min mun, Hur jag gärna ville ljuga för henne kunde jag inte. 
'' Ja det var jag.''. 
Hon nickade och la ner sitt huvud igen och jag kände hur hon bet sig i den kinden hon låg mot mitt bröst med.
'' men jag gjorde inget förutom kyssas..''. sade jag sedan.
'' varför inte nått.. mer?''. sade hon nervöst och rörde inte en fena,.
'' Jag kunde inte..''. mumlade jag.
'' Har Justin Bieber precis sagt nej till en tjej?''. mumlade hon med ett litet fnitter.
'' Ja.. men sov nu.. du är säkert trött.''. sade jag.
'' Godnatt Justin!''.
'' Godnatt!''. sade jag och drog henne närmre min kropp.
Jag försökte sova, men det gick inte.
Delen med Melanie från baren spelades bara upp i huvudet.
 
'' Ta mig!''. flåsade hon tätt intill mitt öra.
Jag smekte hennes bröst innan jag kysste hennes läppar. Det ända jag kunde tänka på Cassandra.
Vad hon gjorde, hur hon mådde.
Hon mådde säkert skit efter det jag sa åt henne, ingen tjej skulle ta det så hårt som hon gjort.
'' Justin.. Ta mig..''. flåsdae Melanie ännu en gång.
Tankarna for runt och jag kände hur hon försökte få mig i henne.
Jag kunde inte. Det gick bara inte.
'' Jag kan inte..''. sade jag och drog upp mina kallingar.
'' Öh va? ''. sade hon chockat.
Jag nickade. '' Du hörde mig..''. sade jag och drog upp mina byxor och knäppte dem.
'' Varför inte? Du verkade ju så upphetsad?''. sade hon och bet sig i läppen.
'' Men jag kan inte!! Okej? Fattar du?''. röt jag argt och tog på mig min tröja.
'' Wow biebs, ta det lugnt!''. asde hon och höll upp händerna.
'' Kanske nån annan gång!''. sade jag och tog snabbt på min tröja och lämnade toaletten.
Jag gick ut från toan och fram till baren.
Eli möttem in blick och kom fram till mig. '' Vad vill du ha?''. flinade han.
'' En mohito..''. mumlade jag och han nickade.
Nån minut senare ställde han fram ett glas åt mig. 
'' Såg att du och Melanie gick in på toan, men 5 min senare kom du ut? Var det en snabbis?''. flinade han.
Jag skakade på huvudet. '' Jag kunde inte göra det..''. mumlade jag.
'' Woooow, sa Justin Bieber nej?''. skrattade Eli.
Jag nickade. '' Det var något inom mig som sa att jag inte kunde göra det bara..''.
'' Så du lydde denkänslan?''. flinade han.
Jag nickade. '' Ja ,det kändes bara fel..''. 
'' Wow.. Det där var något nytt, jag har aldrig hört Justin bieber säga nej till sex..''.
'' Hur mycket jag än ville, kunde jag inte..''. mumlade jag och tog ett par klunkar.
 
Jag suckade tyst innan jag sneglade på klockan 05.04. Tunga andetag hördes från Cassandra.
Hon hade redan somnat. Inte så konstigt, hon har legat på golvet och sovit.
Inte så värst skönt, jag har prövat på det när jag och killarna precis flyttat in hit.
Våra möbler hade inte kommit, vi alla var tvunga att sova på golvet.
Mina tankar blev översvämmade av allt möjligt, jag stängde min ögon och tog djupa andetag.
Jag måste somna. Annars skulle jag aldrig orka gå upp imorgon.
Efter ett tag kände jag hur allt kom längre och längre bort, jag hade äntligen somnat.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
 
 
Jag slog sagta upp mina ögon och möttes av ett par hazzel bruna ögon. Justin's. 
Ett litet leende spreds på mina läppar. 
'' Godmorgon!''. sade jag med hes röst.
'' Morgon!''. flinade han.
Jag insåg nu att jag fortfarande låg på hans bröst sen i går och med hans armar runt mig.
'' Sovit gott?''. fortsatte han.
Jag nickade svagt. '' Ja,från då du lamig i sängen..''.
'' Asså.. JAg kan inte fatta att du la dig på golvet, jag skämtade om den delen..''. mumlade han.
'' Så du tror jag ska fatta att du skojar om en del, när vi skrek dem andra delarna?''. fnissade jag.
'' Sant..''. sade han coh ett litet skratt lämnade hans läppar.
'' Den här Justin gillar jag..''. mumlade jag tyst.
Men han råkade visst höra. '' Va?''. 
Jag kände paniken stiga. Vad hade jag just sagt?
'' ehm.. inget..''.
Ett skratt lämnade hans strupe. Jag suckade och satte mig nervöst upp och satte upp mitt hår i en ny toffs.
'' Jag går på toa..'. sade jag sedan och reste mig upp och skyndade mig mot badrummet.
'' Den där Cassandra gillar jag!!''. skrek han när jag stängt igen toalett dörren.
En suck lämnade min strupe innan jag låste dörren.
Jag kände hur mina kinder fick en svag nyans. 
'' KÄFTEN JUSTIN!''. skrek jag sedan och ett dolt skratt hördes innifrån rummet.
Jag ställde mig famför spegeln och såg att mitt sår läkt och blivit ett svagt svagt ärr.
Men som tur var såg man det knappt, tack och lov hade han inte skärt så djupt.
Jag tvättade rent ansiktet och såren på ansiktet och kinden innan jag borstade tänderna med 'min' tandborste jag fått.
Sedan skådade jag min kropp. Alla blåmärkerna jag hade var gulaktiga, så om nån dag skulle dem vara borta.
Jag suckade lite och öppnade dörren och gick ut.
På sängen låg Justin med täcket vid midjan, topless.
Jag stannade automatiskt upp och skådade honom. Som tur var höll han på med sin mobil.
'' Du stirrar igen, kom och lägg dig babe!''. mumlade honom..
Rodnaden steg och jag gick på tå fram till sängen och la mig ner på hans axel.
Jag skådade hur han körde Tempel Run med tungan utanför munnen. Så söt.
Han skulle precis hoppa då han förlorade och låste mobilen.
Ett skratt lämnade min mun.
'' Dålig förlorare, men du.. JAg är hungrig, vi äter!''. sade jag och reste mig upp och tittade på honom.
Han gick upp ur sängen och drog på sig ett par mjukis och en ts-rhit.
Justins t-shirt som jag hade på mig var till knäväckerna, så jag orkade itne byta om.
'' Jag har inget tålamod..'. mumlade han.
'' Jo vi säger så, babe!''. sade jag och öppnade dörren och gick ut.
'' Damn va sexigt det där lät!''. sade han och ett skratt lämnademin läppar.
'' Ja, jag vet! Jag är väldigt sexig!'. sade jag ironiskt och gick ner för trappan.
'' Njaa!''. sade han.
JAg vände mig hastigt om när jag var i halva trappan och gav han en mördarblick.
'' Dina försök av 'mördarblickar' funkar inte på mig!''. sade han och skratta.
Jag försökte hålla masken, men det var jävligt svårt.
'' Jag är sexig, ser du inte hur sexig jag är i din stora t-shirt?''. sade jag ironiskt och drog i tröjans kant.
'' Jo.. Välldigt!''. sade han och himlade med ögonen.
JAg slog till honom på bröstet och gav han min ' mördarblick'. 
'' Du har ingen chans mot mig sötnos!''. sade han och jag höjde på ögon byrnen.
'' Inte?''. 
 
Tumblr_mbe1c6d1jf1rng4yjo1_500_large
 
Han skakade på huvudet.
'' Nope!''. Jag kisade busigt med ögonen coh skulle slå han i magen då han tog tag i min arm och ben och lyfte upp mig i sin famn.
En frustrerad suck lämnae min strupe. Jag hade ingen chans, jag har ingen anning om vilka knep han kan när det gäller att fightas.
'' Sa ju det!''. 
'' käften..''. mumlade jag och hörde röster ifrån köket ju närmre vi kom.
När vi kom in i köket satt alla runt matbordet och tröck i sig mackor.
Justin släppte försiktigt ner mig och jag kände deras blickar brännas på min kind.
En liten rodnad spreds på minakinder då jag insåg att  dem kollat hela tiden.
'' Tja grabbar!''. sade jag bara och gick fram till brödrosten och rostade två mackor.
'' Hey Cass!''. svarade dem och jag log.
Jag rostade två mackor och tog ett glas oboy. När jag skulle slå mig ner insåg jag att alla platser var tagna.
Så  jag ställde mina grejer på kanten av bordet och stog och åt.
'' Ey sätt dig!''. sade Justin och drog ner mig i sitt knä. 
Mina ögon spärrades upp och ett litet leende spreds på mina läppar. Bruce som satt mitt emot 'oss' såg såklart det och man såg hur ett snett leende spreds på hans läppar.
Jag spände blicken i hans men kunde fortfarande inte undgå att le.
Snabbt började jag äta min frukost i tystnad medans jag lyssnade på killarnas snack.
'' Justin, du har en match i kväll!''. sade Bruce sedan.
Justin la sitt huvud på min axel. '' Mot?''. 
'' Nån kille från Portugal!''. sade Bruce och Justin nickade.
'' Vad för match?''. sade jag oc vände mig om för att titta på Justin.
'' Boxnings match..''. mumlade han och bet sig i läppen.
'' Justin..''.
'' Ja jag vet vad du sa.. Men jag vill, jag är duktig på det. Ingen har slått mig Cass! Vi får ju bara pengar?''. sade han.
En suck lämnad emin mun.
Jag gillade inte hur Justin boxades bara för att få pengar, kan ignen skaffa ett jobb?
Ett litet flin spreds på mina läppar, se dem här killarna jobba i tex Mc Donadls.
Denna gång lämnade ett skratt min strupe.
Allas blickar vändes mot mig och jag tittade snabbt ned.
'' Jag ser att dina sår har läkt riktigt bra!''. sade Nick.
'' Jag är snygg ingen!''. flinade jag ironsikt.
Ett skratt lämnade deras läppar.
'' Babe, du har alltid varit snygg!''. sade Justin.
'' Haha jo eller hur! Har gått i dina kläder i 3 dagar, legat i din säng där jag aldrig fått vetat vad du gjort, inte haft några andra underkläder, inte sminkat mig, gått med värsta knullruffs håret!''. sade jag.
Justins flin blev bredare när jag sa dem sista orden.
Det var då jag insåg hur fel det lät. 
'' Ojojoj, vad har ni gjort?''. sade Roy med ett snett flin.
En frustrerad suck lämnade min strupe. '' Jag menade inte såååå..''. 
Dem alla började skratta, jag kände hur mina kinder blev röda. Vad händer med mig? 
'' Men allvarligt, inget hände.. ''. sade jag och satte mig ner med illröda kinder i Justins knä.
'' eller?''. sade Nick med ett höjt ögonbryn.
'' Nick käft.. Inget hände..''. mumlade jag och drack av min oboy.
'' Vi bara myste lite!''. sade Justin och jag satte oboyen i halsen.
Jag började hosta som jag vet inte vad vilket fick alla killar att as garva.
När jag äntligen slutat hosta tittade jag bak på Justin.
Han gav mig ett snett leende innnan han tittade på killarna.
'' Föresten, jag har tänkt åka hem till Jenna om nån timme.. Kan nån skjusa mig?''. sade jag.
'' Försöker lilla cassandra smita nu?''. flinade Roy.
'' Vart det lite pinsamt?''. fortsatte Nick.
'' Nej.. Jag vill byta om och så..''. mumlade jag och åt upp min frukost. '' Justin kan du skjusa mig?''. sade jag.
Jag kände hur han nickade mot min axel.
'' Visst!''. sade han med sin sexiga hesa röst tätt intill mitt öra.
'' Bra, jag.. öhm.. går upp till ditt rum..''. mumlade jag och reste mig upp.
Jag skyndade mig upp till hans rum och stängde dörren bako mmig.
Jag har nog aldrig skämts så har mycket i mitt liv förut. 
Med en liten suck la jag mig i hans säng och tog min mobil.
Eric hade smsat, och Jenna ringt. 
Jag slog upp Erics sms och ett litet leende spreds på mina läppar. '' Hej, hörde att du var sjuk? Din bil står på din uppfart! Hoppas du blir frisk snart, så tomt utan dig i skolan! x :) ''. 
Jag knappade snabbt in en litet glligt svar. '' Tack att du bryr dig, ligger i sängen och sover, helt slut! Trodde aldrig jag skulle få tillbaka bilen, du verkade ju så kär i den! ;) Jag kommer på måndag ! :D x '
Sedan så slog jag in Jennas nummer och ringde.
Det gick några signaler innan hon äntligen svarade.
'' Jennna?''.
'' Hej, det är Cassandra!''. sade jag och ett litet leende spreds påmina läppar.
'' Åh hej! ''. utbrast hon.
'' Jag kommer hem om nån timme, Bonnie ville inte ha mig kvar haha! ''.
'' Okej va bra, jag tänkte göra sallad vill du ha?''.
'' Nä det är lugnt, åt nyss här! ''. 
Dörren intill rummet öppnades och in kom Justin. '' Babe, jag ska bara duscha sen kan vi åka!''. sade han.
Hastigt tog jag en kudde och slängde den rakt i hans face.
'' Shhh!!''. fräste jag och ett litet skratt lämnade hans läppar.
'' Vem var det där?''. sade Jenna chockat.
'' Öh.. Det..äh.. Var tv;n!''. ljög jag.
'' Jaha, men jag måste laga iordning lite mat, vi ses snart!''.
'' Aa det gör vi, hejdå!''. sade jag och la hastigt på.
Jag spände blicken i Justin som stog med ett busigt flin på läpparna.
'' Är du dum i huvudet? Hon kunde kommit på mig?''. muttrade jag.
'' Förlåt, hur fan ska jag veta att du pratar i telefon?''. sade han och höll ut armarna.
'' Jag vet itne, men du behövde inte skrika!''. 
'' Är inte du döv?''. sade han ironiskt.
Ett sarkastiskt skratt lämnade min strupe. '' Gå och duscha, jag vill hem..''. 
'' Aw, jag som trodde du ville vara här med mig!''. sade han och gjorde en ledsen min.
'' In your dreams Bieber!''. flinade jag.
Han gick mit badrummet med huvudet hängandes ner och tittade en sista gång på mig innan han stängde igen dörren och låste.
Jag skrattade till lite innan jag gick till Justins garderob för att leta efter något jag kunde ha på mig.
Jag kunde inte åka hem i mjukis och en t-shirt. 
Hon skulle tro att jag sovit på gatan eller något liknande.
Jag tog ett par svarta tighta jeans av honom sedan en lila sorts tröja. Det var 2-3 storlekar stora för mig men det sket jag i. Jag tog min skin jacka som jag var tvungen att borsta av och tog på mig den.
Inte dumt.
Vart ju riktigt bra faktist.
Jag gick fram till säng bordet och tog min mobi, den skulle dö vilken sekund som helst. 
Jag gick fram till fotöljen snettbrevid spegeln i Justins rum och tog mitt förstörada linne.
När jag ställde mig upp såg jag Justin stå vid dörrens öppning med en handuk runt midjan.
Hans hår var fortfarande blött så vattendroppar droppade ner på hans bara mage.
Den där killen dödade mig. Verkligen.
Ett snett leende spreds på hans läppar, min blick gick inte att få bort.
Just nu ville jag bara springa fram till honom och kyssa honom, mer än något annat.

 
Heta tankar där Cass! ;) 
Förlåt att uppdateringen suger, men har 3 prov och 2 läxförhör i veckan.. :(

Och jag går bara i 8:an, döda mig! 

Men jag ska sova nu, och börjar skriva på nästa imorgon! :) 

ÄLSKAR ER ! <3
 

Kommentarer
Sandra

Haha omg, typ log hela kapitlet x)



2012-10-21 @ 21:48:01
angelina

längtar till britney eller vad hon nu heter,i skolan då,jätte bra ju ;)



2012-10-21 @ 22:02:02
Anonym

WOW... :D



2012-10-21 @ 22:04:49
Parya

Bästa novellen jag har läst!!!:)



2012-10-21 @ 22:25:01
Parya

Där i slutet när justin kom ut ur dushen, Kan inte Cassandra springa och kyssa honom sen plötslig be om ursäkt och gå därfrån. Sen stoppar justin henne och säger att han gillar henne och då säger cassandra samma sak!!:) Bara en idé, om du behöver en:)



2012-10-21 @ 23:42:14
Linda

jätte jätte bra
mer mer!!



2012-10-22 @ 14:11:44
Maja

gud så bra! du skriver som en ängel!
mer längtar till nästa kapitel hoppas att den kommer ut i dag hehe



2012-10-22 @ 15:25:07
Vanja

Äsch, det här kapitlet var ju jätte långt !



2012-10-22 @ 20:22:33
Anna

det var jätte långt och bra!! älskar långa kapitel
längtar tills nästa kapitel hoppas det kommer ut ikväll jätte bra
mer mer mer mer



2012-10-22 @ 20:40:10
Sonja

Asså!!! Den är sååå jääävla bra!!! Meeeeer!!:D OMG!!! Asså du fattar inte hur mycket jag vill ha ett till kapitel!! De är så spännande i slutet på varje kapitel , jag dör!!!



2012-10-22 @ 22:34:57
Sonja

Tänk på att inte gå för fort fram;) de är roligast när de går sagta:) så lyssna inte på hon som skrev att cass skulle springa fram och kyssa honom!;) ta dina idéer!:)



2012-10-22 @ 22:37:16
Annie

Håller med Sonja
Asså bra kapitel längtar tills nästa kapitel så sjukt mycket
Jätte bra!



2012-10-23 @ 20:41:20
Anonym

skriv mer annars äter jag upp ditt ansikte



2012-10-23 @ 23:23:46
Amy

jätte bra!! mer



2012-10-24 @ 06:57:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback