Episode 11 - So stupid!

Den ända platsen kvar var brevid henne.
Bruce log retligt mot mig innan jag tittade på Cassandra.
'' Kan jag sitta här?''. Ett gulligt skratt lämnade henne släppar.
'' Det är ditt hus Justin, klart du kan sitta här?''.
En liten rodnad spredspå mina kinder, men fan heller att hon skulle se den.
Jag satte mig brevid henne och sneglade på tv:n. Jag var inte en så mycket tv människa, men med Cassandra brevid mig vart det annorlunda.
Visst jag gillade Family Guy, men nu var all min koncentration på Cass. Vad händer med mig?
Dem senaste dagarna har jag bara tänkt på henne. Jag blev så frustrerad, hade Bruce rätt? Gillade jag henne? Är det möjligt att JAG gillar en som HENNE?..

 
 
 
 CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
Dem här killarna var faktist riktigt roliga. Jag har nog inte skrattat så här mycket på länge.
Jag kände mig bekväm i deras sällskap, Bruce hade däremot lämnade rummet efter andra Family Guy avsnittet, men vem bryr sig?
Justin satt och skrattade brevid mig,hans skratt var nog det underbaraste som fanns.
Det var som godis för mina öron.
Jag hade trott helt fel om dem här killarna, jag tordde dem var något åt gäng liknande typerna.
Skrattade aldrig, kollar aldrig på tv, begår brott hela tiden.
Klockan var snart 14.30 och jag var uttråkad,vi har sett flera sesånger av familyguy.
Börjar bli välditgt uttjatat.
'' Kan vi inte göra något..''. muttrade jag uttråkat.
Allas blickar vändes mot mig, dem kollade på mig som jag var dum i huvudet.
Jag kände en arm om mina axlar och en varm andedräckt mot mitt öra.
'' babe, du måste vila..''. viskade en raspig sexig röst.
En rysning for genom kroppen. Han hade rätt, jag hade helt glömt bort mina blåmärken och sår. Totalt.
Jag suckade och nickade. '' Visst, men kan inte jag få sätta på en film?''. sade jag.
'' Jo visst!''. sade Nick.
Jag gav dem ett busigt leende innan jag gick fram till ett stort vitt glasskåp med hundratals filmer i.
Min blick for på en vit dvd.
' Mean girls '. Mitt flin vart bredare innan jag tog fram den och slängde den i killarnas knä.
En frutstrerad suck hördes från dem alla.Ett skratt lämnade mina läppar innan jag gjorde tummen upp.
 
Tumblr_m7wu9udmg41ru9wpw_large
 
'' Ey kom igen! Jag är tjej, jag fattar inte ens varför ni har den här?''. skrattade jag.
'' Det är Nick's förra tjej's film, hon har flyttat ut för nån månad sen och har antagligen glömt den här!''. sade Roy.
Jag nickade.
'' Men ni får stå ut, jag vill se den här!''. flinade jag och stoppade in den i dvd:n.
Nick slog igång filmen och den började.
Ett ljust fnitter lämnade min mun innan jag skuttade fram till soffan och satte mig ner.
Justin hade tagit bort sin arm, viket blev väldigt kallt.
Jag drog han närmre mig och tog hans hand och la den om mina axlar.
'' Bättre!''. flinade jag
'' jag vet att att du inte kan vara utan mig!''. viskade Justin i mitt öra.
'' Kul Justin, Kul! Men det var varmt och skönt, that's it!''. sade jag.
'' om du säger de så!''. viskade han och jag skakade på huvudet.
Hela dagen satt jag och killarna inne och kollade på alla möjliga filmer, vid 16 beställde vi pizza till oss alla.
Jag har alltid växt upp med tjejer och umgåts med dem, men att umgås med killar är mycket lättare.
Med tjejer blir det bara bråk.
 
 Ärligt talat har inte dagen varit så tråkigt, förutom att Jusitn inte sagt knappt något. Han var konstig.
Jag har  mest snackat med Nick, Roy och Seth, de som varit socialast!
Bruce har jag inte sett till på hela dagen, han var säkert ute.
Hela jag frös, men ändå så var min kropp otroligt varm. Säg inte att jag började bli sjuk. 
Jag hörde hur min mobil ringde, fråga mig inte hur! Min mobil låg inne på Justin sängbord.
Jag rusade upp för trappan in till Justins rum och slängde mig på sängne och svarade utan att kolla vem det var.
'' Casandra?''. sade jag.
'' Cass? Vart fan är du?''. sade Bonnie.
Min ögon spärrades upp, fan jag hade helt glömt bort henne.
'' Öh.. Jag mår inge bra, är sjuk..''. ljög jag.
'' Åh gud, du har inte svarat på mina sms! Började bli orolig!''. sade hon.
Ett nervöst skratt lämnade mina läppar. '' Förlåt, jag har sovit!''.
Ännu en lögn. 
'' Jaha, vad är du för sjuk?''.
'' Har spytt ett par gånger och är helt slut i kroppen!''. Ännu en lögn.
Det här skulle hon aldrig förlåta mig för.
'' Aw, krya! Föresten Eric kommer förbi senare och lämnar din bil!''.
Min ögon spärrades upp, fan Eric!.
'' Oj, juste! Be han ställa den på uppfarten bara så får Jenna parkera in den, jag orkar inte röra mig!''.
'' Okej, men du jag måste gå ! puss!''.
'' Puss!''. sade ja goch la på.
En suck lämnade min mun. Jag hade att ljuga för folk, kanske började det bli en vana. 
Jag skickade iväg ett enkelt sms till Jenna och berättade allt var okej, antagligen jobbade hon extra eller något.
 
Jag gick in till Justins badrum och tvättade mitt svettiga ansikte. Hela jag var varm.
När jag tvättat ansiktet med kallt vatten satte jag upp mitt hår i en enkel toffs och gick ner.
Killarna hade bytt film, till ' Reception '. Varför blir jag förvånad?
Jag klistrade på ett puppy face på mitt ansikte och slog mig ner i soffan.
'' Haha vi var tvungen, vi klarade inte dem pipiga rösterna och ' so fetch!''. sade Nick och imiterade en av tjejerna med pipigröst.
Ett högt skratt lämnade min läppar. Det lät så bögit.
'' Vad?''. sade han förvånat. 
Jag andades djupt och lyckades sluta skratta. '' Inget! Det lät bara så bögigt!''. 
Ett snett flin spreds sig på ans läppar.
Jag sneglade mot tv:n. Den här filmen var så dålig.
'' Ska vi hämta varsin öl?''.sade Roy. 
Dem alla nickade och reste sig upp utom Alex. 
Jag hade faktist inte snackat med honom alls, han har bara suttit tyst.
'' Har du något emot om jag sätter på Mean girls igen?''. flinade jag.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Nope, skulle bara vara väldig tkul att se killarnas miner!'' .
Jag log stort innan jag skuttade fram och stoppade in den snabbt. 
'' NEEJ!''. skrek en röst.
Jag kände ett par armar om min midja bakifrån och hela jag flög runt.
'' SLÄPP MIG NICK!''. skrek jag med fullhals.
Skratt hördes och hela jag blev yr.
'' SÄTT INTE IN DEN DÄR FUCKING FILMEN!''. tjöt han och slängde mig i soffan.
Ett högt skratt lämnade mina läppar. Han drog ut filmen och slängde den på golvet innan han gick mot mig.
'' Roy, håll i benen! Seth håll i armarna!''. sade han.
Dem gjorde som han sa och han började kittla mig.
Hela jag började sprattla och fler och fler skratt lämnade min läppar. Ett par tårar kom, och magen gjorde ondare och ondrae.
'' SLUTA!''. tjöt jag av skratt.
Han lugnade ner sig och satte sig på mig och tryckte igång Reception.
' Nick du väger!''- tjöt jag och försökte få bort honom.
'' Och? Du kommer bara byta till bitch filmen!''. 
Ett skratt lämnade min läppar. '' Nej ajg lovar, gå av mig!''.
Han gjorde som jag sa och ställde sig up. Vilket jag tackade för. Jag kände mig som mos.
Jag gick coh slog mig ner brevid Justin som såg dubbelts så sur ut som han gjorde innan.
Vafan är hans problem?.
Jag sneglade mot Justin som satt med spända käkar och blicken in i tv:n
En suck slank ur min mun utan att jag tänkte på det. Allas blickar flög på mig, men Justins var kvar i tv:n.
'' Jag är trött, jag går och lägger mig!''. sade jag och reste mig upp och lämnade vardagsrummet.
Jag gick upp för trappan med tunga steg, jag hade inte lust att sitta i samma rum med en person som är så jävla grinig.
När jag kom in i hans rum gick jag in och tog tandborsten som Justin gett mig och borstade tänderna.
Sedan gick jag in till rummet. 
Hela jag rycktes till när Justin stog där.
'' Hej!'' .sade han och log milt.
Jag himlade med ögonen och satte mig i fotöljen och tittade ner i min mobil.
'' Varför så bitchig?''. spottade han fram.
'' Bitchig? Du sitter förfan där nere och surar! Hur kul tror du det är?''. röt jag.
'' Surar? Inte så konstigt, du beter dig som en jävla hora! Håller på med alla!'. fräste Justin.
Jag tappade mobilen. 
Hade han just kallat mig hora.
Jag kände hur hela jag blev argareoch argare. Jag rynkade på ögon brynen och tittade ner.
Jag vill inte se idioten, jag kunde inte ta in att han just kallat mig hora. 
 
 
'' ÄR JAG EN HORA? JASSÅ HUR? JAG LIGGER KNAPPAST MED EN KILLE VARENDA JÄVLA DAG, HAR HÖRT RYCKTEN OM DIG ATT DU HAR EN NY TJEJ VARJE KVÄLL! ÄR JAG EN AV DEM ELLER?''. skrek jag  , jag hade inte märkt att jag gåt fram till honom och skrikit honom i ansiktet.
''  VEM FAN HAR SAGT ATT DU ÄR EN AV MINA FÅ TJEJER JAG HAFT ÄR?''. röt han. 
 ''. Blir fan inte förvånad om du våldtar mig i kväll, sen lämnar mig mitt ute på gatan!''. fräste jag lugnare.
'' Kanske jag ska göra de!''. spottade han rakt i ansiktet på mig.
Jag bet mig hårt i läppen och satte mig tillbaka i foöljen.
'' Jag går ut i ett par timmar..''. muttrade han sedan.
Det var nu jag insåg att han had epå sig sin jacka och skor. '' Knulla en ny tjej eller?''. 
Han bet sig hårt i läppen. '' Det här förfan inte du med att göra! ''. sade han och började gå mot dörren.
'' Föresten.. du kan fan sova på golvet i natt!''.s ade han med ett lågt skratt.
Jag himlade  med ögonen och tittade bort. Sedan hörde jag dörren stängas.
Direkt kände jag hur mina ögon började vattnas, jag kunde inte stå emot. 
Dem började rinna, att bli kallad hora är en av dem värsta sakerna man kan bli kallad. Och det gjorde så ont.
Jag har inte ens legat med nån kille.. någonsin.! 
Det ända jag gjort är att gråta mig till söms över mina föreldrar och titta på komedi filmer tillsammans med Jenna. 
Vad hade jag trott? Att Justin skulle behandla mig som en prinsessa? Att han var snäll på riktigt?
Hur dum får man igentligen vara.
Jag lät tårarna rinna, jag sket i allt. Jag gick in till badrummet för att se hur jag såg ut.
Förstörd.
Jag hade blodsprängda ögon, kinderna var räda, mina sår var nästan läkta och blåmärken lite gulaktiga.
Tårarna kom ännu mer då jag tänkte på all smärta jag gick igenom!
Mina andetag blev tunga och jag tvättade rent alla mina öppna sår så dem snart skulle läka.
Dem var på väg, me jag var tvungen att skippa skolan imorgon med.
Dem skulle tro att Jenna misshandlat mig eller ångot liknande, vill inte ha några dåliga rykten på en ny skola.
Jag tog av mig Justins mjukisar och slängde dem i hans proppfulla tvättkorg. 
Sedan gick jag ut till rummet och tog en kudde och ett täcke och la mig ner på golvet.
Precis som han sagt. 
Sedan slöt jag mina ögon. Att gråta tar nästan all min kraft, men jag får lättare att somna.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 


Jag rusade ner för trappan och in till killarna. '' Jag drar ut!''.
Alla höjde ögonbrynen. '' Och lämna Cassandra själv ?''. sade Nick.
'' Vem fan bryr sig om henne? Fan inte jag..''. fräste jag.
Dem alla tittade på varandra sedan återigen på mig. '' ehm.. vart ska du då?''. sade Roy.
'' Nån clubb, knulla skiten ur nån slampa..''. 
Ett lågt skratt lämnade dems läppar. ' Varsegod Bieber, du får sköta all skit som kommer när du kommer hem... själv!.''. sade Nick.
'' Seeya suckers!''. ropade jag och lämnade huset.
Jag hoppade in i min mustang och lämnade min gata. Det ända som fanns i mina tankar var Cassandra.
Hur sårad hon såg ut när jag kallat henne hora! Jag ångrade det så stort, hon va ringen hora!
Hon var inte i närheten! 
Jag hade hur många skuldkänslor som häls. 
Att se henne skratta tillsammans med dem andra, gjorde på något sett. Ont.. 
Hon har hur kul som helst med dem, men med mig. Är hon annorlunda.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt. 
 Men hon gjorde mig så jävla förbannad, ingen tjej har någonsin kaxat emot mig, aldrig! 
Att hon gjorde det var på något sett irriterande, jag var inte direkt van med att tjejer skirker på mig.
Well, bara i sängen!
Jag körde in till en klubb inne i Stratford med mycket folk på. Tack och lov kände jag vakten.
Jag parkerade bilen och gick mot entrén.
'' Heeej Teeed!'. sade jag och klistrade på ett leende. 
Lika bra att vara snäll mot vakten så man kan komma in gratis!
'' Justiiin! Bro! Det var länge sen, i förr går?''. skrattade han.
Vi gjorde vårat handlsag och jag skrattade. '' Var upptagen igår!''. 
'' Med en tjej?'.
Ett litet leende spreds på mina läppar, denna gång var det ett riktigt. ''' Ja en tjej!''.
'' oooh Bieber! Haha vill du komma in?''.
'' Ja gärna!''.
Han öppnade dörren och jag träffades dirket av den höga musiken. När jag kom in gick jag direkt till baren.
Jag behövde något att dricka, direkt!
Runt om mig såg jag massor med tjejer med tighta korta klänningar och upp pushade bröst.
Riktigt sexiga om ni frågar mig.
När jag kom till baren såg jag att Eli var i baren, samt nån svart hårig tatuerad tjej.
'' Eli!! Tre shots!''. ropade jag.
Han sken upp i ett stort leende. '' Till dig och?''. 
'' Mig, sen mig igen!''. sade jag. Ett skratt lämnade hans läppar innan han hällde upp tre olika shots i olika smaker.
Han visste vad jag ville ha, jag och killarna var ungefär stamkunder här, haha! 
Brukar åka hit nästan varje helg, dricka, ligga med ett par tjejer sedan åka hem och däcka!
Jag tog den första shoten och drack upp den på en sekund, sedan dem två andra.
Hela jag röck till hur suddigt allt blev.
'' Äsch, ge mig något starkt!'. sade jag och Eli nickade.
Han gjorde något i ett stort glas innan han gav det till mig. Jag hade ingen anning om vad han blandat om men jag antar att det hjälper mig bli full och glömma bort allt som hänt.
Slyder, Misshandeln och viktigast Cassandra! För en gångs skull ville jag tänka på något annat än henne.
Det var riktigt frustrerande att jag tänkte på henne, jag ville inte. Verkligen inte!
Jag tog ett par klunkar och kände hur det brändes i halsen. Nog det starkaste jag druckit på länge.
Jag lutade mig mot baren och tittade runt efter nån sexig tjej som jag kunde ligga med.
Min blick fastnade på ett bekant ansikte, Melanie. 
Ett snett leende spreds på mina läppar innan jag svepte det sista av drickan innan jag gick fram till henne.
Jag la mina armar om hennes midja och huvudet på hennes axel.
'' Hey sexy!''. viskade jag hes.
Jag kände hur hela hon ryste till. '' Justin!'. sade hon i en viskning.
'' lust att dansa?''. sade jag och kysste hennes hals.
'' Gärna!''. sade hon och vände sig om och mötte min blick. Så sexig.
Hennes långa mörka hår och mörka ögon, fan hon påminde om Cassandra.
Jag log medans hon ledde mig ut på dansgolvet.
OM ni undrar vem Melanie är, så är hon ett av mina bästa ligg jag någon sin haft!
Vi har träffats ett par gånger på clubbar och hemma hos mig, det ända jag har henne till är sex, visst var hon sexig!
Men en slampa, en riktig en! Hon har säkert legat med hela Stratford vid det här laget!
Men hon var riktigt bra! 
Hon ställde sig mitt inne i det varma dansgolvet och började gnida sig mot min kropp med sin rumpa.
Ett dovt stön lämnade min mun innan jag satte mina händer om hennes midja och smekte henne ner till låren.
Hon drog bak sitt hår och bet sig löst i läppen.
'' Damn va du är sexig..''. sade jag och vände henne mot mig.
'' Ska du säga heting!'. flinade hon och började kyssa min hals.
Jag smekte hennes rumpa och ett gulligt fnitter lämnade hennes strupe, det fnittret var likt ett annat.
Cassandras.
En frustrerad suck lämnade min strupe, vafan gjorde hon i mina tankar? 
Alla mina konstiga känslor jag känt för henne var bara falska, och det skulle jag veta till 100% då Melanie låg under mig, stönandes!
Jag tog upp henns ansikte och kysste hennes läppar, hungrigt! '' Ska vi gå till toan?''. mumlade jag.
Hon gav mgi en nickning innan vi började gå mot toan.
Vi tog en stol och ställde för dörren så ingen kunde komma in.
Sedan tröck jag upp henne mot väggen och kysste hennes läppar. På något sätt kändes det fel, men ändå itne.
Hon drog av mig min tröja och jag hennes korsett! 
Hon började kyssa min hals medans jag drog ner hennes kjol och lät den falla till golvet.
Med ett busigt flin klev hon ur den och knäppte upp mina byxor. 
Jag bar upp henne och satte henne på handfatet innan jag skådade hennes sexiga kropp.
Eller slampiga kropp, den var rätt sexig, men slampig! 
Men vem bryr sig, hon är bra i sängen! Jag drog ner mina kallingar innan jag tröck mina läppar hårt mo hennes innan hon tog mig i handen.
Stön efter stön lämnade min läppar.
Jag smekte hennes bröst och denna gång stönade hon. '' Ta mig!'' .sade hon med flåsande röst.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
Jag vaknade av att det var otroligt kallt och obekvämt. När jag slog upp mina ögon var rummet näst intill kolsvart, fan det var fortfarande natt.
Ryggen värkte och benen värkte. Att sova på golvet var ingen höjdare. 
Sedan hade jag bara ett lakarn som täcke. 
Jag ville bara ha någon här just nu, någon som kunde hålla om mig. Jag försöktesomna om, mend et var menings löst. 
Med en suck reste jag mig upp och smög ut fårn Justins rum. I hans svarta t-shirt.
Nu vad jag till gud att ingen skulle vara här.
Det knarrade tyst i trappan när jag gick ner, men det var riktigt tyst så ingen var antagligen vaken.
Jag gick in till köket, tyst som en mus på tå och öppnade kylen för att kolla om dem hade något att dricka.
Tack och lov hade dem juice. 
Jag tog ett glas och hällde upp ett glas jucie. Det var väldigt mörkt i huset, jag kunde inte direkt tända en lampa för då skulle säkert alla höra mig och komma enr och se mig med ruffsigt hår, blodsprängda ögon och i en av Justins t-shirtar.
Jag vände mig om och lutade mig mot bänken innan jag tittade upp.
'' Vad gör du vaken klockan 3 på natten?''. sade en rapsig mörk röst vilket fick juicen i halsen fastna och jag började hosta hysteriskt.

 
 
KOMMENTERA!
 
Ojoj, Justin fick sig ett ''ligg''.. Vem tror ni är i köket?:oo
 
Jag älskar er, tack för alla underbara kommentarer, och för er som tycker alla karaktärer är snygga, haha!
Dem kan väl inte vara fula? Något snygga måste dem vara ju, fick iallefall ut ett kapittel!

Förlåt för sugig uppdatering, men min mus på datan är cp så den trycker på allt å herre ja vet vad den gör!:)

Men KOMMENTERA NU!
 
 

Kommentarer
Lisa

Jätte bra! MER!



2012-10-19 @ 16:34:20
Parya

Hela kapitlet är en mästerverk!!! Du skriver som en ängel!!!:)



2012-10-19 @ 17:40:34
Anonym

Skitbra!!!!! Meeeer;)



2012-10-19 @ 17:41:28
Parya

Ps. jag tror att bruce är i köket!! Eller justin?



2012-10-19 @ 17:42:21
Anonym

Hoppas det går bra med din dator



2012-10-19 @ 23:10:55
Anonym

As bra! Justin?



2012-10-20 @ 01:27:33
Ebby

Meeeeer!



2012-10-20 @ 16:38:50
Anonym

Fy fan va grym kapitel!!!:)



2012-10-20 @ 18:27:20
helena

Skit braaaaaaaaaaaaa!!!!!! mermermermermermermermermermermer,det kan ju också vara john som gör inbrott eller vad man nu säger,kan inte sluta längta,det e det enda jag längtar på! :D du e jävlaaaa braaaaa.

läser på lektionerna oså,min lärare dampar såååå mycket! har du biljetter till justins konsert? :D försöker också tvinga min lärare att låta mig läsa på novellen ist för en jävla trååkig book! Du e sååååååååååååååååååååååååååååå bääääääääääst! roy e heeeeet! cass kan ju falla för han ist ju hhahaha :)

Svar: Aa jag har Meet & Greet biljetter :)Kram
Maya Lindberg



2012-10-20 @ 18:59:25
Frida

OMG!!
Jätte bra!
Mer mer mer mer mer!!



2012-10-21 @ 09:07:14
Parya

Jag har läst om kapitlet flera gånger, den är så BRA!!!!:)
Ps. Hoppas det går bra med din dator:)
PPs. När kommer nästa kapitel, jag kan inte vänta!!!:D



2012-10-21 @ 13:51:57
Parya

PPPS. Du skriver som en ängel!!:)



2012-10-21 @ 13:52:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback