Episode 27 - Prom?

Jag tog några steg fram till honom och la mina händer om hans kinder.
''Du måste Justin! Jag klarar inte det här mer!''. sade jag och tittade djupt in i hans ögon.
Han skakade på huvudet. '' Nej jag tänker inte bara glömma dig!''. röt han frustrerat.
'' Du måste.. '. sade jag och tårkade mina tårar.
Han skakade återigen på huvudet. '' Nej fan eller!''. 
Jag suckade. '' Jag går hem.. Det börjar bli mörkt.. Du borde också gå hem..''. sade jag.
'' Säg inte åt mig vad jag ska göra!''. fräste han.
Jag suckade. '' Hejdå Justin.''. 
Sedan började gå in på samma stig som jag tagit hit. efter 5-10 minuter kom jag ut på min gata.
Det var riktigt obehagligt att ha dyngblöta kläder på sig, så jag får byta om ännu en gång.

 
 
DAGEN EFTER:


Jag satt nu i Bonnie's bil och förklarade för henne allt som hände igår. Med Liam och Justin.
Och hon brydde sig, och hon lyssnade verkligen.
'' Så han vart bara förbannad?''. sade Bonnie.
Jag nickade. '' Ja.. Sen drog jag..''.
'' Okej, tror du han är i skolan idag?''.
Jag ryckte på axlarna. '' Vet faktist inte..''.
'' Okej men jag är iallefall på din sida, lägger han ett finger på dig stryper jag honom!''-. sade Bonnie.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Tack B!''.
Hon gav mig ett leende innan vi båda klev ut ur bilen.
Min blick for över skolan, jag skulle skämmas. Allas blickar skulle vara på mig.
Vi började gå över skolans parkering. Jag såg hur Liam kom gåeende mot oss med mobilen i handen.
Antagligen hade han inte märkt oss.
'' Liam!''. fnittrade jag.
Han tittade upp för sin mobil och sken upp i ett leende.
'' Hey!''.
'' Hej !''. flinade jag.
'' Gick det bra igår?''. frågade han.
Jag tänkte inte berätta för honom att Justin kom, det skulle bara bli kaos.
'' Ja, jag gick och la mig nästan direkt!''.
Han nickade.
Vi började sedan gå tillsammans över skolgården.
'' Lust att skapa lite kaos?''. flinade han.
Jag log snett. '' Visst!''.
Han la armen om mina axlar och drog mig nära sig.
Jag lutade mitt huvud mot hans axel medans vi gick med hela skolans blickar på oss. Till och med lärarnas blickar var på oss.
Jag såg í ögonvrån hur Jessicas haka var i marken, brevid henne satt en förbannad Justin tillsammans med två förvirrade Seth och Roy.
Jag fokuserade med blicken på entré dörren och ett busigt leende lekte på mina läppar.
Jag hade absolut inga känslor för Liam, visst var han snygg och så. Men det kändes konstigt att vara med honom.
Och mina känslor för Justin var fortfarande lika starka som innan allt det här.
När vi äntligen kom in i korridoren så släppte Liam mig och gick till sitt skåp.
Jag gick själv till mitt och tog mina böcker.
'' Säg förfan inte att du är med Liam nu?''. röt en bekant röst.
Jag tog ett steg bakåt och mötte Justins svarta ögon.
Jag himlade med ögonen. '' Varför bryr du dig? Det är mitt liv..''. suckade jag.
'' För han är fucking trubbel Cass! Umgås fan inte med han!''.
'' Hejdå Justin, kom till mig sen när du vuxit upp..''. sade jag och smällde igen skåpet och mötte upp Bonnie och gick sedan till den första lektionen.
 
Dagen rullade på. Jag hade umgåtts med Liam och Bonnie varje rast och undvikit Justin totalt.
Jag hade inte lust att prata med honom om han ska vara ås förbannad.
Jag hade nu 10minuters rast innan den sista lektionen och jag hade precis hämtat mina böcker och skulle gåt ill lektionen då jag krockade in i någon.
Min blick for upp och mötte Eric's blåa ögon.
'' Oj förlåt..''. sade jag  nervöst.
'' Nej det är jag som ska säga förlåt!'. sadehan och jag hjälpte honom att samla in papprerna han tappat.
Jag tog ett av dem och läste.
 
' Fredagen den 30 november, Rektorn ordnat ' November Balen' som hålls sista veckan i November varje år! Balen börjar klockan 18.00 och slutar omkring 22.00.
Alcohol är förbjudet på balen, varje ungdom som har med sig blir utslängd och får kvarsittning!
Lärare kommer finnas på plats, och en av Stratfords kändaste DJ kommer vara där!
Vi hälsar er välkomna!
MVH Rektorn & Skolstyrelsen!''.'
 
Mina ögon spärrades upp.
'' Eric vad är det här?''. sade jag coh visade honom lappen.
'' Rektorn tvingar mig sätta upp dem här över hela skolan.. Det är november balen..''.suckade han.
'' Den är ju nästa vecka?''.
Han nickade. '' Ja.. Det var inte meningen att du skullle se den eftersom jag har inte satt upp dem än..''. mumlade han.
'' Kan jag snälla ta en?''.
Han nickade. '' Vissst..''.
Jag gav han ett leende innan jag tog en av lapparna och sprang fram till Bonnie.
'' Kolla!''. tjöt jag.
Hon tog pappret och läste. '' Bal? När?''.
'' Nästa vecka! Eric gav mig den här!''. sade jag.
'' Ska du gå?''.
Jag röck på axlarna. '' Troligtvis, men har ingen dejt!''.
Hennes blick drogs till sidan. Jag fäljde den och mötte Liams blick.
'' Liam? Allvarligt?''. sade jag.
Hon nickade. '' Ja, ni passar as bra tillsammans!'.
JAg suckade. '' Okej, jag går om du går!'.
'' Jag kan väl tvinga mig själv!''.
Jag slängde mig runt hennes hals och kramade om henne.
Jag har aldrig gått på en riktig bal så det här skulle bli roligt.
 
 
 
 FREDAG:

Det var äntligen fredag eftermiddag och jag satt med Bonnie på starbucks inne i stan.
Veckan har gått bra, jag har undvikit Justin och har lyckats. Vi har inte pratat än enda gång.
Liam och jag har umgåtts lite igår och hjälpte varandra med läxorna sen i skolan.
Men det som förvånar mig är att han umgås med Eric och hans kompisar.
Juste jag och Eric har smått börjat snackat.
Vilket gjorde Justin rasande.
Men jag har inte förlåtit Eric för det han sa, men jag står ut med att vara med honom.
Hela skolan har fått reda på att det var bal nästa vecka, killarna suckade och tjejerna blev ivriga.
Specielt Jessica hennes ljusa skrik hördes över hela skolan.
'' Sååå, har du frågat Liam om att bli din dejt till balen?''. sade Bonnie och drack lite av sin latte.
Jag skakade på huvudet. '' Nej, jag tänkte vänta med det tills nån gång i helgen eller nästa vecka..''.
Hennes ögonbryn höjdes. '' Skynda dig, du är inte den ända som vill gå med honom på balen!''.
Jag himlade med ögonen.
'' Jag kommer gå med honom som vänner till balen Bon!''.
'' Jaja som du säger!''. sade hon. Men jag visste att hon inte trodde på det.
Hon tror att jag har känslor för Liam, men det har jag inte.
Ser honom som en, vän.. eller bror! En bror som jag aldrig fått..
Vi drack upp det sista av våra drickor innan vi gick ut från Starbucks.
'' Så, vart ska vi gå in först? ''. sade Bonnie glatt.
'' Där dem har dyra och ursnygga klänningar!''. flinade jag.
'' åh, jag vet!''. tjöt Bonnie.
Hon tog tag om min handled innan hon började dra iväg mig genom stan.
Hon stannade utanför en affär där det stog. '' Winnies Dresses!''.
Jag rynkade på ögonbrynen.
Sedan föll min blick in i affären, det var tusentals med klänningar. Att Stratford har en sån här butik är stort.
'' Woow.!''. sade jag.
'' Jag vet, dem öppnade nyss! Klänningarna här inne är special designade, det finns bara 1 av dem i hela världen!''. flinade Bonnie.
'' Så du menar att det är bara Stratford som har den här affären?''.
Hon nickade. '' Japp, designen bor här så det är hennes butik,hennes klänningar! Och det bästa är att dem är hur snygga som helst! Kom!''. sade Bonnie och drog in mig i butiken.
Hon hade helt rätt. Klänningarna var gudomliga.
Jag gick några steg in i butiken, det var himelriket.
Min blick gick runt i affären, jag gick direkt fram till dem ljusblåa klänningarna.
Bonnie till dem oranga.
Vi började leta och leta efter den perfekta klänningen, men för mig var det omöjligt.
'' Följer du med och prövar?''. sade Bonnie coh höll i sin oranga vackra klänning.
'' Hittar ingen, men följer med ändå!''.
Hon nickade.
Vi gick till provrummet och möttes av en chock.
Framför den stora spegeln stog Jessica i en svart vacker klänning. Den hade både paljetter och spets. Den var så vacker.
Hennes blick mötte min och ett bitchigt leende spreds på hennes läppar.
'' Gillar ni klänningen?''.
Jag nickade. '' Den är jätte fin!''.
'' Jag vet, jag ska köpa den nästa vecka när jag får min lön!''.
'' Lön?''. sade Bonnie med rynnkade ögonbryn.
'' Japp, pappa ger mig 3,000 varje onsdag!''.
Jag höjde ögonbrynen. Skrytlagom tänkte jag.
Bonnie gick in i provhytten och prövade klänningen. Jessica gick in i sin rpovhytt och böt om.
Sedan gick hon förbimig.
'' Tror inte du har råd med något här inne, lixom. Titta bara på dig själv!''. sade hon.
Hennes två blondiner gick efter henne med snabba steg.
Sedan lämnae dem butiken.
En suck lämnade min mun. Jag tål verkligen inte henne.
Bonnies provhytts dörr öppnade och hon kom ut klädd i klänningen.
Den passade verkligen hennes hudfärg,hår och ögon.
'' Bonnie, ta den. Allvarligt!'. sade jag.
'' Kanske, jag köper min när du köper din!''. flinade hon.
'' Men jag köper antagligen en klänning nästa vecka..''. mumlade jag.
'' Men den där klänningen Jessica prövade, pröva den! Du kommer passa i den!'. flinade hon.
Den var ju snygg, och pröva den skadar ju inte?
Jag gick sedan ut och fram till kassan.
'' Kan jag få pröva den klänningen Jessica la fram?''.
Kassörskan nickade. '' Ja självklart, hon har inte betalt den än!''.
Jag log och tog emot den vackra klänningen och gikc sedan in i en provhytt.
Klänningen var bara i en storlek men den passade mig perfekt.
Med ett leende gick jag ut från provhytten och skådade mig själv i spegeln.
'' Bonnie!''. ropade jag.
Bonnie kom gåendes in i rummet och hennes haka föll i golvet.
'' Wow Cass, du MÅSTE ha den!''.
Jag skakade på huvudet. '' Jessica ska ju ha den?''.
'' Och? Hon har inte betalt den än right?''.
'' Men.. Jag köper den nästa vecka.. Finns den inte kva rdå, så tar jag den blåa jag såg där ute!''.
En frustrerad suck lämnade Bonnies strupe.
'' Fine, men jag vet att du älskar klänningen.''.
Jag nickade.
Det gjorde jag. Den var underbar. Men jag får vänta med att köpa den tills pappa tankat på pengar.
Jag hade inte hört av honom sen mamma dog. Han brydde sig inte ens om mig och Jenna.
VIlket gjorde mig förbannad.
 
När jag äntligen kom hem var Jenna och jobbade, hon var tvungen att jobba hela natten tils imorgon eftermiddag för hon stannade hemma.
Klockan närmade sig halv 6 och jag satt uttråkad i soffan. Jag började sedan tänka på det Justin sa.
''  Cain skickar sms till mig om att han ska döda dig, han skickar bilder på dig när du byter om och det var han som slog fucking ner Jenna! Jag gör allt för att skydda dig och du stöter bort mig! ''. 
Hade han varit seriös med de?
Jag kunde inte sluta tänka på att han kanske sitter och tittar på mig just nu, planerar hur han ska döda mig.
Helt plötsligt börjad emin mobil ringa vilket fick mig rycka till.
'' Hallå?''. sade jag.
'' Tja cass!''. sade en bekant röst.
'' Bruce!''. flinade jag.
'' Vad gör du?''. sade han. 
Hög musik hördes i bakrunden, vad höll han på med?
'' Ligger i soffan och tråkar du ?''. 
'' Jag och grabbarna har fixat en stor fest hos oss, kan du inte komma över?''. 
Jag bet mig i läppen.
'' Kommer Justin vara där?''.
'' Eh, han är här men jag hittar honom inte. Det är väldigt myclet folk så ni kommer inte träffas!''. 
'' Okej då, men kan nån hämta mig?''.
'' Ja, Alex kommer runt 7!''.
'' Okej, tack hejdå!''. sade jag och la på.
Sedan skyndade jag mig upp på övervåningen.
Vad skulle jag ha på mig?
JAg rotade igenom min garderob coh hittade tillslut en hyffsat snygg vit klänning. Den fick duga.
Till den tog jag ett par svarta pumps och la dem på sängen
Sedan sprang jag in i duschen och tvättade håret och kroppen.
Jag rakade benen och underarmarna innan jag klev ut ur duschen med en handuk runt kroppen.
Jag tårkade min kropp noga innan jag otg på mig ett bar svarta spets underkläder.
Sedan tårkade jag håret med min hårfön. 
Jag slog mig sedan ner framför spegeln och lockade mitt bruna långa hår.
Sminkningen vart bara med lite svart ögonskugga, fondation ohc mascara.
Jag drog sedan på mig klänningen och tog på mig pumpsen.
Ett leende spreds på mina läppar, det vart riktigt snyggt. 
Jag tog sedan mins varta lilla handväska och stoppade i det vanliga, mobil, nycklad, plåmbok och läppglans.
Sedan gick jag ner till nedervåningen.
Precis då tutade det till från uppfarten. 
Jag släckte ner alla lampor och gick sedan ut ur huset och låste efter mig.
Sedan gick jag fram till bilen och hoppade in. Där satt Alex i en svart t-shirt och ljusa jeans.
'' Hey!''. log jag.
'' Hej, va fin du är!''. 
Jag log stort. '' Tack Alex!''. 
'' Så, jag hörde att du och Justin bråkar lite?''. sade han medans han körde ut från min uppfart.
'' Mm.. '', sade jag och tittade ner.
'' Vad hände?''. sade han och tittade först ner sen på mig. 
 
 
 
Jag bet mig hårt i läppen.
'' Jag orkar inte riskera att bli ännu mer skadad av att umgås med Justin...''. sade jag.
Alex höjde sina ögonbyrn. 
'' Du visste vad risken var att umgås med honom ändå gjorde du de? Så nu helt plötsligt vill du inte de?''. sade Alex.
Han hade rätt. Jag visste vad jag gav mig in på, ändå så gjorde jag de.
'' Han gör mig bara så lycklig, med mig är han en helt annan människa..  Men när jag hörde att han legat med Jessica så brast mitt hjärta i tusen bitar..''. mumlade jag med blicken ner i mitt knä.
'' Jag känner Jusitn, och har gjort det ett tag. Han har aldrig gillat någon som han gör med dig. Vi alla ser hur anorlunda han blir när du är med honom, han blir en helt annan människa som du sa, han blir den Justin han var från början. Du är bra för honom Cass. Och han har inget tålamod. Han är en som behöver sina behov, om du förstår vad jag menar?''. sade Alex och log snett.
Jag himlade med ögonen. '' Men varför just med Jessica?''.
'' Vad jag hörde var det hon som gav sig på honom. Inte tvärt om.''. 
Jag suckade. '' Mina känslor för Justin är fortfarande kvar men det är bara jobbigt. Han ljög för mig om när han var med Jessica.''. mumlade jag.
'' Vadå ville du att han skulle säga det rakt ut? Han ville inte riskera att förlora dig för han ÄLSKAR dig! Du tror inte han gillar dig om han följde efter dig? Han räddade dig, han försöker få dig förstå att Liam är trubbel, han planerar på hur han ska döda Cain efter allt han gjort? Justin skyddar dig, oavsett vad som händer. För han ÄLSKAR dig Cassandra!''. sade Alex och stängde av bilen.
Det var då jag insåg att vi var framme.
'' Jag klarar mig utan hans hjälp Alex..''. sade jag och klev ut ur bilen.
'' Cass..'. sade Alex och gick efter mig. 
Jag stannade till. 
'' Kan vi inte bara glömma det här och ha roligt ikväll?''. sade jag och släppte en tår.
Han nickade.
'' visst,  men kom ihåg det jag sa..''.
Jag nickade.
Sedan öppnade vi ytterdörren och möttes av hög musik och alkohol lukt.
Bruce dök upp vid dörren och sken upp i ett leende.
'' Du kom!''. 
Jag log. '' Klart jag kom! Inte missar jag en fest!''. flinade jag.
Jag tog tag om hans arm medans vi gick in mot vardagsrummet med blickarna på oss. 
Hälften här var från min skola resten folk som jag inte sett i hela mitt liv. 
 
Tumblr_mcbplzv89j1rj0j5eo1_500_large
 
 
Vi gick tillsammans fram till bordet där det stog massor med alkohol.
Jag tog en röd plastmug och fyllde den med någon bål dem gjort.
Sedan tog jag en klunk och kände hur det brände i halsen.
'' Vad är de här?''. sade jag ochhostade till.
'' Allt möjligt i ett!''. flinade Bruce.
Jag tog några klunkar till och det var faktist rätt gott.
Bruce svarta skjorta var uppknäppt en bit vilket var riktigt snygg.
Han var riktigt snygg.
Vi stog och pratade vid alkohol bordet ett tag och jag bara drack mer och mer.
Jag had eingen anning hur mycket alkohol det var i den här bålen men jag kände mig mer och mer snurrig för varje glas jag tog.
'' Kom vi dansar!''. sade jag och drog ut Bruce till dansgolvet.
Vi började dansa till musiken med alkoholet i blodet.
Min blick for runt i rummet och mötte dem vackra bruna ögonen. Justins.
Jag tittade snabbt åt ett annat håll och tog några klunkar av bålen.
Det ända jag ville var att springa fram till Jusitn och kyssa honom. Men det skulle inte gå.
Han och jag var helt olika.  Även fast jag vill vara med honom så vart det något som sa nej.
Justin hade också ljugit för mig, han hade inte ens berättat för mig om det där med Cain. 
Nu bara för jag umgås med Liam försöker han få mgi tro att Liam är en gängkille och gör samma saker som Jusitn bara för han är avundsjuk.
Bara för Jusitn säger det ska jag inte göra de.
När min mugg var tom slängde jag den på bordet i vardagsrummet och började dansa emd någon random kille. 
Bruce hade försvinnit för länge sen så nu fick jag nöja mig med en blondin som stog framför mig och dansade med mig.
Jag kände ett par armar om min midja, men just nuorkade jag inte bry mig.
Mina höfter drogs åt sidorna och en haka lades på min axel.
'' Du är full, sätt dig ner!''. 
Jag rös, rösten var så bekant. Justins. 
Jag skakade på huvudet. Sedan kände jag hur han började kyssa mig om halsen.
Allt snurrade och jag ville att han skulle fortsätta, men ändå inte! 
Jag la mitt huvud åt sidan så han hade mer plats att kyssa min hals.
Ett svagt stön lämnade mina läppar. 
Vad höll jag på med? Jag är arg på honom.
 Snabbt tog jag bort hans händer om min midja och rusade bort frånvardagsrummet in till köket.
Jag lutade mig mot diskbänken och suckade.
Låt inte Justin komma åt dig, han ska inte få göra så där. Du måste säga nej! tänkte jag för mig själv.
Det var fullt med muggar överallt och en tjej och en kille stog och råhånglade mot väggen, sedan satt en rödhårig tjej och pratade i telefonen.
Vid köksbordet satt Alex och Nick med blickarna på mig.
'' Hur är de?''. sade dem. 
Även fast dem var så nära kändes det som dem var flera mil ifårn mig.
'' D-det snurrar!''. sade jag och knep ihop med ögonen.
'' Du ser blek ut? Hur mår du?'. sade Nick.
'' Bra!''. sade jag coh halkade till men som tur var tog dem emot mig.
'' Du kanske ska sätta dig ner?''. 
Jag skakade på huvudet och tog en halvfull wiskeyflaska som stog på diskbänken och drack tills den var slut.
Det var som jag kopplade bort världen. Det ända som existerade var mina tankar.
På mamma, var pappa var, Justin, Jenna! Allt bara snurrade runt i mitt huvud.
Hur jag önskar allt var bra.
Att min mamma levde, pappa var hos mig, hur Justin inte legat med Jessica, hur Jenna inte hade jobbat så mycket. Allt hade varit bra. 
Tårar började rinna ner för mina kinder. Hela jag började skaka. 
'' Alex, bär upp henne till nåns rum! Alkohol och deperetion är inte bra ihop!''. sade Nick.
Jag försökte öppna ögonen men allt var svart. Mina ben orkade inte med mig.
Någon tog tag om min midja och började dra mig iväg från köket.
'' Roy!! Hjälp till förfan!''. skrek Alex.
Någon tog tag om min andra sida, antagligen Roy.
Mina ögon var öppna men allt jag såg var suddigt och snurrade. Då och då kände jag hur det blev svart.
Tårarna rann fortfarnade ner för mina kinder. 
Jag vill ha mina föreldrar tillbaka, jag vill ha tillbaka mitt liv! tänkte jag och tåranra rann bara ännu mer.
'' Vafan har hänt?''. sade Roy.
'' Alkohol och deperition !''. sade Alex.
'' Åh!'. suckade Roy och hjälpte till Alex att bära mig.  
'' nej!''. tjöt jag och försökte ta mig låss.
'' Lugna ner dig Cass!''. sade Roy. 
Jag började sprattla av panik medans tårarna rann ner för mina kinder.
Jag skrek högt och sprattlade.
Synen var suddig av alla tårar och allt snurrade.
Dem tog ett fast grepp om mina armar och fortsatte dra mig.
Musiken vart lägre och lägre och jag skrek. Jag ville här ifrån. Nu. 
'' Vafan håller ni på med?''. sade en röst. 
Inte vilken röst som helst, Justins röst.
'' Vi måstefå henne lägga sig ner!"''. sade Alex.
'' Vaför?''. sade Jusitn.
'' FÖR HON ÄR FUCKING FULL OCH DEPERIMERAD! Du vet ju själv hur det är!''. röt Roy.
Jag passade då på och slita mig låss från deras grepp och börja springa.
Jag kom inte långt förns någon drog in mig i dens famn och rkamade hårt om mig.
Tåraran rann ner för mina kinder. Jag slog personen på bröstet men isnåg senare att det var omöjligt att komma låss.
'' shh Cass!''. sade Justin. 
Jag var i Justins famn men jagorkade inte bry mig. Jag var förstörd. Och olycklig.
Jusitn kramade om mig hårdare medans jag grät mot hans bröst.
'' Kom!''. sade han och gick med mig upp för trapan in till hans rum.
Det snurrade och snurrade men ändå såg jag att vi var inne i Justins rum.
Han hjälpte mig fram till sängen och bäddade ner mig.
Tårarna slutad einte rinna. 
'' Jag orkar inte mer.. ''. snyftade jag fram.
Justin slog sig ner på sängkanten.
'' Shh.. ''. sade han och smekte min kind.
'' Nej, mitt liv är förstört! Min mamma är borta, pappa älskar mig inte, jag och Jenna kommer baa mer och mer ifrån varandra och jag har förlorat DIG!''. tjöt jag och grät mt hans kudde.
'' Du har inte förlorat mig.. Det är jag som förlorat dig!''. sade Justin.
Jag snyfta till och mötte hans blick. 
Jag såg smärtan i hans vackra ögon även fast min syn var suddig av tårarna.
Sagta kände jag hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre. 
Tillslut vart allt svart.

 
Oboy..
 
Det där rycket hon fick. Det har hänt mig ,så jag vet hur det känns.
Man är deprimerad och dricker alkohol och allt blir värre. Känslorna vällerfram och man blir helt borta och ledsen.
 
 Vad tror ni händer på morgonen dagen efter? Kommer hon komma ihåg vad som hänt? 

Förlåt kapitlett vart väldigt konstigt, men jag la ut det ändå!
 
<3
 
 

Kommentarer
lovisa

Oboy , dem måste bli tsm ! Justin är så söt när han bryr sig om cass (som han typ gör hela tiden) JAG ÄLSKAR CASS OCH JUSTIN !!! jag älskar hur justins kompisar bryr sig om cass.
jag älskar den här meningen:
" Du har inte förlorat mig.. Det är jag som förlorat dig" Naaaww !!!



2012-11-25 @ 17:16:15
roza97

Omg... Jag älskar novellen!!!!!! Och jag vet jag har sagt det förr men ändå, du måste bli påmind om det hela tiden!!! Jag lovar du skriver t.o.m. bättre än vissa världskända författare... Åhhh, längtar som satan till nästa kapitel så lägg upp nästa så snabbt du kan, vet att du har läxor och andra saker att göra men please, lägg ut nästa snabbt!!!!! :)<3



2012-11-25 @ 17:49:40
Anonym

SKRIV EN IMORRN !!!!!! BLIR FUCKING ARG NÄR DET TAR SLUT !!! <3



2012-11-25 @ 18:26:13
Ilham sabah

Nästa kapitel imorn? SNÄLLLLLLLA!!!! Älskar dig <333333



2012-11-25 @ 18:34:16
Linn

MEEEEEEEEEEEEEEEER?!!!!!!!!! ;)))))) <3<3<3:-V<3<3<3:-V<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2012-11-25 @ 18:58:51
Julia :)

Du är så gryyym! Kapitlet var sjuuuuuukt gryyyymt! <3
Jag satt å fucking bölade hela tiden... :p
hoppas på ett nytt kapitel imon, men ta den tid du behöver! kram <3



2012-11-25 @ 19:21:51
alexalovebieber

Oh.... My... God !!!! herregud vad duktig du är !!!! seriöst kan inte vänta tills nästa kapitel kommer ut :D skriv så fort du kan ! älskar dina noveller !!!! kram <333333333333



2012-11-25 @ 19:54:13
L

Gud så grymt!!!!!!herrejösses!!!!!jag blir helt mållös! Och som någon här sa!! DU SKRIVER BÄTTRE ÄN RIKTIGA FÖRFATTARE!!!!!!you are awesome girl!!! Men är inte du lite för liten för alkohol? Jaja nobody cares anymore!!! Du är grym i alla fall!!! Jag längtar som satan efter nästa!!!!!!!



2012-11-25 @ 20:07:11
L

Gud så grymt!!!!!!herrejösses!!!!!jag blir helt mållös! Och som någon här sa!! DU SKRIVER BÄTTRE ÄN RIKTIGA FÖRFATTARE!!!!!!you are awesome girl!!! Men är inte du lite för liten för alkohol? Jaja nobody cares anymore!!! Du är grym i alla fall!!! Jag längtar som satan efter nästa!!!!!!!



2012-11-25 @ 20:08:35
irma

När kommer nästa??



2012-11-25 @ 21:14:59
Anonym

GRYYYYYYYMT , mer imr ? Puss ❤❤❤❤👍👍👍



2012-11-25 @ 21:23:34
Anonym

GRYYYYYYYMT , mer imr ? Puss ❤❤❤❤👍👍👍



2012-11-25 @ 21:23:34
Anonym

GRYYYYYYYMT , mer imr ? Puss ❤❤❤❤👍👍👍



2012-11-25 @ 21:23:34
Sonja

ÅÅÅH Gud!!:( vill att dom ska bli tsm nu!:( och justin får fan inte va otrogen nu! Tycker han ska typ putta iväg Jessica om hon gör något! Visa cass att han älskar henne inför folk! Aja, du är grym och längtar till nästa nu! Vill veta vad som händer på morgonen:) hoppas de kommer ett imorgon^^



2012-11-25 @ 22:56:34
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-11-25 @ 23:07:02
Anonym

Jätte bra ! Vad kommer hända ? Mer ikväll? 👍💜😱



2012-11-26 @ 16:28:47
biebsdesire

Hej hej, undrar om du skulle vara intresserad av ett länkbyte? :)



Blogg: http://biebsdesire.blogg.se/
2012-11-27 @ 15:42:38
anonym

Koooommiiiigggennn!!! NÄSTA!! <3



2012-11-27 @ 19:06:03
Sara Mähler

Alltså seriöst....jag är helt jävla kär i denna novell! Jag är helt klart ditt största fan :D alltså jag ÄLSKAR vampire diaries och jag ÄLSKAR vilka skådespelare som du valt till de olika personerna i novellen :D:D jag började läsa denna pågående novell igår och har läst klart nu, jag kunde knappt sluta igårkväll, somnade inte förren klockan 02.00 ungefär ^^ och jag längtar som ett tok till nästa kapitell....så sjukt jävla bra :D Du är bääääst! och helt underbar på att skriva, jag älskar ALLT med denna novell, den är sååå sjukt jävla braa :D <3<3<3<3<3<3<3 ÄLSKAR DIG OCH DENNA NOVELL :D Ta ingen skit och jag lästa i något inlägg att du inte mår så bra? jag hoppas du mår bättre snart! KRAM



2012-11-28 @ 14:55:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback