Episode 20 - After me?

'' Vilka platser har vi?''. sade jag upphetsat.
'' Längst fram!''. flinade Roy.
Ett fnitter lämnade mina läppar. ''Yes!''. 
Justin la en arm om min midja medans vi gick mot entrén.
Roy visade våra biljetterna vid biljettstället och vi fick gå in.
Det var fullt över alla läktarna, men 4platser längst fram var tomma. Våra.
Jag skuttade fram dit och slog mig ner i mitten.
På min vänstra sida satte sig Justin, på min högra satte sig Bruce, sen Roy brevid han.
Justin la armen om mina axlar och drog in mig i sin famn.
Strax efter började basketspelarna sprang in på planen och alla började jubla, äntligen började det likna något!

 
 
 
 
'' Vafan! TA HONOM DÅ!''. skrek Justin med full hals.
Ett skratt lämnade mina läppar. Både Justin, Roy och Bruce var helt inne i spelet som alla andra och stog och skrek åt spelarna.
Vilktet orsakade att jag skrattade.
Matchen var rätt så intressant, vilket bara jag i salen tyckte tydligen.
En suck lämnade min strupe, ärligt talat visste jag inte ens vilka lag som spelade.
Det var mitt i matchen då något började låta.
Jag rynkade på pannan och riktade blicken mot skärmen där ett gammalt par visades.
På skärmen stog det '' Kiss Me ''. Vad var det?
Paret skrattade högt innan dem pussade varandra mjukt.
Kameran börade söka genom publiken och stannade på Ett par i kanske 35-40 års åldern.
Dem gjorde samma sak. Då fattade jag.
'' Kolla va gulliga!''. flinade jag och la mig mot Justins axel och han la direkt armen om mig.
'' Men vi är sötare!''. 
'' Är vi flinade jag?''.
ag sneglade på skärmen och såg mig och Justin på den. Onej.
Ett stort leende spreds på Justins läppar. Hela jag blev röd i ansiktet.
'' KISS KISS KISS KISS!''. skrek alla.
Justin la armen om mig och tröck sina läppar mot mina medans jag skrattade. Gud va pinsamt.
Alla började jubla precis som dem gjort mot dem tidigare som kysst varandra.
Jag borrade in mitt ansikte i Justins bröst medans han satt och skratta åt mitt tomat röda ansikte.
Bruce slog till mig på armen och log snett mot mig.
'' gullgit!''. viskade han.
Jag lipade åt honom. '' Bara för jag får någon!''.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Jag kan få vem jag vill!''. 
'' Jasså?''. 
Han nickade. '' Bevisa det!''. flinade jag.
Jag sneglade på Justin som satt med blicken ner i telefonen och smsade med någon.
'' Jag ska kyssa den där tjejen efter matchen, lyckas jag är du syldig mig något!''.
Jag nickade utan att ens kolla på tjejen, det var säkert nån ful blondin.
'' Vem smsar du med?''. flinade jag och Justin låste telefonen.
'' Äsch bara Nick! ''. sade Justin.
Jag nickade och lutade mig mot hans axel. 
Han la armen om mina axlar igen och kysste min kind.
 
När matchen äntligen var slut gick vi ut från arenan. Alla på än gång i en klump.
När vi direkt kom utanför arenan försvann Bruce, antagligen letat efter den där tjejen.
Jag, Justin och Roy svängde av åt den sidan av parkeringen vår bil stog på.
När vi kom fram ställde Justins säg lutad mot bilen med mig framför.
Roy stog och fipplade med mobilen som vanligt.
'' Så vad vill du äta sen?''. sade Justin och tittade busigt på mig.
Bara för att reta honom. '' Dig!''. 
Ett stort leende spreds på hans läppar. '' Jasså?''. sade han och höjde ena ögonbrynet.
'' Mhm!''. sade jag och bet honom i läppen.
Man såg hur han bet sig kinden och tittade ¨t alla håll.
'' Sluta! Du gör mig kåt!''. mumlade han och tittade ner.
'' Jasså?''. sade jag och la håret på ryggen och drog ner min tröja en bit för att reta honom.
Han såg hur hans blick gled innan för min tröja och hur desperat han blev.
Ett fnitter lämnade mina läppar. 
'' Perv!''. sade jag.
'' Vad, får inte en kille ha lite ögongodis?''. sade han och drog min kropp närmre sin.
'' Såklart han får! Men det finns folk här Justin, som människor från vår skola?''. sade jag och suckade.
Han höjde ögonbrynen. 
'' Och?''.
Jag suckade. Jag vet hur de kommer bli på måndag. Han kommer ignorera mig, bara vara med Jessica.
'' Inget.''.
Roy suckade frustrerat. '' Vart fan är Roy?''. 
Jag vände mig om och rökte genom alla männikor som gick ut.
På andra sidana folkmassan stog Bruce och snackade med nån mörkhörig tjej.
Men jag såg inte vem då henne srygg var mot mitt håll.
Han log snett mot mig innan han fortsatte prata med henne.
Mina ögonbryn höjdes.
'' Jag kommer snart!''. sade jag och pussade Justin på kinden innan jag gick bort dit.
 
'' Nej Bruce. Jag tänker inte gå ut med dig!''. sade hon.
Rösten var bekant, varför var den bekant?
'' Så vad h..-''. Jag avbröt mig själv när jag såg vem som stog där. '' Bonnie?!?''. utbrast jag.
'' Cass?''. sade hon chockat.
'' Vafan gör du med han?'. sade jag och pekade på Bruce.
'' Han försökte få mig gå ut med honom, men han är minst 3-4 år äldre än mig?''.
Jag lutade på huvudet och kollade menande på honom.
'' Bruce, jag sa nån i din ålder!''. 
'' Vadå? Hon var snygg?''. 
'' Du är äcklig!''. sade vi ikör. 
Han skrattade. '' I know.!''. 
 
 
Jag skrattade och skakade på huvudet.
'' Bruce, snälla ta nån i din egen ålder!''.
'' Men hon var ju het!''. 
'' Du kan säkert hitta nån annan!''. sade Bonnie äcklat.
Justin och Roy kom upp vid min sida.
'' Vad händer här då? Bruce säg inte att du raggade på Bonnie!''. suckade Justin.
Han log snett.'' Ser du inte hur het hon är!''. sade Bruce.
Justin höjde ögonbrynen.
'' Ser bara en snygg tjej brevid mig!''. sade han och la armen om min midja. '' Inget illa menat B!''. sade han mot Bonnie.
Hon nickade.'' Lugnt Justy.''. 
Roy skrattade. '' Bruce jävla perv, ta nån där borta!''. sade Roy och pekade på en grupp tjejer i hans ålder.
'' Naah, ringer hem nån ikväll istället!''. sade han.
'' Ehm. Bonnie vill du hänga med oss hem?''. 
Jag kunde inte undgå att le. '' oss'' lät så fel men ändå så rätt.
Hon bet sig läppen av osäkerthet.
'' Visst får hon de?''. sade jag och tittade Jusitn sedan Roy och sist Bruce.
'' gärna för mig!''. flinadE Bruce.
'' Visst!''. svarade Justin. '' Om det gör dig glad!''. 
Jag nickade.
'' Okej då..''. mumlade hon.
'' IIh bra! ''. sade jag och slängde mig runt hennes hals och kramad ehenne.
'' Ska bara smsa min morbror och säga att jag hänger med dig!''.
Jag nickade.
Hon skickade iväg ett sms innan vi gick till Justins bil och hoppade in.
Äntligen slapp jag bara vara med killar, vilket var skönt men att Bonnie ska bara med är mycket bättre.
 
 
 
 
 När vi äntligen kom hem till Justins och dems hus slog vi oss ner i soffan. 
Bonnie och Bruce hade haft en konflikt i bilen på väg hit om vilket lag som spelade basket matchen var bäst.
Vilket var irriterat för våra öron, men vi stog ut.
Det var ändå rätt roligt att se dem argumentera.
Bonnie hade ett väldigt temperament, vilket man märkte under deras konflikt.
'' Åh, Justin hämta en dricka åt mig!''. sade jag och Justin skrattade.
'' Eller inte!''. 
Jag suckade. Han la sig över mig i soffan och kysste mina läppar.
Jag kysste genast tillbaka och la min hand om hans nacke och drog honom närmre mig.
En suck hördes från resten som satt i dem andra sofforna.
Ett leende spreds på mina läppar men jag lycakdes skärpa mig.
Jag tröck upp min nedre del mot Justins vilket fick honomstöna.
'' Kommer du ihåg vad du lovade mig?''. viskade han sexigt nära mitt öra.
Jag bet mig hårt i läppen. '' Mhm. Men det betyder inte att det händer ikväll!!'. retades jag.
'' Jag är så kåt! SNälla!''. sade han.
Jag suckade.'' Justin.. Jag vet att jag lovade dig. Men.. Jag vet inte vart vi står och varför går det itne bra med en hora eller nån.. ''. sade jag och satte mig upp.
Han skakade på huvudet. '' Jag vill ligga med dig!''. 
Jag suckade. '' Jag är fucking oskuld Justin, du kan inte bara be mig ligga med dig, jag vet inte ens vad som händer efter, om du bara lämnar mig!!'.  sade jag.
Lite för högt då alla tittade på mig.
Fan dem hade hört.
Jag suckade frustrerat och reste mig upp och lämnade vardagsrummet.
Tårarna kom. Jag kanske lite hård mot honom att skälla på honom.
Men jag var oskuld och jag litade inte på Jusitn. Han kanske var borta morgonen efter vi har legat?
Sen dragit till bahamas och knullar alla där?
Vem vet? Han var trotts allt ingen förhållande person som jag hört.
Jag lät tårarna rinna ner fö rmina kinder medans jag la mig i sängen.
Jag drog täcket över min kropp och suckade.
Varför skulle jag vara oskuld? Varför har jag inte legat med nån? Då hade allt varit så mycket lättare.
Det knackade till på dörren.
'' Kom in..'' suckade jag.
Dörren öppnades och in kom Bonnie. Tack och lov.
'' Cass.''. suckade hon och slog sig ner brevid mig i sängen. '' Vad hände?''. 
Jag suckade. 
Sedan förklarade jag för henne hur Justin ville ha sex med mig när jag var oskuld. 
Ärligt talat kunde han ju gå ut och träffa nån på nån bar och ligga med henne? 
Vi var inte tilsammans, inte vad jag trodde iallefall.? 
'' Men han tvingade dig ju inte?''. sade hon.
Jag tänkte igenom allt. Det hade han faktist inte gjort. Jag hade bara blivit förbannad för han sa att han ville ligga med mig.
Jag var inte en tjej som brukade bry sig om vad folk tyckte om mig. Men när det kom till Justin förendrades allt och jag ville att allt skulle vara perfekt och jag skulle vara perfekt.
Men ingen är perfekt som alla säger.
'' Nej.. Jag vet inte vad som hände Bonnie! Det kändes som han gjorde det. Jag kan inte ge honom ett ligg för jag är rädd för vad han ska tycka! Jag kanske är skit dålig och han drar nästa morgon till bahamas?''.
ETt skratt lämnade hennes läppar. '' Cass jag tror allvarligt inte det! Jag ser hur Justins ögon glittrar när han kollar på dig. Hur han ler så fort du ler! Han gillar dig Cass! Jag tror inte han kommer dömma dig!''. sade hon.
Jag suckade. 
''Vem vet? Han kanske bara utnyttjar mig!''.
'' Nej det gör han inte, jag lovar. Även fast jag inte gillar honom över vad han gjort så ser jag att han är seriös! Bruce däremot är väldigt kosntig!''. flinad ehon.
Jag skrattade. '' Ja, han är sån. Men han är lätt att prata med.''.
HOn nickade. 
'' Kom så går vi ner..''. 
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Nej! Alla där vet att jag är oskuld B!''. suckade jag.
'' Ärligt talat sa dem så fort du lämnat rummet att dem inte brydde sig. Att du är oskuld påverkar inte deras känslor för dig..''. 
Jag nickade. '' Men kan vi inte stanna här ett tag..''.
'' Klart vi kan. Föresten vilken skön säng han har!''.
Jag srkattade högt. '' Ja den är väldigt skön,specielt när Jusitn ligger brevid en!''.
 
Hon himlade med ögonen innan hon skrattade. Strax efter började det knacka på dörren. Igen.
'' Kom in!'' .sade jag.
Dörren öppnades och in kom Justin.
'' Jag ska lämna er ifred!''. sade Bonnie och reste sig upp och lämnade rummet.
Jag suckade. Det var pinsamt. Jag hade skämt ut mig. 
'' Cass.. Kom''. sade Justin.
JAg reste mig upp och gick fram till honom.
Han drog in mig i sin famn och kramade om mig.
Hans famn var allt jag behövde just nu. Jag la mitt huvud på hans axel och kramade om honom hårdare.
'' Jag har skämt ut mig igen.''. mumlade jag.
'' Nejdå. Ärligt talat brydde sig inte grabbarna ett jävla skit, så du kan vara lugn!''. 
Jag log. '' Tack.. Och förlåt att jag var så hård mot dig. Jag känner bara att jag inte kan ge dig vad du vill ha..''. suckade jag.
Han backade bak fårn mig och gjorde så jag var tvungen att möta hans blick.
'' Hey, babe.. Jag skiter i om du inte vill ligga med mig. Jag väntar. Eller jag kan försöka iallefall..''. flinade han.
Ett flin spreds på mina läppar.
'' Desperat?''.
'' Du anar inte!''. flinade han.
Jag bet mig hårt i läppen.
'' Kom nu så går vi ner till killarna..''. sade han. 
'' måste vi.. ''.
Han nickade.
Jag suckade och tog hans hand innan vi gick ner. Rodnaden steg om mina kinder när vi kom in till vardagsrummet.
JAg trodde det skulle vara tyst och alla blickar på oss. Men tvärt om.
Alla satt med blicken på tv:n och låsades som inget hade hänt.
Justin log mot mig innan han drog mig till soffan.
Jag slog mig ner med ett par blickar på mig. Men så farligt var det inte.
Det var som inget hade hänt.. 
Jag la mig med huvudet i Justins knä och tittade på tv:n. 
Det var Americas funniest home videos, vilket jag älskade. Det hjälpte mig alltid att le. Alltid.
Flera klipp visades och alla skrattade, till och med Justin.
Jag har inte sett honom skratta så här mycket.
Knappt ens sett ett leende.
Kvällen fortsatte och helt plötsligt vibrerade Justins mobil till.
Han tog upp den och höll den så jag inte skulle se.
Hur jag än försökte kunde jag inte se.
Hela han spändes samt hans käkar. 
'' Bruce, Nick vi måste snacka!''. sade han med samanbitna käkar och reste sig upp och gick ut mot köket.
Jag föll ner i soffan med huvudet i en smäll, chockad över vad som hänt.
Bruce och Nick kollade på varandra innan dem reste sig upp och gick efter.
Alex tittade på mig sedan på Bonnie.
'' vad hände?''.
'' antagligen såg han hur Bruce tittade på Bonnie eller hur Nick satt med blicken fast på ditt ass..''. sade Alex.
JAg höjde ögonrynen.
'' Jasså?''. 
Han nickade. '' Dem är peddo, som sagt!''.
Ett skratt lämnade mina läppar. ' Jag ska bara på toa!''. sade jag och reste mig upp.
Jag gick förbi köket och en bit i korridoren så jag kunde höra vad dem snackade om.
'' Fan Justin vafan har du gjort nudå?''. röt Bruce.
'' Det är fucking Cain! Den jävlen skickade bilder på Cassandra när hon böt om hos henne, sen skriver han äckliga sms den jävla idioten!''. röt Jusitn.
'' Fuck. Har dem inte gett upp? Dödade du inte Cain?''. sade Nick.
'' Nej! Jag skulle fan gjort det! Fan va dum jag är! ''. sade Justin och något small till.
Antagligen slog han tilll något.
'' Vadå så du menar att han, dem eller vilka det nu är är efter henne?''. sade Bruce.
'' Ja det är precis vad ajg menar! Fan jag skulle aldrig dragit in henne från början. Jag skulle inte tagit kontakt med henne efter hon bott här! Fuck allt är mitt fel!''. röt Justin.
Rädlsan spreds inom mig. Var CAIN efter mig? Killen som nästna våldtagit mig?
Mina ben blev svaga och hela jag började skaka av rädlsa. Vad skulle jag göra.
'' Bro, ta inte på dig skulden! Tjejen gillar dig, antagligen gillar du henne! Vi skyddar henne!''. sade Nick.
Justin fnös. '' Tycker du jag ska gå som en livvkt vart hon än går elleR=''. fräste han.
Ögonen tårades upp och jag gikc in till köket.
Deras blickar mötte min.
'' Är Cain efter mig?''. sade jag och tårarna började rinna.
Jag har inte sett honom efter de som hände. 
Justin bet sig hårt i läppen innan han gick fram till mig och drog in mig i sin famn.
'' Sshh! Vi kommer skydda dig! Jag lovar!''. sade han.
 
 
'' Tänk s-så tar dem m-mig Justi-in ?''. stammade jag fram mellan snyftningarna.
'' Det tillåter jag inte! Jag kommer döda dem jävlarna om dem ens lägger ett finger på dig!''. sade han.
Jag nickade mot hans bröst.
Jag var rädd. Det kunde jag inte undgå. Det Cain gjorde mot mig var lågt så det finns inte. 
'' J-justin.. Jag är r-rädd..''. sadejag i en viskning.
'' Sshh! Jag kommer vara vid din sida okej?''. sade han.
Jag nickade. 
Jusitn bar upp mig i min famn innan han bar ut mig till vardagsrummet.
Jag tårkade tårarna och skrattade så dem skulle tro att jag skrattade så jag började gråta.
Det sista jag ville var att blanda in Bonnie i det här.
Justin släppte ner mig i soffan och la sig brevid mig och drog mig mot hans kropp.
'' Jag kommer inte lämna din sida. Kom ihåg dig. Nästa gång jag ser Cain eller nån i Slyders gäng sätter jag en fucking kula i huvude tpå dem!''. 
Jag nickade och borrade in mitt ansikte i hans bröst.
Den här platsen var nog en av dem bästaste som fanns.
Justin skulle skydda mig det visste jag. Desamma med grabbarna. Cain ska inte få röra mig igen.
Aldrig igen.

 
 
DUN DUN DUN! ;) 

Cain och Slyders gäng är ute efter Cass?;) 
Vad kommer hände, guuueess ? ;) 

Har inte så mycket tid att skriva på vardagarna längre. Det tar ungefär 2-3 dagar att skriva ett kapitell.
Om jag har läxor och sånt. Annars vet jag inte! 
Ledsen för det, men det är svårt med ideer och sånt.
 
Föresten:

Min twitter:  https://twitter.com/MayaLovesJBCS
Min privata blogg: http://mayaliiindberg.blogg.se/

Så ni kan ta kontakt med mig, LVOE!

Kommentarer
MARIE

omg baby du är så jävla bra asså omg mer mer meeeerrrrrr!!!!!



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-11-07 @ 20:31:47
Julia

Aaaaaaah såå jäkla bra ju!!!!! Mer mer meeer <3



2012-11-07 @ 20:40:13
Anonym

Åhhhh jag döööööörrrrrrrr snälla ett kapitel imorgon!!!!?!!!?!!?!! Du är så grym!!!!!' Världens bästa novell någonsin!!!!! I love ju Maya! Som kompis alltså!!! Hahaha! Bor du nära Stockholm????



2012-11-07 @ 21:15:24
L

Kommentaren ovan skrev jag!!! Jag glömde skriva namn!!! Kram från L



2012-11-07 @ 21:17:41
Ilham sabah

Som sagt... JAG FUCKING ÄLSKAR DIG <333333333 bäst äru tjejen



2012-11-07 @ 21:28:43
Evelina

Jätte bra, Men tycker Cass har blivit lite känslig ;'o<3 Ta inte illa upp, Du skriver sjukt bra!



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se
2012-11-07 @ 21:51:18
Amanda Bieber<3

Åhhh jättebraa!!!!! SERIÖST DET GÅR INTE ATT FÖRKLARA HUR BRA DU ÄR!SNÄLLA FÖRSÖK SKRIVA ETT KAPITELL PER DAG, DEM BEHÖVE RINTE VARA SÅHÄR LÅNGA OM DU INTE HAR TID <33 :)



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-11-07 @ 22:02:19
Julia

fy fan vad jag älskar den här novellen å dig! Novellen är fucking asbra! :D Längtar till nästaaaaa! :D



2012-11-07 @ 22:05:40
Sofia

OMBOMBOMB!!!! Älskar novellen! Dramat personerna! Perfekt! Bara undra var du får de rörliga bilderna ifrån? Gör berättelsen mer levande! Jättesuperdupermega bra! LOVE IT! <333333



2012-11-08 @ 00:12:26
Farin

Fuck tiden! Så länge du uppdaterar är jag överlycklig! Läser exakt tio andra noveller om JB och om jag var tvungen att välja mellan denna ocb dom skulle jag ärligt valt denna! You Go Girl! <3



2012-11-08 @ 15:27:56
Anonym

De behöver ju inte vara så jätte långa.. Sen kan du ju typ skriva ner dina idéer på mobilen eller något så kommer det ut kapitel lite snabbare ;)



2012-11-08 @ 17:35:18
emma

vill ha ut ett idag!!!!!!!



2012-11-08 @ 18:58:58
stella.

hej snygging !
tänkte bara skriva att när jag hittade din blogg så läste jag alla noveller. varenda inlägg till dem var slut. satt i en timme i sträck och kunde inte slita mej ! det var så sjukligt bra ! du borde bli författare. asså även om du inte vill det så tycker jag du borde skriva en bok i alla fal. dina ideer är dem bästa och dina noveller är dem bästa jag någonsin läst ! seriöst ! du är så grymt duktigt så det typ är osanolikt. asså det jag skriver nu menar jag verkligen och det är 100 % sant.
även om du skriver att det inte kommer komma upp ett inlägg på några dagar så kollar jag flera gånger om dagen ändå. det är alltid så sjukt spännande på slutet och man vill bara läsa mer och ha fler kapitell. sluta aldrig skriva, du är sjukligt grym!
puss ♥



Blogg: http://stellamatildalindstrii.blogg.se
2012-11-08 @ 20:19:38
Linnéa

Så 7kt duktig du e! Fyfaan alltså SKIITBRA! Igår och idag har jag läst ut alla hittills från criminal love! :D



Blogg: http://arwens.blogg.se
2012-11-09 @ 07:39:19
Nicole

Asså din novell är obeskrivligt bra! Jag och mina kompisar snackar om den typ hela tiden vi är typ besatta ;) snälla sluta aldrig skriva för du är sjukt begåvad! Mer mer mer ;) <333



2012-11-09 @ 22:07:46
Linn <3

Meeeeeeeer meeeeeeeeerrrrr meeeeeeerrrr plz nuuuuuuu plz plz plz plz plz<3 ;)



Blogg: http://teamelc.blogg.se
2012-11-10 @ 09:46:37




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback