Episode 18 - I miss you.

'' Jag är hemma!''. ropade jag när jag kom innanför dörren.
'' Vardagsrummet!''. Det var då jag insåg alla väskor i hallen.
Hela jag spändes. Nej.
'' Jenna!!''. ropade jag och skyndade mig in till vardagsrummet.
Hon stog och packade. Nej! Det får inte vara sant.
Jag kände hur tårarna var på väg.
'' Aa?''.
'' Säg inte att vi ska flytta igen?''.sade jag och släppte en tår.

 
 
 
Hennes ögon spärrades upp. 
'' Nej! Aboslut inte!''. tjöt hon sedan.
'' Säkert?''. mumlade jag.
Hon nickade. '' Jag skulle berätta att jag måste åka till Michigan, det har hänt en stor olycka där! Dem behövde folk!''. 
Jag pustade ut. '' aha.. Ska jag stanna?''. 
'' Ja om det är okej? ''. Jag nickade. '' Visst, hur länge är du borta?''.
'' Jag vet inte än, men jag ringer!''.
En bil tutade till utanför. 
'' Min taxi är här, vi ses om några dagar!''.
Jag nickade och kramade om henne.
Allt gick så fort, helt plötsligt åker hon till Michigan?
Jag stog förvirrat kvar innan jag han samla mig. Då gick jag tillbaka till hallen och drog av mig minakläder innan jag gick in till vardagsrummet och slängde mig i soffan.
Men en fråga kunde inte slita sig ut ur mitt huvud.
Vart var Justin?
Han hade inte kommit på HELA veckan, HELA! Jag blev orolig, men Roy sa att det inte var något att oroa sig över.
Han hade bara 'jobb' att göra. Eller?
Jag blev fundersam, jag har frågat lärarna om dem visste var han var.  Dem sa att han var på ' semester' att han hade tagit ledigt.
Bullshit han var säkert och knullade nån tjej just nu, eller sköt ihjäl nån.
Jag vet att det var dumt att tänka så men jag kunde inte låta bli. Jag var orolig, varför var jag igentligen orolig?
Frustrerat drog jag mig i håret, vad skulle jag göra på en fredag kväll ?
Jag tittade runt i vardagsrummet, det såg ut som man vänt ut och in på allt.
Antar att jag var tvungen att städa. Jag gick fram till stereon och slog på lite musik på hög volym. 
Det gjorde allt mycket bättre.
Ett litet leende spreds på mina läppar innan jag började samla ihop lite skräp och disk som stog på vardagsrums bordet.
Sedan gick jag ut till köket och slängde allt skräp och la in all disk i diskmaskinen.
Sedan tårkade jag av bordet i både köket och vardagsrummet, jag som brukade tycka städning var tråkigt, men musik på var allt mycket roligare.
När jag städat klart hela nedervåningen skuttade jag upp till vervåningen.
Jenna får städa sitt eget rum, hennes skiter jag i.
Jag gick in på mitt rum och städade av mitt smink bord, sedan tog jag upp lite kläder från golvet.
När det kom till sängen var det de tråkigast, bädda. 
Jag fixade till kuddarna och la täcket till rätta.
Sedan drog jag upp överkastet från golvet. Jag skymtade något undersängen.
Frågandes öböjde jag mig ner ännu en gång och såg ett brev ligga där.
Jag tog upp det och såg att det var oöppnat.
En rynka placerades mellan mina ögonbryn. 
Jag slängde över överkastet över sängen innan jag slog mig ner och öppnade brevet.
 
'' Cassandra! 

Att skriva ett brev är löjligt som fan. Men eftersom du inte vill se mig, var jag tvungen!
Du lyssnade aldrig på mig tidigare, hade jag fått förklara hade du förstått allt.
Det med Jessica var helt plötsligt, jag har inga känslor för henne.
Och Cameron, den mörkhåriga tjejen vid skolans parkering är min kusin! 
Hon kom och hälsade på från Vegas, inga känslor alls inblandade!
Antar att du såg fel! Men när du läser det här har du antagligen märkt att jag inte kommit till skolan.
Och antagligen är jag i Vegas och dricker mig stup full varje dag. 
Fan va töntigt det här låter, men det är sanningen Cass!
Jag har känslor för dig, men jag är inte bra för dig, därför var jag tvungen att lämna Stratford.
Och jag vet inte om jag någonsin kommer tillbaka.
 
Din Justin! ''. 
 
Jag kände hur tårarna började rinna ner för mina kinder. Var den mörkhåriga tjejen bara hans kusin?
Fan va dum jag är! 
Det var det här jag måste tappat i måndags då jag skulle gå och lägga mig. 
Fan att jag inte märkt det.
Men nu var det försent, Justin är borta. Och jag vet inte om han kommer tillbaka. Någonsin.
Ett litet skratt lämnad emina läppar, Justins handstil var så gullig. 
Jag tårkade tårarna och la tillbaka brevet i kuveret innan jag gick in till min garderob.
Just nu måste jag prata med Bruce, han måste hört av Justin!
Snabbt drog jag på mig ett par tighta svarta jeans, en blå topp och min skinjacka.
Jag tog min mobil och kuveret och sprang ner till nedervåningen. 
Jag stängde av musiken, tog på mina skor och lämnade huset.
Snabbt hoppade jag in i min bil och körde ut fårn uppfarten.

Jag vet inte hur fort jag körde, men så här fort har jag aldrig kört förut.
Nu ville jag bara till till Bruce och snacka med honom.
Han var inte så dum faktist, han var riktigt snäll när man väl pratat med honom.
Då kunde jag passa på att fråga honom om Jazmyn.
När jag såg Justins hus, eller ska man kalla det 'Dems' hus, så gasade jag på lite extra.
Snabb körde jag upp på uppfarten och slängde mig ut ur bilen.
Jag rusade in i huset, utan att ens knacka.
När jag kom in till vardagsrummet såg jag Bruce sitta i soffan med ett glas med wiskey i handen.
Ensam.
'' Bruce !''. sade jag andfådd.
Hans ögon for upp. Han var nog lika chockad som jag att bara rusa in här.
'' Vafan gör du här?''. sade han chockat.
'' Jag måste prata med dig.. om Justin!'. sade jag.
Han nickade med huvudet. Jag gick fram och slog mig ner i soffan i soffan brevid honom.
'' Är Justin i vegas?''. sade jag.
Bruce nickade. '' Japp, han åkte i måndags efter ert lilla kärleksbråk!''. flinade han.
Jag suckaade. '' Sluta! Jag och Jusitn gillar inte varandra, alls! ''. mumlade jag och tittade ner.
'' Inte? Varför kom du hit då?''. 
'' För han lämnade det här!''. sade jag och la brevet i hans knä.
'' Aaa, så han skrev ett brev iallefall! ''. flinade Bruce.
Jag nickade. '' Men Bruce. När kommer han hem?''.
Han röck på axlarna. '' Ingen annning! Han kanske inte ens kommer hem!''. sade han.
En suck lämnade min mun. '' Han måste. Okej! Jag saknar honom, jag vet inte vad det är men jag saknar honom så otroligt mycket!  Han är speciell. Jag trodde han var som alla andra och utnyttjade mig. Men han gjorde inte det! Han brydde sig om mig, Ingen kille har någonsin brytt sig om mig! Inte på det sättet som han brydde sig, han RÄDDADE mig Bruce, kanske har jag känslor för honom kanske han för mig! Men just nu vill jag ha hem honom, jag är ensam i kanske flera dagar nu! Jag vill ha honom här!''. sade jag med gråten i halsen.
Allt jag sa var sanning, jag ville ha honom här. Jag vet inte varför.
Men jag drogs till honom. Och vet att han itne var här skrämde mig. Vad som helst kan hända mig.
Ett leende spreds på hans läppar.
'' Jag visste det! Eller ja och hela gänget visste att ni hade känslro för varandra, vi visste det!''. flinade han.
Ett litet skratt lämnade mina läppar. 
'' Sluta.. Men kan du ringa honom eller något?'. frågade jag.
Han nickade. '' Vill du ha wiskey?''. 
Jag tänkte efter, det skulle väl inte skada med lite wiskey!
'' Visst!''.
Hans leende växte större innan han gickf ram till ett glas skåp och hälde upp wiskey i ett annat glas.
Sedan gick han fram till mig och gav mig det.
Jag log som tack och såg honom sedan gå ut mot köket.
Antagligen ringa Justin.
Jag tog en klunk av wiskeyn, och det smakade faktist inte så dåligt.
Efter nån minut kom Bruce tillbaka.
'' Han svarade inte, så jag skickade ett sms!''. sade han.
Jag nickade. 
Han slog sig ner i soffan brevid mig och suckade. 
'' Vart är dem andra ?''. sade jag.
'' Dem är på nån klubb..''. mumlade han och drack upp det sista av sin wiskey.
 
Damon-drinking-damon-salvatore-18627901-450-254_large
 
Då insåg jag att min också var tom.
Jag gav honom mitt glas så han kunde fylla på. Just nu ville jag dricka och  glömma bort allt.
'' Aha.. ''. sade jag.
Nu var det bara han, jag och wiskeyn.
Det vart tyst i några minuter, innnan jag var tvungen att säga något.
'' Bruce..''.
Han tittade upp och mötte min blick. '' Aa?''.
'' Tror du att Justin kommer hem..?''. sade jag med gråten i halsen.
Han drog på munnen. '' Ärligt talat så vet jag inte. Du bad honom t nu ångade jag att låta dig vara, och du sa att du aldrig mer ville se honom..''.
Jag nickade. Just nu ångrade jag att jag skrek på Justin. Men vad skulle jag gjort?
Jag trodde det var en av hans en gångs ligg eller något.
Men det var hans kusin, fna varför kunde jag bara inte lå'' Japptit honom förklara.
Jag drack upp all min wiskey och gick fram och fyllde det upp till kanten.
Sedan klunkade jag ner allt.
Bruce tittade på mig med stora ögon.
'' Tjejen kan dricka ser jag..''. flinade han.
JAg nickade. '' När jag kan så kan jag!'. sade jag och slog mig ner i soffan igeb.
Att vara hemma hos Justin utan Justin var konstigt. Jag ville ha honom här, gosa ner mig i hans famn
V'nta, varför tänker jag så? Jag vet att jag ett par känslor för honom, men han var bara så mysig.
'' Kan jag stanna här inatt min syster är i Mihchigan och jag är ensam hemma..''. mumlade jag.
Han nickade. '' Du kan sova i Justins rum!''. 
Ett leende spreds på mina läppar. '' Och innan du drar några förhastade slutasatser så, nej han har inte legat med någon i den sängen! Ärligt talat har han inte bytt sängkläder sen du sov där sist!''. 
Jag pustade ut. '' Allvarligt?''. Denna gång växte ett leende på mina läppar.
'' Japp!''. 
Jag kunde inte sluta le, gud va fånig jag är. 
'' Hah kan du inte sluta le!''. skrattade Bruce.
JAg tog en kudde och slängde den på honom. '' Sluta! Du vet inte hur gulligt det är!''. flinade jag.
'' Nej, men du vet inte hur äckligt det är! Vem fan vet vad ni gjort!''. skrattade han.
Jag slängde ännu en kudde på honom.'' Bruce! Fan sluta!''. skrattade jag.
'' Okey okey! Sluta släng kuddar!''. 
'' Du var faktist inte som jag trodde.''. sade jag sedan.
Han flinade snett. '' Hur trodde du jag var då?''.
'' Typ. Sur, bestämd, typ inga känslor alls..''. 
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Nej det är jag inte! Bara ibland kan jag vara bestämd, i sängen till exempel!''. 
'' Åh! bruce!''. sade jag äcklat men kunde inte undgå att skratta.
Jag reste mig upp och gick ut till köket. Jag var hungrig, dem borede ju ha något att äta?
När jag öppnat kylen såg jag hur mycket mat som helst.
Wow.
Jag tog fram korv och makaroner, det var det enklaste att laga.
Jag la korven på en skärbräda och tog fram en kniv.
Bruce kom in i köket och tittade förvånat på mig.
'' Vad gör du ?''. flinade han.
'' Jag är hungrig, jag lagar mat Bruce! Har du aldrig gjort de?''.
'' Nja, inte så mycket!''. flinade han.
Jag slog till han på axelnoch gav honom kniven.
 
Tumblr_mcbpkmllm81qdoecso1_500_large
 
'' Skär korven, jag fixar makaronerna!''.
Han tog emot kniven och log. ''  Min eller den som ligger framför mig?''. skojade han.
'' Jag hade hoppats på din, men ta den som ligger på bänken!''..sade jag men kunde inte undgå att skratta.
Ett skratt lämnade hans läppar innan han började skära.
Jag kokade upp makaronerna och bad sedan Bruce steka korven. 
 
När vi äntligen var klara slog vi ossner vid bordet.
'' Ska du ha?''. sade jag.
Han nickade. '' Skojar du? Har inte ätit något annat än hämt mat på flera dagar!''. 
Ett skratt lämnade mina läppar. '' Bra, för jag kommer stanna över helgen! ''. sade jag.
'' Tack, grabbarna kommer bli så glada över att slippa hämt mat!''.
'' Vem har sagt att jag ska laga mat?''. flinade jag.
Han bet sig i kinden. '' Ingen men du är den ända har som kan laga mat, utom Justin!''.
Mina ögonbyrn höjdes. '' Kan Justin laga mat?''. 
Han flinade. '' Japp, eller inte direkt nån buffé men små saker som pankakor och sånt, ja!''.
Va gulligt tänkte jag och började äta. 
Det kändes som jag inte ätit på evigheter. 
 
 
 
Vi slog oss sedan ner i soffan efter vi ätit och slog på tv.n. Det var nån dålig tv:serie som hade maraton.
Tiden gick och klockan närmade sig 20.30 och vi hade inte gjort nått annat än att sitta i soffan.
Ytter dörren öppnades i en smäll så både jag och Bruce ryktes till.
'' Hallåååååå Bruuucee?''. skrek en bekant röst.
'' Bruuuuce ii bruuucee!''. skrek en annan.
In till vardagsrummet kom Roy, Nick och Seth fulla tillsammans med Alex som inte var ett dugg full.
'' Cass?''. sade Nick chockat, han var full, men man kunde direkt märka att Roy och Seth var fullast.
'' Japp!''. log jag.
'' V-vad gör du häär?''. sade Roy och snubblade till.
'' Jag ska sova här!''. sade jag och log.
'' jaaassåå?''. sade han.
'' Okej, jag hjälper er killar upp!''. sade jag och reste mig upp.
'' Jag hjälper dig!'. sade Alex.
JAg log mot honom innan jag tog Roy runt magen och hjälpte han upp för trappan.
Han fick själv leda mig intill sitt rum och där la jag honom i sängen.
'' Sov nu RoyBoy!''.
'' Jaajaa CassiePassie!''. Jag skrattade och skakade på huvude tinnan jag la en filt över honom och gick ut.
Jag möttes av Alex som lagt Seth till sängs, dem båda var stup fulla.
Jag kunde inte vänta tills deras bakfylla.
'' Varför är du här?''. sade Alex medans vi gick ner för trappan. 
Alex var nått år yngre än mig men vi klickade ändå.
Som vi känt varandra tidigare, och han var faktist riktigt snygg.
'' Min syster är i Michigan, så jag kom hit. Igentligen för att hoppas på att Justin va här men det var han inte. Så ja.. Jag stannade ändå!''. log jag.
Han nickade. '' Du vet att Justin har känslor för dig..''. sade han.
Jag höjde ögonbrynen. '' Nej det har han inte...''. mumlade jag.
'' Jo! Tror du att han skulle skriva det i brevet och ljuga? Sedan LYSSNA på dig och lämna stan om han itne hade känslor för dig?''.sade han.
'' Vet alla om det där brevet eller?''. flinade jag.
Han nickade. 
'' Ja, han berättade allt innan han åkte!''.
Jag nickade. '' Du gillar honom va?''. sade Alex.
ETt leende spreds på mina läppar. '' Lite.. Kanske..'. 
Han knuffade till mig på axeln.
Vi gick ner till vardagsrummet och slos oss ner brevid Nick och Bruce.
'' Så, vad får dig att sova över här?''. sade Nick.
'' Ehm.. Inget specielt, var ensam hemma och ja.. åkte hit!''. flinade jag.
'' eller så hoppades du på att Jusitn var kvar.?''. 
Jag drog på munnen. '' kanske.. ''. 
Jag bet mig i kinden, tänk så kommer han inte tillbaka? 
Tänk så stannar han i vegas? Kanske ska jag bara glömma honom? 
Jag skakade på huvudet. Jag tänker inte ge upp.
Han måste komma tillbaka. Han måste det bara.
Klockan tickade, snart var den 11 och jag kände hur trött jag blev.
'' Trött?''. sade Bruce.
Jag nickade. '' Skoja inte, har knappt kunna sova den här veckan på grund av Justin..''.mumlade jag.
'' Naw lilla Ca-..''. 
Jag avbröt Nick med att släng en kudde med all kraft rakt i hans ansikte vilket orsakade oss alla as garva.
'' Haalllåå!''. fräste han och börajde sedan garva själv.
'' Äsch Cassandra gå och lägg dig!''. sade Bruce. 
Jag nickade. '' Tror ni inte Justin blir sur om jag lägger mig i hans säng?''. 
Dem alla skakade på huvudet. '' Nä, då när han kommer hem. Om han kommer hem kommer han ligga och lukta på kudden efter dig!''. flinade Nick.
Jag skrattade högt. '' Jo vi säger så. Men det ända jag vill är att han ska komma hem..''. suckade jag och reste mig upp.
När jag tagitnågra steg upp i trappan skrek Alex efter mig.
'' Cass!''.
Ja vände mig om och mötte hans blick. '' Det kommer bli bra, Justin kommer komma hem.. Så småning om.''. 
Jag nickade.'' Jag hoppas det..''.
'' Bara så du vet, ingen har fått tag i honom! Men han skickade ett sms igår och sa att han var okej! Han behöver bara vara ensam..''.
Jag nickade. '' Tack Alex..''.
Han log och jag fortsatte sedan gå upp för trappan.
Att ligga ensam i Justins säng skulle kännas så konstigt, utan honom är allt konstigt.
När jag kom in på hans rum var allt som det var sen jag var här.
Samma kläder låg på golvet, sängen obäddad, askkoppen stog fortfarand epå sängbordet.
Jag kunde inte undgå att le. Automatiskt tog jag upp Justins lilla 'klädhög' och gick in och la dem i tvättkorgen.
Sedan gick jag in till hans garderob och snodde en svart t-shirt av honom.
Blir han sur får han bli det. 
Jag tog den och gick in på badrummet, man vet aldrig om Bruce eller någon kommer in.

När jag kom in drog jag av mig mina kläder och på med t-shirten. 
Sedan tog jag bort mitt smink och borstade tänderna.
När jag var klar gick jag ut fårn Justins rum mot Bruces rum.
När jag öppnade dörren stog Bruce mitt i rummet utan tröja.
 Mina ögon spärrades upp.
'' Förlåt!''.sade jag.
'' Äsch, det är bara jag utan tröja!''. flinade han.
Jag skakade på huvudet och tog bort handen för ögonen.
'' Jag tänkte bara säga, om Justin ringer eller något! Kan du sägatill mgi då? Även om det är mitt i natten..''. 
Han nickade. '' Självklart!''.
'' Så.. Vad ska du göra nu..''. sade jag nervös.
Jag var inte direkt bekväm med en shirtless kille framför mig.
'' Ta en dusch sen sova antar ajg..''. mumlade han.
Jag märkte ett stort blåmärke på hans vänstra axel.
'' Vad har du gjort?''. sade jag chockat.
'' Äsch, jag och Nick körde lite för hårt på en träning igår!''. sade han.
Jag nickade. 
'' Så du stannar för showen?''. sade han och knäppte upp sina byxor.
 
Tumblr_mchbusqipx1qh7609o1_500_large
 
Jag himlade med ögonen.
'' ou wish Bruce! Godnatt!!''.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Synd du kunde fått VIP platsen, haha Godnatt Cass!!''. 
Jag skakakde på huvudet och vände på klacken och gick tillbaka in till Justins rum.
Bruce var en sån person som drev med folk, det fattade jag från första gången jag såg honom.
Men han var mycket äldre än mig och jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med honom.
Han var absolut inte min smak.
När jag kom in till Justins rum stängde jag dörren och gick fram till sängen.
Jag tog upp min mobil och såg att Jenna smsat. 
'' Framme i Michigan nu, gud va stressit det är! Hoppas allt är bra! Love you!''. 
Ett leendesrpeds på mina läppar innan jag svarade. 
'' Allt är bra, är hos ett par kompisar över helgen, älskar dig med!''.
Sedan låste jag mobilen och la den på sängbordet.
Just nu ville jag att Justin skulle vara här. Mer än något annat. 
Det ända jag visste var att han levde och var just nu i Las Vegas, och kanske aldrig kommer hem.
En tår rann ner för mig kind.
Kanske Bonnie hade rätt. Kanske hade jag känslor för Justin?.. 
Jag försökte somna men det gick knappt.
Tiden gick och jag kunde inte sova. Klockan rörde sig inte så mycket heller.
Jag var precis på väg att somna då jag hörde fotsteg utanför dörren.
Antagligen Roy som vinglar på.
Dörren in till sovrummet öppnades och taklampan tändes, därefter hördes en hög smäll mot golvet.

 
Dun dun dun! 
Vem tror ni att det är ? :) 
Roy som vinglar runt, kanske till-och-med Bruce, Alex?:D 



Föresten, är ledsen för det dåliga delen ur Tredje person från förra Episoden, det är när det är som någon läser upp en historia tex.. för er som inte fatta.
Men jag var tvungen att få in det på något sett för annars skulle ni inte fattat det om brevet, LEDSEN FÖR DE!

OCH DET SKA INTE UPPREPAS! :D

Men herregud va kapitlett blev långt, tänkte korta av det men ångrade mig, hoppas det är bra!

ÄLSKAR ER OCH KOMMENTERA PÅ NU!:D 
 
 
 

Kommentarer
Annie

Gud så bra hoppas att det kommer ett till i kväll XD
Eller imorgon jätte bra!!!!



2012-11-03 @ 21:53:22
MAYALINDBERGFANET

Jaaaaa fyfan vad bra!!! Kan du göra en imorgon också??



2012-11-03 @ 21:55:03
Zelma

Jättebra!



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-11-03 @ 22:08:34
Jb

nàr kommer nàsta



2012-11-03 @ 22:12:55
Elin

Men åh vad bra! Snällasnällasnälla skriv snabbt, MÅSTE får veta vem som kom in i rummet! Jag hoppas att det är Justin, det hade varit så perfekt att han kommer in i rummet och lägger sig i sängen och sedan inser att det ligger någon annan där!
Älskar din novell! :) <3



2012-11-03 @ 22:36:55
Anonym

Omb!!!! Meraaaa ett kapitel till imorgon!! Okej? ;)



2012-11-03 @ 22:44:32
Vet inte vad jag ska heta! Haha men jag har kommenterat förr! Då var jag bara anonym!

ÅHH herregud så grymt! Vill veta mer så snabbt så möjligt! Haha men jag hoppas att nästa kapitel kommer ut imorgon! Jaja du är grym! Bara så du vet!



2012-11-03 @ 23:02:15
Anonym

Jag tror nästan att det är Justin! Hoppas det! Åh så grymt!<3❤



2012-11-03 @ 23:03:44
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



2012-11-03 @ 23:09:53
emma

det måste vara justin! gud vad gulligt av honom!! SHIT VAD BRA! meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!



2012-11-03 @ 23:14:59
Matilda

Hjälp va grymt!!!!! Asså älskar det!! Stänger bara av allt runt och skiter om jag är med nån eller nått, jag läser det så fort jag ser att det är uppe :) och jag älskar att det är så långa kapitel!! Fortsätt med det! Jag hoppas som många andra att det kommer upp ett imorgon också! Kraaaaaaaaaam från meeeej :)



2012-11-03 @ 23:52:53
Sonja

Åh herregud!! Snälla kan du inte skriva på nästa redan nu och lägga ut de imrgon redan???:( shit vill bara att justin kommer hem och dom kramas och typ snackar osv!!:( shit!!! Är desperat!!! Snälla mera!! Du äger!!



2012-11-03 @ 23:59:46
Emma

Du är FÖR bra asså!! Du är helt otrolig, jag är så otroligt glad att jag hittade din blogg, tänk om jag inte hade gjort det? Vad hade jag gjort varenda kväll, varenda morgon om jag inte läst din novell?...
Jag hoppas verkligen nästa del kommer imorgon!, längtar så mycket..!



2012-11-04 @ 00:13:33
Sandra

ÅÅÅÅH SÅ BRAAA!! MEEER



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-11-04 @ 00:54:36
Anonym

OMG!! MEEEEEER!!! jag tror nästan de e Justin som e full och kom in för att typ sova?!! :D <3



2012-11-04 @ 00:59:00
Felicia

Asså du är så sjukt grym och jag går in flera gånger om dan för att se fall du har uppdaterat, så grym är du!! Jag önskar bara att du kunde uppdatera oftare för jag älskar novellen!



2012-11-04 @ 02:25:04
Anonym

Mer!



2012-11-04 @ 07:06:49
emillia

så himla bra bara mer mer mer mer! loveu



2012-11-04 @ 08:08:53
Anonym

Åh vad bra! Du är så duktig! Fortsätt så som du gör vill veta vad som händer! ❤❤❤❤❤❤



2012-11-04 @ 11:55:29
Vanja

Jätte bra! Antar att det kommer vara Justin, eftersom det är en JB novell och så många vill att det ska vara det. Själv tycker jag att det ska va Roy/Bruce/Seth som kommer in och full och vill "göra något" med henne, Hahah vne va ja ska säga, göra något låter konstigt men aa hoppas du fattar !



2012-11-04 @ 12:07:06
sara

Hej jätte bra!!! Skriv lika långt nösta också det är jätte bra när du skriver långa! Den äger! <3 ;)



2012-11-04 @ 15:52:40
Julia

Aaaaaah orkar inte, Så sjuulkt bra ju! Snälla skriv nästa lika långt;) och kan det inte komma ut ikväll? :* jätte bra! Hoppas verkligen att det är justin! <3



2012-11-04 @ 17:20:18
Louise

grymt bra du äger fett



2012-11-04 @ 17:46:40
Matilda

Snälla! Om du hinner, kan du lägga ut ett kapitel ikväll? Vill vet vem det är så sjukt mycket! Snälla om du har tid och vill, kan du försöka att lägga ut det nya ikväll? Det skulle göra min dag!! Kraaaaaaam från meeeeeeej



2012-11-04 @ 18:59:00
Michaela

åååhhh meeeeeeer!!!!
Vill veta om det är Justin som kom in i rummet åååhhhh!!! <3<3<3
Älskar din novell!!!



2012-11-04 @ 21:59:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback