Episode 38 - Selena..

'' Mitt huvud värker..''. mumlade hon.
'' Jag bestläler roomservice så ber jag dem skicka med en huvudvärkstablett?''.
Hon nickade.
Jag drog åt mig telefonen och slog roomservice nummret.
'' Roomservice vad kan jag hjälpa dig med?''.
'' hey rum 400 här, vi vill ha en god middag, sedan en god efterrätt. Och en huvudvärkstablett!'' .flinade jag.
Det lät lite roligt.
'' Okej kommer om 10 med allting''.
'' Tack!''. sade jag och la på.
Jag märkte då att Tiffany somnat mot mitt bröst.
Skulle jag berätta att jag såg smsen ? Eller skulle jag vänta och se om hon berättade?
Jag såg ju hur dåligt hon mådde. Det såg inte bra ut.
Verkligen inte..


Det knackade på dörren. Jag la försiktigt ner Tiffany mot kudden och sprang och öppnade.
'' Hej, här är eran roomservice!''. sade en man i 40 års åldern kanske.
'' Tack!''.
Jag gav han lite driks och körde in vagnen med maten på. Det doftade luvligt.
Jag satte mig brevid Tiff och skakade lätt på henne.
'' Babe maten är här!'' .sade jag..
'' Mm!''. sade hon och gnuggade sina ögon och satte sig upp.
Hon sprack sedan upp i ett leende och högg in.
När maten var slut låg och en servitris tagit bort vagnen la vi oss trötta och mätta på sängen.
'' Det där var nog det godaste jag ätit på länge..''. sade Tiffany.
'' Whuuut? Godare än mina special billys pizzor?''. sade jag och låtsades va chockad.
'' Öh.. asså.. Nej jag skojade bara dem är inte godare !'' flörtade hon.
'' Tur för dig de!''. flinade jag.
Jag la mig lite löst över henne och gav henne en mjuk kyss. Hon besvarade den och våra tungor möttes.
Hon la sig över mig medans våra tungor lekte med varandra.
Jag log lite, desamma gjorde Tiffany.
Hennes hand drogs egenom mitt hår och fästes i min nacke.
Jag smekte lätt hennes rumpa och drog henne närmre mig.
Vi rullade runt igen och nu låg jag på henne.
Min hand drogs under hennes tröja och drog smidigt bort den.
Våra läppas separerade i nån sekund för Tiffany drog av mig min tröja och slängde den på golvet.
Jag ville ha henne.
Sedan drog jag av hennes shorts och slängde dem på högen på golvet.
hon log lite och drog av mig mina byxor.
Våra läppar möttes åter igen och tungorna lekte.
'' är du säker?''. sade jag och hon nickade glatt.
'' är du?''. Jag flinade. '' Verkligen!''.
Hennes leende blev bredare och mitt med. Mina händer fattade hennes rygg och knäppte upp hennes bh.
Jag slängde den i högen där våra andra kläder låg.
Snabbt och smidigt drog jag av hennes trosor. Jag mötte hennes blick och hon drog av mina kalsonger.
Frusterationen steg och steg, jag ville ha henne.. nu nu NU!
Jag mötte hennes läppar ännu en gång och våra tungor började leka.
'' JUSTIN JUSTIN JUSTIN!!! ÖPPNA!!''. skrek en bekant röst och började banka på hotell dörren.
Jag mötte Tiffanys blick och suckade.
'' jag är ledsen..''. sade jag och hon log.
'' Det är lugnt!
'' men det här är bara en semester, sen.. dådu!''. flinade jag.
hon fnissade lite innan vi drog på oss våra kläder på några skunder och sprang mot dörren.
Jag öppnade dörren där stog Ryan.
'' Vad är det?''. sade jag.
'' Kom ni måste se det här!!''. sade han och gick mot sitt rum.
Vi följde efter och gick in i dörren.
I soffan satt Chaz och Brianna med Briannas data och kollade på något klipp.
'' Vad ville ni visa?''. sade jag och flätade samman min och Tiffanys händer.
Brianna vred datan och visade oss ett klipp.
Det var Selena å en interjuv.
'' Asså.. Justin älskar mig.. Det vet väl alla? Han är stöööört kär i mig, och jag i honom! Han är ju otrogen mot hon Tiffany med mig.. Hehe ops! Kanske itne borde sagt det, men men! Shit happens!!''. flinade hon.
'' Så du och Justin har ett förhållande bakom Tiffanys rygg?  Eller ja inte länge till!''. sade interjuvaren.
'' Ja! Älskar man två blir det väl lite svårt! hehe men men.. Jag är lycklig som har honom!''. flinade hon.
Jag bet mig hårt i läppen och svalde hårt.
Hur kunde hon ljuga om en sån sak? För hela världen?
Jag var arg, jätte arg! Selena var en idiot, och jag vet inte vem som skrev smsen till Tiffany. Men jag hade en anning om att det kunde vara Selena!
Jag spände mina nävar och var så nära att slå till datan.
Selenas äckliga leende äcklade mig, hon är en bitch!
Jag tittade på Tiffany som stog med gråten i ögonen.
'' Tiff, hon ljuger jag lovar!! Jag skulle aldrig göra det mot dig! hon är helt dum i huvudet!!''. sade jag och drog in henne i min famn.
'' Säkert?''. sade hon osäkert.
'' Helt säkert, otrogen är det sista jag ska vara i mitt liv! Och verkligen inte mot dig! Min underbara tjej!''.
Jag pussade hennes huvud och mötte hennes blick.
'' Jag älskar dig!''. sade jag.
'' Jag älskar dig med!''. log hon.
Jag pussade henne mjukt och slog Scooters nummer.
Jag berättade för honom om Selena och hennes beteende och han skulle ta itur med det direkt!
Ta kontakt med Selenas manager och sånt!
Få slut på det här !
Vi stängde av datan och suckade.
Sedan sa vi godnatt och jag och Tiffany drog in till vårat rum.
Vi drog av oss kläderna och drog på oss pjamas sedan kröp vi ner i sängen.
'' Ledsen för det där..''. sade jag och la mig närmre henne.
'' Det är Lugnt, Justin!''. log hon.
Jag pussade henne och hon la sig på mitt bröst och jag la armarna om henne.
SEdan somnade jag.
5 dagar kvar på smestern, idag blev det stranden. Alla ville jobba på brännan lite!
Specielt jag som var så vit!
Vi hade precis ätit frukostbuffé och var på väg mot stranden hela gänget.
'' Hallå kan inte vi köra vattenscooter Justin?''. flinade Tiffany och började gunga på våra sammanflätade händer.
'' Visst! Jag kör, jag har kört förut några gånger! ''. sade jag och log snett.
'' bra har sjävl inte åkt sååå..''. fnissade hon.
När vi kom ner till stranden med Kenny och en vakt från hotellet gav jag ett par fans autografer och bilder.
Dem var så söta. Skrek massa söta saker om mig ochTiffany. 
Vilket fick Tiffany tårögd. Av glädje.
Jag tog upp min mobil som jag haft i fickan. Några medelanden frånScooter och ett par från Selena.
Selena hade tjatat om att vi skulle bli vänner. Aldrig. I varje sms står det imnst 5 förlåt. Vilket är sjukt irriterande.
Scooter har fått henne gå in till pressen och berätta att hon ljög, men sklllnaden är om hon gör det..
Vi gick till en avlägsen plats på stranden. 
När vi lagt oss ner började vi alla smörja in oss med solkräm! Solen var stark och ingen ville bli bränd!
" babe kan du slänga hit vattnet?". frågade jag.
" om jag får en puss!". flinade hon och höll vattenföaskan bakom ryggen.
Jag log lite och pussade hennes mjuka undebara läppar.
Hon lg och räckte mig vattenflaskan! Jag skruvade upp korken och tog rtt par klunkar.
Jag la mig på mage och tog fram min iphone och loggade in på twitter.
* lying on the beach with the best people in the world! #swag *
sedan kollade jag runt lite på fansens söta tweets och Dm!
Såklart svarade jag dem som var gulliga och sånt! Jag gillar när fansen freakar ut!
Med ett leende la jag ifrån mig mobilen oc började snacka med Ryan om min vänstra sida
" föresten Ry har inte du nån tjej?".
Han skrattade. " nä mig och Elina tog de slut med för jätte länge sen, är singel!".
Jag nickade.
Vi började snacka lite och då kom jag och tänka på hur videon till Boyfriend skulle vara!
Mycket bilar, tjejer, polare och swag!
" hänger nån med och badar?".
Alla nckade åt Briannas fråga och rörde sig mot vattnet.
Tiffany och jag var där det var grunt och resten ute vid det djupa!
Tycker det är obekvämt att bada i hav, är så rädd för hajar.
Jag kysste Tiffanys mjuka läppar men vi car tvuggna att sluta för hon börjae skratta.
" jag älskar dina kyssar helt random!". flinade hon.
" och jag älskar dig!". sade jag och bar upp henne i min famn.
Med benen om min midja och händerna om hennes lår pussade jag hennes mjuka läppar ännu en gång!
Jag bar ut henne till lite djupare, det varma vattnet mötte min mage och jag rös lite.
'' shit!''. flinade Tiffany och försökte göra sig lång för att inte nudda vattnet till magen.
'' Haha tönt!''. flinade jag och slääppte henne så hon föll ner i vattnet.
'' Heeeeey, taskigt!''. fnissade hon.
Jag log lite och la armarna om hennes midja och drog henne närmre mig.
'' jag älskar dig!''. log jag.
'' jag älskar dig med... tänk att vi gått från bästavänner till ett par?''.
'' aa.. så blir det när man umgås så mycket..'' .flinade jag.
Vi badade lite och min blick fångadees på en tjej på stranden.
Hon var bekant, för bekant..


Vet inte vad som ska hända..
Behöver hjälp om ideeer..
Därför kom det så sent..

Ledsen!

Och ingen bild heller..

Kommentarer
Linn

Jätte bra! (som vanligt ;)



2012-05-24 @ 16:40:26
Anonym

omg skit bra ps: vem e tjejen..??



2012-05-24 @ 16:44:20
Madicken

OMB !! MEER DU ÄGEEEERR :D<3



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-05-24 @ 18:00:58
Amina

OMBB! skit braaaaaaaaaa !



2012-05-24 @ 18:16:10
marriz

bekant...........Selena ^-^



2012-05-24 @ 20:45:50
Caarro.

aaas bra ju!! tyvärr har jag inga idéer till dig. men du äger!!



2012-05-24 @ 21:09:43
En som vill ha mer!:)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D



2012-05-26 @ 09:41:09
Anonym

när kommer nästa kap ut???



2012-05-26 @ 12:45:10
Zelma

Du bloggar jättebra, jätteduktig är du! Du borde få pris ❤❤



2012-05-26 @ 19:22:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback