Episode 33 - The text!

'' Jag vill ha dig !!''. sade jag frustrerat.
'' Jag vill ha dig mer!'''. svarade hon lika frustrerat.
Vi hörde blixtar och röster och busvisell.
Jag tittade upp och såg massa paps stå bakom massa palmer och fottade oss.
'' Jusitn, vi gå ut och badar!''. tjöt Tiffany.
Jag reste mig snabbt upp och tog hennes hand och sprang ut i vattnet.
Vi ställde oss bakom en klippa, som tur var var det inte så djupt.
'' Sååå, var var vi?''. flinade jag.
Tiffany flinade oc hjag lutade mig fram mot henne och tröck läpparna mot varandra.
Sedan började vi där vi var.
'' Jag klarar inte mer!''. sade Tiffany och jag flinade stort.



'' asså vi... kanske borde vänta.. ehm.. det är också paps som kan se.. och.. vi kanske inte är redo..''. fortsatte hon osäkert.
'' Ja.. jag vet.. det kanske inte är en bra ide.. Ska vi simma till andra stranden?''.
hon nickade och vi började simma snabbt.
Vi gick upp på stranden, tack och lv var papsrn borta.
" ska vi gå direkt till hotellet snälla?ä sade Tiffany.
Jag nickade och vi  krokade fast våra armar medans vi gick upp till gänget. Alla kollade på oss med ett leende.
Utom Selena. Usch.
" jag och Tiff går tillbaka till hotellet och ringer Scooter och beställer biljetter till första bästa flyg hem!". sade jag.
Alla nickade och jag och Tiff packade ihop våra grejer och gick mot hotellet.
Som tur var var det inte lågt alls.
När vi gick förbi receptionen fastnade min blick på en tidning..
" tiff..". sade jag och höll upp den..
Hon kom fram och stannade till.
" Justin bieber två flickvänner! " läste hon högt.
Vi bläddrade snabbt upp sidan och jag började läsa.
" justin bieber har setts kyssa selena gonez, men har han och sin såkallade bästVän tiffany jones nått på gång? Hur är allt melln dem? Har Justin ett förhållande med nån av dem? Hade inte Tiffany något med hetingen Zac Efron?
Vi ska försöka få mer information !".  läste jag.
Sedan såg jag mig och Selena kyssas. Men det syntes inte att de var hon. Eller mig.
" vi måste vara försiktgare..". Viskade Tiff.
" verkligen..". småsuckade jag.
Vi la tillbaka tidningen och gicl sedan till vårt hotelleum.
Vi slängde väskrna i hallen och började ta av oss kläderna.
" ska vi duscha? Man sparar mer vatten!". flinade jag.
" visst!". flinade hon.
Jag gav henne en ren handuk och vi gick in i badrummet.
Sedan gick vi in i duschen. Båda nakna.
Hon ställde sig nära mig antagligen för hon tyckte de var obekvämt att vara naken.
" tjena sexy!".
Jag slog på vattnet och Tiff fnissade.
" tja!".
Hon la armarn om min nacke och jag satte mina på hennes midja.
" det här är konstigt.. Men mysigt!". flinade jag och hon nissade.
Hennes skratt var ng set gulligaste ever. Ingen skrattade som henne.
Vi började duscha på riktigt och gick sedan ut.
Hon drog på sig ett par trosor och var väg att t a på sig tröjan så ja skrek till.
Hastigt vände hon sig om och jag log.
" säg inte att du gjorde se där bara för att se". Log hon.
" maybe!". Fnissade jag.
Vi tog på oss myskläder och la oss i sängen då smsade jag Scooter.
Nå minut senare så svarade han.
Han hade bokat bikjetter och allt. Planet gick imorgon 12.00.
" dem åker imorgon 12.00". Sade jag.
" bra..". svarade hon och la sig på mitt bröst.
Scootet fick informera dem. Nu ska jag spendera tid med min älskling.
Hon tog upp sin mobil och tog ett kort på oss i sängen.
Sedan tog jag ett också och vi postade de på instagram.
* In bed with my best friend @tiffanyannjones godnight my lovely beliebers! x*
Skrev jag.
Sedan la jag mobilen på sängbordet och drog in Tiffany närmre mig.
'' Vill dem åka hem då?''. sade Tiffany tvärt vad det var.
'' Jag tvingar dem.. tycker det är synd att Zac ska åka.. Har blivit riktigt bra vän med honom på sista tiden.. Men eftersom dem bor tillsammans så är det bäst.. Jag betlaade resan jag bestämmer!''. sade jag.
Hon tittade upp på mig och gav mig ett sött leende.
'' Bra! Men jag går upp imorn och säger hejdå till Zac så du vet!''.
Jag nickade och hon la sig p åmitt bröst igen.
Nån sekund sedan började jag leka med hennes blonda långa hår. 
'' Justin?''. sade hon.
'' Aa?''.
'' Har du haft känslor för Selena nån gång?''.
'' Njae.. Inte som jag har för dig, kanske lite.''.
Hon nickade.
'' Orolig?''. fnissade jag.
Hon tittad epp på mig och la hakan på mitt bröst. '' lite kanske..''.
Jag log och smekte hennes kind. '' Jag älskar bara dig, inte nån annan ! ''.
'' Jag älskar dig med!''.
Sedan somnade jag.
Jag vaknade av att det vark allt och tomt brevid mig.
Snabbt öppnade jag ögonen och Tiffany var borta.
Panikslaget sprang jag runt i sviten och letade och letade.
Det var då det slog mig, hon skulle ju säga hejdå till Zac och dom.
Jag skrattade för mig själv och slog mig löst i huvudet.
Sedan började jag ta på mig kläder.
Jag tog ett par shorts och en t-shirt sedan fixade jag håret. Sedan sprutade jag på mig parfymen som tiffany valt som luktad egrymt gott, lite deo sen ett halsband.
När jag var klar gick jag ut från toan och mötte någon.
Ett skrik for ut ur min mun och jag stannade chockat upp.
Det var en tjej med svart hår.
'' Ehm vem är du?''. sade jag.
'' Tiffany!''. fnissade hon och tittade upp.
'' Har du färgat håreT?''. skrattade jag.
'' Nope!''. hon drog av sig peruken från huvudet och fnissade.
'' Varför har du peruk?''.
'' För att kunna gå ut lite själv och så.. Utan vakter!''.fnissade hon.
'' Gud va du skrämde mig.. trodde först det var selena!''. skrattade jag så jag vek mig.
'' hehe förlåt!''. sade hon generat och kramade mig.
Med lite humor satte jag på mig peruken medans hon gick ut till sovrummet.
Jag började as garva för mig själv när jag såg hur sjuk ajg såg ur.
'' Vad är det?''. fnissade tiffany och vände sig om och brast ut i skratt.
tårarna forsade och hon ramlade ner på golvet.
där efter jag.
'' Jag orkar itne!''. sade jag när skrattet lugnat sig.
Jag tog av mig peruken och slängde den på soffan.
Tiffany skrattade lite inann hon andades andfått. 
Jag reste mig upp och satte mgi i sängen och slog på tv:n.
Strax efter kom Tiffany och la sig brevid mig.
'' hur känns det i typ nästan 2 veckor utan Zac?''. retades jag.
'' Ey ! jag älskar honom, men som vän pucko!''. flinade hon och gav mig en puss på kinden.
'' Okejokej.. bara fråga..''. flinade ajg retsamt.
'' Sååå vad ska vi göra idag?''.
'' Hm.. vet inte.. Kan vi inte testa på lite aktiviteter på stranden? Surfing, åka vattenskooter?''. 7
'' JA JA JA JA JA JA!!! ''. utbrast Tiffany högt. '' Jag har aldrig surfat vill så gärna göra det!''. tillagde hon.
'' Haha chilla burden, bra då gör vi det! Ska bara vixa rummen, ska ringa ner till receptionen och höra om 3 bädds rummet brevid är ledigt!''. sade jag och flinade.
'' Stackars Brianna.. Bo med 2 killar..''. flinade Tiff.
Jag fnissade lite och ringde sedan receptionen.
'' så rummet är ledigt?''. log jag.
'' Ja, rum nummer 399, mitt emot er! vill ni ha det istället?''. sa kvinnan i receptionen.
'' Ja jätte gärna, 3 stycken åkte hem i morse så det blir bra!''.
'' bra då är det bara komma ner och hämta nycklarna och byta rum!''. sade hon glatt.
'' Tack så mycket, jag skcikar ner dem!''.
'' Va bra, ha en fortsatt trevlig dag!''.
'' Desamma!''.
Jag la på och skickade iväg ett sms till Brianna, Chaz och ryan om nycklarna till det nya rummet.
Som var lite lyxigare. Ett rum med 2 sängar, sedan ett rum med 1 säng. Antagligen åt Brianna, haha!
'' När ska vi gå och surfa?''. tjatade Tiffany.
Jag flinade. '' snart antar jag, när resten är klara med 'flytten'!''.
Hon fnissade lite och la sig ner på mitt bröst igen.
Det knackade på dörren och jag sprang och öppna.
Där stog brianna, Ryan och CHaz i bad kläder.
'' Stranden?''. flinade dem.
'' Oh ja, dax för surfing!'. flinade jag och hämtade våra grejer sen igår.
'' kom nu Tiff vi drar!''. sade jag.
Hon sprang fram och tog sin väska och vi lämnade sedan hotellet.
När vi kom ner till stranden var det toppen väder.
Det skulle vara det den här veckan, vilket var skönt.
Det har regnat så mycket i Stratford på den sista tiden.
Vi la ner våra grejer lite enskilt och gick mot surfing stället.
'' Hej vi 5 vill surfa!''. sade jag till den unga typiskt 'surfarkillen' i kassan.
shirt less, röda badshorts solkräm på näsan, blondt hår, och brun!
Han var till och med badvakt också..
'' Okej, här har ni bräder, är det nån som inte kan surfa?''. sade han coh la fram 5 bräder åt oss.
Jag delade ut brädorna och la fram pengarna.
'' Jag..''. flinade Tiffany blygt.
'' Ska jag lära dig?''. flinade han snett.
Jag tittade äcklat bort, varför inte jag? Jag kunde ju?
'' gärna!''. fnissade Tiffany.
han klev ut ur båset och la ner Tiff's bräda i sanden.
Ha ställde sig på den och började visa trick och sånt.
'' Testa så jag ser om du gör rätt!''. flinade han och hon visade.
'' så?''.
'' Vänta du gjorde ett fel!''. ^
Killen som tydligen hette Luke ställde sig bakom henne, väldigt nära. Och la händerna om hennes höfter och rätade till ryggen i en position för srufing.
'' sådär nu är allt bra!''. flinade han.
tiffany fnissade lite, typsikt. ska hon falla för honom nu?
Jag suckade surt och tog min bräda och började gå ut till vattnet.
Ryan och dem var redan ute i vattnet, och nu kunde väl Tiffany surfa med ' Luke '.
Jag la mig på mage på brädan och simmade ut en bit. 
'' Justin vänta!!!''. skrek en röst.
Min blick för bak och Tiffany kom springandes ut i vattnet med sin bräda.
Hon simmade ut på den mot mig och jag suckade.
'' vad?''. sade jag, det lät kaxigare än vad jag trodde.
'' vad är de?''. sade hon och satte sig med benen på varsin sida av brädan.
'' Inget!'' mumlade jag surt.
Jag såg en lagom våg till mig så jag stlälde mig upp och väntade in den.
'' Juuustiiiin!''. suckade tiffany och simmade fram brevid mig.
Hon ställde sig vingligt upp och böjde sig fram mot mig och prutade med läpparna.
'' Puss?''. flinade hon.
Jag kunde inte låta bli att le. så jag böjde mig fram och tröck våra läppar emot varandra.
Hon log och vågen kom.
Vi surfade in i den och hon klarade det galant, precis som mig.
Jag flinade lite och simmade sedan till lite grundare med Tiffany bakom mig.
'' Bra!!''. sade jag.
'' tack!''. fnissade hon.
Vi surfade lite med resten ett tag sedan gick vi trötta upp på stranden.
vi lämnade tillbaka brädorna och la oss på våra handukar.
Jag antog att paps hade tagit massa bilder nu, men what ever. 
Min mobil började ringa och jag läste på skärmen '' Scooter '' stog det.
Med en suck svarade jag. '' Aa hallå?''.
'' Justin vad håller du på med?''. sade Scooter argt.
'' Va?''. sade jag frågandes.
'' hånglar med nån tjej, antar att det är Tiffany på stranden, pussas på stranden? Vill du ha uppmärksamhet eller?''. tjöt han.
'' Öh tat lugnt mannen! Vi är bara vänner!''.
'' Aa säg det till pressen, dom skriver att ni nu har ett förhållande!!''.
Scooter var arg, riktigt arg. Tur att jag inte var vid honom nu.
'' Men boka en interjuv med nån radio grej här eller nått då? Så kan jag säga att det bara var ett misstag och vi är vänner?''. sade jag småsurt.
'' Jaha!! Du får fixa det här Justin, du ställde till med allt kaos. Du kanske borde uppdatera din twitter också..''. sade han surt och als edan på.
Jag usckade och gick sedan in på twitter och skrev.
* Girls.. Im still singel, im not having a girlfriend.. yet.. Okey chill ! Peace out! x *

Nu skulle de bli ännu mer kaos, det visste jag.
Men mina fans borde vara lyckliga om jag är lycklig? Eller?
Jag raderade snabbt tweetet och skrev ett nytt..
* Girls.. My lovely beliebers.. i love you guys, and im still singel! dont be mad okey? u smile i smile ! x *

Sedan log jag och logggade ut. 
'' vem var det?''. sade Tiffany nyfiket och la sig närmre mig.
'' Scooter..''. suckade jag.
'' vad sa han?''.
'' Han var sur för du och jag kysstes inför papsen och alla fans.. så han ska boka en interjuv med någon radiostation så jag kan säga att vi bara är vänner!''. sade jag och mötte hennes blick.
'' aha.. då kanske vi ska sluta kyssas över huvud taget då!''. sade Tiffany och vände sig med ryggen mot mig.
'' Nej nej nej! Absolut inte!''. sade jag och böjde mig över henne för att pussa henne.
'' där hade du tur biebs!''. fnissade hon.
Jag skratttade lite innan jag la mig ner för att sola.
Jag kände hur det plingade till i Tiffanys mobil. Hon ryckte snabbt åt sig den och började fippla med den.
Henne ögon gick fram och tillbaka på skärmen, hon läste nånting.
Tiffanys ansiktsuttryck ändrades från glad till rädd.
Snabbt och la hon ner mobilen i väskan.
'' Vad är det?''. sade jag chockat.
'' äh.. inget..''. sade hon nervöst och la sig ner på mage.
Vad hade skrämt henne? Vem ? Jag skulle inte låta henne gå undan bara så där.


Vem smsade?;) 

Tack för alla gulliga kommentarer:)

Rekord :') Älskar er så sjukt mycket!:') 

Klart jag ska fortsätta om ni kommenterar så där bra!:')

Älskar er ;*

Kommentarer
Anonym

Säkert det är Selena! Guuud hatar henne!!



2012-05-10 @ 09:02:16
Anonym

älskar deeet gud vad braaa du är



2012-05-10 @ 11:08:56
Anonym

Säkert selena xD



BRAAA :D<3



2012-05-10 @ 13:23:03
Anonym

Säkert selena eller Jordan eller vad han hette:) hoppas det kommer ett till kapitel snart!!:) älskar bloggen!!!



2012-05-10 @ 14:25:19
Anonym

Mera!!:) älskardääää!!!!!:D



2012-05-10 @ 14:56:50
elena

super bra vill bara ha mer



2012-05-10 @ 15:48:41
Linn

As bra!



Haha, lovad att jag skulle komentera på VARJE kapitel och jag håller mitt löfte ;)

Kul att du fortsätter



2012-05-10 @ 17:21:44
Belieber :)

Jag fattar inte, är dem tillsammans? För Justin säger tilö Scooter att dem är bara vänner typ, men dem kysser varandra, duschar NAKNA! Hahaha!



Blogg: http://buurcus.blogg.se/
2012-05-10 @ 17:24:41
Amina

Meeer skiit bra ! <3



2012-05-10 @ 18:40:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback