Episode 32 - Im gonna take you down, bitch!

Jag nickade och han försvan ut. Nån minut senare kom han med en ljus blå snyggt linne jag köpt.
Jag drog på mig det och vred ut all vatten ur det gamla och gick sedan ut.
Justin flätade samman våra händer tills vi satte oss på våra platser.
Sedan började jag äta upp det sista. Jag tänker inte titta, prata eller ens höra på vad Selena säger.
Hon är en idiot. 
Men hon ska få tillbaka. 
Vi åt upp vår mat och gick sedna en bit runt lite på stan och kollade på gamla hus och sådant.
Sedan gick vi till hotellet.
Imorgon var det en ny dag, alltså stranden! Selena ska få! 
Usch vad hon ska få. Hon kommer aldrig glömma den här semestern.



Jag och hela gänget gick längs den långa vägen ner mot stranden.
Selena gick sist med Chaz och Ryan. Jag gick först med Justin.
Vi anlände till stranden och jag la mig så långt ifrån Selena som möjligt.
" jag går och badar!". sade jag lite smått irriterad och gick mot vattnet.
Jag orkade inte se Selena. Hon hade betett sig som en idiot vid frukosten.
"ey vänta!". sade en röst och jag vände mig om.
Där kom Justin joggandes.
Han stannade upp vid min sida och gav mig ett leende.
" hey!". Sade han.
" hej!". Log jag.
" får ja bada med dig?".
" klart!". Sade jag.
I nästa sekund bar han upp mig och hängde mig över axeln och sprang mot vattnet.
Jag skrek och skrattade tills han släppte ner mig i det varma vattnet!
Han började skvätta vatten på mig villet startade ett vattenkrig.
" okej jag orkar inte!", Skrattade jag andfådd.
" orkar du de här?". Flinade han och drog mig närmre honom.
Han la våra pannor emot varandra.
" justin.. Papsen!". viskade jag.
" under vattnet då?". fnissade han.
" haha kinky boy kom då!".
Jag drig han under vattnet och tröck våra läppar emot varandra.
Snabbt simmade jag till ytan för att ta luft.
Justin kom aldrig upp.
" Justin!?!?". Småskrek jag.
Jag började gå i virklar i vattnet. Vart var han? Han var borta!!!
Några tårar kom och oron steg.
" Justin!!!". skrek jag men inte sö högt.
Jag kände nån under mina ben sedan lyftes jag upp.
Av Justin.
" ASSÅ IDIOT TRODDE DU DRUNKNADE!!". skrek jag och Justin garvade.
Han släppte ner mig och jag kramade om honom.
" förlåt, de var så kul!". Fnissade han.
Jag gav han en puss på kinden innan vi gick upp.
Jag la mig ner på handuken och Justin la sig brevid mig.
'' Fan.. Jag glömde solkräm..''. suckade jag och tog på mina rayban solglasögon.
'' SElena har nog!''. log han.
'' Okej!''.
'' Ey Selena kan jag få solkrämen?''. sade Justin.
'' Visst!''. log hon och slängde den till honom.
'' Jag smörjer in dig!''. sade Justin och jag satte mig upp och han började smörja in min rygg.
Jag mötte Selenas blick. Hon var arg. Välldigt arg. 
Zac började as garva samt Brianna, antagligen fattade dom vad som på gick mellan mig och Selena.
'' Hänger nån med och köper glass?''. sade Selena.
Ingen svarade. Jag bskrattade lite.
''JAg kan!''. sade Justin och jag suckade.
'' Bra!''. sade hon och sprack upp i ett leende. Jag suckade åter igen och gav dom min bäställning.
Sedan försvan dom bort.
Jag följde dem med blicken innan dom kom ur synhåll.
'' Nån är avis?''. sade Ryan och jag röck till.
'' Nej..''. mumlade jag surt.
'' Jooooohooo!!'. svarade han och Chaz i kör.
'' kanske liet okej nöjda?''. flinade jag.
'' Justin gillar dig, kanske älskar? Så han skulle inte göra nått med henne, jag lovar!''. log Ryan.
'' Ja han har pratat om dig hela tiden när du pratat med nån annan, om ditt leende och allt! Och hur glad han är att du gillar honom med!''. log Chaz.
'' Okej.. gulligt.''. fnissade jag.
Det hade gått 10min och jag började undra vart dom tagit vägen.
'' Jag går och hjälper dom, dom kasnke inte kan bära allt!'' .sade jag och reste mig upp.
Jag började gå i den varma sanden och gick fram til lkiosken.
Dom stog inte i kön, vart var dom?
Jag tittade runt lite coh såg dem sedan vid koisken.
Hångla.
Tårarna kom och jag visste inte vad jag skulle göra.
JAg snyftade till och Justin tittade upp och mötte min blick och hans ögon spärrades upp.
'' Tiffany..''. sade han och jag skakade ledset på huvudet och sprang där i från.
'' Såå.. Du är inte sur va?''. sade jag.
'' För?''.
'' Jag och Tifff?''. sade jag och tittade ner i sanden.
'' Nejdå! Vi fake:a allt va?''. sade hon och log.
'' Aa, bra för jag gillar henne verkligen!''. log jag.
Hon log lite sen gick vi till glasskiosken.
Och det var världens kö.
'' Aj shit!''. småskrek selena.
'' vad hände?''. sade jag.
'' Jag trampade i något! ''. sade hon och började halta.
Jag la armen om hennes midja och drog henne till skuggan vid kiosken och lutade henne mot väggen.
'' Gör de ont?''.
'' jaa!!''. tjöt hon.
Hon mötte min blick och drog mig närmre sig och tröck våra läppar emot varandra.
Nån sekund senare kom hennes tunga i min mun och minn i hennes.
Jag försökte streta emot, men jag kunde inte.
Nån snyftade till och jag tittade upp.
Fan drä stog Tiffany.
'' Tiffany!!''. sade jag och hon skakade p åhuvudet och sprang iväg.
'' Ops!''. fnissade Selena.
'' Asså Selena det där var droppen! Jag har sett ditt beteende hela jävla semseterna!! Jag gillar itne dig, och har aldrig gjort!!! Jag ÄLSKAR Tiffany!!! Rör du mig igen då jävlar!! Jag beställer ett flyg till dig, vanessa och Zac när vi kommer till hotellet! Fyfan!!''. skrek jag så säkert alal hörde.
Sedan sprang jag fort efter Tiffany.
När jag kom fram till Ryan och dom så ,låg inte Tiffany där.
'' Vart är tiff?''. sade jag chockat.
'' hon hånglar iallefall inte med sitt förra ex!!''. sade Brianna argt.
'' aha... Men vart är hon snälla säg..''.
'' På flyget på väg hem!''. sade Ryan.
'' Va?!??!''. sade jag coh allt stannade.
'' Jag skoja hon är nån stans på stranden!'''. flinade han.
Jag sparkade sand på honom innan jag sprang iväg bort mot strandens ende.
Fans frågade om autografer och bilder men jag bara fortsatte springa. J
För jag visste att mina fans alltid var här för mig, och jag ska be dem om ursäkt. Tiffany kanske aldrig blir min igen.
När jag sprungit bort från stranden s¨var det en liten strand, med klippor och det var jätte vackert.
Vattnet var is blått och solen gjorde så det blänkte.
På stranden satt Tiffany. Med benen uppdragda till bröstet och hängde ner.
Jag gick tyst fram coh hörde snyftningar.
'' Tiffany..''. viskade jag.
Hon tittade upp. Hennes blick var aggresiv. Besviken.
''' Gå!!''. skrek hon.
'' SNälla lyssna!''. bönade jag och gick fram.
'' vad Jusitn? Vad ska jag veta? Att du verkligen har känslor för Selena? ''. sade hon.
Jag hukade mig framför henne och hon tittade inte ens upp.
'' Nej Tiff! Jag har inga känslor för henne! Bara som vän okej? Det var HON som kysste mig!! Jag skulle aldrig kyssa henne! Aldrig! Jag skulle bara kunna kyssa dig, min älskling! Du är mitt allt Tiff! Selena är inet mot dig. När jag kommer till hotelelt ringer jag och bokar ett flyg till Selena, Vanessa och Zac så åker dom tillbaka till Stratford, sedan hem till sig. För jag älskar dig Tiffany. Mer än allt annat.''. sade jag och jag fällde än tår.
Jag älskade henne verkligen. 
Mer än alla kunde ana.
hon var tyst, hon sa inget.
'' Tiffany sn-..''. 
Hon avbröt mig genom att pressa våra läppar emot varandra hårt.
Jag log lite. Men öppnade sedan min mun för att få våra tungor möta varandra.
Hon drog mig ner mot sanden. Jag låg över henne men inte med hela tygnden för ajg visste att hon skulle dö.
Våra tungor masserade varandra, min hand gled upp högt upp på hennes lår och andra stödjade jag mig på.
Tiffany drog i mitt nackhår och tröck mig närmre sig.
Hennes andra ben la sig över mina ben och jag ville bara ha henne. Här och nu.
'' Jag vill ha dig !!''. sade jag frustrerat.
'' Jag vill ha dig mer!'''. svarade hon lika frustrerat.
Vi hörde blixtar och röster och busvisell.
Jag tittade upp och såg massa paps stå bakom massa palmer och fottade oss.
'' Jusitn, vi gå ut och badar!''. tjöt Tiffany.
Jag reste mig snabbt upp och tog hennes hand och sprang ut i vattnet.
Vi ställde oss bakom en klippa, som tur var var det inte så djupt.
'' Sååå, var var vi?''. flinade jag.
Tiffany flinade oc hjag lutade mig fram mot henne och tröck läpparna mot varandra.
Sedan började vi där vi var.
'' Jag klarar inte mer!''. sade Tiffany och jag flinade stort.

Ojoj, vad kommer hända?;) 

Kommentera!:D

Kommentarer
Anonym

Snälla!! Mera ikväll!!:D tycker du kan skriva en bok^^ skulle lätt köpa den isåfall!



2012-05-07 @ 19:05:49
Felicia

Asbra!



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-05-07 @ 21:43:08
Anonym

Sjukt bra!!



2012-05-08 @ 16:51:28
Anonym

Meeeera!



2012-05-08 @ 17:05:05
Anonym

Hallå!! Meera!!!!!!



2012-05-09 @ 17:33:38
jl

Älskart! :-D kram



Blogg: http://www.julia.lissel.devote.se
2012-05-09 @ 22:43:06
julia

Skit bra!! Längtar efter nästa kapitel, vill verkligen veta vad som händer! :) du skriver jätte bra, och handlingen är jätte bra/kul tycker jag:) <3



2012-05-10 @ 07:05:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback