Episode 9 - Confused !

Vi gick längsgatan då jag insåg att det var min gata.
'' Vänta.. Jag bor ju där?'' jag pekade på mittt vita hus och Justin höjde ögonbrynet.
'' Haha va nära vi bor varandra, ungefär 5 hus imellan!''.
Vi började små skratta. '' Trevligt!''.
'' Men.. Hejdå!''. sade  han och kramade om mig.
'' Hejdå!''.
Jag ville inte släppa. Men var tvungn.
När Justin vänt om och börjat gått mot sitt hus gick jag in till mitt.
'' HALLÅ?''. skrrek jag när jag kommit in.
'' Heeej!''. skrek mamma och pappa från köket.
Jag lutade mig mot ytter dörren och log.
Var jag kär? Eller vad var det?
Jag stog färdig och klar i hallen på väg till skolan!
Helgen har jag ängnat åt att pluggat!
Sen tagit en fika med Bri och Meg i går!
" jag går nu nath!!!" ropade Jag från hallen.
" okej! Ses sen! Är nog hemma när du kommer hem!".
Jag öppnade dörren och klev ut. Den kalla vinterluften for genom kroppen.
Jag adades in den kalla friska luften och började gå mot skolan.
" TIFFANY!!!"
Hastigt vände jag mig om och fickl se Justin spring mot mig.
Han tvär stannade framför mig och sprack upp i ett leende.
" hey shawty!"
" hej Justin!"
" ska vi ta sällskap?"
Jag nickade och vi började gå!
"
Så hur mår du? Efter helgen asså?"
Jag skrattade. " bra! Har återhämtat mig så!"
Han nickade och det vart tyst i några sekunder innan vi började
Prata för fullt.
Vi gick skrattande in på skol gården, allas blickar for På oss.
" eh.. Hejdå!" sade han och färsvan bort till Chaz och Ryan.
Som stog och snackade med Britney och hennes "gäng".
Jag suckade och gick fram till Brianna och Megan!
" hej!" sade jag oc fak log.
" hej! Va hände med Justin?"
Jag suckade. " inget kom vi går!".
Jag drog in dom till skåpen och tog våra böcker och gick till lektionen.

Dagen var slö. Justin har inte svarat när jag hälsat på honom. Inte när jag frågat han en fråga på lektionerna.
Ignorerar mig totalt.
Jag la in mina böcker med en suck i skåpet och kollade min mobil. Inget.
" hey!".
Jag röck till och fick se Jordan stå där!
" hej!" jag log.
" vill du äta lunch med mig?"
Jag nickade." visst! Bri och Meg fick kvarsittnig för dom snackat hela lektionen!"
Han skrattadr och vi gick mot matsalen.
Justin stog med Britney vid sitt skåp och hon klängde som rn apa på honom.
" lägg armen om mig!" viskade jag åt Jordan å sekunden senare var hans arm runt min midja.
Fjärilarna var tillbaka, jag smålog lite och njöt sedan.
Det var för att reta Britney och Justin!
Britneys mun öppnades och ho stöndade argt.
" kom brit!" Justin drog henne mot Ryan och Chaz som stog några meter bort.
När vi kommit ifrån dom började vi skratta.
" hennes min! Guiud!!" Jag garvade åt Jordans imitation från Britney!
" det var kul!"
" ville du göra hon och Justin avis?" han flörtade lite och jag nickade.
" thats my girl!"
Jag lig och vi gick sedan till matsalen.

Skolan rullade på, som tur var hade jag nästan samma lektioner och suttit brevid Jordan.
" vill du göra något?". Jag tittade på Jordan, där vi stog vid Skåpen och drog på oss jackorna.
" ehm.. Måste plugga!"
" plugga hos mig? Vi kan hjälpas åt?" han flörtade.
" visst!" nickade jag och log.
Fotsteg hördes, jag vände mig om och mötte Justins blick.
Lika snabbt som jag vände mig om vände jag mig tillbaka.
" ska vi gå?"
Jag nickade och gick med honom ut efter Justin till parkerieng.
Han gick mot vår gata, och jag och Jordan till Jordans bil.
Snabbt hoppade jag in i bilen och knäppte på mig bältet.
Jordan började köra och och nu insåg jag att vi skulle till samma håll som Justin.
'' Kan jag hämta upp honom?''.
Jag tittade chockat på Jordan men nickade sedan.
Han sagtade av och vevade ner rutan.
'' EY BIBES HOPPA IN!''.
Justin tittade upp och ma såg hur han tvingade fram ett leende. Sedan hoppade han in i bilen.
Jordan hade sin morfars bil för hans var på lagning, och den här var ganska gammal, vilket betydde att det var tre säten fram.
Justin slog sig ner brevid mig och knäppte på sig bältet.
Min blick fäste jag på vägen framför och ville inte flytta den.
'' Spelkvällen var grryyym!''.
Justin skrattade. '' Lugnt!! Allas utbrott, haha!''.
dom började prata om deras ' spelkväll ' vilket jag inte ens vsste att dom hade haft.
Jordan stannade utan för Justins hus och Justin klev ut.
'' Tack för skjusen!''.
'' Var så lite bro! sees!''.
'' Yeah!''. Han slog igen dörren och Jordan fortsatte köra.
Jag tittdde chockat på honom och han log.
'' Vad?''.
'' Varför har du inte berättat att du umgåts med Justin?''.
'' Det var bara en kväll lixom? inget märkvärigt!'.
Jag svarade inte utan tog upp m in mobil och slängde iväg ett mess till mamma och sa att jag var med Jordan.
Jordans hand la sig på mitt lår och en rysning fölg genom kroppen.
Sen kom fjärilarna. Varför? Varför kom fjärilarna varje gång han rörde mig?
Han körde upp på sin uppfart, vilket chockerade mig.
Jordans hus var riktigt vackert.
Jag klev ut och tittade på huset, stort och täckt av snö, snön glittrade på taket och runt huset.
Vilket gjorde det mer finare.
'' Wow.. Snyggt hus!''.
Jordan log.
'' Tack! Vet en som är snyggare!''. sade han och blinkade.
Mina kinder hettede till och vi gick ffram till dörren. Han låste upp och gick in.
Det var preci som jag föreställt detm stort, lyxigt, perfekt.
Jag tog av mina skor och hängde av jackan. Väskan la ja gpå golvet och tog några steg in.
Det var högt i tak, rent över allt, men inte direkt 'LYXIGT' utan mer lyxigt och hemmamysigt på något sett.
'' Ska vi kolla på tv ett tag innan läxorna?''.
'' Aa visst!''.
vi gav varandra ett leende och gick in genom en stor öppning in till ett stoooort vardagsrum.
När jag vände mig mot soffan satt en liite liiten pitbull valp där.
Den stog nära kanten och skällde och viftade glatt på svansen.
Antagligen var den för liten för att hoppa. Inte för att det va rlångt till golvet, men hunden var liten.
'' JayJay vad gör du gubben!!!''. Jordan gick fram och bar upp honom i famnen.
JayJay var nog den sötaste hund jag någonsin sett. Ärligt talat.
Hunden slickade galet Jordan i ansiktet och han släppte sedan ner honom på golvet.
JayJay's öron fladdrade upp och ner när han kom galloperandes mot mig och ställde sig på bakbenen och sträckte ut tungan.
Jag hukade mig och JayJay hoppade upp i min famn och började slicka mig.
'' Han gillar dig!''.
Jag log mot Jordans ord. Själv hade jag haft en hun när jag var runt 9 år, men dog efter nått år. 
Sen ville jag aldrig att någon annan hund skulle ta hans plats.
'' Gud vilken underbart söt hund!!!''.
Jag bar upp valpen i famnen och slog mig ner i soffan brevig Jordan.
'' Tack, fick han för nån månad sen!''.
'' Älskar hundar..''.
'' Jag med! Har haft hundar hela mitt liv, växte alltså upp med dom kan man säga!''.
Jag små skrattade. '' Hehe gulligt!''.
Jordan zappade mellan kanalerna och stannade på American Idol.
Vi glodde ett tag och JayJay somnade i mitt knä.
Han var så söt.
'' Sa vi ta och plugga lite?''.
'' Aa! ''. 
Vi tog våra väskor och gick upp till hans rum med JayJay hack i häl.
Jag tog ut mina läxor när vi kom upp till hans rum, hans rum var lika fint som allt annat i huset.
Jag la mig i en vit fluffig devan, och Jordan la sig i sin säng.
Rummet var inte fullt med kläder, som jag förväntat mig. ÄR ganska van att Nath gjort så i alla år.
Vi börjadeplugga med matte cch sedan fysik tillsist till Engelska provet om 3 dagar.
'' Jordan.. kan du söka på fråga 5 på datan?''
Han nickade och startade upp internet på sin macbook..
'' här!''.
Jag gick frma och la mig brevid honom mot väggen.
'' Vilken av dom här två alternativen kommer inte ramla..'' läste han.. '' Ehm.. B!''.
Jag log. '' Tack!''.
Jag skulle precis till att resa mig men han drog ner mig.
'' du kan gärna ligga kvar.!''.
Han log sexigt vilket fick mig nästan svimma.
Jag la mig ner igen och vi tittade gulligt på varandra. Sedan började vi plugga.
Vi har plugat i snart 1½ timme om inte mer, jag var sjukt hungrig och det värkte i handen efter allt skrivande.
Jag tittade på Jordan och såg att han låg och tittade på mig med ett leende.
'' du är så söt när du koncentrerar dig!''.
Jag log. '' hehe..tack.. antar jag.. ''.
'' Ska vi beställa pizza? Är vråååål hungrig!''.
'' Samma här!''.
'' Vilken?''.
'' Hawaii?''.
Jag nickade. Han slog nummre och ringde.
Efter 15 min knackade det å dörren.
Jag sprang och öppnade medans Jordan tog fram taldrig och sådant
En utlänsk ung kille stog med tv kartonger pizzor i famnen.
'' här!''.
Jag gav han pengarna och tog emot pizzorna. Han försvan ut till sin bil och åkte iväg.
'' Här är pizzorna!''. sade jag och ställde dom på bordet.
'' Tack!''.
Jag log. '' Var så lite!''.
Vi började äta för fullt, tills magarna sprack.
Han var en underbar kille, en som får allla tjejer på fall.. 
Till och med jag.
han har en underbar kropp, leende. Allt..
Jag tittade på hur han åt, skit gulligt.
'' Varför kollar du på när jag äter?''.
Jag skrattade. '' Det är sött!''.
Han log coh såg hur hans kinder blev lite småröda.
Jordan rodnade. Tack vare mig?



Kommer det hända nått mellan Jordan och tiff? 
Eller Justin och Tiff? ;) 

Kommentera från OLIKA IP NU!!!:p

Kommentarer
Anonym

meer :D



2012-03-14 @ 15:04:28
Sara

Meeeeeer!



Blogg: http://jbieberstoriies.blogg.se/
2012-03-14 @ 15:48:14
Sonja

Heyyyy :D Gör du länkbyten?<33 Kika gärna in på min novell blogg om JB skulle betyda så mycket! ;D<33

Btw, skit bra kapitel!



Blogg: http://jssmn.blogg.se/
2012-03-14 @ 17:35:50
Madicken

BRAAAA OFC<3333



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-03-14 @ 18:06:20
Sara

Meeeeeeeer!



Blogg: http://jbieberstoriies.blogg.se/
2012-03-14 @ 19:28:53
Sara

Meeer!



Blogg: http://jbieberstoriies.blogg.se/
2012-03-16 @ 17:14:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback