Episode 11 - Breath, Breath, Breath!

När vi var på toppen tappade jag andan, det var riktigt högt. Jag som var höjd rädd.
'' Jordna jag vill inte!! jag är höjd rädd deutom!!''. bönade jag.
'' Det är lugnt, du kan sitta i mitt knä, kom nu, jag är här!''.
Hans ord lugnade mig. Vi satte oss vid början av banan, jag mellan hans ben med hans armar hårt om min mage.
'' Jag kommer dö..'' sade jag innan Jordan flyttade lite framåt och vi började åka.
Det störtade rakt ner vilket fick mig småskrika, och Jordan bara as garvade.
Hans garv var det underbaraste på länge. Fullt seriöst.
När jag hamnade undervattnet kände jag Jordan hamna över mig.
Vilket fick mig fortfarande vara undervattnet. Han råkade sparka till mitt huvud vilket fick få mig att snurra.
Jag kände hur andan flög ur mig och jag sjönk mot botten.

Den blonda i vänstra hörnet är birtney.. :P

JORDANS PERSPEKTIV:


När jag såg Tiff nudda vattnet försökte jag rikta mig mot andra sidan så jag inte skulle hamna över henne.
Vilket jag failade med, jag hamnade rakt över henne.
Jag kände hur jag tröck ner henne och simmade snabbt mot ytan.
Men då råkade jag slå till hennes huvud.
'' Tiff!''. sade jag när jag fick luft.
Hon sjönk mot botten.
Snabbt tog jag ett djupt andetag och dökl ner mot henne.
Med ett fast tag om henne simmade jag mot ytan och skrev efter hjälp.
'' HJÄLP HJÄLP!!!!!!!!!!''.
Paniken steg och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag la upp henne på stengolvet och klättrade snabbt upp.
Folk samlades runt och Drake, Brianna och MEgan kom fram springandes.
'' Vad har hänt??!?!''. sa MEgan gråtfärdigt.
Jag sket fullständigt i hennes frågao och började göra hhjärt och lung räddning.
Jag blåste in luft  hennes mun och hoppades på det bästa.
'' Tiffany vakna!!!''. sade jag och skakad elite små¨tt på henne.
Hon började hosta och massa vatten flög ut ur hennes lungor.
'' TIFFANY!''. skrek jag och två livräddare kom fram och hjälpte.
Ena mannen höll upp hennes huvud så allt vatten åkte ut.
Den andra kände puls och hjärtfrekvens.
'' Hur mår du?''. sade jag och tårkade en tår som kommit.
'' bra..!''.
'' Förlåt förlåt!! det var mitt fel!!''. tjöt jag.
'' Jordan det är lugnt!''.
Hon smkete min kind och kramade sedan om mig.
Livräddarna sa att allting var okej, och alla började appplådera.
'' kom vi vilar ett tag!''.
Jag hjälpte henne upp men hennes ben var svaga.
Nån sekund senare var hon i min famn och jag gick mot solstolarna.
Jag la henne på ena och la mig sedan på den brevid.
'' Förlåt.. Jag råkade slå till dig..''. sade jag och suckade.
'' Jordan!! Ta det lugnt, ta inte all skuld.. Okej?''.
Tiff tog min hand och flätade samman dom.
'' Okej..'' svarade jag och små log.
Vi låg och solade ett tag och sedan begav vi oss till strömmarna.
'' Vågar du ?''.
Hon nickade. '' Jadå! Jag är försiktig!''.
Jag nickade.
Hon satt nu sig brevid mig och flätade samman våra händer. Vi åkte ner och allt gick bra.
Ingen höll på att drunka !
'' Haha det där var kul!!''. sa hon skrattandes när vi kommit ner.
'' haha aa, såg du tantens min?''.
Vi skrattade. '' Ja!!''.
Jag la mina händer på hennes midja och hon sina runt min nacke.
Våra näsor nuddades och jag kunde inte låta bli att le.
Tiffanys blick for bakom oss och hon stelnade till och tog ett steg bakom.
'' Vad är det?''.
Jag vände mig om och fick se Justin, Britney, Louise, Ryan och chaz stå vid kön till strömmarna.
Och kön räckte ner till den lilla poolen man landade i, där jag och tiff stog.
'' den idioten..''. mumlade hon.
Justin tittade hit och man såg hur han röck till lite smått när han såg oss.
Sedan sängte han huvudet och tittade ner i stengolvet.
Britney kollade hit och öppnade sedan munnen och gick hit med bestämda steg.
'' Vafan håller du på med?''. tjöt hon.
'' Vad ser det ut som? ''.
'' Jag vet inte! Men trodde du gillade mig!!!!''.
'' HAHA då hade du fel gumman.. Mina känslor tillhör en annan!''. Jag tittade på Tiff som började le.
Britney fick sitt normala utbrott och stog och skrek. Tillslut kom Justin fram och lugnade henne.
''  britney kom!''. han drog henne med sig och slängde en blick på Tiffany.
En sorgsen. Jag såg hur Tiffany tittade ner i vattnet ledset.
Jag bar glatt upp henne och gick till den stora bassängen med Brianna, Megan och Drake bakom.
Vi badade skvätte vatten på varandra och hade sjukt kul. Med dem här kunde jag vara mig själv.
Slippa bry mig om hur ajg beter mig. Som i skolan.
'' ska vi dra hemåt?'' sade Drake när vi satt vid ett par bord och stolar.
'' aa är helt slut!''. svarade tjejerna.
Vi beslöt oss för att åka hem. alla var sjukt trötta.
När jag bytt om och duschat gick jag och Drake ut till min bil och väntade på tjejerna.
'' sååå hur går det med Tiff?''. Drake puttade till mig.
Jag log. '' Nyfiken?''.
'' Ja? Hallå min bror har en brud på nappen?''.
Vi skrattade. '' Hon är speciel, inte som alla andra snobbar som jag haft tidigare. Tiffany är mer.. Normal..''.
'' skönt att höra. damn va snygg Megan är!''.
Jag skrattade. '' Hon är upptagen tror jag !''.
Han suckade. '' Av?''.
'' Ryan Butler, har du inte sett hur hon försöker prata och ta kontakt med honom?''.
Han skakad epå huvudet.
Sedan såg jag tjejenra komma ut från entrén.
" killar min familj ska bort tills imorgon vill ni hänga med hem till mig och göra något?"
Jag tittade glatt på Tiffany och nikade åt hennes förslag.
" gärna!".
Dom log och vi hoppadein i våra bilar och körde mot hennes hus.
Hennes hus var riktigt fint, påminde lite om mitt faktist!
Alla slägde sina väskor i en hög i hallen och la sig trötta i soffan.
Låt de roliga börja!
Vi bestämde oss att se någon film, det blev friday the 13th.
Ingen hade sett den och det var kolsvart ute. Killarna gjorde i ordning snacka och jag och tjejerna fixade
Fllmen.
När allting var klart la vi oss mysigt i soffan. Jordan låg med armen om mig och vi delade på en filt.
Jag la mitt huvud på hans axel och tittade på filmen.
" är det läskigt är det bara Att krama mig!".
Jag skrattade. " jag blir aldrig rädd!.
"de får vi se ".
Filmen blrjade. Jag hade fel, den var hemsk.
Det slutade med att jag låg under filten och höll om Jordan. Vilket han njöt av.
Ärligt så var det mysigt.
Äntligen rullade eftertexterna och jag pustade ut.
" vad var det jag sa!" sade Jordan stolt.
" tyst..".
Alla började skratta åt mig och jag gömde ansiktet i hans bröst.
Kvällen rullade på och vi hade sjukt kul! Har inte haft det på riktigt länge.
Brianna och Megan skulle sova över men killarna skulle dra hemför dom hade träning imorgon.
" men vi ses på måndag!".
Jag nickade och kramade Jordan.
" aa, jag kan hämta dig om du vill på måndag morgon?".
" aa gärna! Kom klockan 09.30 eftersom vi börjar 10.00!"
Han nickade. Jag kramade drake och sedan åkte dom iväg.
Megan och Brianna drog upp mig till mitt rum och slägde mig i sängen.
Och där började alla frågor om Jordan.
" ja jag gillar honom nöjd?". Dom log stort, kanske för stort.
" iiiiih! Gulligt! Tror han gillar dig med!". Jag höjde ena ögonbrynet åt Meg och hon log nervöst.
" jordan gillar mig? Hahha neeeej vi är bara vänner!".
" haha jo walla balla bacon Tiff!".
Jag skrattade pt Briannas uttryck. ' walla balla bacon' typsikt en Brianna mening.
" kan vi sova nu? Är sjukt trött?."
Dom nickade och fick låna en stor tröja av mig.
När vi lagt oss i min dubbelsäng somnade dom på två sek. Men inte jag.
Jag hade för mycket att tänka på. Min och Justins kyss..
Den var underbar! Okej tiffany skärp dig, du gillar Jordan!
Inte Justin, Jordan!.
Men det var inte lätt att sluta tänka på nån bara så där.
Det var Onsdag och Justin har inte slutat letat efter "mig".
Han gör allting. Han ville verkligen inte sluta leta. Seriöst han var besatt.
Det var lunch rast och jag satt i bibbloteket och pluggade lite till provet efter lunch.
Jag lggade in på en av datorerna och gick in på min mail. Jag tänkte skicka ett mail till Justin och skriva dom rätta svaren.
Jag hade gjort min email okänd sä han inte skulle se vem det var ifrån.
Jag skrev...
"
Vi träffades vid bålen, vi pratade ute på den lilla dansgolvet utomhus, vi dansade tryckare flera gånger,
Jg sprang iväg.. Förlåt.. ".

Jag skrev kort och läste egenom det.
" TIFF VI BÖRJAR NU!!!".
Skrek Brianna från entren.
" KOMMER!".
Skrek jag, tog min väska och sprang mot entren.

BRITNEYS PERSPEKTIV:
Jag och mina 'girls' drog till bibblan. Ingen av oss orkade med matten. 
Världens undergång ju? När vi kom in dit tänkte jag blogga lite och logga inte på facebook och uppdatera min status.
jag tog en data och insåg att den var inloggad. 
På Tiffanys inloggning.
hånfullt log jag och tröck så internet kom upp och hennes email var uppe.
Hon var på väg att skicka ett mail till Justin, min Justin? 
Jag läste egenom mailet och insåg att det inte var skickat än.
'' Yes!''. mummlade jag hånfullt och skrev ner det som stog i mailet.
Nu skulle Justin bli min..



Vad kommer hända?:D

Lyckades slänga in ett kapittel :DD

puss <3

Kommentarer
Julia

OMB!! Néj!!! Britney får inte ta min Justin :(! OMB SKIT BRA EN TILL EN TILL EN TILL SNÄLLLA SNÄLLA MER !!!!!KAN IKNTE VÄNTA TILLS NÄSTA JAG BÖNAR OCH BER OM EN TILL! SNÄLLA! <33



2012-03-21 @ 08:50:26
Amina

OMBBBBBB! MEER MEER MEER MEER SNÄLLA! EN TILLL, SNÄLLA GÖR EN TILL IIIDDDAAGG!!! :D



2012-03-21 @ 08:52:30
Madicken

Omb<3 meeeeeeerr/)<3



2012-03-21 @ 12:47:56
Vendela

Hahaha Justin kommer bli Tiffanys tjej iallafall för att, Britney var med Jordan hela balen, och Jordan kan ju ba säga att Britney vad med mej, faaiiil! Känn dej ägd Britney ;)



2012-03-21 @ 19:47:25
Anonym

:( Varför har du inte laddat upp en till? :( Snälla söta rara kan du inte ba ladda uppp en NU NU NU NU NU <3



2012-03-22 @ 22:13:41
Tina

Mer



Blogg: http://randomstorysforever
2012-03-23 @ 16:20:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback