Episode 48 - Supries !

" hallå?". suckade jag.
" vad mena du? Har jag gjort nått?".
" nej.. Jag skojade med dig..". Ljög jag.
" åh tänkte väl, jga älskar dig okej?".
" jag älskar dig med..".
" godnatt älsklig, ringer imorgln!".
" godnatt , görså!".
Jag la på och drog på mig ett par mjukis byxor och linne. Sedan kröp jag ner i sängen.
Vad för överaskning?



Jag vaknade av att de knackade på dörren.
" kom in..". mumlade jag hest.
Sedan hörde jag dörren öppnas. Ett par fotsteg hördes men stannade framför sängkanten vid mina fötter.
Personen stog tyst stilla. Det var knappt så jag orkade öppna ögonen.
" hey!". Sade en väldigt bekant röst.
Som jag genast kände igen.
Mina ögon spärrades upp. Han stog här. Mitt framför mig.
Jag flög upp ut sängen och sprang mot honom.
" MATT!!".
Jag slängde mig runt hans hals och kramade hårt om honom.
" Hey Tiff!". sade han.
" Herregud!! Det är ju du!!". Utbrast jac glatt.
" ja det är jag!". Skrattade!
" vad gör du här?".
" mamma och jag har flyttat hit igen..".
Jag lig stort och vi slog oss ner i sängen.
Hans hår hade nu växt en bit, det var fortfarande brunt och snyggt lagt på huvudet.
Hans bruna ögon var lika vackra som förut, han hade knappt förendrats.
Matt är min barndomsvän slash ex. Våra familer träffades på BB och har haft kontakt sen dess.
Jag och Matt började umgås tills vi var runt 13-14 år.
Då han flyttade till Carlifonien med sin mamma.
Vår kontakt bröts där, och ingen av oss har hört av sig. Våra föreldrar tappade också kontakten, eller ja våra mammor!
Matt's pappa lämnade Victoria (matts mamma) när Matt föddes.
Sen dess har dem inte sett honom. Matt och jag var till sammans typ 3-4 år innan han flyttade.
Nu insåg jag hur mycket jag saknat honom.
" såå.. Hur är allt?".
" sådär..". Log jag.
" vad har hänt?". Frågade matt.
" men jag är j tillsammans med Justin bieber?". Han nickade. " och nu träffar han en annantjej och berättar de inte för mig.. Isstället ljuger han..".
" aha.. Men jag finns här, bor inne i stan så!".
Jag nickade.
" tack..".
" såå vill du göra nånting idag?".
" sjölvklart!".
Jag smsade Jordan och skrv att jag inte kunde träffas idag. Att jag hade "lovat" en annan.
Han förstog och sa att vi kunde träffas nån annan dag.
Jag tog ett par kläder oh sprang in på toan och böt om, lockade håret ochgick ut.
" klar?".
Jag nickade han log och vi gick ner. I köket satt Victoria och mamma och pratade för fullt.
" hej victoria!". Log jag.
" Åh tiffany!". Utbrast hon och kramade hårt om mig.Jag fnissade lite och kramade tillbaka.
Och där började en flera timmars lång konversation.

°°°

Klockan började närma sig 18.00, och jag och Matt hade bestämt att dra ut och käka på Mcdonalds.
Justin hade smsat lite idag men bara nått ynka sms.
Vi stog i hallen och drog på oss våra skor.
'' Mamma vi drar nu!''. skrek jag.
'' Okej, gör de ni!''. skrek hon tillbaka.
'' Matt bli inte sen, vi måste packa upp de sista idag!''. skrek Vic till Matt.
'' Ja mamma..''. suckade han.
Jag flinade och vi gick ut. Vi skulle ta min bil, utan tak till stan. Eftersom det var ganska långt att gå.
'' Nice ride girl!''. flinade Matt och skådade min vita snygga bil.
'' heh tack.. Har faktist inte kört så mycket.. Justin har mest hämtat mig och så!''.
Han nickade och vi klev in.
Jag började köra mot stan, det var ganska lugnt för att vara Stratford. När vi kom in till stan parkerade vi direkt utanför Mc donalds ifall paps skulle komma.
Sedan gick vi in.
Allas blickar föll på mig, Matt blev orolig och tittade frågandes på mig. Men jag ignorera dem bara.
'' Vad ska du ha?''. sade jag och tittade på menyn på väggen bakom disken.
'' Bigmac, cola och chilicheese!''.
Jag nickade och vi kom fram till kassan.
'' gå och ta ett bord!''.
Han nickade och gick iväg. Jag betalade tog maten och gick till bordet och slog mig ner.
Jag märkte att Matt vart nervös av allas blickar och dem som tog kort.
'' Förlåt.. Jag nämde inte att jag är ju 'popstjärnan Justin Biebers flickvän' och alla undrar säkert varför jag är med dig..''.
'' Aha.. Trodde jag var efterlyst eller något..''. flinade han.
Jag skrattade. ''. Nej.. M;en var berädd på alla Paps sen, sen hamnar du på första sidan i tidningen imorgon!''.
Vi började äta, och som sagt. Det kom massa paps utanför.
Vi åt snabbt upp och gick ut.
'' TIFFANY HAR DU EN NY POJKVÄN?''.
'' VET JUSTIN OM DET HÄR? ''.
'' ÄR DU OTROGEN?''.
JAg suckade av alla frågor och hoppade in i bilen tillsam,mans med Matt och körde iväg med gasen i botten.
'' wow.. lever du med det där?''. sade Matt andfått..
'' mm..''. mumlade jag.
'' snacka om läskigt..''.
Jag skrattade. '' börjar bli van..''.
När vi kom hem slog vi oss ner i soffan och glodde på America funniest home videos !
Vi hade så dålig humor, som förr.
'' Kolla!!''. utbrast Matt och pekade på tvn.
Det var en bebis som blev slickad i ansiktet av en giraff och vi brast ut i skratt.
Min mobil började vibrera. 
Jag tittade på klockan, 21.13. Sedan såg jag att det var Justin, varför ringer han så sent?
'' Hej!''. fnissade jag.
'' Hej !''. sade han lite små surt.
Nu var det massa klipp på folk som gjorde illa sig, vilket fick mig vika av skratt.
'' Vad skrattar du åt?''.
Jag hörde ett flin på Jusitns läppar.
'' AFV!''. skrattade jag fram.
'' Okej, är det okej om jag kommer över ett tag?''.
'' aa visst kom du!''.
Han la på och efter 5 min knackade det på.
'' Det är Jusitn.. är det okej om han är med?''.
Matt nickade. Jag gav han ett leende och sprang ut till hallen.
Mamma och Vic var ute och åt och tog igen massa saker. Dem överlämnade huset till mig och Matt.
Jag öppnade dörren och där stog Justin, dö snygg.
'' Hey älskling!''. sade jag och slängde mig runt hans hals.
'' Hey babe!''.
Han kramade om mig sedan kysste han mina läöppar. Dem började massera varandra.
Tills någon harklade sig bakom oss.
Vi asvbröt kyssen ohc vände oss om. Där stog Matt med ett milt leende.
Justin röck chockat till. Jag hade glömt att berätta att Matt var här.
'' Matt!''.
Matt stack fram handen. Justin tittade på den och tog den sedan. '' Jusitn..''. log han.
'' Jag är Tiffany's barndomsvän!''. log han.
Justin log och jag tog han så vi höll armkrok.
'' Kom vi sätter på nån film!''. sade jag och drog dem båda till vardagsrummet.
'' Jag hämtar snacks ni kan välja film!''. fortsatte jag.
Dem nickade och började leta.
Det var en chock att se en kille med långt brunt hår stå i hallen och kolla lite små konstigt på mig.
Först trodde jag att de var Tiffanys nya kille eller något, han såg rätt bra ut.
Tiffany sprang in i köket och skulle hämta snacks oh jag och han Matt skulle välja film.
" äsch du kan välja film, jag springer och hjälper Tiff!".
Matt nickade och jag sprang in till Tiffany.
Hon stog på tå för att försöka nå en skål högsy upp i skåpet. Men hon lyckades inte.
Jag lig och gick fram och ställde mig vakom henne för att hjälpa
" jag tar den innan du river ner hela hyllan!". fnissade jag.
Jag tog ner den och ställde den på bänken.
" tack.."
tiffany vände sig om och nu insåg jag hur nära vi stog.
Våra näsor nddades, det ända man hörde var våra andrtag.
Jag mötte hennes vackra blåa ögon och smekte lätt hennes kind.
'' jag älskar dig det vet du va?''.
Hon nickade nervöst och bet sig själv i läppen.
'' desamma..''.
Något var fel.
'' har det hänt något?''. 
Tiffany skakade hastigt på huvudet. '' Nej absolut inte..''.
Jag såg att hon ljög.
Jag öppnade precis munnen då hon tröck sina läppar mot mina.
Sedan gav hon mig ett milt leende och hällde i snacks i skålar som vi hjälptes åt att bära ut.
'' Vilken film?''. sade Tiffany och tittade  på Matt.
Han höll upp '' Grave encounters ''. Fuck.
'' Oboy.. Kommer ligga i nåns knä..''. flinade Tiffany.
Jag suckade, ' nåns'. Säkert Matt.. Hon ser så lycklig ut med honom. Som om hon varit kär i honom någon gång.
Jag suckade och slog ner i soffan. Tiffany skulle såklart sitta i mitten. Varför blir jag förvånad?
Filmen startade, den var ungefär som Paranormal Activity som jag tittade på med Tiffany för ett tag sen, riktigt vidrig.
Jag bet i hop hela tiden för att inte skrika. Tiffany låg lutad mot min axel och benen i Matts knä. Han låg och masserade hennes fötter.
Tiffany höll för ögonen hela tiden, det kan ajg förstå. Me jag försökte vara en man och itne skrika, haha!
Efter halva filmen, då Tiffany nästan låg i Matts knä. Orkade jag inte mer.
'' Jag måste hem.. ''.
Tiffany tog sin mobil och kollade på klockan.
'' Klockan är bara lite över 10 ju?''.
Jag nickade. '' ska upp imorgon och jobba.. öh.. i studion!''.
Jag reste mig upp och gick med raska steg ut  i hallen. Tiffany hade något för Matt.. Matt hade iallefall något för Tiffany.
Man såg det på hur han kollade på henne och rörde henne. Idiot.
'' justin!''. småskrek Tiffany och jag vände mig om.
'' aa?''.
'' Är du sur?''.
'' nä..''. mumlade jag och öppnade dörren för att gå ut.
'' Jusitn!!''. Tiffany drog tillbaka mig.
'' Ja`?''. nästan fräste jag.
'' Vad är deT?''.
'' Inget okej?''. sade jag.
'' men.. okej... jag älskar dig ialleflal..''. 
JAg log. '' Jag älskar dig med!''.
Hon gav mig en snabb puss. Sedan gick jag hemåt. 
När jag kom hem såg ajg mamma ligga och sova i soffan.
'' Mamma.. mamma..'', fnissade jag och la en filt över henne.
Sedan pussade jag henne lätt på pannan innan jag smög upp till mitt rum.
Mina ögon stängdes vilken sekund som helst.
Jag drog av mina jeans och la mig i kallingar i min sköna säng.
Jag drog täcket över mig och log, så skönt.
Precis då jag skulle somna fick jag ett sms av henne.


Vem är henne ? ;) 

Tiffanys barndomsvän/ex har kommit in i bilden?;) 
Justin vet inte att det är Tiffanys ex, och Tiffany vet inte vem Justin träffar.. Inte ni heller ;) 
Gillar Matt Tiffany som Justin säger?;)

Kommentera för mer babes :*


Kommentarer
Sonja

Asså det är grymt bra!:) sluta aldrig med denna novell för det är den ända jag fassnat för!!!:D

Svar: Bra, sluta aldrig läs heller ;) Kram
Maya Lindberg



2012-06-25 @ 00:09:18
Ewweh

Du är grymt bra! OMG är så jävla nyfiken! MEER:D



2012-06-25 @ 00:21:40
B

Matt gillar Tiff säkert som förr!



Blogg: http://justinbstoryys.blogg.se/
2012-06-25 @ 01:00:43
MARIE

sjukt bra mer mer meeeeeeeeer <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



2012-06-25 @ 12:06:08
Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer snälla meeeer !



2012-06-25 @ 13:55:00
Dalia

Egentligen borde Tiffany skälla ut justin om att han träffar en annan och inte låtsas om ingenting, LÅÅGT AV HAN JU? xd Menmen.. Grymtbra är du :)

Svar: Jo jag vet, har lite ideer om dem kommande kapittlerna ;) Så fortsätt läs så ser du hur Tiffany tar situationen ;)
Kram
Maya Lindberg



2012-06-25 @ 15:23:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback