Believe!

tja sötnosar ;)

sitter nu och nöter ut Justins nya album Believe, VILKA HAR DE?:D
Jag älskar det, toootalt!

Vad tycker ni om novellen så här långt? :D
Nästan uppe i 50 episoder ju?:D
Måste fråga vad ni tycker ;)
Som ni kanske märkt kan jag svara på era söta kommentarer, och frågar ni något, skriv eran e-mail så svarar jag er :)
(bara jag ser den)

Nästa episode kommer imorgon kväll kanske.. Har gjort snart halva episoden så :)

På fredag ska jag till min kontakt familj.. Igen..
Jag vet.. Och jag ska vara där 1 vecka.. ://
För mamma åker till Turkiet och jag vill inte vara hos pappa ,därhar jag ingen bra data så :)

Hos kontaktfamiljen har jag de, men den sitter jag inte vid..
Men jag kommer såklart kämpa för att få ut mer episoder!:)

Hoppas ni mår bra, älskar er!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback