Episode 68 - Just you and me !

Jag hörde små lätta snarkningar brevid mig. Tiffany hade somnat.
'' Naw..''. viskade jag.
Jag stängde av filmen och började plocka undan allt tyst. När jag var klar sprang jag ut till min bil som var parkerad på hennes upfpart och tog min väska. 
Sedan gick jag i. Jag bar upp Tiffany i min famn och gick försiktigt upp till hennes rum för att inte väcka henne.
Jag bäddade ner henne i sängen, sedan drog jag av min shorta och byxor och tog på mig en t-shirt.
Sedan kröpjag ner brevid henne. 
Jag la mig bakom henne och la en arm runt henne. 
'' jag älskar dig..'' .sade hon hest.
'' jag älskar dig med!''. viskade jag och pussade hennes kind.
Sedan slöt jag mina ögon och somnade.. 

 
 
 
 
 
Jag vaknade av att solen lös rakt i mina ögon. Jag småsuckade och öppnade ögonen.
Brevid mig låg Justin på mage med armen om mig och sov.
Vi hade glömt dra ner persienen igår.. 
Försiktigt och tyst vände jag mig om mot Justin och skådade hans söta ansikte.
Hans kind var mosad mot kudden, vilket var riktigt sött.
Förstikigt pussade jag honom på kinden innan jag reste mig upp. JAg tog min mobil och tog ett kort på honom för att sedan posta det på twitter.

* isn't he cute?;) sleepin' like a baby! haha love you @justinbieber *
 
Jag fnittrade till vilket fick Justin öppna ögonen sagta.
'' Hey, vad gör du?''. sade han hest och kravlade sig upp på ena armen.
'' tog kort på min söta älskling när han sov!''. fnissade jag.
'' kom och lägg dig, klockan är... 09.14!''. sade han.
Jag gjorde som han sa och kröp ner på samma plats jag legat på tidigare.
Han la armen om mig och jag la mig på hans bröst.
'' När åker du?''. det gjorde en gnutta ont att säga det.. Men jag skulle se han om 2 veckor.
'' Imorgon kväll!''. sade han. '' Så idag ska du och jag gå runt lite i LA!''. sade han och log.
'' Bra!''. log jag. '' Då får jag rätt så mycket tid med dig!''. 
Han nickade och kysste mig mjukt på huvudet.
 Vi låg i sängen säkert 1 timme till. Innan vi gick upp.
'' Jag går och tar en dusch om det är okej?'' .sade Justin.
Jag gav honom en '' är-du-dum-eller''. blick. '' Klart du får, mitt rum är ditt rum!''. flinade jag.
Han skrattade och gav mig en puss på kinden innan han sprag in på toan.
Jag log och drog på mig ett par vita shorts, samt en oösig tröja med massa ljusa färger.
TIll det vart det ett par silvriga smycken, mitt hår låg i en lång fläta längsmin vänstra axel. 
När jag var klar smörjde jag in mig med solkräm på mina ben och ansikte. Det sista jag ville var att bli bränd. Antar att vi ska gå mycket idag. 
Jag tog min data och satte mig i sängen och började surfa.
Toadörren öppnades och ut kom Justin. Han hade en handuk runt midjan och vatten droppade från hans hår. 
Hans slickade sig om sina läppar och skakade på sitt hår så allt vatten flög åt alla håll.
Min blick åkte till hans mage, han har tränat. 
Det kändes som allt gick i slomotion. Men jag väcktes av ett underbart skratt.
'' Hur är det babe?''. skrattade Justin och mötte min blick.
'' Oj... Har du tränat?''. sade jag och log.
'' Jupp!''. sade han och spä'nde sin arm. 
'' Stiligt!''. skrattade jag och återgick till datan.
Han klädde på sig, då och då slängde jag en blick på honom. Shit va snygg han är. SNyggare än någonsin. Och tanken på att han bara är min gör allt bättre.
Jag stängde av datan och tog min mobil som legat på laddning.
Shay hade ringt och Brianna coh Chaz.
'' Ringer du upp Chaz? Så ringer jag Shay?''. sade jag och Justin nickade.
Vi gick ner till köket tillsammans. SEdanringde jag Shay.
'' Hej det är Shay?'', sade hon.
'' Hey, det är Tiff!''. sade jag glatt.
'' hey!'' .fnissade hon.
'' Vad är de?''. sade jag fundersamt.
'' har du hört om Ryan och Em?''. sade hon. 
Mina ögon for upp. Desamma gjorde Justin. Han tittade på mig. Antagligen berättade Chaz samma sak.
'' Nej vadå?''. sade jag nyfiket.
'' Ryan sovde hos Em, för hennes föreldrar var borta och ja.. gissa vad som hände!''. fnissade hon.
'' Neeej, ofta?''. 
'' Neeej, ofta?''. sade Justin samtidigt som mig. 
Vi båda började skratta och återgick till samtalet.
'' Jaaa!! Fatta chockad jag blev imorse när hon berättade det!''. skrattade Shay.
'' Omg.. Undra om dem vågar träffas?''. sade jag och log för mig själv. 
'' Jadu.. Mn vad ska ni turturduvor göra idag då?''. sade hon glatt.
'' Vi ska gå runt lite i LA!''. 
'' Okej, hörde Chaz sa något om att vi skulle träffas allihopa imrogon?''. 
Jag nickade. Men kom snabbt på att hon inte såg det.
'' Ja! Men du vi ska ta och äta något, jag ringer dig senare!''.
'' Okej puss!''. 
'' Puss!'. sade jag och la på.
Sekunden efter la Justin på.
Jag tog fram en stekpanna och ett par ägg. Omelett var lätt och göra så det fick bli de.
'' Så.. Ryan och Emma!''. skrattade justin och la sina armar om min midja.
'' Jag vet, shay sa det! Men man kuned ju ana att Ryan ville ha henne igår kväll!'' .fnissade jag.
'' Jo i försig!''. flinade Justin mot min nacke.
Han började lätt pussa min nacke och göra små bitmärken.
'' justin.. jag gör omelett!'' .sade jag.
Min hals vibrerade lite av hans skratt. Han pussade min hals en gång sedan satte han sig ner vid köksbordet.
Jag gjorde två stora omeletter med lite ost och sånt i. när jag var klar la jag dem på varsi taldrik och ställde dem på bordet.
'' Så båda är tilll mig då eller?'. skojade Justin.
'' In your dreams biebs!''. skrattade jag.
 Vi åt klart all frukost och tog sedan min bil till stan. Eftersom jag inte varit i stan så mycket tänkte vi att det skulle vara lite kul, kanske shoppa lite och så..
Jag parkerade bilen i ett parkerings hus och vi gick hand i hand ut.
FOlk glodde på oss och småfottade, men jag var rätt van med värre.
'' Så vart ska vi gå babe?''. sade Justin.
'' Vart vill du gå?''. sdasde jag.
Han röck på axlarna. Jag log och vi började bara gå längs gatan. Vi någon park, gick in i ett par affärer, sen åt vi lunch på en sushi resturang aldeles nyss.
Det var skönt att ha Justin här ,sen vara ifrån varandra 2 veckor sen flyttar han hit.
Vi gick hand i hand genom LA's gator, fans frågade efter autografer och bilder och paps sprang efter oss. Det var så här jag ville ha det. JAg visste att man inte blir av med dem, fansen får Justin må bra. Och jag vill att han ska må bra!
Jag har absolut inget emot beliebers, dem var där först. Men papsen kan back of !
Dem förstör bara.
Vi kom till en av Los angeles stränder. Jag tog av mgi mina convers och Justin sina supras.
'' wow de är verkligen vackert här..''. sade han och tittade ut längs vattnet.
'' har du inte varit här förut?''.
'' Jo, men har knappt inte sett nått. Varit på konserter och interjuver hela tiden..''. sade han med en liten suck.
Jag nickade och vi fortsatte gå.
Det var rätt så mycket folk, och jag tror allla tittade på oss.
'' jag älskar dig Tiffany!'. sade Justin hela bara så där.
Jag log och stanande.
'' Jag älskar dig med!''.
Han kysste mig mjukt innan vi svängde av till en glasskiosk.
'' Glass?''.f linade han.
Jag nickade och vi ställde oss i kön.
Jag tog en bägare med två kulor, choklad och blåbär, Justin tog Jordgubb och vanlij. Som vanligt.
Vi gick och satte oss i sanden och börjhade smått käka på vår glass.
'' Så.. Vad ska vi göra med gänget imorn? Vi är ju två personer extra?''. log jag.
'' Jadu.. Vi drar väl ner till stranden eller något! Vi ska iallefall göra något, haha!''.
'' heh jo..''. sade jag och lutade mitt huvud mot hans axel.
Han la en varm arm om mina axlar och drog mig närmre mig. Solen lös och det var hur varmt som helst.
Justin och jag satt där tills papsen började komma närmre och närmre och skrek efter oss.
'' SKa vi åka hem?'' .sade han.
Jag nickade Vi började jogga mot min bil och hoppade snabbt in och lämnade parkerings huset.
Varför ska papsen vara så jobbiga?..

När vi kom hem till mig så stog mammas bil på uppfarten. Jasså nu kom hon hem.
Jag öppnade dörren och klev in med Jusitn hack i häl.
'' HALLÅ? MAMMA?''. skrek jag.
'' Köket!''. sade hon.
Vi sparkade av oss våra skor och gick in i köket. Där satt mamma med en man brevid sig. 
Han hade kort hår och kostym. Han såg rätt ung
 
 
Han kollade på mig med ett leende. Min blick flög till Justin. Han såg lika förvirrad ut som mig.
'' Sätt dig!''. flinade mamma.
Jag suckade och satte mig med Justin brevid mig.
'' Mm vad?''. sade jag och tittade ointresserad på henne.
'' Det här är  Ted, och.. min nya kille!''. sade mamma och tog hans hand på bordet.
'' Hej, du måste vara Tiffany! Jag har hört mycket om dig!''. log han.
Jag nickade. '' Roligt, jag har inte hört ett dugg om dig!''. sade jag och tittade argt på mamma.
'' Tiffany!''. saed mamma och spände blicken i mig.
'' Kom Justin!''. sade jag och drog med han från dem.
'' Det var trevligt att träffa dig!'' sade Justin. Jag suckade.
'' Desamma!''. log han. 
Jag suckade ännu en gång och släppte Justins hand och joggade upp till mitt rum.
När jag kom in smällde jag igen dörren och suckade frustrerat.
Jag slängde mig i sängen och strax efter kom Jusitn in.
'' Vad är deT?''. sade han.
'' Ena dagen är hon så jävla ledsen över pappa, sen tre-fyra dagar senare kommer hon hem med nån jävla brat!''. fräste jag surt.
Justin fnissade till och la sig brevid mig.
'' Hon är lycklig? Ser du inte de?''. sade han.
Jag suckade. '' Jag bryr mig inte, hon flyttade hit får att få MIG må dåligt.. Hon har säkert inte ens älskat pappa, hon har säkert spelat hela skiten,..''. sade jag surt.
'' babe!''. sade Justin och satte sig över mig. 
'' Mm?''. mumlade jag och försökte att inte möta hans blick.
Han böjde sig ner och tog sitt pekfinger och tumme och vred huvudet så jag mötte hans blick.
'' Skit i henne! Lev ditt eget liv! Hon är lycklig, låt henne vara det då! ''. sade han och närmade sig mina läpapr.
Jag nickade. '' Okej..''. sade jag i nästan en viskning.
'' Goodie!''. flinade han och tröck sina läppar mot mina.
Jag la mina armar om hans nacke och tröck honom närmre mig.
Han rätade ut benen så han låg över mgi, men var nogrann med att inte lägg all sin vikt på mig.
Jag rullade runt så jag låg över honom. Vi fortsatte kyssas.
Gud vad jag saknat hans underbara läppar.
Han avslutade kyssen och smekte min kind.
'' Vad ska vi göra?''. log han.
Jag röck på axlarna. '' Tyckte det här var en bra ide..''. sade jag och log lite.
han flinade. '' Jag med, men det händer ikväll. Vad vill du göra babe?''. 
Jag röck ännu en gång på axlarna. '' Vad vill du göra?''. 
han röck på axlarna. Jag skrattade till och la mig ner brevid honom.
Han mötte min blick och bara låg och tittade in i mina ögon.
'an kunde verkligen drunkna i hans ögon. Så vackra.
Jag skådade hans smala käkben, perfekta tänder, fylliga läppar, wow. 
Ingen slår hans snygghet.
Han skulle precis till att kyssa mig då mi mobil plingade till.
" åååh precis!". suckade Justin frustrerat! 
Jag slrattade till. " du sa själv ikväll!". 
Han suckade igen och drog i mig i sin famn.
" babe släpp mig!".
" nej!". sade hankort.
Jag försökte kämpa mig ur hans grepp, vilket var omöjligt. Grabben har tränat.
" justin! Jag vill läsa smset!". sade jag och försökte ännu en gång.
" de får du inte!". 
" allvarligt!". Flinade jag.
" okej då.. Är väl snäll!". Sade Justin.
Jag flinade och tog min mobil. Jag läste smset och svalde hårt.
Det är omöjligt..
I någon sekund tappade jag andan.
" vem var de?". sade Justin!
Jag låste mobilen och la den på sängbordet.
" ingen speciel!." sade jag och la mig ner.
" tiff jag ser att nått är fel?". sade han och smekte min kind.
" nej.. De är inget! Vill bara inte att du ska lämna mig!". ljög jag.
Snyggt Tiff. Ljuger för din pojkvän.
" naw babe!". sade han och la sin arm om mig och kramade om mig.
Vad ska jag göra?
_________________________________________________________________________________
 
 Skrev de här på mobilen, de sista! 
Ska börja på nästa direKt! Ledsen för dålig uppdaterig!
 
Men vem tror ni smsade ?;)
 
Loove!
 
 

Kommentarer
Sonja

Ååååh!!! Du ska bara veta hur mycket jag längtar till nästa kapitel!!!!!!:O hoppas de kommer upp imorgon!^^ smset va säkert från selena eller typ någon hater..... Ååh längtar till sex scenen^^ hihi men kan du kanske inte göra så de blir något pinsamt med den delen?;) skulle vara lite kul att läsa:) du är GRYYYYM! LOVE to you girl!!!



2012-08-06 @ 00:02:53
Ilham

Äntligen har du skrivit <3 längtar till nästa



2012-08-06 @ 00:36:48
Ilham

Äntligen har du skrivit <3 längtar till nästa



2012-08-06 @ 00:36:50
Bella

Selena??? Åhhh nästa nu tack! Du e gryyyym!



Blogg: http://Http://Isabellewistrand.blogg.se
2012-08-06 @ 07:49:12
Sonja

Snälla vill ha mer nuuuu!!!:D ÅÅÅH längtaaaar



2012-08-06 @ 13:12:34
Ilham

När skriver du nästa?



2012-08-06 @ 14:22:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback