Episode 62 - Hello lover!

Inget svar. Mamma handlade säkert eller nått.
När jag sparkat av mig skorna slängde jag min väska i hallen.
Sen gick jag in till vardagsrummet och slog på musik i dem höga högtalarna.
Jaglog lite och stoppade min mobil i bakfickan.
Sedan tog jag upp min väska och började gå mot mitt rum.
Jag var tvungen att plugga till provet, inte tvungen men jag ville få det gjort.
Hade ändå inget att göra.
När jag kom till övervåningen hörde jag något från mitt rum.
Jag stannade till. Det var tyst. Jag röck på axlarna och fortsatte gå.
När jag öppnat dörren intill mitt rum föll väskan till golvet i en smäll.
 
 
 
Allt stannade. I sängen låg personen som var saknad. Som jag fruktat efter.
Justin. 
" Hello lover!". sade han och log stort.
Han var här.
" JUSTIN!". skrek jag efter nån minut och sprang fram och slängde mig över honom i sängen.
Ett lätt stön lämnade hans mun. 
"vad gör du här?". sade jag med gråten i halsen.
" jag tvingade Scooter att vi skulle mellanlanda här så jag kunde se hur min älskling har de!". sade han och drog bort en hårslinga från mitt ansikte.
" det är verkligen du!". sade jag och smekte hans kind.
Han log stort och tröck våra läppar emot varandra.
Hans läppar. Gud vad jag saknar dem. Jag kunde inte sluta le, så. Vi var
tvungna att avbryta kyssen.
" baby!". sade han och log stort.
" jag har saknat dig!!". 
" jag har saknat dig med, men kan du gå av mig, kan knappt andas!". flinade han.
Jag ursäktade mig och la mig brevid honom.
Ett par tårar kom. Han var här. Min pojkvän var här..
" gumman gråt inte!". sadr Justin och kravlade upp på sin arm.
" jag kan bara inte fatta att du är här.". 
Han smekte min kind och tittade in i min ögon. Dem vackra ögonen hadr jag saknat.
" jag älskar dig! Men jag måste åka vidare om några timmar!". sade han.
Jag nickade och tårkade mina tårar. " jag älskar dig med!". 
Han kysste mina läppar ännu en gång. Jag trängde in min tunga i hans mun och hans i min. 
Jag avslutade kyssen efter ett tag och la mig ner på hans bröst.
Jag ritade småcirklar med min nagel på hans mage, han rös direkt.
Med ett leende la jag min haka på hans bröst. Hans blick var fokuserad i taket.
Vilket fick mig fnissade lite. Han tittade ner på mig och log.
" vad är de?". 
Hans leende. Åh vad jag hade saknar honom.
" inget.. Är bara glad att ha dig här..". Log jag.
Han pussade min panna. Sedan satte han sig upp.
" så när ska du visa mig runt i ditt slott, prinsessan!". Sade Justin.
Jag skrattade till och satte mig upp.
" Nu min prins!".
Han log stort. Sedan lämnade vi mitt rum hand in hand.
Jag visade honom hela övervåningen och sedan nedervåningen.
" wow ditt hus är verkligen stort!". flinade Justin och slog sig ner i soffan.
" japp.. Vågar knappr vara själv..". fnissade jag och la mig mellan hans ben och lutade mig mot hans mage.
" haha söt!". fnissade Justin.
Jag slog igång tv:n. Men jag tänkte mest på maskeradbalen. 
" baby vad tänker du på?". sade Justin.
" nästa fredag har min skola en maskeradbal.. ". Suckade jag.
" ska du inte gå?". 
Jag suckade. " du förstår inte! Du och jag träffades på en maskerad bal!! Och den är samma datum också..". sade jag och vände mig om så jag möre hans blick.
" Förlåt gumman.. På fredag sa du? Klockan..?". 
" 20:00..". Sade jag. I nästan en viskning.
" åh.. Jag är ledsen.. Jag skulle jätte gärna kommit och gått med dig men.. Jag ska vara i Australien torsdag fredag lördag.. ". sade Justin.
Jag nickade. " jag förväntade mig inget annat Justin! Jag ska ändå inte gå!". sade ja lite smått surt och reste mig upp och gick upp till mitt rum.
" Tiffany!!". ropade Justin efter mig.
Varför blev jag sur? Jag hadE inte ens tänkt att gå? 
Varför kmunde jag inte vara glad över att han äntligen är här?
Jag la mig i min säng och slöt ögonen.
" hörru..". sade Justin.
Mina ögon var fortfarande stängda. Jag kände hur justin ställde sig på alla fyra framför mig. 
" babe kolla på mig!". sade han.
Jag öppnade mina ögon och röck till när han var nån cm ifrån mig.
" bli inte sur..". Viskade han.
" jag är inte sur, förlåt för de där.. Jag överreagerade.. !". sade jag.
Justin log snett och började kyssa min hals.
Han gjorde små sug och bit märken. Just nu var det bara jag och Justin i min värld.
Han kysste mig upp till käkbenet och började smeka mitt bröst ner till mina ljumskar.
Hungern var redan på topp. Jag hade saknar hans berörningar, hans händer trävandes över min kropp.
Han hånlog mot mig när han insåg att jag hade klänning på mig.
Snabbt drog jag av mina trosr och slängde i väg dem på golvet.
Justin flinade stort innan han tröck in tre fingrar i mig och började sedan kyssa mina läppar.
Jag stönade smått och stack in min tunga i hans mun.
Han lämnade mina läppar och drog av mig klänningen snabbt.
Sedan kysste han mig med blöta kyssar ner mellan brösten ner över magen.
Små lätta stön lämnade mina läppar när han tillslut kom fram till mina ljumskar.
Hungern växte. Jag lät honom slicka mig innan han sedan kom upp till min nivå då jag satte mig på honom.
Att jag var naken och han hade kläder var fusk. Nu är det  min tur.
 
Tumblr_m6u2hcjlez1qczfi2o1_500_large
 
Jag drog av hans tröja och gjorde massa sug märken på hans hals och ner för magen  till byxkanten.
Jag knäppte upp hans jeans shorts och drog av dem.
Han stönade lite lätt. Med ett leende drog jag av honom sina kallingar och tog honom först i mina händer, men när han blev tillräkligt hård så tog jag honom i munnen.
Han stönade högt, tur att vi var ensamma. 
Jag kände hur hela han spände sig. Då slutade jag. 
Och satte mig sedan gränsle över honom och lät han komma in i mig.
Vi båda stönade högt. Nu insåg jag att jag inte kan leva utan honom. 
Utan hans berörningar eller kyssar.
Han rullade runt och la sig över mig och trängde in sig i mig igen. 
Jag tröck våra läppar hårt emot varandra och drog mina naglar på hans rygg. 
'' jag.. älskar.. dig!''. stönade jag högt mellan kyssarna.
Justin log stort som 'desamma' och fortsatte kyssa mig medans han var inne i mig.
Han tog det försiktigt, vilket jag uppskattade, men jag ville ha hårdare.. 
" hårdare, jag går inte direkt av!". NästaN skrek jag.
Justins ögon blev stora innan han trängde ännu längre in mig och vi båda stönade högt. Svettet rann från våra pannkr och mina händer gled runt på hans rygg.
Han och jag var båda otroligt trötta. 
Han läste mina tankar och la sig ner brevid mig. Han vände huvudet mot motsatt håll, då såg ajg alla sugmärken på hans hals, samt rivmärken på hans bröst. Ryggen var säkert värst.
 
 
Tumblr_ltww187al81qb8a3ro1_400_large
Jag andades högt och flätade samman våranhänder.
" fan vad jag längtat efter det där!". 
Han nickade. " jag med!." 
Jag reste mig upp. Hela min kropp var blöt. Vilket fick mig flina lite.
" kommer du?". sade jag ich gick mot duschen.
Justin joggade fram till mig och vi duschade snabbt av oss.
Jag tog en handuk rubt kroppen och klev ur.
Justin skulle tvätta håret så han var kvar.
Jag gick iN i min garderob och tog ett par nya underkläder.
Sedan ett par ljusrosa mjukis shorts och ett matchande linne.
När jag kom ut ur garderoben stog Justin i kallingar med blött hår som stog åt alla håll.
Jag bet mig löst i läppen. Justin log stort och skakade på huvudet.
'' babe jag vet att du gillar min mage, men det blir lite över drivet!'. flinade han.
Jag rodnade lite och tog min mobil. Shay hade smsat. 
'' Jag och Emma hörde att Justin var hemma hos dig, kan vi komma förbi? kram ''. 
Jag log. '' Kan Emma och Shay komma över ?''. 
Justin nickade och jag svarade med ett snabbt '' Ja !'. 
När jag tittade på Justin igen stog han fortfarande i kallingar. Ett skratt lämnade min mun innan jag tog upp hans t-shirt och byxor och slängde det på honom.
'' Klä på dig dem är här när som helst!''. 
Han srkattade och tog snabbt på sig kläderna. Det plingade på dörren och jag log stolt.
'' Sa ju det!''.
'' Ja ja!''. mumlade han och la armen om min midja sedan gick vi ner.
När jag öppnat dörren stog Shay och Emma där. Emma såg riktigt pigg ut.
'' HEY!''. utbrast jag och slängde mig i deras famn. 
'' Hej på dig med!''. skrattade Emma. 
'' Mår du bättre?''. log jag.
'' Ja har bara lite feber men det kommer gå över!''. log hon.
Jag flyttade mig åt sidan och släpte in dem i huset. 
'' Hej Justin!''. sade shay och skakade Justins hand.
'' Hey Shay!''.log han.
'' Vänta.. Va? Hur vet du att hon är Shay?''. sade jag småchockat.
'' Det var vi som fixade hit honom dummer!''. skrattade Shay.
 
Tumblr_m6q38lldyj1qcoz2bo1_500_large
 
Min haka föll till golvet.
'' Gjorde ni det för mig?''. 
'' Japp, du saknade honom så mycket så du förtjänade attträffa honom!''. log Emma.
Jag kramade om dem båda igen mycket hårdere.
'' TACK!''. skrek jag.
Dem bara skratta.
Vi slog oss ner vid köks ön och började snacka.
Justin flätade samman våra händer på bordet. Shay och Emma skådade oss ett tag, innan dem båda brast ut i skratt.
'' Vad?''. flinade justin.
'' Ser att ni har haft det lite kul innan vi kom?''. sade Emma medans Shay hämtade andan.
Jag rodnade. Dom hade  sett sugmärkerna. Justin hade 3 på ena sidan och 2 på andra.
Jag hade 2 på ena och 2 på andra. 
'' Vem kan motstå den här saken?''. sade jag för att lätta på stämningen och la armen om justins axlar.
'' Ja precis!''. instämde Justin och jag pussade hans kind mjukt.
'' Är iallefal glad att du är glad Tiff!''. sade Shay när hon ätnligen kunnat börja prata.
'' Tack!''. sade jag och Justin i kör. 
Efter 30 minuters konversation om himel och jord med dem bästa lämnade dem oss ensama.
Dem ville att vi skulle få tid för oss själva!
'' Det var trevligt att träffa dig Justin!''. log Shay.
'' Desamma tjejer!''. log han.
Jag gav dem ett leende innan dem gick hem.
'' Vill du hänga med till en helt otrolig vacker strand här en bit bakom huset?''. log jag mot jsutin.
'' Gärna!''. log han.
Vi tog på oss våra skor och började gå längs vår privata gång till vattnet. VI hade mark ända ner till strandens börja.
Så ingen fick gå på den här vägen utom vi. När vi kom till stranden var det bara två barnfamiljer flera hundra meter bort på stranden. Sen var det bara ett par som gick längs stranden.
Vi tog av oss skorna och la dem i sanden och gick ner och kände på vattnet. 
Justin tog mina båda händer och tittad emig djupt i ögonen.
Det vart precis solnedgång, perfekt!
'' Jag måste dra till flygplatsen om 1 timme.. Följer du med?'. sade han.
Jag nickade. '' Ja jag vill hälsa på Alfredo Scooter och dem, om dem är där?''. 
'' Ja dem är där!''. log han.
Han tittade mig mjukt i ögonen innan han försiktigt kysste mig. 
 
 
Jag älskade hans försiktiga kyssar, så kärleksfulla och romantiska. 
Han avslutade kyssen och tittade på mig och smekte min kind. 
'' Glöm aldrig att jag älskar dig, och vi ska klara det här tillsammans okej?''.
Jag svalde och nickade. '' Jag älskar dig med, vi klarar det här! Det vet jag!''.
Han tog min hand och vi fortsatte gå längsstranden.
Jag skulle verkligen sakna honom. Men efter den här dagen. Så skulle jag klara mig. 
Mina bästavänner fixade hit honom för min skull. 
Jag kunde inget annat än att vara lycklig. 
När det började blåsa återvände vi hem till mig. Jag skulle byta om. Jag gick fortfarande i shorts och linne. 
Jag tog på mig ett par jeans och en t-shirt med ett kors på. 
Sedan satte jag upp håret i en toffs.
'' Klar att åka?''. sade Justin.
Jag nickade och vi gick ut. Vi skulle ta mammas bil. Hon hade haft jobbinterjuver hela dagen och skulle komma hem omm nån timme.
Jag beslöt att köra. Även fast jag aldrig kört här men jag skulle försöka.
'' Har du kört i LA nån gång?''. frågade justin.
'' ja självklart!''.  ljög jag. 
Han log och la sin hand på min hand som höll ett fast grepp om växelspaken.
Jag började köra efter skyltar som pekade mot flygplatsen. 
Det var jobbigt och svårt att köra. Men jag gjorde så gott jag kunde. 
'' Du har aldrig kört här va?''. 
Jag skakade på huvudet. '' Nej. .förlåt..''. 
'' Det är lugnt älskling ! Bli inte stressad vi hinner planet går inte förns om 1 timme!''. sade han och tittade lugnande på mig.
Jag nickade coh svängde höger. Jag chansade. 
Här var flygplatsen. Jag pustad eut. Jag hade hittat.
Justin log stort. Vi parkerade bilen lite avlägset och sprang in snabbt utan att fansen skulle märka oss.
VIlket dem inte gjorde. 
När vi kom in där såg jag Pattie, Scooter, Alfredo och KEnny stå lite längre bort med två vakter från flygplatsen.
Ett brett leende spreds på mina läppar innan jag sprang fram till dem.

 
GOTCHA !!!! :D
 
Det trodde ni inte va ? ;) skojade lite med er så ni inte skulle fatta att det var Justin ;)

Om 10 min börjar TCA (teenchoiceawards) som vi i Svergie fårlov att se på datan, här -------- > http://teenchoiceawards.nowstreaminglive.com/

Så ville få ut ett innan det börjar :) 

KOMMENTERA PÅ NU , OCH HÅLL TUMMARNA FÖR JUSTIN PÅ TCA!! :D
 

Kommentarer
Zelma

Du är grym!



2012-07-23 @ 00:41:25
sonja

åååh!!! detta kapitet va grymt!!!:D älskar detta!!! justin kanske kan komma plötsligt och göra en jätte mysig kväll och sen göra något gulligt och fråga om hon vill förlova sig med honom! de skulle vara gulligt ^^



2012-07-23 @ 00:59:51
Cornelia

Du skriver jätte bra och så, men de blir lite överdriv med sexsecenerna. Du kan ha med dom men kanske inte behöver ha överdrivna detaljer som att hon suger av han och han pullar henne och att de ska vara hårdare... Blir bara awkward

Svar: Frågade mina läsare om jag skulle ha mer sexscener eller inteDem alla svarade mer!:)
Maya Lindberg



2012-07-23 @ 10:48:35
Marriz

Tänkte bara säga att du skriver jätte bra;)
Längtar till nästa!!!! Kollar varje minut om det kommit nån ny Episode ;)



2012-07-23 @ 19:02:59
sonja

nej!! absolut inte överdrivet i sexscenerna!! om något så är det underdrivet!! x) maya du skriver grymt!! fortsätt skriva sånna sexscener ^^ puss



2012-07-24 @ 00:18:43
Marriz

När kommer nästa?

Svar: skriver på det nu, så nån gång i natt tror jag :)
Maya Lindberg



2012-07-24 @ 20:05:26
Ilham sabah

Vi vill ha nästa!!!!!!!!!! Nuuuuuuu <3



2012-07-25 @ 00:00:39




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback