Episode 56 - Im coming home!

Snabbt körp jag in och stängde dragkedjan. Men vad skulle det göra?
Om det var en serie mördare då?  Jag såg hur Ryan och gänget låg tillbaka på sina platser.
'' Justin!!'. sade jag och kröp ner i sovsäcken. 
'' Vakna!'' .sade jag och skakade på honom.
HAn vaknade inte.
'' VAKNA!!!''. skrek jag. 
Varför vaknade ingen? Vad hade hänt?
Jag tog upp min ficklampa och lös i tältet. Där låg alla. Med uppskurna magar. Det var blod över allt. Hela jag var i blod.
Tårarna forsade.
'' JUSTIN!''. skrek jag och skakade på honom. Jag försökte göra hjärt och lugnräddning. 
Men det var försent. Han var redan död. Precis som alla andra. 
 

 
 
Jag satt coh skakade och skrek. Tårarna forsade. Vad skulle jag göra.
'' Inte du!!''. tjöt jag och smekte Justins kind.
Hans hy var vit och läppar blåa. Mitt liv var förstört. Mina vänner och min pojkvän var döda!
Jag tog Justins mobil ur hans ficka. 
'' Ingen signal!''. läste jag förmig själv.
'' FAAAN!!''. skrek jag så det ekade och slog mobilen hårt i marken.
'' Jag älskar dig mest av allt Justin!''. sade jag och kysste hans kalla blåa läppar.
tårarna föll och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag hörde fotsteg utanför tältet. 
'' Tiffany?''. sade en bekant röst.
'' NEEEJ LÅT MIG VARA!!!!! NEEEEJ!!!!!''. skrek jag.
Jag vakade av att jag hörde snyftande och hur nån pratade.
Jag satte mig upp. Det var Tiffany. Hon grät i sömnen.
Hon vred och vände på sig, vilket fick resten att vakna.
'' Hallå!!'' .sade hon. Tårarna rann på henne. 
'' Vad är det med henne?''. sade Brianna chockerande.
'' JAg vet inte! Hon drömmer!''. sade jag och smkete hennes kind. 
'' Justin!! Vakna!! JUSTIN!!!''. skrek hon. 
Hon skrek och tårarna rann från hennes ögon längs hennes kinder.
'' Tiffany?' .sade jag och skakade på henne!
'' NEEEJ LÅT MIG VARA!!!!! NEEEEJ!!!!!''. skrek hon högt.
Jag samt resten satt chockande!
Hon slog snabbt upp ögonenoch satte sig upp.  
'' Justin?'' .sade hon chockat och ännu fler tårar kom. Hon tittade sig runt i tältet och ännu fler tårar kom.
'' Shh!! Det var bara en dröm!!''. sade jag och drog in henne i min famn!
Hon grät hysteriskt, vad hade hon drömt!
'' Såja! Det är okej!''. Jag pussade hennes huvud och höll henne i min famn tills hon lugnat ner sig.
Alla var i chock.
'' Tiff.. Vad drömde du?''. sade jag lugnt.
'' Det började med att jag vaknade..''. 
Hon började berätta om hennes dröm. Hur hon försökt väcka mig till liv. där jag tydligen var död. Hur hon grät och skakade! 
'' gumman!!''. sade jag och kramade hårt om henne.
'' Jag trodde seriöst att ni hade lämnat mig föralltid!''. snyftade hon.
'' Neej!! absolut inte1''. Nu kom Brianna in i kramen.
Sedan Ryan och Chaz. Det slutade med att alla satt i en gruppkram!
'' Vi skulle aldrig lämna dig, så vem är sugen på frukost?''. log Ryan.
''' Jag!''. utbrast alla och alla gick ut från tältet. Utaom jag och Tiffany.
Hon tog på sig min gråa luvtröja. Så sött.
'' Jag hade på mgi det här i drömmen..''. hon visade sin söta lilla outfit.
'' gumman glöm drömmen, det kommer inte hända!''. log jag. 
Hon nickade. Sedan kysste jag hennes läppar. 
Vi gick ut från tältet. Sedan hjälptes alla åt att laga iordning frukost..
 
Det blev ägg, bacon och mackor! Sen juice! Riktigt gott faktist.
'' Ska vi åka hem idag eller?''. sade Chaz som hade armen om Brianna. 
Vilket fick mig le. 
'' Inte för att vara taskig.. Men jag vill..''. log jag.
'' Jag med!''. fnissade Brianna.
'' vi kan väl åka hem? Men lite senare, vi kan väl bada och så lite idag, ser ni inte vädre?'. sade justin.
Alla nickade. När vi plockat undan frukosten gick vi lite på stranden. Jag och Brianna hade ingen lust att direkt bada. 
'' EY BRUDAR KOLLA HIT!'' .skrek Justin och vi tittade dit. 
Han tog ett kort med sin system kamera. Gullungen.
'' Ta ett när vi hoppar!''. flinade jag.
'' Okej.. Hoppa på 3 !! 1..2..3!''.
Vi hoppade och han tog kort. Sedan visade han de. Riktigt roligt fotto. 
Tycker sjävl inte ajg blir snygg på fotton men men!
 
 
Vi gick ltie på stranden. Ryan och Chaz badade. Brianna coh Jag satt i sanden och pratade.
Justin satt brevid men lyssnade mest.
'' Jaaaa!! Vi bygger ett sandslott!!''. utbrast Justin. vilket fick mig och Brianna rycka till.
'' Jaa!! gud va kul!''. skrattade jag.
Vi började bygga. Med blöt och torrsand.
Det kändes som vi var 3 eller något. Efter 5-10 minuter kom Ryan och Chaz och hjälpte till.
Vi skrattade. Justin slängde sand på mig. VIlket fick mgi slänga på honom. Men missade och träffade Ryan.
Han trodde det var Brianna som kastat eftersom hon skrattade så han kastade på henne.
Där började ett sand krig.
'' MITT HÅR!'' .skrek Justin när jag mosade ner blöt sand i hans hår.
'' Pay back is a bitch biebs!''. fnissade jag.
han suckade och jag skrattade och pussadehans mjuka läppar.
'' love you!''. skrattade jag.
 Han bara suckade argt.
Vi fortsatte bygga på sandslottet. Det vart as colt! 
'' Babe titta hit!''. Justin tog ett kort när jag inte vvar beredd.
'' FÅ SE!''. utbrast jag.
Han visade mig kortet. Jag ser inte direkt dum ut. Men jag hade inte mitt löshår i, så det kändes lite konstigt!
Jag brukade alltid ha det men idag tog jag ut de!
 
 
Dagen rullade på. Vi hade jätte kul. 
Badade solade, spelade vollyboll, fotboll massa! 
Det kändes skönt att komma bort från stan ett tag. Men om 30 min skulle vi hem igen.
'' Ska vi lasta på allt i bilen?''. Ryan nickade åt Justins fråga.
Killarna tog de tyngsta och lastade in det i bilen medans jag och Brianna tog det lite mindre.
'' Vi ses nog inte mer idag.. Kommer sova när jag kommer hem..!''. flinade jag till Brianna.
'' Men vi ses imorgon väl?''. 
Jag nickade. '' Självkalrt!''. 
Hon log stort innan vi kramades. Jag gav Ryan en kram. Sedan Chaz.
'' Sesimoron brooo!'' .fnissade jag.
'' Jupp det gör vi!''. flinade han.
Jag kramade honom och vände mgi om för att gå till bilen. Då han smiskade mig hårt på rumpan.
'' CHAZ!''. utbrast jag.
Han skrattade och hoppade in i ryans bil. JAg skrattade lite innan jag hoppade in brevid justin.
'' Gillar du Chaz?''. sade Justin.
'' Justin skärp dig.. Snälla..''. 
'' Vadå han smiskade dig?''. 
'' och? Vi är som syskon vi skojar med varandra, jag älskar DIG ingen annan!''. sade jag och han nickade.
Jag kysste han mjukt innan han började köra.
Jag satte på Justins nya album som igentligen inte kommit ut i världen än. Utan jag och Justins vänner har det bara. Samt familjen då.
Jag satte på han och Nicki Minajs låt. Jag var kär i den. Det dunkade hårt i bilen. Vindrutorna var nere och vi satt och sjöng med.
Justin var så jävla snygg. Jag satt och tittad epå honom hela vägen hem.
'' Så nu är vi framme!'' .log han.
Jag vaknade ur mina tankar. vi var redan hemma. Jag hade varit så upptagen med att tänka på min udnerbara pojkvän som jag aldrig kommer lämna! 
'' aha oj.. ''. 
'' säg inte att du lämnat jorden och glott på mig hela vägen?''. flinade han.
En liten rodnad steg på mina kinder. 
'' kanske..''. 
'' det är så typiskt du!''. flinade han och kysste mig mjukt.
Våra tungor möttes och han smekte min kind. 
'' jag måste in och duscha, känner mgi äcklig efter saltvattet och allt..!''. fnisade ajg.
Han nickade ! Jag klev ut ur bilen och tog mina grejer och stannade utanför Justins ruta.
'' jag älskar dig!''. sade han.
'' Jag älskar dig med!''. sade jag och kysste han mjukt, 
Jag öppnade garage dörren för att lämna tältet och lite till. 
Sedan gick jag mot ytterdörren.
Såklart ska det vara låst och mina nycklar låg längst ner i min väska. 
Jag hällde ut hela minv äska på trappuppgången och tog nycklarna. 
SEdan slängde jag ner allt igen. 
Jag låste upp dörren och klev in.
'' show you off.. Tonight i wanna show you off..''. nynnade jag och slängde jag av skorna lite huller om buller och ställde väskan i hallen.
'' HALLÅ?''. skrek jag.
'' Här inne!''. skrek mamma från köket.
'' Kommer ska bara lämna väskan!''. 
JAg sprang upp på mitt rum och sorterade allt smutsigt och rent. Jag la allt smutsigt i tvätt korgen.
Sedan vek jag ihop alla rena ohc la in dem i min walkin closet.
Snabbt böt jag om till mjukis shorts och ett renat linne.
Mitt hår fick vara i en slarvig knut. Seda tvättade jag ansiktet från allt utsmetat smink och saltvatten!
När jag var klar tog jag på mig mina mjukis tofflor och gick ner.
När jag kom in i köket hamnade jag i chock. Där satt Pappa och Mamma.
Jag mötte mammas blick.
Hon hade gråtit. Hennes ögon var blodsprängda. Pappas var däremot helt normala.
Vad har han gjort nu? 
Jag tittade frågandes på dem. Men dem sa inget. Jag öppande kylen och tog ut colan.
Sedan hällde jag upp ett glas och slog mig ner vid bordet.
'' Vad har hänt?''. sade jag och tittade från mamma till pappa. 
Från pappa till mamma.
Pappa harklade sig och mamma kliade sig i nacken.
Vad hade hänt? Kunde dem inte bara säga?
'' Hallå? Vad har hänt?''. sade jag lite högre så kanske dem hörde bättre.
'' Tiffany..''. började mamma.
Pappa svalde hårt. 
Jag mötte hans blick. Nu var han tårögd. Kunde dom inte bara säga?
'' Ja?''. sade jag nervöst.
Vad skulle hon säga? Snabbt tog jag en klunk av min cola och mamma tittade upp och mötte min blick.
'' Vi ska flytta!''. 
 

 
 
DAM DAM DAAAAM!!:oo 
 
Åhnej dem ska flytta? Till ett annat hus eller land, kanske stad ?:o 

som ni märkte fick ni inget igår, ni kommer inte få något imorgon heller!
jag kommer hem på Fredag då börjar jag på 57! :)

Hoppas ni gillar novellen.. 
 
Och GE MIG IDEER! :D 

love uuu!

Kommentarer
Zelma

Tiffany kan ju flytta till Justin. Jag tycker iaf hon borde göra det redan i nästa kapitel



2012-07-12 @ 16:31:49
Karro

AWESOOOME!!!!!!



2012-07-12 @ 20:49:35
Louise

Åh as bra!!! Längtar tills nästaa!:*
Kram



2012-07-12 @ 20:50:12
Marriz

Mm.....håller med Zelma!

Meer!! 8D



2012-07-12 @ 23:51:23
Marriz

Mm.....håller med Zelma!

Meer!! 8D



2012-07-12 @ 23:51:24
Anonym

Ååh!! Mera!:D tiffany kanske kan flytta till Justin? Fast hennes mamma kanske inte håller med om det helt och så^^ men Gud vad bra du eh på skriva!! Vet att jag skrivit det många gånger men du är grym!! Vill inte att denna novell tar slut!! Men somsagt, tiff kan typ flytta till Justin och hennes mamma tycker inte om den idéen och så, sen så kan typ pattie och tiffanys föräldrar säga att isåfall får dom ha olika rum och så smyger dom emellan, eller något^^ tillslut kanske dom får ha samma rum och säng:) men bestäm du!! För du är mycke bättre än detta än vad jag xD



2012-07-13 @ 13:27:32
Sonja

Glömde namnet^^ (jag som skrev ovanför)



2012-07-13 @ 13:28:50
Amina

OMB I caaaan't waaaait tills nästa kapitel.
Du är ju as grym så meeeeeer !! ❤



2012-07-13 @ 18:00:32




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback