Episode 5 - Special guy!

Snabbt tog jag på den.
Jag fick en tår men hon torkade bort den och jag gick snabbt ner.
'' NAAAAAAATH!''. skrek jag när jag var halvvägs i trappan.
Han sprang ut i hallen och log.
'' Du är vackrare än först! Kom vi måste skynda oss! ''
Han drog mig ut till bilen, jag han inte es ta kort med mina föreldrar.
Jag kunde inte sluta le. Han gjorde det här för min skull.
Han hade hyrt en limmo, han körde och jag satt där bak, mobbad.
Klockan var 19.26.. Vi skulle aldrig hinna.
'' Nath snälla skynda!!''. Jag var nära på att gråta, jag ville inte missa balen.. Verkligen inte missa årets dans.
'' Jaaaa!!!''. Han körde med gasen i botten, i en limmo. VIlket fick mig skratta.
Han tvärstannade bilen ,jag flög fram och slog till huvudet i sätet.
'' IDIOT!''. skrek jag argt och han bara garvade. Han sprang runt bilen och öppnade åt mig.
'' Tack min kära bror! Men inte för bulan!''.
Han skrattad. '' Spring nu! Tacka mig senare!''. Jag nickade och sprang in. Hela ingången var full med folk.
Jag skulle inte hinna in.
'' Psst! Tiff!''. SNabbt tittade jag runt mig och fick se Matt stå vid husknuten.
Han vinkade att jag skulle komma och såklart gjorde jag det.
'' Vad jag måste komma in!!!!''.
'' Ja jag vet, kom!''. Han tog tag i min hand och drog mig upp för en brandstege och in genom en dörr.
'' Vart ska vi?''.
'' Jag har ordnat en perfekt entré för dig! Du kommer älska det!''.
Jag log och gick längs en korridor, vadå perfekt entré?
'' Gå ut för den dörren och ner för trappan, du kommer fatta vad du ska göra när du kommer dit''.
Jag nickade. '' Tack Matt! ''.
Han log och jag kramade om honom. Sedan pussade jag honom på kinden och sprang genom dörren.
Jag var nu på en över våning med räcke ner över dansen, folk stog och dansade, drack bål och pratade för fullt.
Musiken var på hög nivä och folk sjöng med i låtarna.
Med ett leende gick jag fram, det var fullt med muggar och smuts på golvet, och ballonger och hela rubbet.
Men som tur var var alla på nedervåningen och dansade för fullt i vackra klänningar och kostymer.
'' rakt fram till trappan!''. viskade jag för mig själv och gick ner på första trappsteget i trappen.
En stark vit strålkastare lös på mig och jag la handen på räcket och lät den glida ner för räcket medan jag gick ner åt och andra hnaden höll upp min stora vita klänning.
Allas blickar flög på mig vilket fick mig le. Men jag kände inte igen nån av folket, alla hade masker, precis som jag.
'' Wow va vacker hon är!''.
'' vilket snygging!''.
'' Hon vill jag sätta på!''
'' Killmagnet!''.
Jag log över alla kommentarer, sedan var trappan äntligen slut och alla återgick till dansen men slängde några blickar på mig då och då.
Jag kämpade mig genom folket och fram till Brianna och Megan som stog med sina dejter och pratade.
'' Bri, Meg, pssst!''. 
Dom tittade hit och stor log och slängde sig på mig.
'' Wow va vacker du är !!!''. tjöt Brianna.
'' Tack! B förstörde min klänning.. Och Nath räddade mig i sista sekund!''.
Dom öppnade munnarna. '' B.. som är.. britney?'' viskade Megan.
Jag nickade.
'' Fyfan vilken b*tch? Men du vart mycket vackrare så här! Du ska se vad alla killar sa om dig när du gjorde entré!''
Jag fnissade till. '' hehe, det är tack vare matt!''.
Dom log busigt. '' Ojoj Tiffany!''.
'' SKojar ni? Aldrig matt, men han var riktigt schysst mot mig! När börjar tryckardansen?''.
'' Nu!''.
' TA EN PARTNER FÖR NU SAGTAR VI NEEEEEEER!' skrek en man i en mkrofon och alla tog en partner.
Med en suck gick jag ut ur folkmassan och fram till bålen. Jag tog en röd mugg och hälde upp röd bål i den och stog och drack där. Samtidigt som jag åt lite godis.
'' Ursäkta''. Jag vände mig om och där stog en lång kille.
Ganska smal och hans hår var brunt och stog uppåt.
Han had eingen mask, men jag såg fortfarande inte vem det var.
Tackvare att det var så mörkt, men han såg bra ut dom få delarna jag såg.
'' Ja?''. Jag log vilket fick honom att le.
'' Vill du dansa?''.
Mina kinder blev lite små rosa. Han log och höll fram sin hand och jag tittade på den, sedan honom.
'' Gärna!''.
Han log stor och visade sina stora vita perfekta tänder.
Jag tog hans hand och vi gick ut till dansgolvet, han satte händerna på mina höfter och jag drog armarna runt hans hals. Han lutade sin haka mot min axel och jag min på honom.
Jag tittade på Megan och Brianna som stog ungefär mittemot mig och hade munnarna öppna och vart gråtfärdiga.
Med ett leende tittade jag konstigt på dom
Jag drog in lukten av hans underbara parfym, och njöt av dansen.
'' du är väldigt vacker!''. Hans mjuka ord fick mig rysagenom hela kroppen.
'' tack desamma!''. Jag log. 
Jag ville så gärna se vem det var men vågade inte. Tänk så var han ful fast jag trott han var snygg?
Han var inte som jag trott, hade det varit Jordan, eller nån annan kille från klassen hade dom tajfsat.
Men inte den här.
Låten slutade sagta och sagtare och tillslut sattes '' Right Round - Florida '', igång och alla dansade galet.
'' Kom jag vill visa dig en sak!!''. Killen tog tag i min hand och jag nickade och följde med han ut.
Han ledde mig ut för en gång ut från lokalen och längs en sten gång.
När vi kom fram var det en liten scen med staket runt. SEn fanns det lysen i taket och lugn musik hela tiden.
Sedan stog det en bänk vid sidan av och där slog vi ner oss.
'' Har inte du en dejt?''.
Jag log. '' Nej. Tyäärr så inte.. SJälv?''.
'' Nej..''. Han suckade.
Han hade ingen dejt ? Han såg ju ur snygg ut.
VI började prata om Stratford High och vilka som gick där. Jag sa aldrig mitt namn, eller vilken klass jag gick i.
När vi pratat lite så gick vi ni i gen och jag fick träffa hans två kompisar, vilka var välidgt bekanta, men kunde inte känna igen dem, och dom inte mig.
'' Jag går och hämtar bål!''.
Han nickade och jag gick bort till bålen och tog två glas, ett till mig och ett till honom.
Sedan gick jag tillbaka till dom. '' Här!''.
Jag räckte honom en mugg och han tackade så mycket.
Hans röst var mjuk och gullig, och hans skratt, wooow. Uuuur gulligt.
Klockan var 20.43 och balen slutade 23.00. OM man inte ville gå hem tidigare, men det var det aldrig nån som ville.
'' Sååå. Ska du börja på Stratford high?''.
Han log. '' Tror det.. Om du går där!''.
Jag rodnade och fnissade till. '' JA det gör jag!''.
'' Vad heter du?''.
'' Dedu!''.
Han skrattade och skakade på huvudet. Några minuter senare dök Megan och Brianna upp på sidan om mig och hälsade.
Alla vi stog coh snackade, och hade jätte kul. 
Vi dansade, skrattade, och den där killen var verkligen ur snygg, och helt underbar.
Han dansade tätt intill mig och sa massa dåliga skämt vilket fick mig att as garva.
'' Du är för underbar!''. flög det ur mig och jag slog blicken ner i dansgolvet.
'' Ey kolla upp shawty!''.
Han lyfte min haka med pek fingret och mötte min blick med sina vackra bruna ögon.
Han la våra pannor mot varandra vilket fick mig rodna stort.
'' hey beautiful!''.
Nu steg rodnaden , ojoj.
'' hey!''.
'' Klockan är snart 23.00 kom vi går ut! vill prata ostört!''.
Jag nickade och följde med han ut för andra gången.
Hela kvällen hade ajg varit med honom och inte vetat vem det är, det kanske är bäst? Han hade varit underbar, en perfekt kille för mig!
Han tog min hand och vi dansade sagta där ute.
Låten " earth angel " spelades i högtalarna vilket fick mig le. Han smekte försiktigt min rumpa och jag drog lite smått i hans nackhår.
Han flinade stort och skrattade. Killens underbara skratt klingade i öronen och fick mig smårysa.
Sagta närmade han sig mig och stannade när våra näsor nuddades.
Jag kände hans mint andra dräkt mot min hud och hörde hans tunga andetag.
Mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare och jag fick fjärilar i magen.
Han lät våra läppar nudda varandra i en mjuk kyss. 
Våra läppar masserade varandra en gång när han sedan backade undan.
'' Du.. jag vill säga vem jag är.. ''.
Jag stannade, han ville säga vem ha var?
'' Okej..'' Jag log.
Han tog ett djupt andetag och drog av sig masken. Och jag hamnade i chock ,de tkunde inte?
Nej aldrig.. Aldrig i hela mitt liv.
'' Jag måste gå!''.
Jag lyfte upp min klänning och sprang längs gången upp in till lokalen, samtidigt hörde jag han skrika efter mig.
Men jag kunde knappt andas, jag kunde inte tro mina ögon.
'' KOM!''. skrek jag och tog tag i deras händer.
'' Nej varför?''.
'' Det är viktigt!!!!''. min röst skakade och jag kände hur tårar ville komma.
'' Okej?''.
Jag tog ett hårdare grepp om deras händer och sprang sedan mot entrén.
Dom andades andfått, men jag släppte verkligen inte deras händer.  Mina fötter värkte och jag sprang och sprang längs vägen och stannade tills vi kom till en park.
tårarna rann, men bara några få.
'' Tiff.. Vad.. Är.. Det?''. sade MEgan andfådd.
'' Min..min.. dejt..''. började jag och slog mig ner på en park bänk och dom brevid.
Vi andades tungt och djupt innan jag kunde prata.
'' min dejt var.. var.. j-j-ustin b-bieb-ber..''. stammade jag och dom tappade hakan.
'' DET VAR DÄRFÖR JAG KÄNDE IGEN HONOM SÅ VÄL!!!!!!''. 
Megan och Brianna skrek samtidigt och slängde sig runt halsen på mig.
Jag puttade löst bort dom och tittade chockat på dom.
'' Vad var det bra för? Jag dansade, kramade, pratade och... pussade Justin Bieber?''
'' OMB!!!! PUSSADE DU JUSTIN BIEBER?!?!''.
'' shhh!!! jaaa!''.
Dom började nästan gråta, jag såg det. Dom var mina bästavänner, och nästan älskade Justin Bieber. 
Vilket jag inte gjorde, eller asså. Han var snygg och så, men hade trott han var värsta divan. Som han tydligen inte var. Tvärt emot, helt fantstisk.
'' Ni kan bli ett par!! Omb! Du pussade Justin bieber!!''.
Jag log mot Meg, sedan försvann mitt leende, '' Men det är ett problem, jag vet vem han är.. men.. han vet inte vem jag är.. ''.
Dom suckade. '' Aha.. Men.. Glöm aldrig den här kvällen , skulle jag aldrig gjort!''.
Jag kramade om dom och tårkade dom tårar som runnit.
'' Kom vi går hem till mig!''.
Vi gick armkrok i värsta snygga klänningarna, längs gatan, medans folk kollade på oss.
Den här kvällen var världens bästa i hela mitt liv. Jag log, log och log. 
Megan och Brianna tittade lycklig på mig, dom hade sagt att dom var så glada för min skull, nästan 10 gånger på vägen hem.
Vi klev in trötta med klackarna i handen hemma hos mig. Ingen av dom hade orkat gå hem, så vi bestämde oss att dom skulle sova över här.
'' Vi är hemma!''.
Mamma och familjen satt i soffan som vabligt och Mamma halvsov.
'' Hey, Bri och MEg sover här!''.
Dom nickade och koncentrerade sig på filmen.
Med ett leende skakade jag på huvudet och gick upp till mitt rum. När jag kom in slängde jag klackarna på golvet i ett hörn och dom gjode samma sak.
'' Brianna kan du knäppa upp min klänning?''
'' Visst!''.
Jag vände mig om mot henne och hon drog upp mina såkallade snören som var lindade där bak och jag drog snabbt av mig klänninge och gav ifrån mig ett stönade ljud.
'' SKöööönt, klänningen satt som jag ve tinte vad!''.
Dom log och drog av sina klänningnar, jag gav dom varsin stor t-shirt och tog en själv.
Alla skulle sova i min säng, klockan var trots allt 23.29, så ingen orkade bära upp extra sängar och sånt.
Meg slog på '' The notebook '' , som var min favorit film. Jag älskade den verkligen.
Men dom andra tyckte den bara var okej, vilket förvånade mig. Vi hade alltid samma smak i nästan allt.
Efter halva filmen var mina ögon som tunga stenblock, Bri hade somnat precis när filmen börjat, och Meg 10minuter efter.
Här låg jag helt ensam i ett svart rum och tänkte..
Jag tänkte på Justin..

Whats gooooing to happend ? ;)

Lite lame episode men men xd

Kommentera mina söta gullungar ;*

GUD VA GLAD JAG BLIR ÖVER ALLA KOMMENTARER PÅ FÖRRA!:D
Fortsätt så älsklingar :*

Puss<3

Kommentarer
Amina

KAn du inte göra en till idag snällaaaaaa!!!!!!! DU är ju as bra på att skriva !!!!!!!!! =)<3



2012-02-29 @ 12:53:39
Amina

Snäälllaa meeeer kan inte vänta tills imorn snälllaa gör meerrr du är sjukkt bra på att skriva !!!!!!! =D<3



2012-02-29 @ 13:56:00
Amina

Snäälllaa meeeer kan inte vänta tills imorn snälllaa gör meerrr du är sjukkt bra på att skriva !!!!!!! =D<3



2012-02-29 @ 13:56:16
ellen

mera mera mera bästa delen:)



Blogg: http://ezzcape.blogg.se/
2012-02-29 @ 17:50:08
Moa

Såååååå bra!



2012-02-29 @ 20:48:02
lolo

jag älskar din novell den e riktigt bra



2012-02-29 @ 21:05:21
Anonym

Gryyymt när kmr nästa?:)<3



2012-02-29 @ 21:33:29
anna

Hej är ny på att läsa din novell men ville bara ge dig ett tips - *titta igenom stavnigen några gånger för på vissa ställen var det svårt att förstå vad du menade när det var fel stavat ( menar inte detta på något negativt sätt!!) :D din novell är väldigt bra!!!;)



2012-11-25 @ 11:29:28




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback