Episode 76 - All together!

Han tittade in i mina ögon och jag i hans. tillslut började jag fnittra.
'' vad är de?''. flinade han.
'' du är så söt!''.
' 'du är!''.
'' nej du!''.
'' Du!!''.
'' Du!!''. tjöt jag och han skrattade.
Han skulle precis protestera då jag kysste hans mjuka läppar och fick tyst på honom.
'' typiskt du!''. sade han.
Jag skrattade och al mig närmre honom.
'' Godnatt!''. sade han ochj pussade mitt huvud.
'' Godnatt!''. sade jag och slöt mina ögon.
 

 
 " mamma, scooter, Alfredo, Kenny, din familj och Em och Shay kommer!". Sade Justin oc slog sig trött ner i soffan brevid mig.
" bra! När kommer dom?". 
" runt 18!". 
Jag nickade återigen. Ikväll ska vi ha en såkallad inflyttnings fest.!
Vi bjuder på ett par drinkar och lite plockmat.
Klockan närmade sig 15.00 och vi hade suttioch soffan hela dagen och latat oss.
Jag slog igång tv:n och zappade mellan kanalerna.
'' Jag går och duschar!'. sade Justin.
Jag nickade.  Han kysste mjukt min kind innan han låste in sig på toan.
Strax efter slogs duschen igång.
Min blick var fast på tv:n. Tlls Justins mobil plingade till.
Igentligen ska man kanske inte kolla på sin killes sms, men jag var så nyfiken.
Jag tog mobilen och såg att det var från '' Jasmine V ''.
Jag låste snabbt upp mobilen och bläddrade upp till första smsen.
Det var bara '' Vad gör du sms''. Tills ett fångade min uppmärksamhet.
Jasmine hade skrivit '' Träffa mig på stranden om 5 ! x ''. 
Justn hade inte svarat. Men ungefär 1½ tmme senare hade han svarat.
'' Säg inget till någon! Berättar du, då berättar jag om dig och Ray!''.
Vad hade hänt på stranden? Oroligheten bubblade upp inom mig.
Jag hörde hur toalett dörren öppnades, snabbt låste jag iphonen och la den där den låg.
Justin kom sedan ut i kallingr och blött hår.
'' Tjena snygging!''. sade jag och låssades som inget.
'' Tjena babe!''. flinade han och skakade på håret.
Jag bet mig hårt i läppen och tittade ner.
Justin skrattade högt innan han tog sin mobil och gick in till sovrummet.
Jag följde efter hoom och gick in i min garderob och tog fram en röd klänning med matchande pumps.
 
Tumblr_m909f2iy8l1r933wso1_400_large

Den fick duga!
Jag sminkade mig naturligt och kammade igenom håret. SEdan tog jag ett par armband och lämnade min WIC.
Utaför stog Justin i ett par jeans med en vit t-shirt och en snygg rutig shorta uppknäppt över.
'' Tja snygging!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Kan inte säga nå bättre själv!''. flinade han.
JAg rodnade lite innan jag lämnade sovrummet med klackandet av mina pumps.
Jag började hälla upp drinkar och fixa det lilla som var kvar på bordet.
Om nu 5 minuter skulle dem komma.
Jag kände ett par varma armar om min midja och en haka mot min axel.
'' Snart kommer dem...''. viskade Justin.
'' Japp.. Dem kommer älska lägenheten, jag lovar!''. 
'' Jag vet, dem kvar mig massa design tips, vad säger du om att testa poolen ikväll när dem gått?''.
Jag filnade och vände mig om. Han placerade sina händer om min rygg och jag mina om hans nacke.
'' Gärna! ''.
 Han gav mig ett leende innan han tröck våra läppar emot varandra.
Jag besvarade dem gärna men blev avbruten när det ringde på dörren.
' Dem är här!''. flinade jag glatt och skuttade ut till hallen. 
JAg öppnade dörren och framför mig stog SHay, Emma, Pattie, Mamma, Scooter, Alfredo och Kenny!
'' Hej!''. utbrast jag glatt.
Dem alla hejade  mun på varandra vlket fick mig flina.
Jusitn slank upp brevid mig och välkomnade in dem.
'' Tja tjejer!'' sade jag och kramade om EMma och Shay.
'' Hey Tiff!''. sade Em.
V visade dem runt i lägenheten innan vi slog oss ner vid bordet.
'' Lägenheten är vekrligen vacker Justin, ni gjorde ett bra jobb!''. berömde mamma.
'' Tack ma'm!''. sade Justin och drack av sin drink.
Han tog min hand underbordet ochgav mig ett leende. 
Vi började genast prata allesammans om allt möjligt. Det var hur trevligt som helst att alla samlades!

Kvällen började närma sig sitt slut, jag var trött, vilket alla andra var.
Det var måndag imorgon, alltså skola.. Suck..
Jag kramade om alla hårt innan dem alla lämnade oss.
Det var skönt att det blev tyst. 
'' vi tar väl disken imorgon?''. sade jag och gäspade.
'' Aa, ska vi bada?''
Jag nickade hastigt. Justin flinade och börjdae dra av sina kläder, jasså han ade tänkt nakenbad
Men det gjorde mig inget.
Jag drog av mina kläder samtidigt som jag sprang ut till poolen och slängde mig i i ett par spetstrosor och utan bh.
 
145657407_ericzenner1_large
 
Justin hade sina kallingar på sig, jag hade bara trosorna.
Vattnet var ovanligt varmt, oc verkligen skönt .
Stjärnorna glittrade på himlen, vilket gjorde allt mycket mysigare.
Justin kom fram till mig och la armarna om mig.
' Jag älskar dig..''. sade han.
'' Jag älskar dig med...''. sade jag.
'' vi måste prata..''. sade han sedan.
Jag nickade. '' Om vadå?''.
'' Om oss Tiffany.''.
'' Vad är det med oss?''. sade jag nervöst, tänkte han göra slut?.
'' Vi lever i nuet, vilket gör mig frustrerad.. Jag vill veta vad som händer i framtiden..''. 
Jag tänkte efter. Då slog dig mig.
'' Omfamilj och så?.''. 
Han nicakde nervöst. Han var säkert lika nervös som jag.
'' Jag vill ha barn Tiffany, vill inte du ha det, fine! Men jag älskar dig, och jag vill inte lämna dig..''. sade han.
Jag log. ''. Justin..''. började jag.
Han tittade upp och mötte min blick. '' Jag vill också ha barn, tro inget annat.. Vi är 18, kanske för unga, men jag vill fortfarande ha barn, i kanske 20 års åldern? Då vi mognat mer och vet vad vi vill! 
Jag kommer itne lämna dig, aldrig.. Det är du som får mig andas.. Utan dig är jag inget.''. sade jag och smekte hans blöta kind.
Han släppte en tår och tröck sina läppar mot mina i en hård panssionerad kyss.
Jag log, vilket fick mig förstöra kyssen.
'' Trodde aldrig du skulle säga det där, tack..''. sade han överyckligt.
Jag vet hur gärna Justn vill bilda familj, och det vill jag med. Men inte nu! Om 2 år blir bra.
Inte nu, jag måste fokusera på skolan mer nu om jag ska ha barn.
Jag simmade ifrån honom och la mig på rygg i vattnet och tittade upp på stjärnorna.
Det var perfekt, man kunde ligga och titta på stjärnorna medans man badade.
'' Visst är det vackert?''. sade Justin som stog brevid mig.
'' Verlkligen..''. mumlade jag och log.
Han la en arm om min midja och vi skådade alla tusen stjärnor på himlen.
Jag dök under vattnet och dök upp på andra sidan poolen. 
'' Ey, varför lämnar du mig?''. sade Justin från andra sidan poolen.
Jag skrattade och röck på armarna.
Han kisade med ögonmed ögenen och simmade ner i vattnet.
Jag började gå i circlar och skrika hans namn.
Han var borta?
Jag kände ett par armar om min midja som snurrade runt mig.
Ett skratt lämnade mina läppar.
'' SLÄPP NER MIG!''. skrek jag skrattandes.
Justins vackra skratt klingade i min öron. Han släppte ner mig och jag väde mig om.
'' Shh..''. viskade han och satte fingret för sin mun.
'' Why?''. flinade jag.
'' VI har grannar!''. flinade han.
Jag nickade och pussade hans läppar innan jag klev upp ur poolen.
Den kalla luften träffade min hud.
'' Varför tog vi inte ut handukar?''. suckade jag frustrerat. När jag vände mig mo poolen stog Justin framfr mig.
Vilket fick mig rycka till.
'' För vi har kroppsvärme!''. flinade han sexigt.
Jag skakade å mitt huvud och öppnade glasdörren och joggade in till badrummet.
Snabbt tog jag en handukrunt kroppen och en runt håret.
Jag gick sedan ut och gav en till Justin som stog utanför glasdörren och skakade.
'' Här baby!''. sade jag och linadade den runt hans axlar.
Han hackade tänder, vilket fick mig skratta.
'' tack!''. sade han,
Jag drog in han i lägenheten och kramade om honom.
'' jag älskar dig..'. sade jag.
'' oc jag dig!''. sade han.
Han tröck sina kalla läppar mot mina innan han joggade in tll sovrummet. Jag gick efter honom coh drog på mig ett nattlinne. Sedan låste jag alla fönster och dörrar innan jag slog på tv:n i sovrummet och körp ner i sängen.
Strax efter mig kom Justin och kröp ner
Jag la mig såklart på hans brös med hans aramr om mig. Det älskade jag. Kunde ligga här i evigheter.
'' När börjar du imorgon? Jag kan skjusa dig?''. sade Justin.
'' 10.00! Om du vill? Du behöver inte?''. 
Han nickade som om han var tvungen. '' Jag vill! Är van att gå  upp tdigt!''. 
Jag flinade och pussade hans bröst innan jag slöt mina ögon.
 
ººº
 
'' Rostad eller inte?''. sade justin och höll fram ett bröd.
'' Rostad!'. sade jag.
Han nickade och slängde i två mackor i brödrosten. Jag hällde upp frskpressad juice i två glas och gav ett till Justin och ett till mig.
Vi åt klart frukosten och jag tog min väska innan jag och Justin tog hissen ner till parkeringshuset.
När Justin lämnat parkeringshuset och kört en bit på gatan kom Papsen och fansen.
En suck slank ur min mun innan jag sate handen för ansiktet.
Justin gasade på för att slippa all press, han körde in på skolans område och parkerade på den såkallade 'rondellen' framför entrén där folk släpper av kompisar och sånt.
'' Jag älskar dig, ring när jag ska hämta dig!''. sade han.
Jag nickade.
'' Eller nej-- Jag ska träffa Jasmine!''. sade han.
Var han seriös?
Mina ögon flög på honom sen på ett par som gck utanför bilen sen på honom.
 
Tumblr_m8pref9pwo1qayshho1_500_large
 
'' Men då-.''. 
''..- jag skojade älskling! Jag hämtar dig!''. sade han.
Jag suckade frustrerat.
'' Du gav mig just en hjärt attack!''. 
Justin flinade och smekte min kind. '' Jag lskar dig och vil ha dig här, men du kommer försent!''.
Jag kollade på klocka på skolväggen. 09.55.
' Jag älskar dig med, hämta mig här runt 16.00!''. 
Han nickade. Jag kysste honom mjukt innan jag klev ur bilen med allas blickar på mig.
JAg klistrade på ett leende och gick ingenom entrén. Där dök Zac upp och omfamnade mg i en stor kram.
'' hej Tifff!''. sade han.
'' tjaba!'' flinade jag.
Vi pratade i nån minut innan jag sprang frma till mitt skåp ochslängde in grejerna.
Där dök Shay och Em upp och följde mig till  Matten.
Sen  började ett helvete..
 
 

 
Inte så roligt kapittel vet.. :/

Men men har knappt något att skriva till slutet, s funderar på att göra slutet vid 78.. Men vet inte än..
 
Vi får se.. :) 

Eller så ska jag dra igång lite drama till 79, sen 80 är slutet!:)

Men men kommentera nu!:*

PUSS!

Kommentarer
ilham sabah

omg du är grym ju :O du borde bli en författare <3 :* mer!!



2012-08-21 @ 21:00:58
Vanja

DRAMA.



2012-08-22 @ 15:05:32
Madicken

AZUUUME!<3



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se
2012-08-22 @ 19:41:54
Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram



Blogg: http://forum.modekampanj.com
2012-08-23 @ 15:34:20
Zelma

Ett helvete...?! Det blir spännande :-D



2012-08-23 @ 21:00:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback