Episode 72 - He just kissd me!

Vi alla tre dansade innan jag kände ett par armar om min midja bakifrån.
Jag gned mig mot killen ett tag innan jag vände mig om. Där stog Keegan, ops.
'' Tja!''. sade jag och drack  någar klunkar ur min häxblandning.
'' Tja sötnos!'' .sade han och smekte min rumpa.
'' Du jag har.. kille! gå till Em, hon gillar dig!''. småskrek jag nära hans öra.
Han nickade och pussade mig på kinedn innan han gick till Emma och dem börajde dansa tätt intill varandra.
Jag log lite innan jag och Shay började dansa galet. Vi skrattade och sjöng med till musiken.
Jag hade inte sjungit på evigheter. Jag mindes så väl då jag sjöng på skolavslutningen med Justin!
Sen dess har jag inte sjungit. Och även fast jag skrek lät det rätt bra!
Vi dansade och dansade tills jag kände hur någon kom fram och tröck sina läppar hårt mot mina.

 
 
Jag puttade hårt bort killen och slog han i ren reflex hårt på kinden. 
Där stog bartenden som tidigare gett mig massa konstiga drinkar och komplimanger och sånt.
'' Vafan gör du?''. röt jag. Mitt humör var dubbelts så farligt när jag var berusad.
'' Vill ha dig babe!''. sade han och tog på mina bröst.
Jag slog han igen. '' Sluta ditt äckel!! Jag har för i helvete kille!!''. skrek jag argt.
Shay och Emma stog som fastrusna samt ett par till. 
'' Och? Gör intemig nått!''. sade han och kramade mig.
'' MEN SLUTA !! JAG VILL INTE HA DIG DITT VIDER!''.skrek jag argt. 
Jag slog han hårt mot bröstet innan han flög bort från mig. 
Han flög ner på marken och Keegan började sparka på honom.
'' Hon är kille din idiot, och hon vill inte ha dig!''. röt han. Allas blickar var på dem. 
'' och?''. skrattade han.
'' Ta ut honom!''. sade han till ett par killar.
Ett par killar bar ut honom och alla åtetgick till de normala.
'' Tack Keegan!''. sade jag och log.
'' Var så lite, såg att du var obekväm!''. log han.
Jag kramade honom innan jag letade rätt på Shay som försvunnit.
Hon satt i en soffa med en kille och hånglade. 
Emma satt brevid och hånglade med nån annan. Jag suckade. Jag vinglade ut på baksidan och satte mig p åen bänk.
Jag saknade Justin nå så fruktansvärt. Jag slog hans nummer och ringde. Klocka var 01.24 här undra vad klockan var hos honom.
'' aa det är Justin?''. sade han.
'' Hey !'' .sade jag.
'' Tiff?''. 
'' Jupp!'.
'' Tja älskling!''. sade han jag hörde ett leende i rösten.
'' Vad gör du dååå?''. sladdrade jag frma.
'' Är du full?''. 
'' Pyyyytte lite!''. skrattade jag.
'' Tiff jag vet hru du blir full, remember min födelsedags fest? Vi var nära på att kyssas och du hade kille..''. mumlade han.
'' Ja vet! det var en kille nyss som kysste mig men slog honom, sen hjälpte Keegan till!''.
'' Keegan?''.
'' Jaa, Emmas 'chrush' plus en kille fårn skolan!'' .sade jag lite flummigt.
'' Är du fortfarande på festen?''. han lät stel, antagligen för killen kysst mig och justin inte vart här.
'' juuuuuupp!''. sade jag och skrattade sedan.
'' Gå hem Tiff! Vila okej?''. 
'' Neej, det är ju kul!''. skrattade jag.
'' Nej Tiffany! Gå hem du kan göra något du kommer ångra okej? ''.
'' Okej.. Ska leta.. rätt.. på Em och ShayPay!''. sade jag.
'' Bra, älskar dig!''.
'' Älskar dig med babe!''. sade jag och la på. 
 Jag suckade lite och lutade mig bakåt mot bänkens rygg.
Musiken dunkade och alkoholen var fortfarande i blodet. Det snurrade lite och jag kände mgi rätt konstig.
' Varför sitter du här själv?''. sade en röst. Jag titade upp där stog Keegan.
'' Chillar1''. flinade jag.
'' Får jag slå mig ner?''.
'' Inte min bänk!''. sade jag och han skrattade och slog sig sedan ner brevid mig.
Han tog upp ett ciggpaket coh tog en cigg och räckte över paketet till mig.
Jag drog upp en och tog tändern från honom coh tog några bloss.
'' Förlåt för det där där inne! Mac blir helt annorlunda när han dricker..''. 
'' Det var itne ditt fel! Det är lugnt!''. sade jag och tog yttterligare ett bloss.
Vi bäörjade snacka lite, han berättade om Emma, att han vart kär i henne sen 8:an.
'' Du vet! Emma har varit kär i dig lika länge som du i henne, varför bjuder du inte ut henne?''.
Han röck på axlarna. '' Vet inte hur.. Vill inte skämma ut mig!''. sade han. 
Jag nickade. '' Prata med henne, ensamma! Berätta hur du känner och så!'' .log jag.
Han nickade. '' ska vi gå in igen?  Festen är ju inte slut på ett tag?''. flinade han.
'' Visst!''. flinade jag och fimpade ciggen sedan gick vi in. 
Det var otroligt varmt inne i huset, tack och lov hade dem öppnat nästan alla fönster och dörrar! 
Grannarna var nog inte så glada över den super höga musiken.
Shay mötte upp mig, väldigt full.
'' Vart har.. d-du vaaart?''. sade hon och vinglade till.
'' Ute!''. skrek jag.
Hon drog mig med till dansgolvet och vi började dansa. 
'' DRINKAAAAR!''. skrek en kille och ett par servitricer kom ut med massa drickor som hade tomtebloss.
Jag och Shay tog varsin samt alla på festen.
'' CHEEEERS!''.skrek vi och tog ett par klunkar!
 
Tumblr_m8nc5mtzbg1rxmus7o1_1280_large
 
 Det blixtrade fårn drinkarna i håret och mot huden men inte så farligt.
Vi dansade i flera timmar framåt.
Jag har inte haft så här kul på länge..
 
°°°

Jag vaknade med en extremhuvudvärk. Jag slog upp ögonen och solensstrålar träffade mig rakt i ögonen.
'' Åh!''. suckade jag frustrerat och kisade.
Vart var jag? Jag var itne hemma?
Jag kände en arm om min midja. Mina ögon spärrades upp. Snabbt ställde jag mig upp.
Brevid mig låg en kille som jag mindes. Han hette något på P.. Parker tror jag. Han var Keegans bästavän!
Han var blond och bruna ögon. Rätt söt. Jag tror jag dansade med honom igår.
Sen började jag tänka på justin, jag hade lovat han att åka hem igår! Fan! 
Hoppas jag inte gjort nått jag ångrar nu.. 
Solen lös upp hela huset. In soffan låg Emma och Keegan och på golvet nedanför låg Shay. 
Då slog det mig. Jag måste däckat på festen igår. 
På golvet låg två killar, i en fotölj i hörnet låg en tjej. Alla var som döda.
En suck lämnade min mun. Jag tog av mig mina pumps och slängde en på Shay.
'' Vakna!''. sade jag.
Hon slogn upp ögonen och satte sig upp.
'' Heey!''. röt hon.
'' Vi måste dra okej?''. sade jag.
Hon spärrade upp ögonen. '' Shit! Emma vakna!''. sade hon och skakade på Emma. 
Keegan låg bakom henne med armen om henne. så gulligt.
'' mm?''. mumlade hon och slog upp ögonen.
'' Vi har däckat på festen!''. sade hon.
'' shit!''. sade hon. 
Shay ställde sig snabbt upp, vilket hon inte skulle gjort då hon ramlade bakåt ner till golvet.
Jag började asgarva. Men jag försökte vara tyst för att inte väcka resten.
Emma pussade Keegan på kinden innan hon ställde sig upp. 
Vi gick ut fårn huset. 
Jag drog på mig mina solglas ögon och rättade till håret och kläderna. 
Tjejerna gjorde samma sak.
Vi hoppade in i min bil och fällde ner taket och jag började köra.
Jag var bakis men det stoppade mig inte. Jag ville hem, ta en huvudvärkstablet och sova. 
Jag släppte av Emma och Shay innan jag körde fort hem till mig.
När jag parkerat bilen på uppfarten innan jag vinglade in i huset.
Jag slängde mina pumps mitt i hallen och gick in i köket. Där satt mamma.
'' Vart har du vart?''. röt hon.
 
 
Jag skrattade opch tog av mina solglas ögon och la dem på köksbänken.
'' Fest!'. sade jag och tog ett glas vatten och drack upp det på någon sekund!
'' Varför gör du så här Tiffany?''.
'' Gör vadå?''.
'' Det här, festar, käftar emot, är sur ?''.
'' Hmm.. Det kan ju absolut inte bero på att du är tillsammans med en polis, du skiter i mig, har aldrig tid att vara hemma, skriver lappar när du åker bort? Som om jag inte betyder nått för dig?''. 
'' Tiffany.. Jag älskar dig det vet du?''.
'' Nej det vet jag inte!''. röt jag. 
'' Förlåt att jag inte varit hemma, men jobbet tar kål på mig, jag måste jobba sent! Jag ska prata med min chef och fråga om jag får sluta runt 16 på dagarna okej?''. 
'' Mm..''. suckade jag.
'' Förlåt!'. sade hon och tittade  på mig.
'' Tro inte att jag förlåter dig när du bara dissat mig! Jag bryr mig inte vad du gör, men jag är din dotter ! ''.
Mamma stog hetl stilla med tunghäfta.
Jag fnös och tog ett par steg från köket. 
'' Föresten, jag flyttar in med Jsutin när han kommer hem!''. röt jag och gick upp för trappan. 
Jag krockade in med någon. Jag tittade upp. Där stog Ted.
Ops. 
'' Vad?''. röt jag argt.
'' Du pratar inte med din mamma så där!!''. röt han tillbaka.
Jag ryggade tillbaka och mötte hans blick. '' Tror du jag bryr mig? Jag trodde hon älskad emig!''.
'' Du, är du inte snäll mt henne anmäler jag dig för rattfylla och massa mer!''. sade han.
'' Tror du jag bryr mig? Det är ändå inte sant?''.
'' Du får inte ens dricka!''.
'' Hah! Jag är 18 din idiot!''. röt jag och slog till min axel mot honom och gick in på mitt rum och låste efter mig.
Jag suckade och drog av mina kläder och klev in i badrummet. 
Direkt hoppade jag in i duschen. Det kalla vattnet rann över min kropp. Så otroligt skönt.
Min kropp var öm och jag hade ett par blåmärken här och var. 
när ajg tvättat håret och kroppen tog jag en handuk och virrvlade den runt kroppen.
Jag smörjde in min kropp med bodylotion, den Justin älskar och drog på mig renaunderkläder.
Sedan gick jag ut och tog på mig mina mjukis och en t-shirt som var Justin.
Jag tog sedan en ipren och sköljde ner med iskallt vatten!
När jag var klar loggade jag in på datan. Eftersom jag inte kollat på nyheterna på länge eftersom dem bara skriver skit. 
På första sidan var det en bild på mig, Shay och Emma när vi var på väg in på festen, sen ett par när vi dansade.
 
'' Ser ut som att Tiffany Jones firar när hennes pojkvän Justin Bieber åkt tillbaka på sni tunré? Hon sågs dricka och dansa förfullt hela natten! 
' Hon var galen ', sa ett vittne som var på festen. Imorse klockan 09.00 lämnade hon och hennes tre vänner, festen, med solglasögon. Var dem bakis?
Är Justin Biebers flickvän ett fyllo? ''. 
 
Jag suckade. Sen tänkte ajg på Justin, oboy. Hoppas han itne ser det. Han kommer bli arg.!
Min mobil började ringa. ' Justin '. Stog det. Fan.
'' Hej älskling!'. sade jag osäkert.
'' Varför lämnade du inte festen? ''. 
Wow. Han är rak på sak. '' För.. emma och Shay ville stanna.. så jag ville inte åka hem själv och lämna dem..''. 
'' Ja sa åt dig att lämna festendå! Hade du gjort det hade dem inet skrivit så!''. sade han argt.
Oboy.
'' Förlåt Justin.! Jag gjorde inget.. Inte vad jag kommer ihåg.. Minns bara dem första drinakrna och kyssen..''. sade jag osäkert och bet mig i läppen.
'' Åh.. Jag ringer Shay och frågar, hon var ngo inte fullare än dig..''. sade han..
'' Jag älskar dig!''. sade jag.
Han la på. Rakt i mitt öra. Jag suckade. 
Jag skrev ltie på facebook och twittrade. Det här skulle få ett slut.
 
* Aah! I hate the paps, i was on a party YES! But i wasent drinking? Maybe 1, or 2 drinks? Not more? I wasent even drunk, and me and my friends was sleeping there cuz we where tired! Okey? Don't even think of something ells.. Please.. *
 
Massa började genast skriva tex '' I believe in you! / Yeah sure, stop lying bitch! / LEAVE JUSTIN ALONE! / ignore the haters Tiff, im on ur side!''. osv.. 
Jag suckade och slog igen data skärmen med en smäll och la ner den på golvet.
Jag lutade mig bak i sängen och stirrade tom i taket. 
Sedan slöt jag mina ögon och somnade. 
 
Snabbt slog jag upp mina ögon. Min mobil vibrerade till ännu en gång. Jag suckade och tittade på klockan.
13.09!.
På skärmen stog det '' Zac ''. Sedan medelandet.
'' Tiff.. Snälla möt mig i parken om 10.. Jag ber dig.. Kram Zac!''. 
Jag suckade. Jag kunde ju inte vara inne hela dagen?.
Snabbt drog jag på mig ett par short soch en topp håret satte jag upp i en knut innan jag tog mobilen och sprang ner.
Huset var tomt. Som vanligt. Jag tog på mig ett par convers och lämnade huset. Det var inte så långt till parken så jag gick.
Behövde lite frisk luft. Huvudvärken hade gått bort och jag kände mig genast bättre. Jag hade sovit från 10 till 13.  Ändå så var jag rätt pigg.
På bänken inne i parken satt Zac. Han satt ner böjd med ansiktet i händerna.
Då kom skuldkänslorna.
 
Tumblr_m7p4zhhce51rw0gm0o1_500_large
 
'' Zac..''. sade jag och han tittade upp. Tårögd.
''  Du kom!''. sade han chockat.
'' Ja..''. sade jag.
Hans ögon va blodsprängda, åh nej.. 
Jag satte mgi brevid honom. Han tårkade sina tårar och drog efter andan.
'' Jag är ledsen Tiffany! Jag är verkligen det! Jag har sagt till Nessa att jag inte vill ha nån kontakt med henne öve rhvuudtaget, jag vill inte förlora dig! Du är min bästavän och jag behöver dig.. ''. snyftade han.
'' Zac..''. 
'' Nej tiffany! Jag är seriös! jag sknar dig så det gör ont, vi har alltid kul tillsammans! JAg kommer ihåg första gången vi träffades, du jag, Justin, Selena ohc Vanessa! Då du ville göra Justin avis och han dig! Hur vi delade skratt när vi såg justins miner när vi kysstes!''. sade han.
Jag fällde en tår. Jag hade saknat honom. Han betydde mycket för mig. Vi hade faktist alltid kul, och aldrig bråkat utom ny!
'' Jag har saknat dig med, det är lugnt! Jag förlåter dig!''. sade jag.
Han omfamnade mig hårt och jag honom.
'' Förlåt förlåt förlåt!''. 
'' Det är lugnt Zac! i love you buddy!''.
'' lover you to!''. 
Jag log och tårkade hans tårar. 
Jag hade aldrig sett han gråta, så gulligt.
'' Gråt itne, får mig gråta!''. sade jag och smekte bort hans tårar.
'' Okey!'' .skrattade han.
Han la armen om mig och jag lutade mig mot hans axel.
Vi satt där ett tag innan vi bestämde oss för att gå till Mc Donalds och äta ! Jag var vrål hungrig. 
'' Så jag hörde att du var på Keegans fest igår?''. sade han och la armen om mina axlar.
'' Japp, känner du honom?''. 
'' haha lilla gumman jag går i samma klass som han!''. 
Pinsamt.
'' oj, haha! Så han är 1 år äldre än mig?''. flinade jag.
Han nickade. '' Japp!''. 
Jag rodnade men skymde det med min tröja.
Ett par paps följde efter oss men jag brydde mig inte. Vi gick in på Mc Donalds och ställde oss i kön.
Alla började viska och smygfotta lite. 
'' Zac dem tar kort!''. sade jag och tittade på hans arm om mina axlar.
'' Och ? Vi är bara vänner right?''. 
Jag nickade. Vi beställde våran mat och slog oss ner vid ett fönsterbord.
Vilket inte var bra då två-tre paps stog utanför och fottade. 
'' Så, vilöka umgås du med?''. sade jag.
'' Keegan för det mesta..''. 
'' Keegan ofta? Umgås ni?''.
'' Japp! Vi har gjort det väldigt länge haha!''. 
'' Okej me-..''. 
Jag avbröt mig själv när jag såg vem som kom in genom dörren. 

 
Ännu ett kapittel, kommentera älsklingar!!:* 
 
love you!
 
 
Tror ni nästa novell '' Criminal '' blir bra?;) 
Jag ska lägga upp en handling lite senare i novellen vid kanske 75 eller 80 episoden!;) 



Kommentarer
Sonja

Ne tror inte de blir bra! Snälla sluta inte med denna !:( denna är den ända novellen jag fassnat för! Snälla sluta inte!! Snälla snälla snälla !! Älskar denna novell!! Please sluta i änte episode 200 typ!!:(



2012-08-13 @ 19:37:18
Felle

Mer,mer,mer,mer!!! Asså din novell är jätte bra!!! Varje gång jag går in på datan så så går jag direkt in här!! Sluta inte med denna novell,den är suuuppeeerr!!! SKRIV MER KVINNA!!!



2012-08-13 @ 20:58:37
Anonym

Mer,mer,mer,mer!!! Asså din novell är jätte bra!!! Varje gång jag går in på datan så så går jag direkt in här!! Sluta inte med denna novell,den är suuuppeeerr!!! SKRIV MER KVINNA!!!



2012-08-13 @ 21:08:23
Ewweh

Grymtbra! :D<3 Din blogg borde heta jbieberdrogen.blogg.se eller nått.. man blir beroende xd



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se
2012-08-13 @ 21:55:13
Lisa

JÄTTE BRAAA!!!!:D



2012-08-14 @ 20:13:32
Anonym

Kär i novellen, den efter den här kkommer bli dubbelts så bra!!!:*



2012-08-14 @ 20:13:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback