Episode 70 - Take me, now..!

'' Inte? Du smekte hennes kind och såg ut att verkligen GILLA det!'. sade jag och puttade löst till honom på bröstet.
'' OKEJ! Förlåt!! Jag var kåt okej? Efter din lapdance ville jag bara ta dig där och nu!! Och jag ville verkligen inte kyssa henne absolut inte, men det bara blev så och jag tänkte på dig och det bara hände!!''. sade han och suckade.
Jag bet mig i läppen. Han vart ju rätt kåt efter lapdancen.. Det kunde stämma..
Med en suck vände jag mig om. 
'' Snälla Tiff.. Du måste tro mig, jag gillade inte hennes kyss, jag tänkte på dig och att det var du! Förlåt!''. sade han och suckade.
Jag vände mig om och insåg att han stog några decimeter ifårn mig.
'' Justin..''. började jag.. 
 
 

 
 
 Jag tog ett par kliv fram och la våra pannor emot varandra. Hans andetag vart snabbare och högre.
Jag la min ena hand om hans kind.
'' är du fortfarande kåt?..''. sade jag i en viskning och bet mig löst i läppen.
'' a-ha..''. sade han och bet sig i läppen.
'' good..''. sade jag och tröck våra läppar hårt mot varandra.
Han stog chockat still ett tag innan han besvarade den. Jag hoppade upp och lindade benen om hans midja och han höll mig uppe med sina händer om min rumpa.
Jag slickade lite på hans mun så den öppnades så våra tungor möttes.
Han började gå bakåt tills jag kände något mjukt nudda min rygg. 
'' heh perfekt..''. flinade jag. 
Justin log och började kyssa mig ner längs halsen. 
Jag stönde lite smått, wow den killen kunde verkligen göra mig kåt på några sekunder. 
 Han hand trävade upp och ner för min varma kropp. Han knäppet upp knappen på mina jeans och drog ner dem en bit.
Våra kyssar var annorulnda. Det var mer panssion och kärlek nu. 
Hans hand gled innanför mina byxor och han började smeka mig. Jag stönade lågt och bet mig hårt i läppen för att inte skrika.
Jag såg hur hans leende växte efter varje stön som lämnade min mun.
Efter ett tag tröck han in tre fingrar i mig, vilket resulterade högre stön. 
Jag bad till gud att inte mamma kom hem nu, med han ted eller någon!
Jag tröck våra läppar emot varandra. Hårt. Vilken som helst sekund skulle jag komma.
Hela min kropp spändes. Därefter kom jag. Vilket gjorde Justin dubbelts så upphetsad.
Justin började ta av mig mina jeans, sedan tröjan i allvärldens fart.
Nu låg jag endast i underkläder. Nu var det min tur.
Jag rullade runt så jag satt över honom. Hans leende växte. På nån sekund var hans tröja av. 
Wow hans mage. Man kunde stirra på den i timmar. 
Jag började kyssa han längs halsen ner över magen. Vilket jag visste att han älskade.
 
Tumblr_m7ggzqbrdh1r81c6ao1_500_large
 
Hela han rös, vilket gjorde att jag inte ville sluta.
Jag knäppte upp hans byxor, vi båda hjälptes av med dem på nån sekund.
Ett stort leende växte på mina läppar. Justin tittade ner på mig. Jag var med ansiktet vid hans midja.
Han förstog driekt.
Direkt stönade han och  böjde huvudet bakåt. Jag flinade lite och tog honom i munnen.
Justin började dra händerna gneom mitt hår och stöna högt. 
'' jag... k-kommer..!''. stönade han högt.
Sekunden senare kom han. Jag svalde allt direkt, vilket var inga problem. 
Jag la mig över honom och tröck våra läppar mot varandra.
Justin som nu ville ha kontrollen tröck ner mig så jag låg underst.
Hans händer fattade min rygg, sekuden senare låg min spetsbh på golvet. Hans ögon blev som golfbollar och han bet sig hårt i läppen. 
'' kom in... i mig!''. fick jag fram.
Han ncikade hastigt och började smeka mitt ena bröst, andra handen drogs från magen ner till min midja.  Sagta drog han av mina trosor, han gillade verkligen att reta mig.
'' NU!''. tjöt jag. 
Justin skrattade högt till innan han särade på mina ben och kom in i mig. Höga stön lämnade våra läppar. Allt edt här var underbart, han var underbar. 
Han körde djupare och hårdare in i mig, han visste precis vad jag ville ha. 
Stön efter stön lämnade min strupe. Mina naglar drogs löver Justins rygg, vilket skulle göra välldigt ont imorgon på planet! 
Jag kysste hans läppar hårt och stack in min tunga i hans mun. Mellan kyssarna lämnade vi båda varsitt stön. 
Det gjorde en gnutta ont, men det var också väldigt skönt.
Justin pussade mig på pannan innan han la sig ner brevid mig. 
Våra kroppar var fulla av svett och djupa andetag hördes i rummet. Han visste precis när ajg itne orkade mer. 
'' jag älskar.. dig!''. sade ja goch la mig på mage och drog täcket över oss.
'' jag älskar dig med!''. sade han andfått.
Jag kunde inte sluta le. Ingen kunde vara lyckligare än mig.
Han vände sig så han låg på sidan och skådade mig. '' Vad?''. flinade jag.
'' jag kan inet beskriva hur lycklig jag är med dig..''. 
Det var precis som han hade läst mina tankar. Ett stort leende spreds på mina läppar, nästan lite för stort.
'' det var precis det jag tänkte på.. jag är den lyckligaste i världen!''. flinade jag.
Han skakade på huvudet. '' Vi är dem lyckligaste i världen.. Tillsammans!''.
Jag kysste honom mjukt innan jag la mgi på hans bröst med hans arm om mig.
Klockan änrmade sig 01.23. Oj. Vi hade legat här väldigt länge.
Ryan och dem drog 23.30 ungefär.
Justins blick for också på klockan. Hans leende blev lika stort som mitt. Vi täntke på samma sak.
'' Är du trött?''. nästan viskade jag.
'' Lite kanske.. Dudå?''. 
'' lite..''. sade jag och gjorde cirklar å hans bröst med hjälp av min nagel.
 Vi låg tysta ett tag. Men ingen pinsam.. En skön tystnad. 
Jag var faktist rätt sur på Brianna. Hon kunde sluta kysst honom, men fortsatte. Sen såg jag hur hon hånlog mot mig när Emma sa att dem skulle hångla. 
Jag var så inne i min egen lilla värld att jag inte märkt att Jsutin börjat skaka på mig.
'' Tiff!''. 
'' Ja?''. sade jag och tittade upp på honom.
'' Din mamma kom hem, antagligen med Ted!'' .sade han.
Jag fokuserade på andra ljud. Då hörde jag röster från nerifrån.
Jag suckade. '' Ska vi gå ner och dricka nått?'' .sade jag. 
'' Så här?''. flinade han.
'' Japp, ta bara lakarnet runt midjan. ''. flinade jag.
'' Tänker du göra det för att reta upp din mamma? för hon itne gillar att vi har våldsamt sex?''. sade Justin och log ' Justin-leendet'. 
Jag nickade busigt och tittade ner. '' Jaja kom då skitunge!''. sade han och reste på sig och puttade ner mig från sängen.
'' Ey vad var det där för?''. sade jag och tog täcket och lindade det runt kroppen.
'' Jag behöver lakanet!''. flinade Justin och tog det runt midjan.
JAg skakad epå huvudet och ruffsade till mitt hår extra.
'' babe kom hit!''. aade jag och vinkade hit justin.
Han kom direkt hit. Jag tog mina båda händer och ruffsade till hans hår ännu mer. 
'' haha du gillar verkligen att reta upp henne!''. 
Jag nickade busigt och tog hans hand. Sedan gick vi ner.
Justin småskrattade hela vägen in till köket där dem antagligen satt.
När vi kom in sat mamma och han Ted vid köksbordet och drack kaffe coh skrattade.
'' Hejhej!''. sade jag och gick fram till kylen och tog fram en cola. 
Jag kände Mammas och Ted's blick bränna i ruggen. Vilket fick mig bara fnissa till lite.
'' Ska du ha älskling?''. sade jag och pekad epå cola.
'' Ja tack sötnos!'' .sade han och blinkade med ena ögat.
Jag tog ner två glas och började hälla i.
'' Klä på dig Tiffany!'' .nästan röt mamma.
'' Vadå får jag inte gå klädd så här?''. Jag vändemig om och pekade på täcket runt kroppen.
Hon skakade på huvudet och gav mig en menande blick.
'' Nej!''. sade hon smått argt.
Jag såg hur Justin höll sig för skratt brevid mig med ryggen mot dem.
'' Inte?''. sade jag och tittade menande på henne.
 
 
'' Well.. Du verkar inte bry mig om vad jag gör eftersom jag spenderat massa tid SJÄLV hemma, och nu när Justin är här har vi galet hett sex och du kan inte göra något åt det! 
Jag går runt så här om jag vill! Det här är också mitt hus inte bara ditt! Du och han ted kan ju dra hem till honom eller något? Jag bryr mig inte, jag går klädd precis som jag vill!''. röt jag och tog glasen med cola och började gå mot trappan.
Jag kände hur täcket började låssna.
'' justin håll i mitt täcke!''. sade jag. 
han skrattade och tog två händer under mina bröst medans vi gick i trappan. Båda började as garva.
Det här såg säkert helt otroligt ut. 
Vi skrattade hela vägen up ptill mitt rum. Jag spillde väldigt mkycket cola på vägen. Men det sket jag i.
Vi kom in och jag ställde drickorna på mitt sängbord.
Justin kom fram och la händerna om min midja. Damn han var sexig i lakarn.
'' jag älskar dig, det vet du va?''. sade han och lutade våra pannor emot varandra.
Jag nickade. '' jag älskar dig med, vet du de?''. 
Han nickade och kysste mig mjukt.
Vi kröp ner i sängen igen. Det var lite äckligt, men jag skulle byta sängkläder imorgon.
Jag la mig på hans arm och började dra handen upp och ner för hans mage.
'' godnatt Justin!''. sade jag.
'' godnatt älskling!'' sade han och pussad emitt huvud!
Den kvällen somnade jag med ett stort leende på läpparna.
Jag vaknade av mitt dumma alarm. Jag var tvungen att gå upp. Så jag inte missade planet.
Snabbt stängde jag av det för att inte väcka Tiffany. 
Jag reste mig upp och gick och tog en snabb dusch. Gårdagen var helt underbar. Jag fattar inte att man kan älska en person så mycket som jag gör just nu.
När jag duschat klart tog jag på mig rena underkläder. SEdan jeansshorts och en t-shirt.
När jag var klar satte jag på en keps p åhuvudet och gick ut.
I sängen låg Tiffany sovande. 
Hon var så vacker. Utansmink, ruffsigt hår och munnen vidöppen.
Jag gick fram och satte mig på sängkanten och skakde lätt på henne.
'' Babe! Hänger du med till flygplatsen eller vill du sova?''. sade jag.
Hennes ögon spärrades upp snabbt och hon satte sig upp.
'' Jag följer med!''. sad ehon.
'' Heh ta det lugnt, det är inge bråttom! Ska itne vara där förns om 1 och en halv timme!''. flinade jag.
'' Bra, då kan du mysa nån minut med mig!'. sade hon och drog med mig ner i sängen och drog täcket över oss.
Vi låg och myste i kanske 15 minuter innan jag tvingade upp henne.
'' Klä på dig så går jag ner coh lagar frukost!''. sade jag.
Hon ncikade och gick in till sin garderob. Jag tog min väska och gick ner. 
Det var tomt och tyst. Antagligen sov Tiffanys Mamma. 
Jag la väskan i hallen och gick in i det enorma köket. Jag bestämde att laga ägg och bacon och varma mackor.
Och såklart hade dem allt hemma. Jag tog fram ett par ägg och bacon. Sedans atte jag i gång plattan coh tog fram två stekpannor.
När dem värmst upp knäckte jag tvv ögg på den ena och la ut ett par bacon på andra.
'' ååhh, det luktar bacon!''. sade en ljuvlig röst. Jag vände mig om och i dörröppningen stog Tiffany i klädd i ett par shorts i olika färger och ett vitt linne sen massa smycken i alla färger.
Hon hade inte sminkat sig, bara kammat igenom håret. Men hon var ändå lika vackert.
'' Japp, råstar du ett par mackor och tar fram juicen och glas?''. 
Hon nickade och gjorde som jag sa. Jag stekte klart allt och la det på två taldrikar. 
allt var klart så det var bara att hugga in.
'' Fatta tänd jag blev på dig när jag såg dig laga mat, det är så sexigt!'' .flinade Tiffany.
'' Få inte igång mig då missar jag mitt flyg!''. skrattade jag och tog en tugga av min macka.
'' Nejdå, ska försöka!'' .sade hon och log snett.
Jag skakad epå huvudet.
'' jag älskar dig ändå!''. 
'' Det hoppas jag, när ska vi åka?''. 
'' Om ungefär 30min kanske! ''. 
Hon nickade och slängde en slängkyss till mig innan hon började äta. 

 
Inte vad ni trodde va? ;) 

Tänkte dem ska bli sams och KANSKE bråka lite senare i novellen ;) 

Hoppas ni gillade det, slängde ut ett idag för ni så gärna ville ha ett :)

ÄLSKAR ER OCH KOMMETNERA PÅ NU! :D 


 
 
 

Kommentarer
Anonym

Åh shit!!:) älskade verkligen detdära med att dom retade hennes mamma ^^ sjukt bra !!! Läntar till nästa nu också ju!:) hoppas de ite händer något med tiff pga selena:/



2012-08-07 @ 23:58:14




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback