Episode 69 - It can't be..

Jag flinade och tog min mobil. Jag läste smset och svalde hårt.
Det är omöjligt..
I någon sekund tappade jag andan.
" vem var de?". sade Justin!
Jag låste mobilen och la den på sängbordet.
" ingen speciel!." sade jag och la mig ner.
" tiff jag ser att nått är fel?". sade han och smekte min kind.
" nej.. De är inget! Vill bara inte att du ska lämna mig!". ljög jag.
Snyggt Tiff. Ljuger för din pojkvän.
" naw babe!". sade han och la sin arm om mig och kramade om mig.
Vad ska jag göra?

 
Jag, Justin, Ryan, Chaz, Brianna, Shay och Emma satt hemma hos mig i vardagsrummet med flera chips skålar och flera liter coolor! 
Vi skulle ha filmkväll. Klockan var runt 7-8.
Justin hade bokat om flyget till imorgon klockan 12.00. Han vill spendera tid med oss alla.
Och hans konsert var inte förns på kvällen runt 19.00.
Dagen spenderades på stranden med hela gänget. 
Vi skulle tydligen ha 'skräckmaraton' som Chaz och Ryan kallade det. 
ryan satt i vänsterhörnet av soffan, Därefter Emma, Shay,  jag och Justin!
Chaz och Brianna satt nedanför soffan med ett par kuddar och en filt.
Vi i soffan satt i en klump och jag i Justin's knä. 
Jag kunde inte fokusera mig på filmen. Tankarna flög tillbaka till smset från igår. 
Det är det ända som varit i mina tankar hela dagen.
Jag och justin skulle gjort det igår.. Men jag kunde inte fokusera ett dugg. Jag var som i chock.
Han vart besviken men i morse glömde han det och allt vart som vanligt.
Men Shay har frågat varannan timme om något var fel, samt resten av gänget. 
Men jag har bara stött bort dem. Jag orkar inte prata med dem. Det kunde itne vara sant. 
Personen kunde inte skrivit smset. 
Det var i mitten av ' i know what you did last summer ' och jag tappade fattningen.
Jag började skaka. Snabbt reste jag mig upp och rusade upp till mitt rum. 
Jag slängde mig i sängen och drog upp min data. 
Snabbt gick jag in på nyheterna. Fan.. Fan.. Fan!!!
Dörren öppnades och i kom Shay, Emma och Brianna. 
'' Tiff.. Vad är de?''. sade Brianna nervöst. 
Jag skakade på huvudet. Ett par tårar kom. 
jag stirrade tomt på data skärmen.
Dem alla satte sig brevid mig. Jag slog upp en annan artikel om samma sak.
Denna gång chockade dem oss alla.
Vi alla drog efter andan och stirrade chockat på skärmen.
 
Tumblr_m88wqzaouh1rzjisjo1_500_large
 
Jag svalde hårt.  Samt resten. 
'' Idag klockan 14.00 släpptes Selena Gomez ut från sitt psykhem där hon bott i 1 vecka nu! 
Hennes mamma ligger på sjukhuset, svårt sjuk. Miss gomez fick tillgång att besöka henne. 
Hon befinner sig just nu i Los Angeles hos sin sjuka Mamma! 
Vi vet inte varför Miss gomez har varit på psykhem, det är oklart! 
Våra reportrar rappoterade direkt från platsen då Selena lämnade Psykhemmet i LA och besökte sin mamma på sjukhuset!"''. sade en man och sedan visades en video på där Selena samt massa vakter lämnade psykhemmet och hoppade in i en svart bil med tonade rutor.
Shay och Emma hade fått reda på allting som hänt här om dagen hos Shay! 
Jag kunde inte hålla det hemligt för dem. Dem var som mina systrar.
'' Dem kan fan inte bara släppa ut den där bitchen!!''.tjöt Brianna argt.
Jag röck på axlarna. 
'' Tydligen.. Hon är i LA också..''. suckade jag. Med en aning rädlsa i rösten. 
Tänk så rymer hon och vill ha revange?
'' Men när kom hon in på psykhem?''. sade Shay.
'' Hon hade fått utbrott och sådnat i fängelset och sådant, så hon behandlas på West bridge psykhem!''. sade jag. 
'' Wow.. Men vi kommer skydda dig. VI kan ju be kil-..''.
''-.. säg inget till dem! Jag vill inte att Justin ska ställa in fler konserter och Ryan och Chaz kan inte hålla hemlig heter ifrån honom!'' .sade jag.
Dem alla nickade. '' Okej, vi är tysta!''. sade Emma.
Jag nickade.
Snabbt stängde jag ner och kramade om dem.
''Har hon börjat smsa?''. sade Brianna.
Jag tittade ner på mina naglar och började nervöst skrapa bort gammalt nagelack. 
'' Tiffany?.. ''. sade Shya.
'' Vad är det du inte säger?''. fortsatte hon.
'' Okej hon smsade!!''. tjöt jag. 
''Vad skrev hon?'' .sade emma.
 Jag tog upp min mobil och visade smset. Jag hade inte rört mobilen sen igår då smset kom. 
Rädlsan hade dragit bort mig från mobilen.
 
 
Dem suckade. Det här skulle inte bli lätt.
'' okej, vi pratar mer om det här imorgon.. När Justin åkt! Okej?''. sade Emma.
Alla nickade.
'' Okej nu går vi  ner !''. log Brianna.
Jag kramade om dem sedan gick vi ner.
Justin mötte min blick. Han var orolig. Hans ögonbryn var böjda och han bet sig om läppen.
Jag gav honom ett litet leende och vi satte oss p åplats.
'' Vad är de?''. sade han.
'' Inget, trodde jag hade glömt en sak hihi!''. ljög jag.
'' Bra!'' sade han och pussade mitt huvud. 
Vi satte igång filmen som tydligen hade varit pausad och denna gång. Kunde jag fokusera bättre.
Justin hade sin arm om mig och pussade min kind då och då.
Jag kände tjejernas blickar bränna mot min hud då och då. Antagligen för att se om jag mår bra.
Vi kollade på film efter film. Tills det började åska och spöregna.
'' Okej, så vad säger ni om att köra Sanning och Konka?''.sade chaz.
Alla svarade ja och jag tvekade såklart. Det slutar alltid med att nån blir ledsen.
'' Tiff?''. saed dem och alla kollade på mig.
Jag nickade. '' Okej..''. 
Justin tog min hand och kysste mig mjukt innan vi tog en tom cola flaska och la den på golvet i mitten av ringen.
'' Okej, jag börjar!''. sade Ryan hypert.
Flaskan snurrade. Den stannade till på Shay. Hon suckade smått till..
'' Sanning eller konka?''. sade Ryan.
'' Ehm.. Sanning..''. 
Han funderade ett tag innan han log busigt. '' Tycker du nån av killarna här inne är snygg?'. 
Shay röck lätt på axlarna. '' nån är väl de!''. 
Jag och Emma började fnissa sedan fortsatte leken.
Chaz hånglade med brianna och kramade Shay. Shay fick ta av sig byxorna och sätta på dem efter 2 rundor. Ryan fick pussa Emma samt skicka ett snuskigt sms till nån av hans killkompisar. 
Emma fick bara krama alla i ringen. Brianna fick byta tröja med mig, och sedan pussa mig på kinden..
Justin eller jag hade inte fått något. Än..
Dem sparade säkert det värsta till sist..
'' Okej min tur!''. sade Ryan,som fått snurra flaskan säkert 3 gången.
Den snurrade. och sagtade av och stannade på mig. Oboy.. Inte bra. 
Ryan log busigt. '' Hm... Hm.. Nu ska det bli något dumt.. ''. 
Jag suckade. Såklart det ska bli något dumt. Han satt och log busigt och kisade med ögonen. 
Oboy.. Vad hade jag gett mig in på. 
'' Du ska.. Ge Justin en lapdance!''. 
Mina ögon spärrades upp. '' What?''. 
'' du hörde mig, det är bara att köra igång!''. sade han och log retsamt.
Jag mötte Justins blick, han såg minsann nöjd ut.
'' Funkar för mig!''.
Jag suckade. '' Fine jag gör det..''.
Justin tog fram en stol och satte sig medans Ryan satte på '' Sean paul - She doesnt mind ''. 
 

(Lyssna medans nedstående läses, om ni vill) 
 
 
 Ryan och Chaz satt med stora ögon på golvet med tjejerna som satt och busvisslade och ooade.
Jag knäppte upp Briannas skjorta som jag haft på mig och stog i Tighta jeans, bh och höga pumps.
Justin tog ett djupt andetag vilket fick mig flina busigt.
Jag gick med mina höga klackar bakom honom och drog mina händer ner för hans bröst och andades tungt nära hans öra.
'' tänk på att du får inget mer efter det här babe..!''. viskade jag så bara han hörde.
Sedan kysste jag honom ett par gånger på halsen.
När jag gjort det gick jag till framsidan av honom och såg honom sitta i stolen spänd och bet sin läpp var tionde sekund.
Jag log busigt, Justin hade aldrig sett mgi dansa, inför honom. Vilket skulle göra det här mycket roligare.
Jag visste att jag kunde röra mina höfter sexigt nog, iallefall att få allas blickar på mig.
Så jag prövade, och lyckades. Justins mun var vidöppen och Chaz och Ryans också.
Brianna slog till Chaz på armen och han vände bort blicken. 
Jag slcikade mig om läpparna medans jag rörade på höfterna i takt till musiken.
Han tog ett hårt grepp om handstöden på stolen när jag knäppte upp jeansen. 
När dem var borta stog jag i underkläder, inför vänner och pojkvän. Vad var det med mig?
Jag skämdes inte? Det var som jag gillade att ha blickarna på mig när ajg stog halvnaken?
Jusitn började röra sig i ren frustration. Men han fick inte lämna stolen.
När jag kom fram till honom sate jag mig med benen på varsin sida om honom och gned mig sagta mot honom och drog händerna upp och ner för hans bröst.
 
 
Han mötte min blick. Hans ögon var nästan svarta. Jag flinade lite och kände hans händer åkte ner från min midja till min rumpa. 
Han smekte den mjukt och försökte kyssa min läppar men jag ställde mig upp.
Jag vände mgi med ryggen mot honom och började röra mina höfter igen men mycket sexigare.
Jag drog handen genom håret och vände mig mot honom för att böja mig ner och slicka lite på hans läppar.
då försökte han igen, kyssa mig. 
'' ah ah ah, inte röra''. sade jag.
Han stönade frustrerat och försökte vända bort blicken. Men det var lite svårt  när ajg stog framför han i udnerkläder.
'' wow tjejen har talang!''. viskade Shay.
'' redan? Hon var tvungen att strippa förra året när vi körde, då var hon rikgit bra men nu!'. svarade Brianna.
Jag smekte hans lår upp och ner medans jag dansade framför honom.
Jag gjorde små bitmärken på hans hals och viskade sedan.
'' Im done!''. och ställde mig upp och drog på mig kläderna.
Låten slutade och alla började klappa.
Justin ställde sig frustrerat upp och tröck våra läppar emot varandra.
Han stack direkt sin tunga i min mun. Smaken av cola tog över.
Jag log och la mina händer om hans nacke.
Han smekte min rumpa och tröck mig närmre. Det var då jag märkte. Han var kåt.
'' Justin chilla, du får ändå inget så länge dem är här!''. viskade jag.
'' åh.. ''. suckade han och vi satte oss ner.
'' Damn, Tiff du borde bli strippa!''. sade ryan.
'' Haha usch nej, det där gör jag bara för Justin lite då och då!''. retades jag,
'' wow, brianna börja med det!''. sade chaz.
Brianna slog till honom på armen.
'' Förlåt men ja.. Ja är inte en sån person. bara när jag blir tvungen!''. sade jag och mötte Shay och Emmas blick.
'' Det är lugnt!'. log dem.
Leken fortsatte. Nu skulle Emma snurra flaskan.
Flaskan snurrade flera varv och stannade på Justin.
'' Hm.. Okej.. Hångla med Brianna..''. sade hon. 
Jag spärrade snabbt upp ögonen och mötte Chaz's blick. Som var lika dan.
'' Ehm..'' .sade Justin och mötte min blick.
Jag sa inget. Utan tittade ner. 
'' Ni måste!''. sade Ryan ett dugg besviket.
Brianna mötte min blick. Hon log lite. Jag tittade ner på mina naglar och suckade tyst.
Chaz sökte min blick och jag tittade motvilligt upp för att möta den.. 
 
 
Han tittade på mig som '' Ska du inte göra någonting''. 
Jag skakade på huvudet och tittade återigen ner.
Justin reste sig upp och böjde sig över till brianna. Deras läppar möttes. 
Brianna la sin hand om hans kind och stack in sin tunga i hans mun.
Jag tittade äcklat bort och mötte Chaz blick ännu en gång. 
Hans tydde på att han var besviken, ledsen och rädd. Desamma här.
Justin smekte nu briannas kind och tröck ner sin tunga i hennes hals.
Shay mötte min blick. Jag svalde hårt. Varför slutade dem inte?
'' Okej!! Det räcker!!''. fräste hon och Justin och Brianna slutade och satte sig på sina platser.
Ryan som satt brevid tog min hand. Brevid honom satt Chaz, Brianna, Emma, Shay Justin och sen jag.
Jag mötte ahns blick och han log medlidande. Jag gav han ett halft leende. 
Det gjrode ont att se att dem FORTSATTE när det bara skulle vara i nån sekund. 
Justin gillade det säkert. Det var därför han smekte hennes kind. 
'' Förlåt..''. mumlade Brianna.
Hon mötte min blick. Jag nickade. '' Okej..''. 
'' Tiff.. Jag skulle sagt nej.. ''. sade hon. 
'' Det är lugnt!''. asde jag och tvingade fram ett falskt leende.
'' bra!''. sade hon och log.
Justin tog min andra hand och jag suckade. Snabbt drog jag åt mig den.
'' babe?''. sade han.
'' mm vad?''. 
'' är du sur?''. 
Jag tittade menande på honom. '' nej.. Verkligen inte..''. 
Han suckade.
'' Ja.. Vi kanske ska ta och dra till hotellet?''. sade Ryan och tittade p åBrianna och Chaz.
Chaz blick var i golvet och Brianna svarade genom, att nickade.
Dem reste sig upp och jag därefter.
'' Vi med kanske, du sover hos mig va Em?''. sade Shay.
Emma nickade och vi alla gick ut i hallen. 
Ryan kramade om mig coh gick först ut i bilen. Brianna kramade om mig och lämnade sen. 
'' Vi klarar det här, ringer imorgon..''. viskade Chaz när han kramade mgi.
'' Okej bra!''. log jag.
Han lämnade huset. Shay och Emma kvar. '' Hejdå tjejer! Vi ses väl imorgon?''. 
'' Japp!''. sade Emma och kramade mig. 
Jag kramade stelt tillbaka. 
'' Vi ses Shay!''. log jag och kramde om henne. Shay och jag var mycket bättre vänner än jag och Emma.
'' Japp, och prata med honom!'. viskade hon och tittade på Justin som stog lite längre bak och höll på med sin mobil.
Jag nickade sedan gick dem. Jag stängde dörren och låste den osäkert. 
När jag vänt mig om tittade Justin oroligt på mig. Jag suckade.
'' Vad?''. 
'' Kan vi prata?''. 
'' Vad har vi och prata om?''. sade jag och gick förbi honom upp till mitt rum.
såklart jag kunde vara sur om han stack ner tungan i hennes hals, han kunde sagt nej!
Det straffet var inte så stort. Bara springa naken runt gården ett varv. Hellre det än att dem hånglade.
Jag gick med bestämda steg upp förtrappan med en skrikande Justin efter mig.
När jag kom in i mitt rum stängde jag frustrerat dörren efter mig. 
Men strax efter öppnades den. 
'' Vad är ditt problem Tiff?''. sade Justin.
'' Mitt problem? DU är mitt problem Justin!''. fräste jag.
'' Tell me!''. sade han.
'' Hm.. Ska jag berätta för dig? Ska du inte gå och trycka ner tungan i halsen på Brianna?''. fräste jag rakt upp i ansikte på honom.
'' Va? Jaha är det de det handlar om? Men snälla Tiff ! Jag har inga absolut känslor för henne!''. sade han och satte ut armarna i luften.
'' Inte? Du smekte hennes kind och såg ut att verkligen GILLA det!'. sade jag och puttade löst till honom på bröstet.
'' OKEJ! Förlåt!! Jag var kåt okej? Efter din lapdance ville jag bara ta dig där och nu!! Och jag ville verkligen inte kyssa henne absolut inte, men det bara blev så och jag tänkte på dig och det bara hände!!''. sade han och suckade.
Jag bet mig i läppen. Han vart ju rätt kåt efter lapdancen.. Det kunde stämma..
Med en suck vände jag mig om. 
'' Snälla Tiff.. Du måste tro mig, jag gillade inte hennes kyss, jag tänkte på dig och att det var du! Förlåt!''. sade han och suckade.
Jag vände mig om och insåg att han stog några decimeter ifårn mig.
'' Justin..''. började jag.. 

 
 
Nu kanske ni tycker att Tiffany över reagerar, men det tycker inte jag!
Tänk er i hennes skor. Se sin pojkvän trycka ner sin tunga i hennes BÄSTAVÄN's mun och sedan måste man BE dem sluta ? ;) 

Det gör rätt ont va?;) Sen att han såg ut att gilla de också ? ;) 

Kommer hon förlåta honom? :) 
Eller är det slutet på Jiffany ? ;)) 
 
Love you!
 
 

Kommentarer
Anonym

mer :)



2012-08-06 @ 21:50:12
Sonja

Omfb!!!!! :D vill ha meera!!! Snälla!!! Shit !!! Läntar mer nu än någonsin!!!:O håller med tiff fast kan förstå att Justin var kåt;) hahaha hoppas nästa kommer snart!:)



2012-08-06 @ 22:59:36
Timeforever

BRAAAA, men det får inte vara över:(



Blogg: http://timeforever.blogg.se
2012-08-06 @ 23:14:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback