Episode 27 - Truth or Dare?

Ryan och Chaz tittade på varandra sedan mig och Zac.
Dom log stort och slog sig ner i ringen.
'' Okey, vi ska köra sanning och konka!''. log Vanessa glatt.
'' Okey! visst!''. log dom och Brianna tog flaskan och placerade den i mitten av ringen.
'' Man får itne hoppa av eller fuska eller vägra sakerna! Man MÅSTE göra dom!''. sade Brianna.
Alla mm:ade och hon snurrade flaskan.
Den snurrade och snurrade, och jag hoppades på att den inte skulle komma på mig.
Den snurrade sagtare och sagtare!
''Nej nej nej!!'' tänkte jag.
Den stannade.. På mig..

" sanning eller konka!". Sade hon!
" sanning!". sade jag och bet mig i läppen.
" hmm.. Har du känslor för Justin?". sade hon.
" Öh.. Ja kanske lite! sade jag och Justin log lite.
Just nu var jag sjukt glad, Brianna tog inte det jag trodde hon skulle göra!
Jag gav henne en blick som ett tack och hon log.
Jag snurrade flaskan och spelet var i gång.
Ryan hade fått pussat Vanessa, Brianna kramat Chaz i 5min, Zac kysst mig.
Alla hade fått något utom Justin.
Det var Zac's tur att snurra.
Äntligen stannade den på Justin!
" okej, sanning eller konka?". Log han.
" konka!". sade Justin.
" okej.. Hmm.. Du ska behandla Tiffany som din flickvän hela kvällen tills imorgon när alla gått hem!". sade Zac och jag öppnade munnen.
" no biggie! Men ska jag kyssa henne och så då?". Frågade justin.
" nej de är nog lite taskigt mot Sell och mig! Men krama henne mysa och så tänk dig att hon är din flickvän men utan kyssar  och hångel!". skrattade Zac.
Leken fortsatte och alla hade tagit sanning hitills.
För typ 3 eller 4 gången kom flaskan på mig.
Nu var se Ryan som skulle ge mig!
" jag tar konka !". log jag.
" hehe ! Du bad om de! Du ska strippa inför alla oss och gå i underkläder hela kvällen + sova i dem!".
Jag såg hur han njöt när han sa de. Men de var inte så farligt, right?.
" aja.. Kunde fått värre, till exempel att kyssa Justin!". retades jag och reste mig upp.
Jag satte på låten " boyfriend " av justin och skruvade upp volymen.
Sedan blrjade jag ta av mig linnet och knäppte sedan upp shortsen för att sedan slänga dem åt sidan.
Justin satt och bet sig härt, kanske för hårt i läppen när han kollade på mig.
Ryan och Vhaz satt och oo:ade hela tiden.
Selena ich tjejerna satt och garvade. Men jag såg argheten i Selenas ögon.
Det gjorde mig gladare. När jag strippat ett tag stängde jag av musiken och log.
Ärligt talat var jag bra på att strippa, för jag var välldigt vig.
Jag hade spets trosor och en snygg sprtsbh på mig.
Men jag virrvlade täcket om mig så fort jag satt mig i sängen.
Justin la armen om mina axlar och jag log.
" sexybitch!". skrattade han och jag rodnade lite.
Jag tittade ner och såg Justin sitta med handen mellan benen.
Och där brast jag ut i Skratt. Justin blev kåt på mig?
" vad garvar du pt?". sade Brianna och jag skakade på hvudet.
" inget!". log jag.
Vi slutade med sanning och konka leken och började prata.
Jag satt och pratade med Zac som satt och log.
" vad let du åt!". Viskade jag.
" justin blev kåt när du strippade. Du skulle sett han! Såg ut som han skulle springa fram och ta dig här och nu! fnissade Zac.
" jag har talang!". sade jag oseriöst.
Han blejade skrata lite sedan gäspade jag till.
Jag var sjukt trött.
" kan vi inte Sova? Dör snart!". Mumlade jag.
Alla nickade och böt till pjamaser. Ja jag fick sova i underkläder tack vare Ryan.
Och jag ska ha min revanch.
" godnatt!". började Sell.
SedN började alla säga godnatt i mun på varandra.
Justin kröp ner och la sig på sidsn mot migt håll.
" godnatt barbie!". sade han och smekte min kind.
" godnatt justy!". sade jag och la min hand på hans.
Han tittade in i mina ögon och jag i hans. Vi låg där säkert i 10 min och bara stirrade.
Jag kröp närmre han och la min ena hand på hans nakna bröst.
ett leende spreds på båda våra läppar.
Man hörde snarkningar och djupa andetag. Alla hade somnat.
Wow, på 10min!
" du? De där du sa kunde fått värre att hångl med mig! Menade du de?". sade han.
" varför så nyfiken? Du har ju Selena.". Log jag.
" men ifall! Var du ärlig?".
Jag skakade snabbt på huvudet.
" nej justin! Jag var inte seriös!". Log jag.
" bra!". Log han och la sig ännu närmre mig.
Han la sig så nära att vi hörde varandras djupa andetag.
Jag kunde inte låta bli att le. Han var underbar.
" jag skulle behandla dig som om du var min flickvän!." log hab.
" och hur behandlar du don?".
" jag tar dom väldigt nära mig!".
Sedan gjorde han de.
" sen smeker jag hennes kind!".
Steax efter gjorde han det.
" jag säger att jag älskar henne!  Jag älskar dig!". Log han.
" nå mer". Frågade jag.
Han slank ner lite och pussade min min axel. Han gick upp till min hals ich pussade mig mjukt och sagta.
Jag rös lite och kände hur jag bara ville ha honom mer och mer.
" justin sluta!". Stönade jag tyst fram.
Han fnissade lite mit min hud och fortsatte pussa min hals.
Jag log och slappnade av. Han små pussar fick mig må bra, vilja ha honom.
Men det gick inte!
Absolut inte!
Jag drog i Justins nackhår och stönade lågt.
Mitt ben flög atomatisk över Justin och jag försökte putta bort honom men ändå inte.
" justin!! ". viskade jag.
" jag vet att du gillar de!". viskade han och slickade lite med tungan.
Jag rös lite och la mig över honom så han inte kunde pussa mig.
" sluta okey? Du får inte göra så okej? Inte när hon ligger där uppe!". viskade jag.
" jagr singel fortfarande! My life!". Log han snett.
" sluta bete d som en douche okey? Ja jag fattar att du försöker få mig försöka kyss s
Dig! Men nej! Jag kan hålla mig!". sade jag.
Men jag ljög om den sista meningen! De var inte säkert om jag klarade det.
" jaja, jag ska inte fortsätta! Men jag ska fortfarande behandla dig som en prinsessa!".
" flickvän..". Rättade jag honom.
" jag behandlar mina flickvänner som prinsessor!". Log han.
Jag kröp in i hans famn och han la armarna runt mig.
" godnatt!". Mumlade jag.
" godnatt sötnos!". sade han och jag log in mot hans bröst.
Sedan somnade jag.


Jag vaknade av att det var tyst, för tyst! Justin låg med armen om mig och vi låg sked.
MEn Zac och resten var borta?
Jag vände mig om och mot Justin ochmötte hans blick.
'' godmorgon!''. sade han med hes sexig röst.
'' godmorgon, vart är alla?''. sade jag hest.
'' dom drog till stranden !'' .log han.
'' vad är klockan?''. sade jag chockat.
'' klockan är ett Tiff! Men dem är på stranden inte så långt här i från!''. sade han och jag nickade.
JAg slappnade av och vände mig om igen och tittade runt i rummet.
Det var ljust, antagligen väldigt bra väder ute.
'' Du..''. sade Justin och la sig tätt bakom mig och böjde sig lite öve rmig och mötte min blick.
'' mm?''. mumlade jag.
'' du gör mig glad..''. viskade han och jag log stort.
Han log också och pussade min kind.
" desamma Justin!." log jag.
Han skrattade lite grann och låg kvar över min axel.
Justins underbara skratt klingade i mina öron. Fanns det nån med gulligare skratt?
Vi låg där ett tag och myste lite. Man måste ju utnyttja att han ska behandla mig som sin flickvän.
" ska vi göra pannkakor?". sade Justin.
" jaa! Är vrål hungrig!". skrattade jag.
" kom då!".
Han hjälpte mig upp och då insåg jag att jag fortfarande var i underkläder.
" vill du låna en t-shrt av mig?". fnissade justin och tittade på mig från topp till tä.
Jag nickade och han sprang upp till sitt rum.
Sedan kom han ner. Då hade han iallefall en tröja på sig an med.
Jag tackade så mycket och tog emot tröjan och tog på mig den.
Eftersom Justin är några snäpp större än mig så var tröjan ganska stor.
Men den var mysig och luktade Justin, hehe!
Vi gicl ut i köket. Justi tog fram ingredienser och jag satte på plattan och dukade fram.
'' Kolla mästaren!''. sade Justin och jag tittade på han när  han skulle vända en pankaka!
Han slängde upp den i luften och den glibbade fast sig i taket.
Jag brast ut is kratt så jag vek mig. Det där var det roligaste jag någonsin sett.
Tårarna rann och jag satt på golvet.
Justin kunde itne heller hålla sig för skratt och föll i hop på golvet han med.
I minst 10 minuter låg vi där och as garvade.
Pannkakan gick inte att få ner, hoppas bara inte Pattie ser den, haha!
'' Okej vi skärper oss! haha jag är hungrig!''. sade Justin och reste sig upp.
Han sträckte fram handen och jag tog tag i den och blev uppdragen!
Vi började ta samman och göar pannkakorna noga så dom inte kom i taket eller nått.
Justin stog och gräddade dom sista pankakorna och jag satt vid bordet.
Jag hällde upp mjölk i våra glas och drack av mitt.
Jag skådade Justin medans ajg drack och såg att pannkakan låssnade från taket och hamnade rakt på Justins huvud.
All min mjölk jag hade i munnen flög ur och hamnade på golvet.
SEdan brast jag ut i skratt.
Justin började strax efter garva och nu varade det i max 10min.
'' Rätt åt dig!''. skrattade jag.
'' Eey! Va snäll Barbie! jag är starkare än dig!''. sade Justin.
'' Oj vad rädd jag blir, mammaaaa!''. skojade jag.
Han bara skrattade och slängde pankakan.
Jag tårkade upp all mjölk från golvet, vilket som tur var inte var så himla mycket.
Sedan vart Jusitn klar och vi slog oss ner.
Jag började ta pankakorna och hälde på socker och grädde!
Justin ställde på nutellan på bordet och öste på massa på sina pankakor!
Min sista pankaka vart med lite sirap på. Vilket är sjukt gott!
'' Sååå hur går de med Sell?''. sade jag och log busigt.
Han röck på axlarna och tittade på mig.
'' Vet inte.. Är inte säker på om mina känslor för henne är äkta..''. sade han coh jag nickade.
Det var tyst. Väldigt pinsamt tyst. Vi satt vid bordet med inge mat kvar.
'' Dig och Zac då?''.
Jag stängde mina ögon och böjde ner huvudet mot bordet. Kunde jag säga sanningen? Kanske det förstör min och Justins vänskap?
'' Jag gillar honom tror jag. Men kanske inte så jätte starkt! Men han är ju rätt gullig och så!''. småljög jag.
Jusitn nickade sen blev det tyst igen.
'' Ska vi gå och lägga oss. igen?''. sade Justin och jag nickade.
Vi gick och la oss ner på madrassen igen och jag la mig under täcket på hans bröst.
Jag slöt mina ögon, jag var fortfarande riktigt trött. Faktist!
Det var Justin med för han hade redan somnat.
Jag hörde hans hjärtag och log varje gång. Sedan slöt ajg mina ögon och somnade.
" wakey wakey sleepyhead!". skrek Ryan högt så det ekade.
Jag kisade med ögonen och såg Ryan och alla stå framför oss i vardagsrummet med leenden.
Justin låg med armen lm mig och vi låg såklart sked.
" åh det luktar pannkakor här!". sade Chaz och sprang in i köket för att leta.
Men kom ut besviken.
Selena stog lite småsur och höll på med sin mobil.
" ey Justin! Vakna!". sade jag och slog han löst på bröstet.
Han vaknade kvickt till och kravlade sig upp på armen.
Hans hår stog åt alla håll vilket fick alla as garva.
" gå upp nu! Klockan är 16.43!". sade Brianna och slängde en fultig handuk på mig.
" mm!". Mumlade vi och klev upp ur sängen.
Det var flrtfarande ljus ute och det vat väldigt bra väder.
" eh! Ness, Zac Jim vill att vi kommer tillbaka till hotellet!". Sade Selena.
Jim var hennes Manager tror jag!
Som hade ansvaret om dom här i Stratford!
" okej!". svarade dom i kör!
Jag kramade Vanessa hejdå och kramade och pussade Zac snabbt innan dom gick ut.
Justin pussade Selena mjukt innanhon gick överlycklig ut till sin bil.
" jag måste hem och duscha..". mumlade jag och suckade.
" duscha här annars!". Föreslog Justin.
" aa tack!".
" handuk finns på hyllan". Jag nickade och sprang in i badrummet och låste om mig.
Jag drog av mig tröjan och underkläderna och hoppad in i duschen.
Jag tvättade håret och kroppen noga.
Tack och lov fck jag äntligen känna mig fräsch. Var inte de tidigare.
När jag var klar virrvlade jag på mig handuken och lät håret hänga blött över ryggen.
Jag låste upp och gick ut. Den kalla luften övertog mig oc jag rös.
När jag kom till vardagsrummet där alla var skämdes jag.
" justin kan du ta mina andra under kläder i min väska?". Sade jag och rodnade.
Han nickade och log sexigt och rotade i min vädka.
Justin höll upp en babyblå spets bh och ett par matchande spets trosor.
" sexigt!". log han.
" kasta hif!". Skrattade jag och han kastade hit dom.
Jag log som tack och sedan bas jag han slänga hit min neccesär och så.
Efter han rotat igenom min väska oc slängt hit allt kände jag nån ta låss min handuk runt mig.
Jag stannade chockat till och försökte få tag i den.
Men det var försent. Handuken hade nuddat golvet.

Lägger till bild sen!:)
Bloggade från iphonen!:*
KOMMENTERA BABES :****
Btw ja lurade er! Dom skulle inte alls kyssas!;)

Kommentarer
madicken

grrryyyym du är!! :D <3 meer :]



2012-04-21 @ 22:54:53
Amina

Mer? =)<3



2012-04-21 @ 23:07:17
Bieber

Hahahha!! Tkr synd om Tiff!



2012-04-21 @ 23:07:42
Anonym

Äsch, skit i bilden och börja skriv nästa kapitel åt oss ;) MEEER NUUU!!! :D:D:D <3



2012-04-21 @ 23:21:43
Lovisa

MER



Blogg: http://timeforever.blogg.se/
2012-04-22 @ 15:16:44
vendela

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer



2012-04-22 @ 19:25:16
Linnéa

Omb, best!!!:')



2012-04-23 @ 07:55:35
Felicia

Meeeer av busiga juustin!



2012-04-23 @ 15:27:48
Amina igen

Meeeeeeeeen, hallå? När ska du skrivaaaaaaaaaa? <3



2012-04-23 @ 18:21:41
Vanessa

Men asso hallå det har gått 2 DAGAR vart är Storyn?



2012-04-23 @ 21:43:30
Ewweh

Haha grymt asså, Älskar hur justin håller på med tiff,

Älskar hur de inte gå så fort fram :D

Älskar allt med de.. hahah,

jag vill ha mer!! så skriv på tjejen ;)!

Puss&Kram /Ewweh



2012-04-23 @ 22:44:08
Bella

Hallå mer? seriöst det har gått 3dagar, och du lovade oss att du skulle uppdatera mycket, vad hände? =(((



2012-04-24 @ 20:18:36
Bella

Hallå mer? seriöst det har gått 3dagar, och du lovade oss att du skulle uppdatera mycket, vad hände? =(((



2012-04-24 @ 20:19:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback