Ledsen att göra er besvikna..

HEJ!

Ledsen att göra er besvikna men jag vet inte nära nästa episode kommer.. 
Det är så att i Torsdags hämtade jag en 7½v kanin unge.. ^^ 

En liten pojke som jag döpte till Milo! 
Så jag har spenderat dagarna med honom nu och eftersom jag har lov nu 1v så kommer jag spendera lite mer tid med honom eftersom han bara är en liten bebis! 
Så jag vet inte när nästa kommer då jag tar hand om honom! :/

Hoppas ni förstår, men jag kommer troligvtis skriva lite då och då och en episode kommer dyka upp om ett par dagar! 
DET LOVAR JAG! :) 

Älskar er, ni är världens bästa läsare helt klart! :) 

Btw, följ min instagram @mayalindberg. 
Sen kan ni läsa min 'privata' blogg, http://www.nattstad.se/mayalindberg :) 


Kraaam

Kommentarer
Anonym

Ta den tid du behöver. Vi kan vänta ❤️



2013-10-26 @ 13:58:00
Wilma

Åå kanin ungar är så söta har en själv och man vill bara gosa med dem :) ta det lugnt vi kan vänta :)



2013-10-26 @ 20:46:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback