Ursäkta mig..

JAG HAR SOMMARLOV FÖR GUDS SKULL!!!

Jag kan inte vara inne på bloggen 24/7 och svara på era kommentarer & skriva inlägg..
Jag jobbar hela dagarna, åker bort på helgerna & orkar knappt ens äta tack vare hur trött jag är hela tiden.
Det ända jag glr på helgerna är att ligga i sängen & inte göra nånting..

Jag har inte ork med att göra någonting & nej jag har inte glömt bloggen.
Jag har tänkt på den varenda jävla dag men aldrig haft ork att ens kliva upp ur sängen..

Jag är konstant trött & orkar inte ens ÄTA!
Ni kanske inte ens förstår hur de är & de förväntar kag mig inte.
Men ni behöver inte bli sura över att jag inte skriver något inlägg för ni vet inte hur jag har de.
Mitt liv håller på att ta kål på mig just nu & jag försöker att inte tänka på bloggen då den gör mig ännu mer stressad & ledsen.

Jag älskar att skriva på novellen men de finns andra saker jag måste prioritera nu...

Ni får bli hur arga ni vill, men jag tänker ta mitt privata liv före bloggen...

Kram på er.

Förresten så är nästa kapitel nästan klart behöver dock göra en bild också.



Kommentarer
Anonym

Bry dig inte om va "dom" säger gör som Du kan och orkar , jag förstår att det är jobbigt eftersom att jag själv jobbar😘



2014-06-30 @ 00:48:32
Anonym

ta tag i bloggen när du har lust



2014-06-30 @ 00:50:58
Anonym

Det är inte att vara inne 24/7 eter 2 månader. Om du går in en gång i veckan och lämnar ett inlägg så är inte det att vara inne 24/7 och det tycker jag du kan göra.

Förstår dig tt du inte orkar eller vill bra inne på bloggen hela tiden! Men se det som ett ansvar. Om du bara sitter i sängen så hämta datorn och sätt dig i sängen igen och du behöver inte skriva en novell men du kan bara skriva:

"Novellen är snart klar, har inte glömt er, puss"

Senbehlver du inte skriva mer. Men då vet vi att du finns.

Men så bra att kapitlet snart är klart!:)



2014-06-30 @ 11:02:00
Anonym

Inget illa menat men tar det två dagar för dig att göra en bild? Kan typ inte vänta nå längre på nästa kapitel!!💕

Svar: Har inte sagt att det tagit så långt för att göra en BILD. Sa också att kapitlet inte var helt färdigt heller! :)
Maya Lindberg



2014-07-01 @ 10:50:56
Sandra

Det här är absolut inget illa menat eller menat som klag heller, så jag vill inte att du tar illa upp om du nu skulle göra det :)

1. Jag fick sommarlov den 12de juni, jag har jobbat varenda dag och några dagar som det både blev dag och kväll.
2. Jag har inte sovit ordentligt på de senaste veckorna pga jobb
3. Jag klarar fortfarande av att sätta mig ner och skriva lite då och då.
4. Det jag stör mig mest på är väl mest att du skrev att du skulle lägga ut ett nytt kapitel då skolan hade slutat, eller så förstog jag det helt fel? :p
5. Jag älskar din blogg, och dina berättelser nanting så mycket. Och jag hoppas att du har orken att kliva upp ur sängen, hämta datorn, sätta dig i sängen igen och skriva lite så vi får nått gött å läsa!
Fortsätt som du gör, för du är grym på detta :)



2014-07-01 @ 15:33:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback