Sluta tjata!!

JAG VET ATT JAG INTE UPPDATERAT PÅ 2 VECKOR!

Ni behöver inte påminna mig hela tiden!
Jag har faktist ett liv också och jag kan inte sitta inne varenda dag och skriva på kapitell efter kapitell!!
Jag har nästan precis kommit hem från Australien och tidskillnaden är så stor att jag inte kan sova på kvällarna och sover på dagarna!

Jag får knappt någon sömn & jag har ingen lust att skriva när jag är trött!

Helt ärligt har jag ingen anning när nästa kommer ut, men det hjälper inte att tjata.. 

Ledsen att jag låter så arg men jag blir irriterad.. 
Skolan börjar snart & jag går i 9:an vilket är sista året innan jag börjar på gymnasiet.
Jag måste höja mina betyg så mycket som möjligt nu och det hoppas jag ni förstår..

Ska faktist fortsätta skriva på nästa nu, så ni vet..

Kram älskar er..

Kommentarer
Celebnovell

Ugh blir så trött på sådana personer.
Ta din tid och skriv när du både har ork och tid, för i slutändan kommer det vara värt det. ♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se/
2014-01-06 @ 15:57:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback