Episode 15 - ''You're staring!''

'' JA JAG SOV DÄR! Vafan spelar det för roll?''. 
'' Så du låg med honom?''. röt Justin.
Han skulle snart explodera det såg jag, han var tvungen att lugna ner sig innan han ställer till med trubbel.
'' NEJ?''. Självklart inte, jag är ingen jävla hora som går runt och ligger med folk bara sådär din idiot!!''. tjöt jag frusterat.
Jag kunde inte ens förstå varför han kunde tro något sånt!
Ilskan bubblade upp i mig också och jag såg att Justin märkte det.
'' Okej ta det lugnt..''. muttrade han. 
'' Lugna ner er nu, Jusitn gå och hitta din tjej och lugna ner dig!!''. sade Marcus. 
Justin gav mig en sista blick innan han försvann in bland folkmassorna på dansgolvet.
Jag släppte ut ett skakigt andetag och kände hur Liam drog in min kropp mot sitt bröst vilket fick mig genast lugna ner mig.


 
 

Kvällen rullade på Justin hade dragit till Veronica och dom försvann och gjorde något jag inte ville veta.
Jag hade spenderat min största tid med Liam och gänget.
Det kan ha hänt att jag gått till baren och hämtat drinkar till alla. 
När Justin försvann vart stämningen genast bättre, folk hade släppt den stela spänningen när Justin var här.
Påverkade han dom så mycket? 
Alkoholen i blodet hade blivit katastrofal. 
Det hade inte börjat snurra än men jag kännde hur det var påväg. 
Jag snubblade över orden jag sa och fnissade åt lite allt möjligt. 
Kim hade kommit och gått lite då och då och snackat med mig innan hon försvann åter igen.
Jag förstog henne, hon ville dansa med sin kille och släppa loss.
Det hade jag absolut inget emot.
Jag satt tyst och lyssnade på killarnas konversation om vilket hockey lag som var bäst.
Då och då försvann jag i mina egna tankar och vaknade alltid upp av att någon höjde rösten. 
'' CASS! CASS!''. skrek en röst. 
Jag vaknade ut ur mina tankar ännu en gång och såg Kimberly komma rusande mot mig.
'' Mm?''. sade jag och skrattade åt henne. 
Hon stannade tvärt upp framför mig och tog tag i mig samtidigt som hon fnittrade. 
'' Kom och dansa med mig, jag önskade precis väääärldens bästa låt!''. tjöt hon överlyckligt.
Jag förstog nu också att hon fått i sig lite för mycket alkohol.
'' Okej då!''. skrattade jag och reste mig upp och följde med henne.
Hon drog oss in i mitten av folk massan som dansade galet till musiken och började hoppa som en galning.
En remix av låten 'Gas pedal' kom igång och Kimberly skrek till. 
Jag antog att det var hon som önskade den här låten av DJ:n. 
Ett skratt lämnade min strupe samtidigt som jag himlade med ögonen. 
Hon tog min hand och ställde sig framför mig och började röra kroppen mot mig. 
Jag skrattade högt och gjorde desamma med henne. 
'' En drink miss?''. sade en servitör som gick runt och delade ut drinkar. 
Jag nickade och tog en därefter Kimberly. 
Killen skyndade sig ut ur folkmassan så inte drinkarna skulle bli omkull välta. 
Jag visste inte att folk delade ut drinkar?
Det har dom aldrig gjort på klubbar jag varit på?
Jag röck på axlarna och fortsatte dansa. 
Värmen här inne var obeskrivlig och jag såg hur folk som jobbade här öppnade massa fönster och dörrar så mycket som det gick.
Jag drack någon klunk av min dricka och den var verkligen inte god.
I smyg ställde jag ner den på golvet och flyttade mig och Kimberly lite längre bort. 
Vi dansade som galningar i jag vet inte hur länge. 
Kimberly hade druckit upp sin drink för länge sen och var galnare än någonsin. 
Efter ett tag såg jag hur hon började stanna till och snurra runt samtidigit som hon blinkade.
'' Kim?''. skrek jag och tittade oroligt på henne.
Hon tittade på mig med en chockad blick och såg helt borta ut.
Jag antar att hon fått för mycket alkohol i sig. 
'' Ska jag följa med dig till toaletten eller något?''. sade jag. 
 

Hon skakade sagta på huvudet och sa något i stil med 'Vänta här' innan hon försvann. 
Jag antog att hon gick till Marcus eller på toa för att spy. 
Genast började jag dansa igen tillsamans med tre tjejer som dansade framför mig. 
Jag hade ingen anning om vilka de var men kul hade vi. 
Efter ett tag kände jag hur det började små snurra lite. 
Förvirrat fortsatte jag dansa och försöka få bort den snurriga känslan.
Men den var fortfarande där.
Jag hade bara tagit minst 4 klunkar av den senaste drickan och det tar inte så här länge att få drinken att värka.
Min syn blev lite små suddig och jag tappade nästan balansen. 
Kanske tog det ett tag för alkoholen att värka, eller?
Jag tog ett djupt andetag och fortsatte dansa.
Jag kände hur två armar drogs om min midja. 
Armarna var muskelösa och killen var lite längre än mig. 
Det måste vara Liam. 
Jag log och fortsatte dansa med honom.
Efter ett tag drog jag in lukten av hans parfym men det var inte hans parfym. 
Kanske har den sluta lukta? 
Förvirrat tittade jag ner och skådade killens armar. 
På den ena handleden stog det 'Krays' och mitt hjärta stannade. 
'' Hej snygging!''. sade en hes röst som jag visste tillhörde Ronnie. 
Äcklat slet jag bort hans armar från min kropp och tog några kliv fram. 
Genast började det snurra ännu mer och balansen blev mycket ostadig. 
''L-låt mig.. vara-a!'',stammade jag fram och satte handen på huvudet. 
Han skrattade högt och gick mot mig.
'' Snurrar det hjärtat?''. med ett snett flin.
Jag rynkade på ögon brynen. '' Va? H-hur..''. 
Mina ögon for upp och jag insåg vad han menade. 
'' Vad gjorde du med drinkarna?!''. sade jag och backade bakåt med skakiga steg. 
'' Kan ha lagt i något som inte är bra för din lilla kropp!''. flinade han.
Paniken steg i mig. 
Han måste ha lagt i någon drog. 
'' Kim..''. viskade jag hest. 
Hon hade druckit mycket mer av drinken än vad jag hade. 
Jag tittade mig förvirrat om och såg att ingen av människorna runt märkte något.
Dom alla dansade på. 
Jag såg en utväg och tvekade inte. 
Jag började springa men han inte långt förns Ronnie tagit tag i min arm och drog mig tillbaka. 
I ren reflex höjde jag mitt ben och knäade han i magen.
Direkt föll han i hop och jag skyndade mig ur folkmassan.
Jag skyndade mig bort och var på väg till gänget men såg hur dom alla hade samma drinkar som jag och Kimberly druckit. 
Dem alla satt i stort sett tysta och tittade förvirrat runt. 
Jag kände hur mitt hjärta dunkade hårt mot mitt bröst. 
Vad skulle jag göra? 
Jag tittade runt och såg Justin stå på andra sidan klubben vid ett högt bord med telefonen mot sitt öra och en öl i handen. 
Mina ögon ville så gärna stängas och jag kände hur min mascara hade kletat ut sig under mina ögon samt hur mitt hår blivit helt förstört av alla människor och allt dansande.
Veronica syntes inte till, vilket iförsig var bra. 
Jag kände hur mina ben blev svagare och svagare och hur allt snurrade mer och mer ju mer jag ansträngde mig.
I ren panik sprang jag genom alla människor så fort jag kunde i mina öga pumps och mot det hållet jag skymtat Justin.
Min hjärna var just nu inte med mig och inte mina ben heller för den delen. 
Jag såg Justin stå fortfarande och prata i telefon ett par meter framför mig på samma plats. 
Hans blick gick runt i klubben och såg mig stå ett par meter ifrån honom. 
Folk passerade framför mig och det gjorde mig ännu mer svag och snurrig.
Hans ögon åkte ihop och hela hans ansikte visade en förvirrad känsla.
Jag såg hur han sa något i telefonen innan han la på och stoppade ner den i fickan.
'' Cassanra?''. ropade han och började ta steg mot mig.
Jag försökte ta ett steg till men jag förstog att min kropp skulle falla ihop. 
Min balans var svag och jag var tvungen att stödja mig vid ett av dom höga borden som fanns. 
Jag drog handen frustrerat igenom mitt hår och kände hur mina ben böjde sig mer och mer.
'' Justin..''. viskade jag och kände hur mina ben släppte helt och hållet.
Jag var beredd på att landa på golvet men ett par starka armar tog tag i min kropp och drog mig upp.
Jag öppnade mina ögon och mötte Justins oroliga blick.
'' Hur mycket har du druckit? Vad har hänt?''. sade han lite smått irriterat och lät mig stödja mig mot hans bröst.
'' R-ron''. fick jag fram.
Min hals var torr och hela jag svettades som en gris. 
'' Va?''. sade han.
'' Ronnie..''. sade jag tydligare.
Hans ögon for upp och hans blick gick snabbt runt i klubben.
'' Är han här? Vad har han gjort? Vafan Cassandra du är ju kokhet!''. tjöt han och kände på min panna. 
'' Han.. hade någ-got i v-våra drinka-ar..''. sade jag och knep ihop mina ögon.
Jag såg hur han spände käken och tog ett djupt andetag.
'' Här drick!''. sade han och helt plötsligt höll i ett glas vatten.
Förvirrat försökte jag ta tag i glaset med min skakiga hand men lyckades inte.
Istället höjde Jusitn glaset mot min mun och hjälpte mig att dricka. 
Jag drack fort för att få tillbaka min röst och få bort svettet som täckte min kropp. 
Justin tog bort glaset och ställde det på bordet och bar upp mig ännu mer mot sitt bröst.
Min ena arm var om hans axlar och hans arm om min midja. 
På något sätt kändes det obeskriviligt underbart att vara så här nära Justin.
Känna hans hjärta bulta mot min kropp och hans värme. 
'' Hade Ronnie något i era drinkar? Vems drinkar?''. sade Justin.
'' Allas..''. sade jag och torkade bort lite svett från min panna. 
Vattnet hjälpte lite, mina ben fick mer styrka och jag kunde nästa stå med raka ben. 
'' Faaaan!! Är du okej?''. 
Jag nickade. '' Jag drack.. inte m-mycket!''. sade jag.
Justin nickade och drog handen frustrerat igenom sitt hår. 
'' Okej, jag måste ta dig här ifrån!''. sade han och tog upp sin mobil.
Själv var jag tyst och tog djupa andetag. 
Han höjde mobilen till sitt öra och började prata. 
Jag kunde höra några gånger att han sa 'Alex' så jag antog att det var han, han pratade med. 
'' Bra, jag tar med Cassandra! Har du sett Veronica?''. sade Justin.
Efter ett tag suckade han. ''Okej, skit samma! Jag ringer henne sen! Men vi möts där om 10 minuter!''. 
Därefter la han på samtalet. 
'' Så, jag ska ta dig här ifrån! Alex och Liam tar resten av gänget!''. sade Justin och gick mot en dörr som jag antog ledde till baksidan. 
Jag nickade bara och lutade mitt huvud försiktigt mot Justins axel och såg hur han röck till.
Tack och lov sa han inget utan förtsatte gå.
Mina ben som tur var orkade ta sig till taxin på framsidan och in i bilen. 
Jag lutade mig mot fönsterrutan och stängde mina ögon. 
Svettet försvann och jag började genast frysa. 
Vad var det han hade haft i våra drinkar?
Justin sa något till chaffören som jag inte hörde innan han lutade sig bak i sätet och började fippla med sin mobil. 
Jag suckade och la armarna om min kropp och slöt mina ögon återigen.
Efter ett tag kände jag hans blick på mig och han suckade.
'' Fryser du?''. mumlade han.
Jag nickade sagta och fortfarande höll ögonen stängda. 
Han tog ett djupt andetag och i nästa sekund var min kropp tryckt mot hans bröst med hans armar emot mig.
Vad var det som hände? 
Förvirrat tittade jag upp och såg Justin tittat ut genom fönstret och bet sig i läppen.
Jag la ner mitt huvud mot hans bröst och drog mig närmre honom. 
Försiktigt lyssnade jag efter hans hjärtslag och strax hörde jag dom. 
Dom gick välldigt fort så jag antog att han var nervös eller något liknande. 
Jag log milt innan jag slöt mina ögon och kände hur vämren strax omfamnade min kropp.
Vad var det som hände?
Varför låg jag mot hans bröst?
Varför var jag ens trevlig mot honom och visade mig svag?
Jag hade intalat mig själv att vara den bitchiga tjejen, inte den svaga lilla tjejen jag var i Stratförd.
Frustrerat tog jag ett djupt andetag och spände käken. 
Jag kunde inte förstå hur jag blev så svag helt plötsligt. 
Det gjorde mig så himla frustrerat men på något sett gillade jag de. 
Jag gillade hur Justin tog hand om mig, det hade jag saknat dom här senaste månaderna. 
Efter runt 5-10 minuter öppnade Justin dörren och vi båda klev ut. 
Han betalade chaffören innan han vände sig om till mig. 
Jag lät blicken gå runt på stället. 
Det var ett motell som var i stort sett dött.
'' Varför är vi här?''. sade jag och kände hur Justin la armen om mig igen. 
'' Vi kan inte åka hem just nu, vi åker hem imorgon efter middag!''. sade han.
Jag böjde mig snabbt ner och tog av mig mina skor och genast kändes de bättre. 
Jag nickade sedan mot honom och tog ett djupt andetag och lutade mitt huvud mot hans axel ännu en gång.
Vi började gå mot motellet och visste det gjorde ont att gå men värre att gå med pumpsen. 
Justin suckade och släppte mig.
'' Jag bär dig, du kan inte gå utan skor!''. 
I nästa sekund var jag upp i hans famn chockad. 
Jag mötte hans blick i någon sekund och såg hur den gamla Justin var tillbaka.
Den Justin jag föll för.
'' Fan Cassandra du väger ingenting!''. muttrade han.
Lycka spreds inom mig trotts det jag sa och snabbt borrade jag in mitt ansikte i hans hals och värmde mig. 
Hans andning blev genast annorlunda och hans hjärta dunkade fortare.
Hade jag en sån stor effekt på honom?
Långt inne i min hjärna skrek en röst att jag skulle hoppa ner från hans famn och gå in själv. 
Men jag kunde inte.
Jag ville inte slösa bort en chans att vara nära honom, inte än. 
Jag kan skylla på drogen, jag kan skylla på att det var den som gjorde mig till den här personen.
Och det var precis det jag skulle göra.
När vi kom in på motellet så satt Alex, Nolan och Liam vid receptionen.
Deras blickar höjdes på oss och dem båda vart chockad över att Justin bar mig. 
'' Har ni bokat rum?''. sade Justin stelt. 
'' Ja men det fanns bara 5 rum!''. svarade Nolan.
Han rynkade på ögonbrynen. '' Ja det räcker väl? Två i varje rum?''. 
Nolan nickade och utbytte en blick med Alex. 
'' Ja, eh resten har redan valt rum! Kim och Marcus. Seth och Roy, Nick och jag, du och Alex, sen Cassandra och Liam!''. sade Alex. 
Jag kände hur Justin genast stelnade till.
'' Fuck no att han ska dela rum med Cassandra!''. sade Justin och höjde rösten.
Liam ställde sig genast upp och spände knytnävarna. 
Hans blick mötte min och jag såg att han var orolig, var det för mig eller för att han lätt kunde bli misshandlad av Justin? 
'' Jag delar rum med Cassandra!''. sade Justin bestämt. 
Mitt hjärta hoppade genast till och jag bet ihop för att inte le.
Varför log jag?
Jag borde vara irriterad, han har varit en stor idiot mot mig. 
'' Visst, här är ert rum!''. sade Nolan och gav Justin nyckeln stelt. 
Liam gick fram och placerade en mjuk puss på min kind och gav mig ett leende innan han gick med Alex till deras rum.
En liten röd nyans spreds om mina kinder men Justin bara fnös.
Han gick sedan längs korridorerna och till vårat rum.
Det var brevid resten.
Jag antog att vi alla fick på rad. 
Justin låste upp dörren med mig fortfarande i sin famn och gick in.
När vi kom in släppte Justin försiktigt ner mig i hallen av rummet och vi gick in till själva sovrummet.
Mitt hjärta hoppade till igen då jag såg vad som var framför oss.
 
 
 
En dubbel säng. 
Vi är tvunga att dela säng, för första gången.
Visst vi skulle gjort det hemma men han sov ju på soffan dom senaste dagarna. 
'' Eh, aa du tar sängen så tar jag soffan!''. sade han och kliade sig i nacken. 
Jag nickade. '' Okej funkar för mig!''. 
Även fast jag kände mig taskig att låta honom sova på soffan var jag tvungen. 
Jag kände hur drogen sagta bortade avverka och jag måste sluta vara den här tjejen.
Jag måste sluta vara den gamla Cassandra. 
Han nickade tyst och gav mig en lite irriterad  blick innan han drog för gardinerna och parsiennerna. 
Jag tog mig försiktigt till toaletten och låste efter mig innan jag kollade mig i spegeln.
Det såg ut som jag blivit misshandlad.
Genast tvättade jag bort sminket så gott det gick och satte upp mitt hår i en hästsvans. 
Sedan tog jag en snabb dusch bara för att få bort den äckliga lukten och drog på min klänning igen. 
Det hade slutat snurra och mina ben hade styrka för att jag ska kunna gå, det ända problemet var att mitt huvud värkte och jag måste ha feber. 
Jag frös men var så otroligt varm.
Jag gick ut och såg Justin sitta i sofan och hålla på med sin mobil. 
Kan han aldrig lägga undan den? 
Jag gick stelt in och satte mig på sängen och drog armarna om min kropp. 
Varför var det så kallt här inne? 
Jag tog min väska och letade upp min mobil. 
Inget. 
Inget sms, inget samtal, inget. 
Jag hade trott Rick hade hört av sig, eller Bruce.
Men ingen av dom hade det. 
Besvikelse tog över mig men vad hade jag trott, att dom skulle få reda på det så här fort. 
Jag la ner mobilen i väskan och la den på golvet. 
Tv:n i rummet var på på låg volym och någon gammal serie visades.
Jag kröp ner under täcket med en suck och la mig vänd mot Justin. 
Min blick fästes på honom. 
Han var fortfarande lika vacker. 
Jag såg hur han fokuserade sten hårt på skärmen och rörde fingrarna över och skrev antagligen ett sms. 
Hans mun var lite öppen och hans ansikte var upplyst så jag såg allt tydligare.
Var det här creepy av mig? 
Eller var det fullt normalt? 
'' Du stirrar..''. sade Justin med hes röst. 
Jag vaknade genast ur mina tankar och bet mig i läppen.
'' Förlåt..''. sedan vände jag mig om i sängen.
Mitt hjärta dunkade fort och flashbacks från den gången tillsammans medd Justin for igenom mitt huvud.

''Jag vaknade av att min mobil vibrerade. En suck lämnade min strupe innan jag tog den och stängde av alarmet.
Dags för skolan igen.
Jag vände mig om och lät min blick vila på Justin.
Hans ögon var stängda, hans mun var lite vidöppen och hans bröst åkte sagta up och ner för varje andetag han tog.
Han var så vacker. 
 
 
'' Du stirrar!''. sade han helt plötsligt, vilket orsakade att jag röck smått till.
'' Jag skådar..''. flinade jag.
'' Det är läskigt!''. flinade han. 
'' Det är romantiskt!''. 
Hans ögon öppnades och mötte min blick i nån sekund innan han tröck sina läppar mot mina i en mjuk kyss.
Fyverkerierna var tillbaka.
Det var sjukt hur han fick mig reagera.
' Godmorgon!''. sade han sedan.
'' Godmorgon älskling!''. flinade jag.
'' Redo för skola?'.
En suck lämnade min strupe. '' Verkligen inte.''.
'' Inte jag heller..''. suckade han. '''.

Jag vaknde ur mitt tänkande av att Justin reste på sig och slog sig ner i sängen.
Genast satte jag mig upp och lutade mig mot väggen bakom. 
Det var obekvämt att ligga ner med en sittandes Justin brevid mig.
Men också otrevligt.
Jag satte mig i skräddar ställning och bet mig nervöst i läppen. 
'' Hur mår du?''. sade Justin och tittade på mig med en liten orolig blick. 
'' Sådär.. Huvudet värker och jag tror jag fått feber..''. mumlade jag tyst.
Justin suckade. '' Jag vet inte vad det var han gav er men du kommer bli bra!''. sade han.
Jag nickade försitkigt och tittade ner i mitt knä.
Sekunden senare kände jag hur Justin placerade sin hand om min kind och fick mig titta upp och möta hans blick.
Hans tumme smekte min kind samtidigt som hans ögon var fästa i mina. 
''Jag vet att du tänkte på den gången vi låg i din säng och du satt och stirrade på mig, du sa att det var romatiskt men jag tycker fortfarande det var rätt läskigt..''. sade Justin och skrattade till.
Ett litet skratt lämnade mina läppar också.
Det var ett tag sen vi skrattade tillsammans.
'' Och hur du kommit till mig kvällen innan för du saknat mig och var ett perv som vanligt..''. sade jag med ett litet flin.
Ett högt skratt lämnade Justins strupe. '' Något som aldrig ändrats..''. 
Jag himlade med ögonen och log mot honom.
Det var ett bra tag sen jag hörde honom skratta på riktigt. 
Det typiska Jusitn skrattet.
'' Och hur du försökte få mig ligga med dig men jag sa att min.. syster.. var på nedervåningen och du sa att hon kunde joina oss! Fyfan vilka äckliga bilder du gav i mitt huvud då!''. sade jag och skrattade. 
Trotts att det gjorde ont att nämna min syster kändes det rätt skönt att kunna prata om henne igen. 
Justin skrattade åter igen och skakade på huvudet. 
'' Jag drev faktist, och jag kom ihåg hur du kallade mig Juju dagen efter när vi var i ditt kök!''. flinade Justin.
En röd nyans spreds om mina kinder.
Jag mindes det mycket väl. 
Hur jag helt plötsligt råkat kalla honom 'Juju' och sedan kom Jenna in när vi kysstes. 
''Det var rätt pinsamt!''. fnissade jag. 
'' Har insett nu hur jävla töntigt de smeknamnet var!''. sade Justin och log mot mig. 
'' Du sa faktist då att du gillade det!!''. argumetnerade jag och skrattade. 
Justin himlade med ögonen.
'' Jag menade det inte!''. argumenterade han tillbaka.
Han var fortfarande lika envis.
Jag skrattade högt. '' Det gjorde du visst, sluta ljug!''. 
Han skrattade samtidigt. '' Nehe! Gjorde jag inte alls!''. 
'' Juju!''. skrattade jag åt honom.
Justin gav mig en mysisk blick innan han slängde sig på mig och började kittla mig.
Höga vågor av skratt lämnade min strupe och Justin började skratta åt mig.
Han visste att jag hatade att bli kittlad.
Ändå så gjorde han det.
'' SLUTA!!''. tjöt jag av skratt.
'' Sluta kalla mig Juju! Och säg att jag är världens snyggaste kille!''. sade han och skrattade.
'' Neeej!''. protesterade jag.
Han började kittla mig ännu mer och jag visste inte hur mycket jag skulle klara.
'' OKEJ OKEJ!! Du är världens snyggaste och sexigaste kille!!''. tjöt jag.
Han flinade och slutade kittla mig.
Han låg nu över mig med ett flin på läpparna.
'' Wow Cassandra, sa att du skulle säga snyggaste, men antar du la till sexigaste!''. flinade han.
Jag spärrade upp ögonen och insåg vad jag sagt.
'' Sluta.''. muttrade jag och kände hur mina kinder hettade till.
'' Så du tycker jag är sexig!''. retades han.
'' Nej!''.
Jag såg hur han var på väg att kittla mig vilket fick mig skrika till. 
'' OKEJ DU ÄR SEXIG!''. 
'' Sådär ja!''. flinade han. 
Hans hand var om min handled och hans ögonbryn åkte ihop.
'' Du är ju iskall Cassandra!''. 
Jag bet mig i läppen. ''Feber antagligen..''.
Jag insåg nu att han låg över mig mellan mina ben.
Vilket var en liten pinsam position då min klänning åkt upp till magen. 
Han bet sig i läppen och gav mig en sista blick innan han klev upp från sängen och la sig i soffan.
'' Lägg dig under täcket så blir du varm..''.
Jag kände mig rätt taskig att jag lät han sova i soffan.
Den var hård och liten. 
Jag suckade och kröp under täcket och tittade på honom.
Helt ärligt vart jag inte varm av sängen eller täcket, då den var iskall. 
'' Justin kom och lägg dig i sängen.. Med mig..''.sade jag osäkert.
Justin höjde blicken och mötte min.
'' Är du säker?''. 
Jag nickade.
Han reste sig upp och tog av sig sina byxor och tröja och skulle precis krypa ner i sängen men såg att jag låg i min klänning fortfarande.
'' Här ta på dig min tröja!'. 
Osäkert knäppte jag upp min klänning och såg hur Jusitn vände sig om för att jag skulle kunna byta om.
Snabbt drog jag på mig t-shirten och det kändes genast bättre. 
Sedan kröp jag ner under täcket igen. 
Justin kröp ner samtidigt som mig och la sig på sin sida, sängen var dock rätt trång så våra armar nuddade varandra.
Efter att ha släckt ner allt mumlade Justin ett svagt 'Godnatt' och slöt sina ögon. 
Själv låg jag med blicken i taket och ett leende på läpparna.
Vad hade precis hänt?

VAD TYCKER NI?!?!!? :D

Lite mys där mellan Cassandra och Justin va?
Det har ni väl längtat efter?;) 

Hoppas ni gillade det, kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Amanda

OH MY NO WORDS! LOVE IT! <3



Blogg: http://amandamariajennifer.blogg.se/
2014-01-13 @ 21:32:09
Anonym

Yeeey äntligen de två tillsammans



2014-01-13 @ 21:32:17
Anonym

Så jävla bra!



2014-01-13 @ 21:34:57
Lovisa

Så sjuuukt bra!! Dööör!!!<3<3<3333



2014-01-13 @ 21:48:47
Nadin

OMG JAG DÖÖÖÖÖÖR OMG ASSÅ SLUTET!!!!! fast jag trodde han skulle kyssa henne eller nåt :( HATAR veronica



2014-01-13 @ 21:52:26
Jessica

Asså omg åh, får fjärilar i magen!!!! Dem är så söta tillsammans!! Bäst e du



2014-01-13 @ 21:56:30
Celebnovell

AH MAY GASH!! ÄLSKADE SLUTET! :'D♥
Min favoritkapitel på länge... fast jag undrar vart Veronica tog vägen..hm..



Blogg: http://celebnovell.blogg.se/
2014-01-13 @ 22:08:08
Marie

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!! :D BÄSTA JUU!!! DÖR <3 <3



2014-01-13 @ 22:16:40
Ebba

Ahmen fyyy va braaaaa!!!:)



2014-01-13 @ 22:43:23
Aya

Finner inga ord... Såå jävla perfekt.De bästa kapitlet ja läst👌



2014-01-13 @ 22:47:13
Maria :*

ÄLSKAR slutet!! De är översöta tillsammans!



2014-01-13 @ 23:26:10
Sarah

Bra!



Blogg: http://mybiebslovestorys.blogg.se
2014-01-13 @ 23:42:22
Anonym

Kapitlet är sjukt bra har redan läst de 2 gånger, dem e sjukt sötta tillsammans men har ett tips kan de typ inte visa dig att Veronica var otrogen hela tiden ich hon stack med en kille på festen Sen så gör justin och Veronica slut eller så ser Veronica cass och justin tillsammans
och kanske i början av kapitlet vaknar justin & cass och justin erkänner att han har saknat henne och hon dsm, han kysser henne och de kanske går längre



2014-01-13 @ 23:50:41
Frida

Så sjukt bra! Älskar deras stunder <3



Blogg: http://Fridacarbin.blogg.se
2014-01-14 @ 06:08:08
Lmssy

Ett av de bästa kapitlena! Åhh kommer ihåg alla "minnen" de talande om.. Åhh ren perfektion! :)



2014-01-14 @ 12:16:50
Michelle

Jag älskar det.



2014-01-14 @ 13:05:48
Ylva

Suppppppppeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr GRYM!



2014-01-14 @ 14:13:34
Emelie

jätte braaaa ! :) älskade när de snackade om minnen så gulligt ! :)



Blogg: http://emelajzaan.blogg.se
2014-01-14 @ 16:35:31
Fanny

Ååå tack tack tack! Har verkligen saknat deras kärlek och gamla Cassandra!
Tycker att dom ska börja vara vänner nu ett tag men sen bli mer än vänner!



2014-01-14 @ 17:46:24
ebba

Jäääääättttre braaa



2014-01-14 @ 18:01:05
Emmy

Jätte bra!! :D



Blogg: http://justindrewnovell.blogg.se
2014-01-14 @ 21:46:28
Anonym

Omggg älskar din novell hahha aww va söta de va! ❤️😍😘💗💜



2014-01-15 @ 18:02:35
Anonym

JAG ÄLSKAR NÄR HON BRYKAR "tease" him hahha de så roligt hur juju reagerar



2014-01-15 @ 18:04:07
Anonym

OMB såå braaa



2014-01-15 @ 20:19:44
Anonym

Jättebra! Kan de typ inte bli vänner så blir Cass mer den tjejen hon var innan och så blir de tillsammans. När kommer nästa?



2014-01-18 @ 23:45:12
Moa

Du skriver som en ängel<3



2014-01-19 @ 09:35:46
Moa

Du skriver som en ängel<3



2014-01-19 @ 09:35:47
astrid

haha jag blir typ nervös när dom två är tillsammans, man vet verkligen aldrig vad som ska hända...



2014-01-19 @ 14:49:28
Anonym

Sjukt bra👌👌



2014-01-19 @ 16:17:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback