Episode 72 - Don't leave me..

'' D-det är mitt fel.. Mitt fel.. allt är mitt fel Mamma! ''. sade jag.
Jag kämpade med allt jag hade att hålla in tårarna och jag lyckades.
'' Nej Justin. Det är det inte! ''. 
Jag försökte få in det hon sa men det gick inte.
Allt jag hade i mitt huvud var att det var mitt fel.
Att allt det som hänt Cassandra var mitt fel. 
'' Säg hejdå till alla sen skjusar jag dig till flygplatsen!''. 
Jag nickade och bet mig i läppen innan jag gick ut och sa hejdå till min familj.
Jag visste att jag skulle sakna dem.
Men just nu visste jag att Cassandra behövde mig, och jag skulle vara där för henne.
Oavsett hur töntigt det låter.

 
 
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:

Jag kunde inte somna. 
Jag har legat i sängen i snart 30minuter och det ländes som en evighet.
Klockan var snart 02.00 på natten och tårarana rann fortfarande.
Bruce hade kollat till mig för ungefär 10minuter sen om jag var okej, sen gick han ner igen.
Jag ville vara själv, det var iallefall vad jag trodde jag ville.
Snabbt vaknade jag ur mina tankar när jag hörde röster frå nedervåningen.
Strax efter öppnades dörren och Kate och Bonnie tittade in.
När dem såg mig slängde dem upp dörren och rusade fram till mgi med tårar i ögonen och kramade mig.
Tårar började bildas i mina ögon.
'' Jag är så ledsen Cass!''. tjöt Bonnie.
Tårarna började rinna ner för mina kinder. 
Jag nickade bara som svar.
'' Hur mår du?''. snyftade Kate.
Jag kände både alkohol lukt från dem båda, men jag kunde se att dem inte var så fulla.
Men både hon och Bonnie grät precis som jag.
Jag bet mig hårt i läppen. '' Inte så bra..''. 
'' Jag önskar jag kunde göra något..''. mumlade Bonnie och tog min hand.
Jag nickade.
Vi satt och kramades ett tag innan dem beslöt att lämna mig ensam.
När dem lämnat mig ensam la jag mig ner i sängen igen och slöt mina ögon.
Och tack och lov somnade jag för en gångs skull.
 
DAGEN EFTER: 
 
Jag vaknade för ungefär någon timme sen.
Jag har knappt sovit ett skit i natt.. Max 2 timmar.
Flera gånger vaknade jag av att jag grät och skrek, tack och lov hade Bruce gett mig någon lugnande tablett som gjorde att jag sov en timme. 
Jag mådde så dåligt, dåligare än när mamma dog.
Den senaste timmen har jag bara suttit i sängen och stirrat ut i tomma intet.
Grabbarna kom hem samtidigt som Katelyn och Bonnie igår.
Men dem lät mig vara ensamma och sa att när jag ville prata så kunde jag gå till dom. 
Jag fick också veta att Justins plan vid 15.00 blev inställt och nästa plan gick den 2:a runt samma tid.
Bara det gjorde att jag började gråta.
Jag ville ha honom vid mig nu.
Jag hade inte pratat med någon den här morgonen, utom när Bruce frågade om jag ville ha frukost.
Vilket jag såklart nekade.
Helt ärligt ville jag inte så någon utom Justin.
Jag behövde honom, nu mer n någonsin.
Det ända jag kunde tänka på nu är vem som gjorde allt det där mot Jenna.
För jag är 100% säker på att hon inte gjorde det mot sig själv.
Jag hade tagit min lilla energi som jag hade kvar sen ja gråtit och smsade Justin och frågade vad han gjorde.
Jag undrar om hans ens visste vad som hänt.
Sen några minuter tillbaka började jag hörde röster från neder våningen.
Klockan var snart 11 så jag antog att alla vaknat och satt och åt frukost.
Om jag bara orkade gå ner och hålla dom sällskap.
Jag hörde hur ytterdörren flög upp i en hög smäll och hur chockerande ljud hördes från köket.
'' VART ÄR HON?''. skrek en bekant hes röst.
'' Ditt rum, ta det lugnt med henne..''. hörde jag Bruce mumla. '' Hon är så sårbar just nu..''. 
Snabba fotsteg upp för trappan hördes och strax efter for dörren intill mig upp.
Tårar bildades i ögonen när jag såg vem som stog där. Justin.
Jag tittade in i dem underbara hazell bruna ögonen och kände hur mitt hjärta slutade slå för en sekund.
Han tittade tillbaka i  mina ögon och jag såg hur smärtan speglades i dem.
Utan att helt tänka mig för slängde jag bort täcket och rusade fram till honom.
Samtidigt som jag sprang kände jag tårarna rinna ner för mina kinder innan jag slälngde armarna om honom.
Jag hade absolut inte förväntat mig att han skulle komma nu, men jag antog att han tagit ett tidigare flyg.
'' Shh! Jag är här! ''. sade han tättintill mitt öra.
Tårarna blev bara mer och mer när jag insåg hur mycket jag saknat hans kramar.
Hur hans armar hårt kramad om min lilla kropp, men det var ändå så underbart.
Hur hans underbara doft fyllde mina lungor. 
Höra hans udnerbara röst tättintill mitt öra.
'' Snälla.. Släpp mig inte!''. snyftade jag.
 
Tumblr_mksv69tvfn1s01o91o1_500_large
 
Hans omfamning om mig vart lite hårdare innan han tog ett djupt andetag.
'' Jag lovar!''. 
Lycka men också smärta spreds inom mig.
Han var äntligen här, med mig.
Efter en sån lång tid.
Han låssade lite på omfamningen och tittade in i mina ögon. 
Hans ögon, hans underbara ögon.
'' Jag lovar dig att jag kommer hitta personen som gjorde det här mot din syster och låta den lida tills hans hjärta slutar slå!''. sade han.
Jag nickade hastigt innan jag hårt tröck mina läppar mot hans.
Snabbt placerades hans händer om mina kinder och mina hårdare om hans nacke.
Fyverkerier flög omkring oss, jag visste direkt att vi båda längtat efter att få kyssa varandra.
Jag kände hur våra läppar formades efter varandra och hur vi båda log lite smått.
Mina hände rom hans nacke drog honom närmre mig vilket orsakade att ett litet stön lämnade hans strupe.
Våra läppar rördes perfekt mot varandra vilket orskade att jag började le.
Vi avbröt kyssen och la pannorna emot varandra.
Det ända som hördes var våra höga andetag.
'' Jag älskar dig!''. sade han.
En rysning for genom ryggraden. Det var så länge sen jag hörde det direkt ifrån honom.
'' Jag älskar dig med!''. 
Han gav mig ett svagt leende och tog min hand och ledde mig till sängen.
Han började sedan ta av sig sina kläder vilket orsakade mig att tappa hakan.
'' Vad gör du?''. sade jag chockat.
'' Klär av mig, ingen av oss har fått någon sömn. Så varöfr inte sova nu!''. 
Jag kunde inte undgå att le.
Han var den ända som fick mig le i såna här stunder.
Jag nickade lätt innan jag tog av mig Justins mjukis som jag hade på mig och kröp ner under täcket bara i en av hans mysiga t-shirts.
Han kröp strax efter ner i sängen i bara boxers.
JAg ska inte klaga, jag älskade hans mage.
En stor suck lämnade Justins strupe. '' Gud va jag saknat min säng..''. mumlade han.
Han drog armen om mina axlar och drog min kropp närmre sin.
Som vanligt la jag mig med huvudet på hans varma bröst korg. 
Det var de här jag älskade.
'' Och dig förståss..''. sade han och placerade en mjuk kyss på mitt huvud.
Jag log milt innan jag placerade en puss på hans bröst.
'' Jag har saknat dig med..''. 
Jag tog ett djupt andetag och slöt mina ögon. 
Därefter kände jag hur jag sagta somnade.
Och allt var tack vare Justin.
 
NÅGRA TIMMAR SENARE:

Jag vaknade av att mjuka pussar placerades över hela mitt ansikte.
Ett litet leende spreds på mina läppar innan jag öppnade ögonen.
Direkt mötte jag Jusitn vackra ögon och hans perfeka leende.
'' Gokväll!''. flinade han.
JAg sneglade på klockan 20.31. Oj  i har sovit länge.
'' Gokväll!''. fnissade jag.
Jag insåg då att han låg halft på mig med amrarna på min mage och hakan lutad mot dem.
Som vanligt försvann jag in i mina tankar.
Minnen från nyårsafton spelades upp i huvudet.
Allt blod, hennes livlösa kropp.
Helt plötsligt började min kropp hysteriskt skaka och tårar bildades i mina ögon.
'' Cass!''. sade Justin och skakade på mig.
Men det ända jag såg var Jennas livlösa kropp. Allt var mitt fel.
Allt det här är mitt fel.
'' CASS!''. skrek Justin och jag vaknade snabbt ut ur mina tankar.
'' Det är mitt fel.. Allt är mitt fel!''. grät jag. 
 
Tumblr_m589kxqzpf1r3gutdo1_500_large
 
Justin var snabb med att ofamna mig i en hård kram som gjorde att jag lugnade ner mig lite.
'' Shh!''. sade han och la hakan på mitt huvud.
Jag borrade hastigt in mitt huvud i Justins nacke och fortsatte gråta.
Smärtan var obeskrivlig.
Den var mycket värre än den jag hade när min mamma dog.
Eftersom smärtan efter att mamma dött kom tillbaka vilket ökade allting.
Justin bar upp mig i sin famn och lutade sig mot sängkanten innan han la mig i sitt knä.
Sedan tog han täcket och drog det om oss.
Jag lutade huvudet mot hans nakna bröst och kände hur hela det blev blött.
'' förlåt..''. snyftade jag.
'' det är lugnt baby..''. sade han och kramade om mig.
 
Efter att ha legat på Justins bröst, gråitit och fått höra lugnande ord från honom slutade jag äntligen.
Det kändes som att tårarna tog slut. 
Jag var trött, och helt slut i kroppen. 
Sen tycker jag väldigt synd om Justin som legat här och hörat på mitt bölande.
'' Baby..''. sade Justin.
Jag tittade upp och mötte hans blick. '' Mm?''.
'' Jag går ner och lagar i ordning något och du ska äta, okej?''. 
Jag bet mig hårt i läppen och skakade på huvudet.
Han suckade. '' Please baby, för min skull.''. sade han och putade lite med läppen.
Det var nog det gulligaste jag sett.
En frustrerad suck lämnade min strupe. '' Okej då..''. 
'' Bra. Jag slår igång en film för dig!''.  sade han och slog på tv:n och slog igång någon film.
Jag nickade lätt innan jag kollade på honom när han drog på sig ett par mjukis och en t-shirt.
Han var så vacker, så perfekt.
Han gjorde mig lycklig, det var han som fick mig lenär jag mådde som värst.
Vad skulle hänt om han inte fanns här nu?
Skulle jag klarat mig?
Jag låg och var helt inne i mina tankar innan det knackade på dörren.
'' Kom in.''. mumlade jag och drog fingrarna under ögonen för tt få bort macara som kanske fanns där.
Strax efter öppnades dörren och Bruce kom in.
'' Hey..''. sade han.
'' Hej.''. mumlade jag och drog täcket närmre min kropp.
Han gick in och stängde dörren efter mig innan han satte sig på sängkanten.
'' Allt kommer bli okej!''. sade han med ett litet leende.

Tumblr_lxp6v2oa1h1qfryeeo1_500_large
 
Jag bet mig i läppen.
'' Man kan alltid hoppas.''. suckade jag.
Han tog min hand och tittad emig i ögonen.
'' Du vet att vi alla finns här för dig, ingen av oss vet vad du går igenom men vi finns här. Det gör vi alltid..''.
Jag kände hur hela jag blev varm inom mig och hur jag gärna ville le.
Men smärtan tog över och gjorde så tårar bildades i mina ögon.
'' Tack..''. 
'' Du vet, jag har aldrig sett Justin laga mat förut. Du är välldigt speciel!''. flinade Bruce.
Jag kunde inte undgå att le den här gången.
Lyckan tog över och ett litet leende spreds på mina läppar.
'' Han gör de för jag måste äta..''.
Bruce skakade på huvudet. '' Han gör det för att han älskar dig och för att han bryr sig om dig Cass!''. 
Jag nickade. 
'' Jag måste gå, resten av killarna sitter där nere, och jag ska bara iväg en snabbis.. Så vill du något är vi där!''.
'' Tack  Bruce.''.
'' Så lite!''. sade han och gav mig ' bruce-leendet' innan han lämnade mig ensam.

Jag satt ensam i rummet med massor med tankar i huvudet men väcktes av att dörren öppnades.
In kom Justin med en bricka med mat på.
Ett leende spreds på hans läppar innan han satte sig på säng kanten och la brickan på sängen.
Han hade verkligen lagat mat.
Jag hade trott att han skulle beställa pizza eller något.
'' Jag visste inte att du kunde laga mat!''. 
Han skrattade. '' Det här är det ända jag kan laga, ungefär..''. 
Jag log.
Jag skådade maten som låg perfekt i skålarna med en bit sallad på så det skulle bli snyggare.
Det här hade jag aldrig trott om Justin.
'' Så.. Ät och säg vad du tycker.''. 
Jag nickade.
Vad hade hänt med Justin när han var i Atlanta?
Han har aldrig lagat mat åt mig förut.
Något allvarligt måste hänt eller så har det hänt något i hans huvud.
'' Vad tänker du på?''. sade han.
'' Inget..''. sade jag och tog en taldrik och tog lite spagetti i munnen och tuggade.
Ett stön lämnade mina läppar.
Det var gudomligt gott.
När jag svalt maten tittade jag chockat på Jusitn.
'' Vad är de?''. frågade han oroligt.
'' Det var gudomligt Justin!''.
Han log. '' Tack babe!''. innan han placerade en puss på min kind.
Jag fortsatte äta, och det var nu jag insåg hur otroligt hungrig jag var.
Och jag tror till och med att jag ätit dubbelt så mycket som Justin vid det här laget.
 
Jag la mig bak i sängen och la händerna på magen.
'' Du måste laga mat åt mig mer.''. fnissade jag.
Justin skrattade. '' Du, det här är det ända jag kan laga!''.
'' Du, det här är det ända jag kan leva på!''. flinade jag.
Han himlade med ögonen innan han ställde all mat på brickan igen.
'' Jag ska bara lämna det här, så kommer jag snart!''. 
Jag nickade innan jag såg honom lämna rummet.
Då skyndade jag mig in på toan, tvättade ansiktet, borstade tänderna och kammade igenom mitt hår.
Tack vare maten har jag fått mycket mer energi.
Tidigare orkade jag inte ens lämna sängen, nu sprang jag nästan till toan.
Jag gjorde det jag behövde innan jag gick ut och la mig i sängen igen.
Strax efter kom Justin och la sig brevid mig och flätade in våra ghänder i varandra.
Jag vände mitt huvud mot hans och tröck mina läppar mot hans.
Direkt kysste han tillbaka och drog sin hand bak om min nacke för att trycka mig närmre sig.
Han tog dominansen och slickade på min underläpp och ville in i min mun vilket jag glatt accepterade.
Ett stön lämnade bådas läppar av känslan när våra tungor rördes mot varandra.
Han satte sig hastigt upp och drog mig i sitt knä med båda mina ben om hans midja.
Mina händer gled upp för hans bröst och till hans nacke där jag drog lite i håren.
Ett stön lämnade hans läppar vilket gjorde att jag bet lite i hans läpp som jag visste gjorde honom galen.
Han avbröt kyssen för att börja kyssa ner för min hals och hittade direkt min svaga punkt.
Denna gång var det jag som stönade.
 
VARNING LITEN SEX SCENE: 
 
'' Jag vill ha dig Justin!''. viskade jag. 
Hans lena hår gled igenom mina fingrar och stön lämnar min mun varje gång han sög, slickade eller bet på min svaga punkt som gjorde mig galen.
'' Vi kan inte göra det nu, inte när du mår så dåligt!''.mumlade han mot min hals.
Jag visste att om jag fortsatte skulle han inte kunna hålla sig.
För jag visste att han ville det hör lika mycket som jag.
Jag satt i hans knä, uppe på det 'växange paketet' under mig.
Ivrigt tog jag tag i hans t-shirt, lyfte den över hans huvud och slängde den till golvet.
Hans mjukis byxor hade glidit ner lite så man nästan såg hans medlem där nere vilket gjorde att jag flinade lite.
Justin t-shirt kramade hårt om min midja då Justins händer var placerade där.
Men jag visste att båda ville att den skulle åka av men ingen gjorde något.
Medans Justin fortsätter kyssa min hals släpar jag mitt finger ner över hans bröst över hans hårda abs.
Han stönade precis som jag förväntat mig och rös då jag nådde hans byxkant.
Hans rörelse skickade vibrationer genom min kröpp när han fokuserat sin uppmärksamhet på min hals.
Ett stön lämnade min mun när han bet hårdare och sög hårdare på min svaga punkt, förmodligen lämnade han ett märke som han alltid gör. 
Hans hårda tag om min midja gjorde att min kropp darrade under hans berörning, hans handlingar kunde göra mig så galen och få mig helt pirrig.
Våra bröst vilade mot varandra, så nära att inte ens ett papper kunde slinka igenom.
Hastigt attackerade hans läppar mig och nästan direkt kysste jag tillbaka och fann mina händer återigen runt hans hals och började leka med hans hår.
Han stönade mot mina läppar vilket gjurde att ett nöjt flin var på mina läppar.
Han slickade om mina läppar, bad om en ingång, men jag vägrade. 
Jag höll min mun stängd bara för att reta honom.
Han flinade mot mitt envisa sätt och lät sina händer glida ner mot min rumpa.
Jag höll fortfarande min mun stängd, kämpade med att inte stöna så hans tunga kunde glida in i min mun.
Hans fingertoppar borstade på det området på insidan av mitt lår vilket gjorde att heöa jag rös.
Han tumme ritade cirklar om mina lår vilket gjorde att jag blev mer och mer upphetsad.
Såklart stannade han inte där tan lät sina fingrar komma närmare och närmra mot mitt kön.
'' J-justin..''. viskade jag samtidigt som ett stön lämnade min strupe
Jag ville så gärna att han skulle göra det han vet att jag älskar.
'' Mm?''. flinade han. '' Ska jag sluta?''. 
Jag skakade hastigt på huvudet.
Han började leka med katnen p mina trosor, samtidigt som hans finger retade hela mig.
Srax efter gled hans hand in under mina trosor och ett stön lämnade hans strupe.
Förmodligen märkte han hur våt jag var.
'' Shit..''. stönade han samtidigt som ett finger slank in i mig.
Min andninng blev direkt ojämn när han drog den in och ut ur mig, han tog det som en fördel och slank in sin tunga i min mun.
Vi kämpade om dominans och han drog sitt funger ut.
'' Retas inte..''. kved jag genom kyssen. 
Hans hesa skratt gav vibrationer geno min kropp, två kan soela det här spelet, tänkte jag.
Mina fingrar bogserade över tyget på hans mjukisbyxor hans stånd bara växte mer och mer
Hans läppar fångade mig igen och jag kysste direkt. 
Jag tog upp knuten på hans byxor och möttes av hårdheten som var innseluten i hans Calvin Klein boxers. 
Jag drog ut hans medlem ur byxorna och hans andning blev tyngre.
Med ett flin tog jag honom i min hand och pumpade den upp och ner och gunggade min tumme över hans huvud.
Jag kände honom rycka till och det var då jag släpte honom.
Han stönade högt och greppade tag om mina händer och placerade dem på hans medlem igen.
Direkt drog jag bort dem rån honom och ett frustrerat stön lämnade hans strupe.
'' Inte trevligt att retas va?''. viskade jag.
Hans läppar trycktes hårt mot mina innan han rullade runt oss så jag låg underst.
Jag kände hur ha s tunga slank in i min mun vilket jag glatt accepterade.
Jag kände hur hans hårda medlem trycktes mot mig vilket gjorde att ett stön lämnade mina läppar.
'' Justin..'''. viskade jag.
Han avslutade kyssen och tittade in i mina ögon..'' Aa?''.
'' Jag vill ha dig. Jag vill att du får mig glömma allt för ett tag..Snälla.. ''. viskade jag,

 
 
OJ OJ OJ ! ;) 

Här händer det grejer! ;)) 
 
 

Kommentarer
Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer nuuuuuuuu! Kan nästa komma ut innan onsdag? Snäääääälla



2013-05-26 @ 12:38:54
Jessica

MEEEEEER



2013-05-26 @ 12:50:56
Haya

Mer



2013-05-26 @ 13:37:48
Emmyy<3

Jag tror att det var igår eller förgår jag började läsa din novell och nu 1-2 dagar efter har jag läst alla 72 kapitel!! Såååå sjukt bra!!
Är helt fast! Hade släktträff igår och jag satt bara med min telefon och läste och läste!! Alla blev helt galna på mig men jag kunde inte sluta!! <3
Snälla snabba med nästa kapitel!! <3



2013-05-26 @ 14:00:32
Michelle

Jag älskar det och jag vill ha mer Jerry time XD



2013-05-26 @ 15:17:18
Matilda

Ååh va bra!! Älskar hur Justin var när han kom hem från Atlanta!!!! Underbart när han laga mat!! Du är en Gud på att skriva!!! Puss



Blogg: http://myjustin.blogg.se
2013-05-26 @ 17:39:22
Anonym

meeeeer



2013-05-26 @ 18:09:33
Marie

MMMMEEEEEEERRRRRR NUUUUU!!!



2013-05-26 @ 18:15:18
Nadin

WOHOO ÄNTLIGEN SEXSCENEEE de kommer väl mer i nästa kapitel? ❤😉



2013-05-26 @ 18:50:16
Tilde

ÄNTLIGEN KOM NÄSTA SJUUUUUUKKKKTTT BRAAA



Blogg: http://fames.se/tildemattsson
2013-05-26 @ 19:31:28
Lanya

Super bra



2013-05-26 @ 19:34:41
Anonym

Omb vad braaaaa



2013-05-26 @ 20:55:21
Emelie

Jätte bra! :)



2013-05-26 @ 22:07:45
Sarah

BRA



2013-05-26 @ 22:20:06
Lola

När kommer nästa



2013-05-26 @ 22:21:10
Celebnovell

Superbra! Jag undrar om du har nån instagram/facebook osv till bloggen? :)



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-05-27 @ 16:31:55
Emily

Hur gör du dina bilder? Dom är så snygga?
Och vart gör du dom?

Svar: Jag får dem skickade av en av mina vänner i göteborg! :) Ingen anning om hur hon gör dem!:)
Maya Lindberg



Blogg: http://stronglove.devote.se
2013-05-30 @ 19:26:35
justbiebers.blogg.se

Så bra..

Justbiebers.blogg.se



Blogg: http://justbiebers.blogg.se
2013-05-30 @ 23:32:00




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback