Glad belieber!

Hey babes! :D 


Såg att jag fått en ny kommentar av ' Anonym ' och vart as glad. 
Se varför: 


 
Att få höra att jag passar bra med Justin får mig bli så lycklig.
Fick ett par kommentarer på facebook, medelanden & tweets om att jag passade med Justin också.
Och såklart blir jag helt överlycklig för jag själv tyckte jag var för ful för honom.
Men att få höra att VI PASSAR av så många personer får mig typ gråta! 
Har sett massa tjejer som passar med Justin och tänkt ' Det gör inte jag '. 
Men nu när alla säger det har jag insett lite grann att vi ser gulliga tillsammans! ^^ 
 
Som sagt för er som inte vet, jag träffade Justin 22 april på M&G:n! :) 
Det gick otroligt fort men jag hann säga ' I love you ' & få ett ' i love you too ' leende (med tänderna) och ögonkontakt med honom innan jag var tvungen att gå ut.
Sen träffade jag Kenny också, haha. Underbar kille! :) 

VET INTE NÄR NÄSTA KOMMER UT.
HÅLLER PÅ MED DET. 
 
DET KOMMER UT I HELGEN NÅGON GÅNG! 
 
Kram. 

Jag & den underbaraste killen ever! :D 
 
btw, han håller på min rumpa, haha!

Kommentarer

Lite jobbigt att säga det men ni passar fucking skit braaa. Jag dööör, mycket mycket mycket bättre än han och Selena!!! ;)



2013-06-08 @ 22:49:50
Livia

Alltså, ni är fina tillsammans, men tänk inte för långt fram!:* För han gillar Selena rätt mycket också! :))

Svar: Hur vet du de haha? Ingen har sett dem kyssas på munnen eller varit lovey dovey, dem har bara setts kyssas på kinden. vilket kan visa att dem blivit vänner?:P
Maya Lindberg



2013-06-09 @ 09:58:04
Anonym

Asså lilla du han är min!

Svar: Haha ursäkta? Men det är inte du som träffat honom det är inte du som fått höra '' Love you too ' från honom, tror han vill ha mig mycket mer! ;) kram.
Maya Lindberg



2013-06-09 @ 15:51:36
Matilda

Asså Gud!!! Värsta avis här!!! Ni skulle verkligen passa bra ihop!! Och hans blick säger typ 'ooh man, why is this girl not mine?' Hahaha vet att det var dålig engelska men du fattar!! Ser verkligen ut som om han vill ha dej! Puss



Blogg: http://myjustin.blogg.se
2013-06-09 @ 23:17:59
Anonym

Justin ser inte glad ut

Svar: Han såg inte glad ut på nån av bilderna den 22:a!Men han gav mig ett leende och blinkade med ögat så tror han bara 'posade'
Maya Lindberg



2013-06-10 @ 16:48:39
Anonym

Jag är den anonyma högst upp! Och bara så du vet lilla vem så är ja 19 år också och jag har träffat justin! Jag var på hans konsert och hade m&g, jag satt även längst fram och en gång kunde han inte släppa att ha ögonkontakt med mig, vi hade det säkert 20 gånger och en gång varade typ i 35 sekunder! När jag kom och träffade han kunde han inte heller sluta titta på mig- han kanske gillar mig, och kanske till och med mer!!! Jag sa i alla fall I love you so mutch and your music are so good! Han svarade I love You too babe! Dess utom så har jag hört från andra att han har försökt leta upp mig och det stog även i Expressen att han hade försökt leta upp en tjej men fann henne inte! Så snälla bara var tyst! Om han gillar någon så är det mig!

Svar: Haha, okej, länka länken till expressen då, och skicka mig din facebook så jag kan kolla din m&g bild, och föresten man SATT inte längst fram, man stog! :P Du han kollade in i mina ögon och log, sen är jag 90% säker på att han flörtade med mig! ;)
Gillar dig?
Aa varför skriver du inte ditt namn då haha
Maya Lindberg



2013-06-10 @ 18:08:12
Anonym

Snälla sluta bråka!, okej han säger "I love you" till alla han träffar. Men du som är anonym högst upp, kan du länka den sidan från Expressen så kan jag få se?



2013-06-10 @ 18:22:06
aya

ja tycker du är jätte fin! du passar verkligen med honom!



2013-06-10 @ 21:17:45
Anonym

Kan du vissa mig den bilden och sen länka länken till Expressen? Om nu detta är sant måste du kunna vissa det! Låter väldigt sant att han gav sin Facebook och mail till en belieber han har träffat en gång!



2013-06-11 @ 10:55:31
Matilda

Men snälla sluta bråka och var glada för varann! Va glada över att ni har träffat honom och var glad för emma att hon får träffa honom igen. Men va också glada för Maya som fick höra 'I love you too'. Va glada över att ni är beliebers (tror ni är det iaf) och va glada över att ni har fått vara på hans konsert :) Bråka inte om honom för han älskar typ alla beliebers lika mycket och ifall han fick ett öga för emma så va glad för hennes skull! Och Maya ser äldre ut än vad hon är så han kanske trodde hon va äldre också :) kram på er alla



Blogg: http://myjustin.blogg.se
2013-06-11 @ 23:06:23
Thilda

vill också ta ett foto med honom! btw jätte fint blev fotot! :)
när kommer nästa kapitel ut ? :D



2013-06-12 @ 11:58:59
Anonym

Det va min kommentar, och ja varsegod eller vad man nu säger hahaha..du var jätte fin på skolavslutningen igår :)



2013-06-12 @ 18:28:14
Amanda Bieber<3

Åh vad söta ni skulle vara tsm <33333



2013-06-12 @ 22:37:11
Lollo

Hur fick du din mg bild efter den togs?

Svar: Gick in på en sida och sparde den..
Maya Lindberg



2013-08-05 @ 02:30:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback