Episode 75 - Im weak, but i dont show it.

Jag lyssnade inte utan hade mina ögon fortfaradne slutna.
'' CASS!!'. sade någon lite högre.
Ett frustrerat stön lämnade min strupe innan jag fokuserade på Bruce läppar mot min hals.
'' CASSANDRA!''. 
Denna gång skrek någon vilket fick mig hastigt sätta mig upp.
Jag öppnade direkt mina ögon och insåg att jag var i vardagsrummet.
Jag måste ha somnat.
Det var då det slog mig.
Jag har nyss drömt en sexdröm om Bruce.
Vilket ingen någonsin kommer få veta..

 
2 DAGAR SENARE/ 10 JANUARI:
 
Dem senaste två dagarna har jag knappt lämnat mitt rum. Eller ja Justins rum.
Efter 'sex drömmen' om Bruce skämdes jag.
Även fast dem inte visste att jag drömde om honom. Hoppas jag.
Det ända jag ätit var en rostad macka i går kväll.
Jag hade absolut ingen lust att äta.
Minnen kom tillbaka från min mammas död, från Jennas.. 
Och det värsta var att Justin inte hört av sig till mig. 
Han har inte ens smsat mig.
Smärtan inom mig växte bara mer och mer för varje dag.
Justin lämnade mig.
Tänk så kommer han inte tillbaka.
Med en suck klev jag ut ur sängen och drog på mig ett par av Justins kläder innan jag gick ner.
Varje morgon går jag ner och sätter mig med dem och äter frukost.
Eller ja dom äter och jag sitter bara där och dricker te eller kaffe.
Jag gick ner till nedervåningen och stannade precis utqanför köket.
Då tog jag ett djupt andetag och klistrade på ett fake leende och gick in.
Jag ville inte att dem skulle se att jag fortfarande mådde dåligt.
Jag ville inte visa mig något mer svag.  
'' Godmorgon!''. sade jag och fake log innan jag tog en kopp och gjorde i ordning mitt te.
'' Morgon!''. svarade dem.
Jag gjorde klart mitt te och slog jag mig ner vid bordet.
'' Sovit gott?''. frågade Bonnie.
Jag log mot henne och nickade.
Lögn. Jag hade knappt sovit alls. 
Knappt en timme.
Jag hade legat uppe och väntat på att Justin skulle smsat eller ringt.
Vilket han såklart inte gjorde.
'' Så har Justin hört av sig?''.frågade Alex.
'' Eh.. Aa, han ringde igår kväll när ni sov!''. ljög jag.
Han nickade. '' Hade dem de bra?''. 
'' Ja, dem bodde hos några kompisar där..''. 
Han nickade innan han fortsatte äta sin frukost.
 
ALEX PERSPEKTIV:
 
Jag visste att något var fel med Cass.
Och jag visste att Justin inte hört av sig.
Jag har mitt rum brevid Justins och somnade inte förns runt 4 i morse och våra väggar är inte direkt tjocka,
Så jag visste att han inte ringt.
Och jag såg på henne hur hon tvingade fram leenden som skrek falskt.
Jag tyckte så synd om henne och jag ville så gärna prata med henne, men jag beslöt att lämna de.
Antagligen vill hon inte att någon ska få reda på att hon inte mår så bra som alla tror.
Jag tror att jag är den ända som sett att Casandra inte mår bra.
Därför Bruce och Bonnie beter sig som normalt.
Dagen spenderades i soffan tillsammans med Bonnie, Bruce och Cassandra.
Cassandra sa inte mycket, hon satt bara och stirrade på sin mobil. 
Hon var som en syster för mig och jag ville snacka med henne.
Men fan att jag inte vågade.
Jag ville inte att hon skulle hata mig eller något sånt.
'' Ehm. Jag går upp och duschar sen går jag och lägger mig..''. mumlade Cassandra i en viskning.
Jag nickade medans Bonnie tittade ororligt på henne.
'' Okej, om du inte kan sova är jag bara några rum bort!''. 
Cassandra tvingade fram ett leende innan hon lämnade rummet och gick upp för trappan till övervåningen.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
The Vampire Diaries
 
Jag lämnade dem i vardagsrummet och gick upp till mitt eller ja Justins rum och in på hans toa.
Just nu kände jag att det ända jag ville göra var att duscha och rensa tankarna.
Iallefall för ett tag.
Snabbt slängde jag kläderna jag haft på mig på golvet och klev in i duschen.
Jag slog på jummet vatten innan jag gick under dush strålen och lät vattnet falla över min kropp. 
Jag tog djupa andetag för att lugna ner mig.
Det ända jag tänkte på att jag inte fick förlora mig själv.
Men tanken slog mig att jag kanske redan gjort de.
Jag var förstörd, förkrossad. Och jag tror det kommer förändra mig.
Vilket jag kämpar emot.
Jag vill fortfarande vara den jag är, fast lite modigare dock.
När jag stått i duschen ett tag tog jag shampoot och masserade in det i håret.
Den känslan har alltid varit en av mina favoriter.
Det lugnade ner mig, tack vare att min mamma alltid tvättat mitt hår under min uppväxt.
När jag tvättat håret med shampoo och blasam smörjde jag in kroppen med tvål.
Jag sköljde sedan av kroppen och tog en handuk och virvlade den runt om min kropp.
Den kalla luften träffade min hud så fort jag klev utafnör glasdörrarna av duschen.
En rysning for genom min kropp innan jag tog fram rena underkläder sedan ett par av Justins mjukis byxor och t-shirt.
Jag la dom på toalettstolen innan jag lade märke till mina armar.
Dem såg så smala ut och min bröstkorg.
Frågandes låssade jag handuken om min kropp och skådade den noga.
Mina ögon flög upp då jag såg hur mina revben syntes på magen och hur smala mina lår blivit.
Vad har hänt?
Jag lät min hand glida över min smala mage och revbenen som stack ut.
Har jag verkligen gått ner så mycket i vikt?
Jag tittade sedan upå i mitt ansikte och såg att mina kindben syntes otroligt mycket och att hela ansiktet har blivit så mycket smalare.
Chockad drog jag snabbt på mig kläderna jag tagit fram och beslöt att inte tänka på min kropp något mer.
Den senaste tiden har jag abra använt Justins kläder och jag visste att jag var tvungen att tvätta dem.
Att gråta ner hans kläder och inte tvätta dom vore taskigt, så jag var verkligen tvungen.
När jag fått på mig kläderna la jag mit blöta hår på min ena axel och tvättade ansiktet med en speciellkräm som inte gör att jag får konstig hud utan allt gråtande.
När jag var klar lämnade jag toan och gick in till Justins rum och skyndade mig fort fram till min mobil.
Med hopp om att Justin skulle ringt checkade jag mobilen och det fanns inget.
Varför ringde han inte när han lovat? Eller åtminstonde smsa?
Kanske skulle jag smsa Nick och höra vad dom gör?
Nej då skulle jag framstå som en bsatt flickvän, vilket jag kanske är men inte vill visa det.
Men såklart var jag orolig över Justin, för vad som helst kan hända och jag vill inte ha honom på ett sjukhus eller bli skadad.
 
Med en suck plockade jag upp lite kläder från golvet och la dem i tvättkorgen i Justins rum. 
Precis då knackade det på dörren och strax efter öppnades den.
Min blick flög dit och mötte Alex oroligt blick.
'' Hej!''. sade jag och kämpade med ett leende.
'' Du behöver inte fake le Cass.''. mumlade han ledsamt.
Jag var lite chockad över att han märkt det men fortsatte.
'' Vad snackar du om?''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Jag ser att du mår dåligt Cass..''.
'' Jag är okej Alex..''. mumlade jag och vände mig ifrån honom.
Redan nu visste jag att jag skulle börja gråta om jag tittade honom i ögonen.
'' Du agerar som att allt är okej, så ingen ska oroa sig om dig, men du behöver hjälp!''. 
 
Tumblr_mbwfaoupqe1rarz0vo1_500_large
 
Hans ord smälte sagt in i min hjärna och gjorde så att en konstig känsla spreds i mig.
Jag visste inte vilken känsla. Men en känsla som jag inte känt på länge.
'' Alex jag mår bra!''. 
Allt jag sa var lögner. ÄVen fast jag visste att han fattade de.
Fortsatte jag ändå ljuga, som att jag trodde att han skulle helt plötsligt tro mig.
'' Cassandra, sluta ljug för mig. Du är som min syster, prata med mig!''. 
Hastigt skakade jag på huvudet.
'' Nej! Jag gillar inte att prata med folk!''. 
'' Du måste, du måste prata om allt du känner! Det vet du''. 
Han ord var på något sett lugnande, men ändå inte.
Jag skakade på huvudet och drog händerna genom mitt hår.
Frustration byggdes upp inom mig.
Jag ville inte prata om mina känslor. 
Jag vägrade.
Det lilla jag och Bruce pratade om räckte. 
Även fast det var någon mening, så räckte det. Jag hade ingen ork att prata om mig.
Allt ska hela tiden vara runt mig och hur jag känner.
Jag är trött på det.
'' Varför kan ni inte låta mig vara..''. sade jag frutrerat och började röra mig i rummet.
Alex suckade. '' För att vi är oroliga för dig'..
Jag fnös. '' Aa som att Jusitn är orolig över mig, han har inte fucking hört av sig!''. röt jag.
Det var nu jag kände igen känslan.
Ilska. 
Och jag visste att ilskan bara växte mer och mer och det skulle sluta illa.
Men på något sett ville jag få ut all ilska.
Även fast jag brukar göra idiot saker.
'' Han bryr sig Cass, han är bara upptagen!''. 
'' Aa för upptagen för att bry sig om sin jävla flickvän som mår dåligt, va?''. röt jag.
Jag började röra mig i cirklar och ta djupa andetag.
'' Cass lyssna på mig. Han älskar dig..''. 
'' Pfft, då skulle han ringt..''. 
'' Han kommer ringa, men när han har tid. Jag vet itne vad dom gör i Vegas men det var viktigt. Han gör det för din skull Cassandra, han ville inte lämna dig. Men han var tvungen!''. 
Mina händer formades till knytnävar coh ilskan var strax på topp.
Alla känslor vällde upp samtidigt och bildade ilska.
Hela jag började skaka och bet hårt ihop käken.
'' Cass? Är du okej?''. sade Alex och la en hand på min axel.
'' NEJ JAG ÄR INTE OKEJ!''. skrek jag och puttade han hårt på bröstet så han föll bakåt men tack och lov fattade han balansen innan han hann träffa golvet.
Hans ögon for chockat upp och jag såg hur förvirrad han var och hur han inte visste vad han skulle göra
'' KAN ALLT BARA SLUTA KRETSA OMKRING MIG HELA JÄVLA TIDEN!''. vrålade jag.
Iskan bara flög ut ur mig och jag ville bara slå eller ta sönder något.
Min blick gick igenom rummet och fastnade på Justins lampa vid sängbordet.
Irriterat gick jag fram och slängde bort lamp skrämen och kramade sönder lampan.
Frustrerat tog jag tag i själva lampan och slängde den i marken samtidigt som jag andades häftigt.
Jag kunde inte kontrollera mig själv. 
Ilskan tog över.
'' Cass, lugna ner dig!''. sade Alex med lugn ton.
'' SÄG INTE ÅT MIG VAD JAG SKA GÖRA!''. skrek jag och började röra mig frustrerat i rummet.
Min andning blev tyngre och ilskan försvann sagta.
När jag insett vad jag gjort tittade jag ner på min hand som var lite smått blodig.
Tårar började formas i mina ögon och strax efter kände jag hur Alex omfamnade mig i en kram.
Tårar började rinna ner för mina kinder och snyftningar bröt ut.
'' Förlåt.. Förlåt!!''. tjöt jag.
'' Shh!''. sade Alex och kramade mig hårdare.
'' Förlåt! J-jag vet.. v-vet inte vad-d som hän-nde-e!''. stammade jag fram mellan snyftningarna.
'' Shh! Det är lugnt!''. sade han och drog en lugnande hand över min rygg.
Jag grät hysteriskt mot hans axel.
Det kändes som jag inte gråtit så här mycket någonsin. 
Men på något sett kändes de skönt, skönt att få ut alla känslor som jag hållt inne.
Jag stog i några minuter i hans armar och grät innan jag kände hur tårarna sagta tog slut.
'' Vill du att jag ska hämta Bruce? Jag har sett att ni har lätt för att prata med varandra!''. 
Jag nickade. '' Ja tack!''.
Han gav mig en hård kram innan han lämnade rummet.
Med en stor suck tittade jag mig runt i rummet och såg den trasiga lampan och bitar av glas överallt.
Jag skyndade mig fram och tog själva lampan och ställde upp den innan jag börja plocka upp galset.
Min hand var öm efter jag tog sönder glödlampan men jag var tvungen att ta upp glaset.
'' Cass, låt glaset vara!''. sade en röst.
Jag röck hastigt till och vände mig om och mötte Bruce blick.
Jag skakade på huvudet. '' Jag gjorde de här, jag måste ta bort de!''. 
Han suckade och gick fram till mig och tog tag i min handled och lyfte upp mig.
'' Låt de vara..''. 
Han tittade in i mina ögon och jag nickade lätt.
'' Kom så tvättar vi din hand..''. sade han.
Jag kunde höra på tonen han pratade att han var lite besviken, men också orolig.
Jag följde med honom bort till hans toa eftersom han hade sitt 'first aid kit' där.
Han bad mig hoppa upp på bänken vilket jag gjorde. 
Precis som förut. 
Den dagen han tvättade mitt sår om mitt knä och min kind. 
Han tog fram tvättsprit och några bomullstussar och la dem på handfatet innan han tog en pinsett.
Han började sagta plocka bort dem små glasbitarna i min hand.
Visste det gjorde ont men inte så farligt.
När Bruce var klar började han tvätta rent dem små såren medans jag skådade hans vackra ansikte.
Jag hade alltid tyckt om hans ansikte.
Så perfekt, precis som Justins. 
Jusitn.. 
Jag blev arg av att tänka på honom, men också ledsen. 
En gäspning lämnade min mun. 
Efter mitt raseri utbrott och tårar var jag helt slut.
'' Kom..''. sade Bruce och tog min hand och ledde mig in till hans rum.
Han satte sig på sängen och jag slog mig strax efter ner brevid honom.
'' Vad är de..''. mumlade jag och tittade ner på mina händer.
'' Jag hörde vad som hände i ditt rum med Alex.. Prata med mig Cass..''. 
Jag skakade på huvudet. 
'' Du måste prata med någon, prata med mig. Jag finns här och lyssnar!''. 
Det är en sak jag gillar hos Bruce.
Hur otroligt omtänksam han kan vara och varje ord han säger är alltid bara sanning.
'' J-jag vet.. inte..''. sade jag nervöst.
Det är sanningen. Jag visste inte om jag verkligen ville berätta allt för honom, för någon.
Jag ville inte lägga ner alla mina känslor och problem på specielt Bruce.
Och efter att jag drömt om honom var det lite awkward, även fast han inte visste om de.
Hoppas jag..
'' Snälla..''
Med ett djupt andetag släppte jag ut allt.
Alla mina känslor coh problem.
Jag litade på honom.
Det gjorde jag med hela mitt hjärta, även fast jag var nervös över vad han skulle säga och tycka över de jag nu säger.
 
Jag och Bruce hade flyttat upp oss och lutat oss mot sängkanten och fortsatt prata efter någon timme.
Det var verkligen en lättnad för mig att prata om allt.
Speciellt med Bruce som varit tyst hela tiden och verkligen lyssnat.
Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, och jag sneglade på Bruce som somnat.
Jag la mig ner bekvämare i sängen och försökte hitta en skön postition.
Vilket var omöjlig.
Nervöst sneglade jag på Bruce som låg med armen öppen mot mitt håll.
Jag tog ett djupt andetag och bet mig i läppen.
Jag visste att jag skulle få skit för de här om någon såg oss.
Försiktigt flyttade jag mig närmre honom och la mig på hans bröst försiktigt.
Han rörde på sig lite och la armen om mig hårt vilket fick mig släppa ut all oro och nervositet och somna.
 
BRUCE PERSPEKTIV:
 
Jag var otorligt glad över attt jag fått Cassandra öppna upp sig.
Vi satt i säkert 2 timmar och bara pratade.
Hon berättade hur hon kände om saker och vad som hänt som får henne må dåligt.
Att hon berättade allt för mig var otroligt underbart, men på något sett fel.
Jag visste att igenltigen borde hon berätta allt det här för Jusitn.
Men kanske litade inte hon på honom lika mycket som mig.
Eller? 
Efter att jag och Cassandra varit tysta i några minuter slöt jag mina ögon och kände hur jag var nära på att somna.
Jag kände hur sängen rörde sig och Cassandra la sig ner för att bli bekvämare.
Men hon rörde på sig flera gånger för att hitta en skön position, som jag visste hon inte fann.
Jag hörde hur hon tog ett djupt andetag och flyttade sig sagta närmre mig.
Hon trodde jag sov.
Jag kände hur ett leende ville formas på mina läppar men då blir jag avslöjad.
Hon la sig sagta och försiktigt på mitt bröst och dirket la jag i ren reflex armen om henne.
Jag insåg sen vad jag gjort men märkte att Cassandra slappnade av.
Jag pustade lättat ut och drog hennes kropp närmre min.
Det kändes så otroligt fel, men ändå så otroligt rätt.
Hennes kropp mot min gav mig några sorts gnisor, jag vet inte hur.
Men jag gillade det. 
Jag gillade känslan när hennes kropp var pressad mot min.
Men gillade jag henne? 

 
 
FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE!
MEN HAR HAFT SÅ OTROLIGT MYCKET PÅ GÅNG! :(
 

Är sjukt ledsen och jag hoppas ni gillar det här kapitlet iallefall! 

Kram
 

Kommentarer
Anonym

Nej Omg -.- Bruce och casaandra får inte bli Tsm! Nej seriöööööst.



2013-06-21 @ 20:41:11
Rebecca

As bra men cass och bruce får INTE bli tillsammans snälla de får inte bli det



Blogg: http://beccabeccis.bloggplatsen.se
2013-06-21 @ 21:21:11
Thilda

asså serriöst bruce och cass kan inte bli tillsammans! den novellen handlar ju om justin! och liksom det är ju meningen att cass ska vara tillsammans med justin då och inte Bruce!!! :)
plzz dom får inte bli tillsammans eller göra något dumt! :/



2013-06-21 @ 22:21:07
nelly

de får inte bli tsm! nästa måste gå lite snabbare och snälla kan det vara ute innan onsdag!



2013-06-21 @ 22:26:52
EMMA

justin måste va tillsammans med cass. Snälla... cass o bruce får inte bli tillsammans. snäällaaaa!!!!;;((((((
låt inte det andra få dröja så länge!



Blogg: http://emmaellinor.blogg.se
2013-06-21 @ 22:28:32
Celebnovell

Älskar detta haha - alla skriver att Cass och Bruce inte ska bli tillsammans och jag vill ha motsatsen - eller iallafall ett litet tag, på slutet ska det vara Justin och Cass. :P ♥

Gör du länkbyten? Svara gärna på min blogg! :)



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-06-21 @ 23:31:05
Anonym

Lala i love it! Alltså läste kommentarer ovanför, vet att det är meningen att du ska svara men..... Bara för att denna novellen handlar om justin betyder det inte att hon behöver vara tillsammans med han? Förstår inte hur ni tänker att det är meningen att justin och casssandra?? Whaat? DU bestämmer vad bloggen ska handla om osv! Är med på allt, cass och bruce kan ju dejta sen hittar justin en annan men i slutet blir dom tillsammans eller skiljs åt som vänner ellerhur? Haha kände bara att jag behövde skriva det här, du är skit bra! Fortsätt med det & snälla mer kapitel!



2013-06-21 @ 23:46:04
anonym

Bruce och Cass måsteeeeeeeeeeee bli tillsammans ett tag iallafall, men Justin kommer fortfarande kämpa för Cass och till slut så får han henne. Det behöver inte bli ett glatt slut, ett sorgligt slut får folk att gråta.



2013-06-21 @ 23:56:16
Emelie

Jätte bra! :)
Men kan inte nästa kapitel kanske va lite i Justins perspektiv?

Svar: Det är tänkt så!
Maya Lindberg



2013-06-22 @ 00:03:40
Matilda

Jätte bra! Och tycker som emelie att det ska komma lite i Justins perspektiv :) kram

Svar: Det är tänkt så!
Maya Lindberg



2013-06-22 @ 00:35:11
Tilde

ÄNTLIGEN DU ANNAR INTE HUR MYCKET JAG LÄNGTAT SJUKT BRA OMGOLGOMG JAG Ä DÖD



Blogg: http://fames.se/justinbiebers
2013-06-22 @ 02:01:36
Anonym

Jadå😋



2013-06-22 @ 03:19:47
tova

Skitbra! Bara jag som vill ha cass och bruce tillsammans? De äger, älskar Justin men ja.. deg



Blogg: http://nattstad.se/tovalovgren
2013-06-22 @ 10:08:44
Michelle

Jag älskar det och jag gillar när Bruce och Cassandra pratade med varandra :)



2013-06-22 @ 11:23:17
Anonym

Nej jag vill inte att de blir tillsammans men tanke på att Justin och Bruce är som bröder och de bor tillsammans. Älskar novellen men jag hatar verkligen när Cass och Bruce är med varandra haha
Är novellen nära sitt slut? Och kommer du göra en till novell efter denna?



2013-06-22 @ 11:27:58
Z

NEJNEJNEJ DOM FÅR INTE FÅ KÄNSLOR FÖR VARANDRA😔
Seriöst det ska vara Justin och Cass inte Bruce och cass😓😓😓



2013-06-22 @ 13:03:05
Emilia<3

Lika bra som vanligt! <3

Kan inte de typ kyssa varandra och då märker Cass att hon inte gillar han alls? :)



2013-06-22 @ 15:14:21
Sarah

Jätte bra man kan typ inte cass se justin med nån annan tjej och att hon och Bruce blir tsm och justin fortsätter att kämpa för henne och till slut blir cass och justin ihop



2013-06-22 @ 15:41:11
Fornfynden

Tycker inte att det borde sluta lyckligt..



2013-06-22 @ 16:33:15
Oliwia

Jag tror att det kommer hända något mellan Bruce och Cass, det är nästan oundvikligt.. Men det är du som skriver och då får du bestämma.



2013-06-22 @ 18:14:35
Ellen

ÅHH SÅÅ bra :D



2013-06-22 @ 19:59:45
Molly

Jag har sett vampire diaries asså och jag tycker det verkar som om detta är en liten "kopia". Elena i vampire diaries gillade Stefan men gör sen slut och sen blir Damon tillsammans med Elena.. Det känns som om det händer lite samma saknhär... Absolut inget illa menat, men att du kan ha det i åtanke, och kanske förändra lite för dom som sett säsong 4 av Vampire Diaries. Annars är den jätte bra novell :)

Svar: HAHA Okej! Men Cassandra & Justin har inte gjort slut, + Cassandra och Bruce har inget förhållande så de är inte så lika.
Maya Lindberg



2013-06-22 @ 22:05:57
Anonym

Jätte bra, har längtat. Men Cass och Bruce får inte bli tillsammans!



2013-06-22 @ 22:44:51
Marie

jätte bra men asså... bruce och cass= NEEEEJ snälla dom får inte bli tsm asså det kommer att vara som The vampire diaries (elena lämnar stefan och går till damon..) men ändå jätte bra kapitel men snälla inte bruce och cass



2013-06-23 @ 01:09:16
Astriid<3

åh gud jag blir så nervös när dom 'håller på' sådär, haha jag vet inte varför men..



2013-06-23 @ 15:34:53
Anonym

Kan nästa komma snart?



2013-06-26 @ 14:14:42
Anonym

När kommer nästa?



2013-06-26 @ 17:02:59
Sandra

Oh gooosh! Du är så bäst! Älskar novellen, när kommer nästa kapitel? :D Btw, Bruce och cass får snälla inte bli tsm och inte göra nått :( eehe! :)

Btw2, var inne på weheartit och sökte på "Justin bieber april" och den 3de eller 4de bilden var på dig och Justin!
Ååååh, va jag är avis på dig som fick träffa honom :(



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-06-26 @ 22:17:06
Livia

Heej! Tänkte bara säga att du måste kolla in http://biebertimez.blogg.se/, som har kopierat din novell helt, bara ändrat namnen... Hon är på kapitel 5, och jag har läst hennes novell till kap. 4, och det är så jävla likt. Kraaam! :)

Svar: Åh tack så mycket! kram
Maya Lindberg



2013-06-27 @ 13:19:07
Emily

Jag tycker att Bruce och Cass kan bli tillsammans ett litet tag,:)

Vill du göra länkbyte? Svara på min blogg :)



Blogg: http://lmssy.blogg.se
2013-06-27 @ 16:49:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback