Ska till...

.. Turkiet på torsdag guys! :(

Vi beställde resan idag och jag har ingen anning om vi kommer ha Wifi där! :( 
Är jätte ledsen men jag vet inte om jag uppdaterar något från torsdag till nästa torsdag..

Men om jag har Wifi kommer jag skirva ett inlägg och säga att jag skriver..
Är ledsen för de, men har faktist sommar lov! :) 

De har ni också! ;)
Ni kanske borde ta en paus från min blogg ett tag ni med?;) 
Innan ni blir för galna, hihi! 

Älskar er och jag lovar att nästa kapitell kommer innan jag åker!


kram

Kommentarer

Åh vad kul! :)
Längtar till nästa kapitell!



2013-07-01 @ 22:30:34
Nelly

Vad bra!



2013-07-02 @ 11:51:55
Sandra

Tror du på fullaste allvar att vi kan ta "sommarlov" från din blogg? INTE ENS EN DAG GÅR DET UTAN ATT MAN KOLLAR IN DIN BLOGG JU? :O:O Haha, ååh du är bääst på att skrivaaa <3



2013-07-04 @ 00:27:14




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback