Arg...

Hej! 

Jag skiter fullständigt i om ni säger att uppdateringen suger.
För de gör den men helt ärligt bryr jag mig inte.
 
JAG HAR SOMMAR LOV! 
Och jag kommer göra massa saker!
Så förvänta er inte att jag sitter och skriver hela tiden!

Ju mer ni tjatar ju längre tid tar kapitlet.
Ni får förstå att jag inte tycker de är kul att alla kommentarerna består av ''När kommer nästa''?

Jag förstår att ni vill ha nästa kapitell men ni måste vänta för jag har sommar lov.
Och de ska inte bestå av att jag sitter inne när de är 25+ grader och skriver!?

Och ni förstå om jag blir arg eftersom ni stressar mig hela tiden!

Vill inte vara taskiga mot er men så här är de.

Har skirvet klart nästa kapitell snart men jag är inte säker på om jag ska publicera de..

Kram.
 

Kommentarer
Nelly

Förlåt men det är bara så att din novell är så jävla bra! Det bästa av alla och det är därför men förlåt och snälla publicera nästa!



2013-07-24 @ 12:20:45
:)

Jag ber verkligen om ursäkt.Menade det inte så.Jag förstår dig,det är sommarlov och du behöver inte sitta in framför datan när du kan göra andra saker.Men jag tror bara att vi är så desperat och älskar dig novell så mycket att vi bara vill ha mer av den hela tiden. <3 <3. Men som sakt vi vill inte pressa dig :)



2013-07-24 @ 12:44:51
Din novell är bäst

Bry dig inte om dem ta all tid du behöver vi väntar ❤



2013-07-24 @ 13:38:17
Amanda

Asså din blogg äger, och de är ju klart att man blir så helt inne i de här kapitlet och då vill man ju bara ha mer. Men jag förstår att de är jobbigt med allt tjat, men ta inte åt dig :) du är sjukt duktig på skriva! Så ta den tid du behöver <3



Blogg: http://Nattstad.se/turkozapantern
2013-07-24 @ 17:32:42
Anonym

Jag tycker att uppdatering är bra. Det finns vissa som inte skrivit på veckor 💖☺och du har sommar lov också. Så gå ut och ha kul. Bloggen är bara något extra :)



2013-07-24 @ 17:42:13
Vanja

Självklart har du sommarlov och det ska inte behöva bestå av att du sitter inne och skriver hela tiden, bara för att vi vill ha mer. Men jag undrar ändå, du har väl bloggen för att du gillar att skriva? alla fina kommentarer är väl bara ett plus? Jag menar, du vill inte publicera kapitlet trots att det är klart för att alla frågar när det kommer, men såhär; alla vill ha mer för att de älskar din novell och tycker att du skriver helt underbart (antar jag), och när du publicerar kapitlet kommer du få en massa "åh vad bra"-kommentarer, och de flesta kommer att förstå att du tar tid från ditt sommarlov för att skriva, och kommer därför inte tjata om nästa direkt. Detta är ju bara min åsikt, du gör ju självklart som du vill. Men jag har ändå en fråga: skulle du hellre ha en novell utan kommentarer alls än att ha en som nu, där du får massa kommentarer, även om de flesta är "vad bra! Skriv mer! När kommer nästa? " osv?



2013-07-24 @ 18:19:44
anonym

de skriver väl så för att de tycker om din novell, tycker att du ska vara glad att du får så många kommentarer. Och du behöver inte känna dig stressad, din uppdatering är mycket bättre än andra noveller.



2013-07-24 @ 19:34:59
Anonym

fattar inte dom som klagar, jag menar dom ska ju vara glada att du skriver något alls.
Ta din tid



2013-07-25 @ 00:42:36
Anonym

Förlåt, men man blir så inne i din novell så man vill bara ha mer. Men ta din tid vi får helt enkelt lära oss att vänta.



2013-07-25 @ 10:07:43
Amanda

Bra



Blogg: http://biebnovells.blogg.se
2013-07-25 @ 22:12:12
Molly

Jättebra!



Blogg: http://biebnovells.blogg.se
2013-07-25 @ 22:13:44
Amanda Bieber<3

Skiteri hur ofta du uppdaterar bara du skriver liksom :) Jag förstår dig precis, vem fan sitter inne hela sommarlovet o skriver noveller liksom? Stressa inte, de som klagar får väl ta sig.. :)



2013-07-29 @ 23:36:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback